اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

Kiarash_united7

کاربر سایت
Jan 6, 2020
1,692
آره میتونه... بحث اینه، چقدر میتونه؟
خوب الان بر ميگرده به محتوا كه قراره روي سرويس چه بازيهايي ارائه ميشه
افرهاي ماكرو از نظر مالي كه خيلي خوبه
اينكه مثلا فروش نينتندو رو كمتر كنه يا نزديك بشه كه بيشتر پيشگوييه
بايد اجرا بشه اين طرح و فيدبكهاش رو عملي ببينه ادم تا در مورد اينده نظر بده
اما وقتي گيم پس تو فروش ضعيف ماكرو به ده ميليون كاربر رسيده پس اينكه ميتونه با xcloud وSega تو ژاپن فروش خوبي رو داشته باشه قابل پيش بينيه
 

SepehrR

کاربر سایت
May 23, 2006
1,684
نام
Sepehr
2 میلیارد ؟
108 ین معادل یه دلار
View attachment 144315
سگا سالانه حدود 3 میلیارد دلار درامد داره
سونیک یکی از محبوب ترین و با ارزش ترین شخصیت های صنعت گیم
این 4 سال پیش قبل از انتشار فیلم Sonic the Hedgehog که 452 میلیون دلار فروخت
How Much is the Sonic the Hedgehog Franchise Worth?

Still, the dearth of good information about the Sonic franchise’s value does not mean that there is no good information about it whatsoever. For example, Fortune has pointed out that Sega has earned more than $5 billion on more than 70 Sonic games. As a result, it seems reasonable to conclude that the Sonic franchise would be worth considerably more than that, seeing as how that figure is not counting the future profits of a living franchise as well as the other components in the same.​
در مورد ارزش سگا که همون ۲ بیلیون دلار میرزه تقریبا. حالا یه مقدار بالا پایین. آخرین ارزش گذاری روی سگا بین ۱.۴۵ تا ۱.۸ بیلیون دلار بوده که من گفتم ۲ بیلیون. حالا ۲ بیلیون نه، بخواد بفروشه گرونتر میفروشه، اوکی... میگیم ۳-۴-۵ بیلیون. ولی دیگه نمیشه ۱۰-۲۰ بیلیون دلار.

144328

درآمد هم با سود متفاوته عزیز. سود سگا در سال گذشته ۲۵ میلیون دلار بوده. سال‌های قبل هم بهترینش ۲۰۱۷ بود که نزدیک ۲۵۰ میلیون دلار سوددهی داشته.
سود و زیان سگا در سال‌های اخیر(واحد بیلیون ین. برای راحتی هر ۱۰۰ ین رو ۱ دلار در نظر بگیرید)
از همون سایتی که خودت آمار گذاشتی.
144330
Sega Sammy profit 2019 | Statista


تو استراتژی الان از خیلی جهات رقیب نداره سگا با وجود استودیو های خیلی بزرگی مثل Relic و Creative Assembly. یعنی بازیای غولی مثل Total War ها و Warhammer !

البته خرید ناشر کلا بعیده. فقط بحث خرید نیست. اینکه بخوای همشو جذب و کنی هزاران نفر رو یه دفعه وارد شرکت کنی زیاد جوری نیست که کسی انجام بده.
درسته ولی بازم Total War و Warhammer هم به نظر من دلیل خوبی برای این هزینه هنگفت نیست.
اگه پای سود بلند مدت وسط باشه خرید یک ناشر اصلا تصمیم عجیبی نیست ... وقتی دیزنی 74 بیلیون پول بی زبون رو خرج فاکس کرد میدونست چه پولی میتونه فقط با شخصیت های X-Man و Fantastic four و آواتار و ... بدست بیاره .
در ضمن اونا ثابت کردن حاضرن واسه موجانگ 2 بیلیون دلار بدن چون میدونن جه جواهری هست پس اگه دوباره همچین جواهری تور کنن قطعا میلیاردی خرج می کنن
من اگر Xbox به فکر ریبرند و اسم Sega Xbox برای ژاپن باشه باز این تفکر خرید سگا رو می‌شه توجیه کرد ولی در مجموع مقایسه شما مقایسه درستی نیست!

