X Vs. Y: Round 2 - Best of PS: Eighth Finals Round VIII

Round VIII

  • Bloodborne

  • Horizon Zero Dawn


Results are only viewable after voting.

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر فعال
Sep 4, 2011
12,592
نام
تونی آلمِیدا
ای کاش یه چندتا سرگروه انتخاب میکردید و بقیه رو رندوم سازی :D

نتایج گروه های قبلی رو کجا میشه دید ؟
خوب اونوقت دیگه دست بردن توی گروه بندی میشد و دیگه جالب نمیشد:D

نتایج رو بعد از اتمام هر مرحله میذارم توی پست شروع هر گروه. الان هم همه رو یه جا اضافه کردم توی پست شروع مسابقه و گذاشتم تو امضام که همه ببینن:D
 
  • Like
Reactions: Nima and Kainé

ULTIMATE TEAM

Online Gaming
Gold User
Aug 25, 2010
12,610
نام
مصطفی682سابق
البته متالگیر 4 بازی سختیه انتظار نمیره همه درکش کنن درثانی یه سری به U2 رای دادن که این نسل سروکله شون پیداشده و چون mgs4 برای ps4 نیومده تجربه ای ازش ندارن
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,267
نام
عرفان
کوجیما هر وقت فن سرویس و نانوماشین ها رو با یه پچ حذف کرد اون موقع رای میدم به ۴ :D حالا از لول دیزاین خطی و آزادی عمل پایین گیم پلی هم بگذریم:-"
مهدی آزادی عمل بازی زیر سؤال نبر دیگه:| هنوزم که بعضی مواقع واکترو از بازی میبینم هر کی یه جور خاص خودش میره آیتم های خاص خودش استفاده میکنه هر قسمت برای رفتن از a به b چندین مسیر وجود داره حتی یادم از یه سری جاها بری اصلا بعضی از مناطق نمیبینی.
واقعا آزادی عمل و لول دیزاینش برای یه بازی خطی پشم ریزون در واقع8-|
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
2,265
نام
محمد
کوجیما هر وقت فن سرویس و نانوماشین ها رو با یه پچ حذف کرد اون موقع رای میدم به ۴ :D حالا از لول دیزاین خطی و آزادی عمل پایین گیم پلی هم بگذریم:-"
کاری با اون دوتا بالایی ندارم چون دیگه سلیقه ایی هست، اگه بنظر خودم باشه، این اشغالی که سر 5 دادن صدها برابر نانوماشین در برابرش منطقی بنظر میان:D
با اینحال سر اون پایینی ها شدید باهات مخالفم.
اتفاقا اون ها نکات مثبت هستن، ازادی عمل که بنظر من به اندازه کافی داشت که باعث شده Replayability بشدت بالایی اون مراحل با لول دیزاین خطی داشته باشن.

بعد خدایی طوری نگید انگار لول دیزاین خطی چیز بدیه...همین 5 OW شد به قدری از لحاظ لول دیزاین در مقایسه با قبلی ها توی در و دیوار که من به یاد نمیارم، که اصلا مراحلی بوده باشه که دوباره بخوام بازی کنم!