فاکس به هر حال درآمدش مشخص بود! فیلم ساخته می‌شد و می‌رفت رو گیشه و می‌فروخت! با خریداری شدن توسط دیزنی سودش آب نمی‌رفت! بیشتر می‌شد که کمتر نمی‌شد! اما الآن مایکروسافت اگر سگا رو بخره می‌خواد چی کار کنه؟ دیگه بازی روی PS و سوییچ عرضه نکنه؟! خوب کلا سگا سوددهیش از بین میره! فروش بازی‌های سگا فقط روی ۲ پلتفرم Xbox و PC حالا با تبلیغات و فروش بیشتر به واسطه مایکروسافت، باز نمی‌تونن عدم فروش روی PS و سوییچ رو جبران کنن.
حالا شاید شما بگین که سگا فقط سگا نیست! اسمش و IPهاش هم هستند! باعث فروش خود Xbox میشه و مایکی درآمد غیرمستقیم پیدا میکنه ازش. که خوب بگین کدوم IP سگا الآن اونقدر ارزش و کشش داره؟ حتی سونیک هم دیگه IP درجه یک نیست. اگر سگا IP تاپی داشته باشه هم باز مایکروسافت منطقی تره که پول بده و یا کلا IP رو بخره یا اینکه یه نسخه انحصاری از فلان IP رو بخواد سگا براش بسازه. این می‌تونه یه قرارداد منطقی باشه. پر پرش ۵۰-۱۰۰ میلیون دلار هزینه می‌ذاره رو دست مایکروسافت برای یکی دو تا بازی. بیاد Vanquish 2 رو انحصاری کنه و هزینه ساختش رو بده.


تمرکز رو بازار ژاپن صرفا به این معنی نیست که چند تا بازی رو انحصاری کنه و تموم، همون نسل قبل که دوستان میگن انحصاری کردن فایده‌ای نداشت باعث شد ۱.۵ میلیون کنسول بفروشن. درسته خیلی زیاد نیست ولی اگه کنسول تو ژاپن مشتری داشته باشه، بازی ژاپنی بیشتری واسش میاد و این قضیه باعث میشه که تو یه دیدگاه کلی، بازی‌های ژاپنی بیشتری واسه Xbox عرضه بشه که تو خارج از ژاپن هم تاثیر مثبت زیادی روی آینده Xbox خواهد گذاشت.

حالا این وسط مایکروسافت دو تا کار می‌تونه انجام بده، یا اینکه تلاش کنه کنسولش تو ژاپن فروش بیشتری داشته باشه و سازنده ترغیب بشه بازی رو برای کنسول عرضه کنه یا اینکه قرارداد ببنده برای تولید محتوای بیشتر.‌ باید دید کدوم راهکار رو انتخاب می‌کنن.
مایکروسافت خیلی مفت داره بازار ژاپن رو از دست میده! واقعا الکی!
ولی واقعا هم کسی نمی‌دونه باید چی کار کنه. نسل ۷ دو تا بازی انحصاری خوب ژاپنی پسند داد، دید جواب نمیده، دیگه ول کرد. شاید اگر تلاشش مستمر بود می‌تونست کم کم تو ژاپن پا بگیره ولی من دیگه بعد از انحصاری‌های Mistwalker تلاشی از مایکروسافت ندیدم. الآن هم براش باز دوباره تلاش برای به دست آوردن بازار ژاپن یه جور قماره... ولی باید یه کاری بکنه. اینکه هر نسل پیش پیش ژاپن و اروپا رو مایکروسافت باخته و باید تو آمریکا بجنگه چندان شرایط جالبی نیست براش.
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
این ایونت xbox 20/20 june چرا هیچ خبری ازش نیست کلا؟
شایعه ای خبری چیزی نشنیده کسی ؟
واقعا حیف e3 به اون نازی که تبدیل شده به مدل مسخره اطلاع رسانی:-w:-q
June???!!!
تا جایی من اطلاع دارم که رسما یه ایونت پیش رو داریم اونم جولای (یه سری شایعه هم هست که چند روز بعد هم یه ایونت کوچیکتر هست اما جوئن تاجایی که در جریانم خبری نیست
 
  • Like
Reactions: artour-2198 and Bax

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,342
در مورد ارزش سگا که همون ۲ بیلیون دلار میرزه تقریبا. حالا یه مقدار بالا پایین. آخرین ارزش گذاری روی سگا بین ۱.۴۵ تا ۱.۸ بیلیون دلار بوده که من گفتم ۲ بیلیون. حالا ۲ بیلیون نه، بخواد بفروشه گرونتر میفروشه، اوکی... میگیم ۳-۴-۵ بیلیون. ولی دیگه نمیشه ۱۰-۲۰ بیلیون دلار.

View attachment 144328

درآمد هم با سود متفاوته عزیز. سود سگا در سال گذشته ۲۵ میلیون دلار بوده. سال‌های قبل هم بهترینش ۲۰۱۷ بود که نزدیک ۲۵۰ میلیون دلار سوددهی داشته.
سود و زیان سگا در سال‌های اخیر(واحد بیلیون ین. برای راحتی هر ۱۰۰ ین رو ۱ دلار در نظر بگیرید)
از همون سایتی که خودت آمار گذاشتی.
View attachment 144330
Sega Sammy profit 2019 | Statista



درسته ولی بازم Total War و Warhammer هم به نظر من دلیل خوبی برای این هزینه هنگفت نیست.

من اگر Xbox به فکر ریبرند و اسم Sega Xbox برای ژاپن باشه باز این تفکر خرید سگا رو می‌شه توجیه کرد ولی در مجموع مقایسه شما مقایسه درستی نیست!

فاکس به هر حال درآمدش مشخص بود! فیلم ساخته می‌شد و می‌رفت رو گیشه و می‌فروخت! با خریداری شدن توسط دیزنی سودش آب نمی‌رفت! بیشتر می‌شد که کمتر نمی‌شد! اما الآن مایکروسافت اگر سگا رو بخره می‌خواد چی کار کنه؟ دیگه بازی روی PS و سوییچ عرضه نکنه؟! خوب کلا سگا سوددهیش از بین میره! فروش بازی‌های سگا فقط روی ۲ پلتفرم Xbox و PC حالا با تبلیغات و فروش بیشتر به واسطه مایکروسافت، باز نمی‌تونن عدم فروش روی PS و سوییچ رو جبران کنن.
حالا شاید شما بگین که سگا فقط سگا نیست! اسمش و IPهاش هم هستند! باعث فروش خود Xbox میشه و مایکی درآمد غیرمستقیم پیدا میکنه ازش. که خوب بگین کدوم IP سگا الآن اونقدر ارزش و کشش داره؟ حتی سونیک هم دیگه IP درجه یک نیست. اگر سگا IP تاپی داشته باشه هم باز مایکروسافت منطقی تره که پول بده و یا کلا IP رو بخره یا اینکه یه نسخه انحصاری از فلان IP رو بخواد سگا براش بسازه. این می‌تونه یه قرارداد منطقی باشه. پر پرش ۵۰-۱۰۰ میلیون دلار هزینه می‌ذاره رو دست مایکروسافت برای یکی دو تا بازی. بیاد Vanquish 2 رو انحصاری کنه و هزینه ساختش رو بده.
SEGA بخشی از هلدینگ sega sammy
این هلدینگ مالک ATLUS سازنده PERSONA و IP های ژاپنی پسند
In August 2003, Sammy bought 22.4 percent of Sega's shares from CSK, making Sammy into Sega's largest shareholder In the same year, Hajime Satomi stated that Sega's activity would focus on its profitable arcade business as opposed to loss-incurring home software development. In 2004, Sega Sammy Holdings, an entertainment conglomerate, was created; Sega and Sammy became subsidiaries of the new holding company, both companies operating independently while the executive departments merged. According to the first Sega Sammy Annual Report, the merger went ahead as both companies were facing difficulties. Satomi stated that Sega had been operating at a loss for nearly 10 years, while Sammy feared stagnation and overreliance of its highly profitable pachislot and pachinko machine business and wanted to diversify. Sammy acquired the remaining percentages of Sega, completing a takeoverThe stock swap deal valued Sega between $1.45 billion and $1.8 billion
مهم نیست با sammy با چه قیمتی SEGA خریده
امکان نداره sammy یکی از بزرگترین منابع درامدش بفروشه
مایکروسافت باید کل هلدینگ بخره
به نظر من چنین چیزی ممکن نیست
 