در هر صورت بنظرم بنده MGSV که بدون شک بدترین بازی توی سری بود.
من همون MGSPW رو بشدت بازی بهتری از MGSV میدونم:D
اونجا کنترل ها ذغالی بود ولی سیستم هایی که داشت عالی بودن. در 5 چه نوار کاست ها چه ایده های ساخت و ساز(سیستمی که باعث میشد سر ساخت هرچیزی مثل دنیای واقعی صبر کنی مثل یک جوک بیمزه میموند) و چه بالون ها برای تامین منابع به بدترین شکل ممکن به بازی اضافه شده بودن:D
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,046
مهدی آزادی عمل بازی زیر سؤال نبر دیگه:| هنوزم که بعضی مواقع واکترو از بازی میبینم هر کی یه جور خاص خودش میره آیتم های خاص خودش استفاده میکنه هر قسمت برای رفتن از a به b چندین مسیر وجود داره حتی یادم از یه سری جاها بری اصلا بعضی از مناطق نمیبینی.
واقعا آزادی عمل و لول دیزاینش برای یه بازی خطی پشم ریزون در واقع8-|
کلا ۲ چپتر ول بازی تا حدی آزادی عمل خوبی میدن بهت. چپتر ۳ اروپا که عملا on rail محسوب میشه. قسمت اول که یه سکانس اسکریپت شده میوفتی دنبال یکی، بعدش یه ست پیس پشت موتور و باس فایت که با یه اسنایپ تو چند دقیقه میمیره.چپتر ۴ شدوموزس هم باز همینه با اون دشمنای مسخره که فقط رو اعصاب بودن. کلا کات سین و اون باس فایت آخر این مرحله رو حذف کنی عملا هیچی نداره. همون لول دیزاین محدود و گیم پلی که آزادی عمل خاصی نمیده بهت.چپتر ۵ رو کشتی باز فقط یه خط صاف باید بری که کلی قسمت رو اعصاب داره مخصوصا گکو های جلو در. از لحاظ گیم پلی و آزادی عمل هم باز هیچی. ۲ تا باس فایت صرفا جهت فن سرویس :D

کاری با اون دوتا بالایی ندارم چون دیگه سلیقه ایی هست، اگه بنظر خودم باشه، این اشغالی که سر 5 دادن صدها برابر نانوماشین در برابرش منطقی بنظر میان:D
با اینحال سر اون پایینی ها شدید باهات مخالفم.
اتفاقا اون ها نکات مثبت هستن، ازادی عمل که بنظر من به اندازه کافی داشت که باعث شده Replayability بشدت بالایی اون مراحل با لول دیزاین خطی داشته باشن.

بعد خدایی طوری نگید انگار لول دیزاین خطی چیز بدیه...همین 5 OW شد به قدری از لحاظ لول دیزاین در مقایسه با قبلی ها توی در و دیوار که من به یاد نمیارم، که اصلا مراحلی بوده باشه که دوباره بخوام بازی کنم!

در هر صورت بنظرم بنده MGSV که بدون شک بدترین بازی توی سری بود.
من همون MGSPW رو بشدت بازی بهتری از MGSV میدونم:D
اونجا کنترل ها ذغالی بود ولی سیستم هایی که داشت عالی بودن. در 5 چه نوار کاست ها چه ایده های ساخت و ساز(سیستمی که باعث میشد سر ساخت هرچیزی مثل دنیای واقعی صبر کنی مثل یک جوک بیمزه میموند) و چه بالون ها برای تامین منابع به بدترین شکل ممکن به بازی اضافه شده بودن:D
همون بخش مدیریت منابع و بیس سازی من نزدیک ۲۵۰ ساعت وقت صرف کردم پاش :Dلول دیزاین و گیم پلی اتفاقا بهترین قسمت های ۵ بودن :D
 

Solidsnake_1

کاربر سایت
Jul 19, 2014
306
نام
Reza
کوجیما هر وقت فن سرویس و نانوماشین ها رو با یه پچ حذف کرد اون موقع رای میدم به ۴ :D حالا از لول دیزاین خطی و آزادی عمل پایین گیم پلی هم بگذریم:-"
خطی بودن که نکته مثبته ! mgsv همش گرفتن پایگاه رفتن از a به b و نجات دادن فلانی در حین پروسه بود فقط مرحله بیمارستان و اون بخش مربوط به code talker خوب بودن که اونا هم خطی بودن :D بنظر من جفت مپها mgsv جز بی روح ترین طراحیا مپ open world ه چندتا پایگاه گزاشته بودن بینشونم به صورت رندوم بوته پخش کرده بودن .
از لحاظ گیم پلی هم بهترین گیم پلی کل سری رو octocamo اکت یک و دو mgs4 داره :D
 
  • Like
Reactions: Arima Kishou

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,046
خطی بودن که نکته مثبته ! mgsv همش گرفتن پایگاه رفتن از a به b و نجات دادن فلانی در حین پروسه بود فقط مرحله بیمارستان و اون بخش مربوط به code talker خوب بودن که اونا هم خطی بودن :D بنظر من جفت مپها mgsv جز بی روح ترین طراحیا مپ open world ه چندتا پایگاه گزاشته بودن بینشونم به صورت رندوم بوته پخش کرده بودن .
از لحاظ گیم پلی هم بهترین گیم پلی کل سری رو octocamo اکت یک و دو mgs4 داره :D
بهترین گیم پلی میشه شماره ۳ و ۵ :D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
11,190
نام
مازیار
جدا من تنها چیزایی که از متال گیر 4 یادم میاد.. یکی بود هی اسهال می‌گرفت... Liquid و فایت آخر باهاش که انصافا عالی و حماسی بود و اینکه میخواست ابر سرباز درست کنه و اندینگ آخرش... البته این

War has changed

ولی انچارتد 4 متر به مترش رو از برم حتی جای تک تک treasure هاش رو
آخرین باریم که بازی کردم 4 سال پیش بود
 
  • Like
Reactions: Outer Heaven

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
2,265
نام
محمد
همون بخش مدیریت منابع و بیس سازی من نزدیک ۲۵۰ ساعت وقت صرف کردم پاش :Dلول دیزاین و گیم پلی اتفاقا بهترین قسمت های ۵ بودن :D
خود خام گیمپلی باز قابل بحثه که بنظر خود من MGS4 بهتره ولی درک میکنم کسایی از 5 خوششون بیاد:D
ولی قشنگ لول دیزاین داغونه... مثل Fetch Questاته... فلان کس رو بگیر، نجات بده و غیره...لوپ گیمپلی بازی بشدت تکراری میشه!
از اونور اون مراحل کذایی رو داشتیم که باید دوباره بازی اش میکردیم، من فک نمیکنم بازی ایی بوده باشه که اینقدر مراحل اش برام حوصله سر بر بوده باشن، این رسما مثل قرص خواب میموند.

باس فایت ها که نگو... ضعیف ترین توی کل تاریخ سری!!!
MGS1 2 3 4 همه تیم های خفنی از باس ها رو داشتن، مرگ هایی که اصلا آدم آتیش میگرفت یادشون میوفته.
توی این یک کوایتی داشت... که توی سری چه Sniper Wolf و The End بشدت ازشون سرترن از لحاظ لول دیزاین.
بقیه اصلا من باس فایت حساب نمیارم از بس تک تک اشون جنریک و بی روح بودن:))

خود بیس سازی فقط یک محیط میداد نصفش خالی بود بعد کاریش هم نمیشد...اینقدر هم بطور مسخره ایی بزرگ بود باید نصف اش رو با ماشین میرفتی.
یک مشت محیط خالی بسازی که چی بشه:))
خوبیه PW این بود که حالت مینی گیم داشت قشنگ با تمامی سرباز ها عشق میکردی و جدا لذت داشت ولی اینجا اصلا و ابدا...!
اخه بز ببرم پایگاه که چی بشه؟ به ریشم بخنده:|:))
من MGS3 و 4 رو اره از 250 ساعت هم خیلی بیشتر بازی کردم ولی این اصلا و ابدا...اینقدر همه چیز بی روح و مصنوعی بود حالم بهم میخورد:|
بعد 4 پر از اکت های متنوع و باس های عالی داشتیم... ریتم و روایت داستان هم که شاهکار بود.
موتور سواری و متال گیر سواری کجا... یک مشت مراحل کپی پیست کجا:D
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
2,265
نام
محمد
ولی انچارتد 4 متر به مترش رو از برم حتی جای تک تک treasure هاش رو
آخرین باریم که بازی کردم 4 سال پیش بود
اتفاقا اینو دیشب رفتم یوتیوب باس اخرش رو دوباره دیدم... حتی حال و حوصله نصب اش هم نبود، با اینکه 4 سال پیش بود به سختی چیزی ازش یادم مونده بود.
بخاطر پیسینگ کند بازی همون ها هم ازش به یادم مونده واقعا عجیبه:D

از اونور MGS4 با اینکه 8 سال بوده اخرین باری که بازیش کردم تک تک صحنه هاش رو بخاطر دارم:D
U2 هم و حتی U3 همینطوریه ولی معلومه بدجور با U4 حال نکردم:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 6, مهمان: 3)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