  • Like
Reactions: Arima Kishou

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
June???!!!
تا جایی من اطلاع دارم که رسما یه ایونت پیش رو داریم اونم جولای (یه سری شایعه هم هست که چند روز بعد هم یه ایونت کوچیکتر هست اما جوئن تاجایی که در جریانم خبری نیست
Xbox 20/20 بر این مبنا بود که هر ما تا پایان سال مایکروسافت یک ایونت داشته باشه.
 

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
648
نام
Ro.s
SEGA بخشی از هلدینگ sega sammy
این هلدینگ مالک ATLUS سازنده PERSONA و IP های ژاپنی پسند
In August 2003, Sammy bought 22.4 percent of Sega's shares from CSK, making Sammy into Sega's largest shareholder In the same year, Hajime Satomi stated that Sega's activity would focus on its profitable arcade business as opposed to loss-incurring home software development. In 2004, Sega Sammy Holdings, an entertainment conglomerate, was created; Sega and Sammy became subsidiaries of the new holding company, both companies operating independently while the executive departments merged. According to the first Sega Sammy Annual Report, the merger went ahead as both companies were facing difficulties. Satomi stated that Sega had been operating at a loss for nearly 10 years, while Sammy feared stagnation and overreliance of its highly profitable pachislot and pachinko machine business and wanted to diversify. Sammy acquired the remaining percentages of Sega, completing a takeoverThe stock swap deal valued Sega between $1.45 billion and $1.8 billion
مهم نیست با sammy با چه قیمتی SEGA خریده
امکان نداره sammy یکی از بزرگترین منابع درامدش بفروشه
مایکروسافت باید کل هلدینگ بخره
به نظر من چنین چیزی ممکن نیست
هر شرکتی میتونه بخش هایی از خودشو بفروشه کما این ک بالا بهتون گفتند که بهترین سود همین بخش 250 میلیون دلار بوده که مربوط ب چند سال پیشه و سال میلادی گذشته 25 میلیون دلار بوده.
نمونه شرکت هایی ک بخشی از خودشونو کندند و فروختند فاکس بود ک تمام دپارتمان هاش رو فروخت و بخش خبری رو نگه داشت.
 

satellitedvb

کاربر سایت
Apr 9, 2019
957
تریلر Scorn Xbox Series X در واقع در حال اجرا بر روی پردازنده RTX 2080 Ti GPU بود

در مصاحبه اخیر با wccftech ، مدیر بازی نرم افزار Ebb Ljubomir Peklar توضیح داد که چرا تریلر Scorn برای Xbox Series X به عنوان نماینده فیلم در داخل موتور از کیفیت بصری مورد انتظار Xbox Series X شناخته شده است. Ljubomir Peklar فاش کرد که این تریلر در واقع روی یک سیستم رده بالا با RTX 2080 Ti جفت شده با یک پردازنده Ryzen اجرا شده است. این بازی قرار است در Xbox Series X 4K 60 FPS با وفاداری بالای گرافیکی را هدف قرار دهد اما یک سوپر 2070 با ترکیبی از تنظیمات برای اجرای بازی در 4K 60 FPS در رایانه کافی است.

In a recent interview with wccftech, Ebb Software's Game Director Ljubomir Peklar explained why the Scorn trailer for Xbox Series X was labeled as 'in-engine footage representative of expected Xbox Series X visual quality'. Ljubomir Peklar revealed that the trailer was actually run on a high-end system featuring an RTX 2080 Ti paired with a Ryzen processor. The game is set to target 4K 60 FPS with high graphical fidelity on Xbox Series X but a 2070 Super with a mixture of settings is adequate to run the game at 4K 60 FPS on PC.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر