World of Warcraft: Dragonflight

از تاریخ 26 مهر ماه سال 1401 این تاپیک مختص به اکسپنشن ست Dragonflight در سرور های آفیشال بیلیزارد خواهد بود.
=============================================================

راهنمای اولیه بازی برای کمک به تازه وارد ها با تشکر از کاربر musketeer

بازی کردن در بلیزارد چقدر هزینه داره؟

برای بازی کردن در بلیزارد در حالت معمول شما باید 2 آیتم زیر رو در ابتدا خریداری کنید:

  • Battlechest:: که شامل کلیه اکسپنشن ها تا یکی مونده به آخری و همینطور 30 روز تایم بازی میشه. قیمتش حدود 15 یورو هست
  • آخرین اکسپنشن: که در حال حاضر legion هست. معمولا حدود 40 یورو هست قیمتش
  • برای ادامه دادن به بازی باید اشتراک ماهیانه بازی رو هم بگیرید. که 2روش معمول داره. یکی اینکه گیم تایم های 2 ماهه بخرید، حدود 20 یورو هست قیمتشون، یعنی در حال حاضر حدود 80-90 تومن برای 2ماه. یا اینکه گلد داخل بازی بدید و wowtoken بگیرید. که قیمتش رو میتونید همیشه از سایت wowtoken.info چک کنید.
آیا گلد در آوردن و خریدن گیم تایم با گلد وقت خیلی زیادی میبره؟

واقعاً نمیشه گفت. به هر کس بستگی داره که از چه روشی گلد در میاره. بعضیا از auction house خیلی راحت گلد در میارن، بعضیا میرن فارم میکنن و گلد در میارن، بعضیا instance های قدیمی رو میزنن... بطور خلاصه فقط میشه گفت که کاملاً شدنیه، ولی باید یک مقداری زمان بزارید براش.


از کجا بخرم؟ کردیت کارت ندارم.

خیلی سایت های ایرانی هستن که این موارد رو برای فروش قرار دادن. طبق قوانین سایت نمیشه اینجا اسم گفت. همون توی گوگل سرچ کنید "خرید battlechest" یا "خرید legion" براتون این سایتها رو میاره. بعد توی سایت بلیزارد یه قسمتی داره که این کدها رو وارد کنید.


قبل از اینکه بازی رو شروع کنم چه چیزهایی آماده کنم؟

اولین کار این هست که یکی رو پیدا کنید که شما رو RAF کنه. RAF مخفف recruid a friend هست که میتونید اینجا بطول کامل در موردش مطالعه کنید. Recruit A Friend - WoW

این سیستم هم برای شما و هم برای کسی که شما رو RAF میکنه مزایای بسیاری داره. مهمتریناش ایناس:




    • وقتی با هم بازی کنید 3 برابر experience دریافت میکنید!
    • وقتی شما اولین ماه گیم تایم رو بزنید، به RAF کننده شما یک ماه تایم رایگان میده.
    • وقتی شما دومین ماه گیم تایم رو بزنید، RAF کننده شما بین چند تا pet و mount میتونی یکی رو به دلخواه جایزه بگیره!
    • به ازای هر 2 level که با هم level up کنید، شما میتونید 1 level به RAF کننده اتون اهدا کنید.
    • هر دو میتونید هر 30 دقیقه یک بار همدیگه رو summon کنید (برید پیش هم)
البته یه سری محدودیت داره، مثل اینکه مدت این مزایا 3 ماه هست و باید توی یک group باشید تا این سیستم فعال بشه، و توی محدوده 100 یاردی هم بمونید. همچنین grant level یعنی مورد 4 هم فقط توی همون realm که بودید قابل استفاده اس.

بخاطر اینکه انقدر فایده داره و بیشتر از همه بخاطر mount اش، تقریباً همه دنبال یکی هستن که RAF اش کنن. بخاطر همین یه سری پوئن دیگه هم RAF کننده شما معمولاً بهتون میده.. مثلا فلان مقدار گلد، یا فلان آیتم... ولی سعی کنید اینها رو ملاک قرار ندید و بیشترین فکرتون این باشه که RAF partner شما وقت آزادش با شما همخونی داشته باشه تا بتونید باهاش بازی کنید و level up رو از دست ندید. پس قبل از RAF خوب باهاش تایم هاتون رو چک کنید و با همدیگه هماهنگ کنید که چند تا کاراکتر میخواید level up کنید و اینا....


آیا کامپیوترم به اندازه کافی قوی هست؟ آیا نت مناسبی دارم؟

مورد دیگه ای که باید چک کنید این هست که آیا کامپیوترتون قادر به اجرای بازی هست یا خیر. کلاً wow سیستم و اینترنت خفنی نمیخواد. برای اینکه ببینید بازی رو میتونید اجرا کنید یا نه باید بازی رو بصورت رایگان بدون اینکه چیزی بخرید نصب کنید و برید توی بازی. تو این حالت تا level 20 میتونید بازی کنید. تو جاهای شلوغ که مثلا 3-40 نفر اطرافتون باشن نباید fps اتون زیر 30 بیاد یا latency اتون بالای 300 بره.


خب! الآن آماده ی بازی هستم. باید چکار کنم؟

اول باید یه اکانت battle.net بسازید و اپلیکیشنش رو دانلود کنید: http://eu.battle.net/en/app

بعد از اون باید خود کلاینت بازی رو بگیرید که حدود 30 گیگ هست. میتونید بزارید خود اپلیکیشن براتون دانلودش کنه. یا اینکه از یک دوستی بخواید براتون روی هارد بریزه. یا اینکه از سایتهای ایرانی که میفروشن بخرید. بعد باید محل بازی رو به اپلیکیشن بتل.نت بدید و برید توی بازی. ضمنا کد های لازم که خریدید رو هم از قسمت redeem code توی اپلیکیشن یا سایت وارد کنید تا براتون فعال بشه. حالا باید وارد بازی بشید و توی هر realm ای که میخواید کاراکترتون رو بسازید.

تو کدوم realm کاراکتر بسازم؟ ایرانی ها کجا بیشتر هستن؟

در ابتدا بگم که ایرانی ها بیشتر از همه جا در سرورهای اروپا بازی میکنن، چون به ایران نزدیکتره و پینگ بهتری داره. اکثرا در kazzak سمت هورد هستن. توی Silvermoon و Ravencrest هم سمت الاینس هستن. بصورت پراکنده تو ریلم های دیگه مثل Outland هم هستن البته.
ریلم ها از چند نظر دسته بندی میشن:



    • زبان. که معمولا ریلم هایی که زبان انگلیسی هستن رو انتخاب میکنیم.
    • PvE یا PvP. این دو کلمه مخفف Player versus Environment و Player versus Player هستن. توی wow دو faction داریم به نامهای Horde و Alliance. که یطورایی دشمن همدیگه حساب میشن. تو ریلم های PvP در دنیای بازی هر جا که برید میتونید با پلیرهای فکشن مقابل مبارزه کنید، اونها هم همینطور. این به این معنی هست که هرجا برید با پلیرهای فکشن مقابل درگیر میشید. در ریلم های PvE تا وقتی نخواید میتونید از درگیر شدن با فکشن مقابل خودداری کنید. به اصطلاح بصورت دیفالت PvP flag اتون خاموش هست.
    • RP یا Normal. در ریلم های RP مخفف Role-Playing خیلی پلیرها قالب کاراکترشون رو به خودشون میگیرن. یعنی طوری رفتار میکنن که انگار واقعاً مثلاً یک جادوگر الف هستن و با همه اون شکلی صحبت میکنن! البته تو همه ریلم ها بعضیا این کار رو میکنن و توی ریلم های RP خیلی بیشتره.
موارد دیگه ای مثل جمعیت و بالانس بودن فکشن ها و ... هم توی انتخاب ریلم موثره که بیشتر این فاکتور ها رو میتونید از این سایت دنبال کنید: realmpop.com

هر گونه بحث در مورد سرور های کرک حتی سرور های کرک Warlord of Draenor و قبل از آن در این تاپیک ممنوع هست و با افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

draka

کاربر سایت
Feb 11, 2013
53
نام
میثم
این تایپیک هم جالبه یه نگاهی بندازید جالبه:
Vanilla WoW players - Don't you miss the difficulty? - Forums - World of Warcraft

دیگه کم کم بلیز باید دردش بیاد.البته اون طوری که GM جواب داده مثل اینکه واقعا بلیز همین رو میخواد و از اول میدونسته داره چه کار میکنه و اسون تر شدن بازی همچنان ادامه داره.
 

Dovahkin

کاربر سایت
Aug 22, 2012
132
نام
فرنام
اگه بخوایم اینطوری بریم تا تهش الان هم هنوز لیچ کینگ زندس!
در اصل لیچ کینگ همون شمشیر و کلاه خود هستش...ک الان زندس و ب نظر من داستان حالا حالا ها واسه بلیز پول در میاره و تمومی نداره...
بلیز نمیدونم میتونه ی نسل دووم بیاره یا نه :D
مدیراش تا ی حدی عمر میکنن خوو :|
به کی میخوان بدن داستان رو ادامه بده معلوم نی...

frostmourne که خورد شد اما بله Ner'zhul هم هنوز زندس. ولی در کنترل Bolvar fordragon هنوز کاری نمیتونه بکنه.
Kel'thuzad هم بنا به wowpedia هنوز زندس یه روز برمیگرده. :d
 
آخرین ویرایش:

Arth@s

کاربر سایت
Aug 26, 2011
1,131
نام
Arthas
سلام
پس بهتره کلی فک کنیم بعد بحرفیم...
مم... عرض کنم که شما کلا منظور منو نفهمیدی... من گفتم از نظر داستانی!!!! اینی که شما گفتی (رید با 20K پلیر بریم LK رو بزنیم) یعنی گیم پلی!!! بعبارت دیگه واقعا واسه من مضحک بود وقتی که دیدم تو خط داستانی لیچ کینگ اونطوری Disarm میشه (؟؟؟؟!!!!!!) و فراست مورن (افسانه ای ترین شمشیر موجود در کل داستان وارکرفت!!!!!) شکسته میشه!!!! و بعد هم که LK مثه کیسه نایلکس رو هوا معلق میشه و بدتر از همه آرتاس تو دموی پایانی!!!
اووف ولش کن، یادم ننداز که خونم بجوش میاد...
و در رابطه با این جمله ای که از شما نقل قول کردم... بهتره خودتونم بهش عمل کنید.
دورست عزیز بازی های warcraft از نبرد بین هورد و الاینس شروع شد حالا شما وارکرفت 1 و2 رو بازی نکردی(orc and humans va tides of darkness ) دلیل نمی شه بگی اهمیت ندارن تو این داستان درسته که لژیون سوزان نقش اساسی و غیر قایل انکار داره اما دیگه نابود شده و تمام فرماندهاش سربه نیت یا کشته شدن پس طبیعیه که نبرد دوباره به همون داستان هورد و الاینس برگرده و در مورد ارتاس و ایلیدان هم باید گفت که این 2 فقط یه مهره کوچیکی توی این شطرنج عظیم دنیای وارکرفت بودند و حالا چون شما از استیلشون خوشتون اومده درست نیست که اینقدر بالاشون ببرید
Kiddin me? huh? :D
===================
@ Doctor Splinter
این خاصیت داستان وارکرفت بود (!!!!) نبود چیزی به اسم عنصر رستگاری و خشن بودن و خشک بودن، چیزی بود که من به شخصه تو داستانای وارکرفت عاشقشون بودم... (همونطور که تو WC و WOW نژاد مورد علاقم Undead بود و هست :d )
==================
در کل بنظرم میشه اینطوری گفت که تو پچ های قبلی همه پلیرا هاردکور بودن تا این پچ آخریا...
==================
راستی! 1 چیز همیشه واسه من سوال بود تو 3.3.5... شاید شماها بتونید ج بدید :d
Mouadin Bronzebread مگه تو WCIII نمرد؟ یخ فراست مورن ترکوندش دیگه... پ چرا تو Gunship هست؟ اصلا چرا Gunship فایت داشتیم؟! :d
 
آخرین ویرایش:

trall

کاربر سایت
Feb 17, 2008
65
بله ما بازی نکردیم، فقط شما بازی کردی :D
هسته داستان این بازی و کلا کتاب های وارکرفت بر روی چیز هایی بود که اشاره کردم، حالا شما دوست دارید بگید نه هورد و الاینس خیلی epic خورن دیگه نظر شخصی شماست...

congratulations , you rest my case :D این مورد بی اطلاعی شما از داستان رو می رسونه.
اولا باید بگم این که می گید dreadlord ها هستند درسته اما مثل اینه که یه ارتشی که ژنرال و سرهنگ هاش نیستند بگید که اشکال نداره فرماندهیو میدیم به ستوان ها!
دوست عزیز بر عکس من فکر می کنم شمایی که از داستان اطلاع نداری
منراف که توسط gromm کشته شد
ارکیماند که ترکید رفت پی کارش
سارگراس که بعد از اینکه جسمش توسط اگویین نابود شد و روحش وارد بدن مدیو شد به دلیل اینکه مدیو کشته شد روح سارگراس به مارپیچ زیرین فرستاده شده و در اونجا سر گردانه
کیلجیدن رو هم که با لگد انداختیم تو پرتالش و بعدشم پرتال و sunwell نابود شد
محض اطلاعتون باید بگم
برای انکه موجودات قدرتمند بتونن از یه پرتال استفاده کنن باید اون پرتال بر پایه یه منبع جادویی خیلی قدرتمند بنا شده باشه
مثلا سازگزاس وقتی در نبرد پیشینیان می خواست به ازروث بیاد با استفاده از پرتالی که توسط قدرت چشمه جاودانگی ایجاد شده بود سعی در این کار کرد
ارکیماند رو کل توزاد با استفاده از قدرتی که از نابودی sunwell به دست اورده بود با پرتالیی که با استفاده از این قدرت و کتاب مدیو summon کرد
کیلجیدن هم با استفاده از جمع اوری دوباره و باز سازی همین sunwell سعی داشت به دنیای ازرث وارد شه
با نابودی sunwell باز سازی شده اخرین منبع انرژی قدرتمند هم نابود شد و منطقا راهی برای بازگشتش نیست و سارگراس هم که تو مارپیچ زیرین گم شده حالا اگه بلیز بخواد پول در بیاره و یهو بگه هاهاها گول خوردید یه جور دیگه هم میشه پرتال ساخت یا مارپیچ زیرین اسانسر داره و سارگراس سوارش شده و برگشته مثل همون کاری که با ایلیدان کرد بعد از اینکه ارتاس زد لت و پارش کرد گفت که لیدی وش رسید و نجاتش داد و بردش out land دوا درمونش کرد!
این دیگه توش بحثی نیست ولی با اطلاعات حاضر شر لژیون سوزان از ازراث کنده شده
پ.ن در مورد اون دوستمون هم باید بهش بگم که مدیو جزو لژیون سوزان نیست و هیچ وقت نبوده و فقط مدتی روح سارگراس جسم مدیو تصرف کرد البته اینکه مدیو چه جوری دوباره زدنده شد معمایی که من جوابی براش پیدا نکردم و گرنه mediv was always one of the good guys
پ.ن.2 در باره بحث هورد و الاینس هم دلیل اهمیتشو باید وارد اساس فانتزی نوین شیم تا ادامه بدم که طولانیه اگر دوست داری بگید توضیح بدم
 
آخرین ویرایش:

Burning Hawk

کاربر سایت
Apr 2, 2008
1,613
نام
Hossein
والا به شخصه دلیل علاقه من به سری warcraft داستان و شخصیت پردازی های فوق العاده قشنگ و بینظیرش بود اما این بازی واسه من از 5 دقیقه آخر 3.3.5a تموم شد... وقتی دیدم لیچ کینگی که انقدر خود بلیزارد بهش ابهت داده بود به اون کشکی شکست میخوره با خودم گفتم دیگه بلیزارد زد تو کار ماست مالی! و تو کاتا این حرفم ثابت شد و فقط بیلز شروع کرد به کش دادن داستاناش! از نظر گیم پلی هم بنظرمن کاتا از بالانس در اوومد و MOP هم که دیگه باید اصلا اسمشو WOW 2 میزاشتن

اگه questline های northrend ، خصوصا quest های که که به فکشن های argent crusade ، knights of ebon blade و ashen verdict مربوط میشد رو با دقت بخونید ، و رخداد های همچون call of the crusader و wrath gate و ... مورد نظر قرار بدید متوجه می شوید ، که همچین کشکی هم نبوده ...
 

trall

کاربر سایت
Feb 17, 2008
65
سلام

مم... عرض کنم که شما کلا منظور منو نفهمیدی... من گفتم از نظر داستانی!!!! اینی که شما گفتی (رید با 20K پلیر بریم LK رو بزنیم) یعنی گیم پلی!!! بعبارت دیگه واقعا واسه من مضحک بود وقتی که دیدم تو خط داستانی لیچ کینگ اونطوری Disarm میشه (؟؟؟؟!!!!!!) و فراست مورن (افسانه ای ترین شمشیر موجود در کل داستان وارکرفت!!!!!) شکسته میشه!!!! و بعد هم که LK مثه کیسه نایلکس رو هوا معلق میشه و بدتر از همه آرتاس تو دموی پایانی!!!
اووف ولش کن، یادم ننداز که خونم بجوش میاد...
و در رابطه با این جمله ای که از شما نقل قول کردم... بهتره خودتونم بهش عمل کنید.

Kiddin me? huh? :D
===================
@ Doctor Splinter
این خاصیت داستان وارکرفت بود (!!!!) نبود چیزی به اسم عنصر رستگاری و خشن بودن و خشک بودن، چیزی بود که من به شخصه تو داستانای وارکرفت عاشقشون بودم... (همونطور که تو WC و WOW نژاد مورد علاقم Undead بود و هست :d )
==================
در کل بنظرم میشه اینطوری گفت که تو پچ های قبلی همه پلیرا هاردکور بودن تا این پچ آخریا...
==================
راستی! 1 چیز همیشه واسه من سوال بود تو 3.3.5... شاید شماها بتونید ج بدید :d
Mouadin Bronzebread مگه تو WCIII نمرد؟ یخ فراست مورن ترکوندش دیگه... پ چرا تو Gunship هست؟ اصلا چرا Gunship فایت داشتیم؟! :d

شما اگه یه کوئست رو تو dragonblight کامل دنبال می کردی انتهای کوئست به غاری میرسید که ارتاس فراست مورن رو توش پیدا کرد و تو اون غار دمویی پخش میکرد که نشون می داد مورادین نمرده و فقط حافضشو از دست داده و در ادامه سری کوئست به قبیله یه سری dwarf میرید که مورادین در بین اونها زندگی میکنه و رئیس قبیله شده
و در ضمن دوست عزیز شما یه سر برو به سایت های خارجی به سری اطاعات راجع به تیتان هایی مانند خزگورات و ... و یا کسانی مانند ساگراس یا اردارها بخون و حتی ناروها اون وقت میبینی که ارتاس و ایلیدان پشمکی در برابر قدرت اونها نیستند در ضمن من نمیدونم چرا شما ها ارتاس دوستان قدرت اش برینگر دو کلا در نظر نمی گیرید
بله فراست مورن شمشیر قدرتمندی اما یه نگاه به مانگای اش برینگیر بنداز یا اگه تو بازی یه رفتی تو dungeon daren gold برو به اون مهمون خونه وسط مپ و اون وقت می فهمی که اش برینگر هم شمشیر بسیار قدرتمندی و به قدرت فراست مورن هستش
 
آخرین ویرایش:

Masood11

کاربر سایت
Sep 1, 2012
1,550
نام
PNY
اینکه مدیو چه جوری دوباره زدنده شد معمایی که من جوابی براش پیدا نکردم و گرنه mediv was always one of the good guys

مدیو توسط مادرش ینی اگوین به زندگی برگردونده شد(همون زنده شد:d)توی کتاب چرخه نفرت میگه(جینا ناگهانی تو یه ماموریت اگویینو پیدا می کنه و اون بهش قصشو کامل میگه)

میگم می تونی لینک wowhead این کوئیستو بدی؟
 
آخرین ویرایش:

Dovahkin

کاربر سایت
Aug 22, 2012
132
نام
فرنام
اولا باید بگم این که می گید dreadlord ها هستند درسته اما مثل اینه که یه ارتشی که ژنرال و سرهنگ هاش نیستند بگید که اشکال نداره فرماندهیو میدیم به ستوان ها!
دوست عزیز بر عکس من فکر می کنم شمایی که از داستان اطلاع نداری
منراف که توسط gromm کشته شد
ارکیماند که ترکید رفت پی کارش
سارگراس که بعد از اینکه جسمش توسط اگویین نابود شد و روحش وارد بدن مدیو شد به دلیل اینکه مدیو کشته شد روح سارگراس به مارپیچ زیرین فرستاده شده و در اونجا سر گردانه
کیلجیدن رو هم که با لگد انداختیم تو پرتالش و بعدشم پرتال و sunwell نابود شد
محض اطلاعتون باید بگم
برای انکه موجودات قدرتمند بتونن از یه پرتال استفاده کنن باید اون پرتال بر پایه یه منبع جادویی خیلی قدرتمند بنا شده باشه
مثلا سازگزاس وقتی در نبرد پیشینیان می خواست به ازروث بیاد با استفاده از پرتالی که توسط قدرت چشمه جاودانگی ایجاد شده بود سعی در این کار کرد
ارکیماند رو کل توزاد با استفاده از قدرتی که از نابودی sunwell به دست اورده بود با پرتالیی که با استفاده از این قدرت و کتاب مدیو summon کرد
کیلجیدن هم با استفاده از جمع اوری دوباره و باز سازی همین sunwell سعی داشت به دنیای ازرث وارد شه
با نابودی sunwell باز سازی شده اخرین منبع انرژی قدرتمند هم نابود شد و منطقا راهی برای بازگشتش نیست و سارگراس هم که تو مارپیچ زیرین گم شده حالا اگه بلیز بخواد پول در بیاره و یهو بگه هاهاها گول خوردید یه جور دیگه هم میشه پرتال ساخت یا مارپیچ زیرین اسانسر داره و سارگراس سوارش شده و برگشته مثل همون کاری که با ایلیدان کرد بعد از اینکه ارتاس زد لت و پارش کرد گفت که لیدی وش رسید و نجاتش داد و بردش out land دوا درمونش کرد!
این دیگه توش بحثی نیست ولی با اطلاعات حاضر شر لژیون سوزان از ازراث کنده شده
پ.ن در مورد اون دوستمون هم باید بهش بگم که مدیو جزو لژیون سوزان نیست و هیچ وقت نبوده و فقط مدتی روح سارگراس جسم مدیو تصرف کرد البته اینکه مدیو چه جوری دوباره زدنده شد معمایی که من جوابی براش پیدا نکردم و گرنه mediv was always one of the good guys
پ.ن.2 در باره بحث هورد و الاینس هم دلیل اهمیتشو باید وارد اساس فانتزی نوین شیم تا ادامه بدم که طولانیه اگر دوست داری بگید توضیح بدم

اینکه شما میگید کاملا درسته. ولی legion نابود نشده و تو twisting nether الان. هر وقت sargeras کاملا مرد (حتی روحش) و دیگه به twisting nether برنگشت اونوقت میشه گفت که legion نابود شده. nathrezim یا همون dread lord ها راحت میتونن بین twisting nether و azeroth جا به جا بشن و راحت میتونن مقدمه برگشت sargeras یا kil'jaeden رو فراهم کنن. بعدشم blizz برای برگردوندن این دیمون ها میتونه یه منبع جادویی قدرت مند ردیف کنه براش کاری نداره.
من نگفتم medivh با burning legion ولی اگه burning legion برگرده medivh هم حتما برمیگرده که کارو تموم کنه.
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
دوست عزیز بر عکس من فکر می کنم شمایی که از داستان اطلاع نداری
منراف که توسط gromm کشته شد
ارکیماند که ترکید رفت پی کارش
سارگراس که بعد از اینکه جسمش توسط اگویین نابود شد و روحش وارد بدن مدیو شد به دلیل اینکه مدیو کشته شد روح سارگراس به مارپیچ زیرین فرستاده شده و در اونجا سر گردانه
کیلجیدن رو هم که با لگد انداختیم تو پرتالش و بعدشم پرتال و sunwell نابود شد
محض اطلاعتون باید بگم
برای انکه موجودات قدرتمند بتونن از یه پرتال استفاده کنن باید اون پرتال بر پایه یه منبع جادویی خیلی قدرتمند بنا شده باشه
بله من متاسفانه امروز صبح فهمیدم Warcraft چیه. اطلاع خاصی ندارم از این بازی ;))

داستان BL تموم نشده، ولی خوب شما اصرار داری بگی شده چون این اتفاقات افتاده پس راهی برای بازگشت نیست... همه ما می دونیم این اتفاقات افتاده و باز هم اتفاق می افته تا Sargeras به صورت کامل نابود بشه.
برای مثال: قضیه سوء استفاده از sunwell برای summon کردن kil'jaeden هزار جای دیگه آزراث با کمک n نفر دیگه می تونه دوباره به راحتی صورت بگیره... می تونی تکذیبش کنی؟ نه چون همه چی دست بیلیزارد هست و همه ما هم می دونیم که بیلیزارد با این کارتی که توی دستش هست بالاخره بازی می کنه. حالا هی شما بگو BL ترکید همه مردن، Sargeras شهید شد ;))
اینم بخشی از مصاحبه metzen و نیلسون در مورد آینده Sargeras ...
In an interview to Chris Metzen and Micky Neilson they said that "he's out there somewhere", that "you can't put him down" and "he's not going to stay down for long"

حقیقتش اینه که همه داستان وارکرفت رو به خاطر قهرمان و ضد قهرمان های بسیار خوبش دنبال می کنند. حالا خیلی ها Arthas و illidan و Thrall رو دوست دارن چون این شخصیت ها هم توی کتاب و هم توی بازی ها خیلی بهشون پرداخته شده و حس همزاد پنداری باعث میشه که بازیباز ها نا خودآگاه این ضد قهرمان ها/ قهرمان ها رو بیشتر دوست داشته باشن شخصیت های خیلی زیادی هستن که همین الان بیلیزارد ازشون توی داستان اصلی استفاده کنه هزاران کشته مرده خواهد داد اما خوب فعلا قصد انجام اینکار رو ندارن...
 
آخرین ویرایش:

bAd Clown

کاربر سایت
Nov 6, 2011
184
نام
Milad - ɮΛÐ[̲̅c̲̅]ŁФѠƝ
سلام

مم... عرض کنم که شما کلا منظور منو نفهمیدی... من گفتم از نظر داستانی!!!! اینی که شما گفتی (رید با 20K پلیر بریم LK رو بزنیم) یعنی گیم پلی!!! بعبارت دیگه واقعا واسه من مضحک بود وقتی که دیدم تو خط داستانی لیچ کینگ اونطوری Disarm میشه (؟؟؟؟!!!!!!) و فراست مورن (افسانه ای ترین شمشیر موجود در کل داستان وارکرفت!!!!!) شکسته میشه!!!! و بعد هم که LK مثه کیسه نایلکس رو هوا معلق میشه و بدتر از همه آرتاس تو دموی پایانی!!!
اووف ولش کن، یادم ننداز که خونم بجوش میاد...
و در رابطه با این جمله ای که از شما نقل قول کردم... بهتره خودتونم بهش عمل کنید.

:D
جالبه
چون
من
هم از نظر رید گفتم هم از نظر داستانی و هم"خود داستان"!(طولش ندیم سپم نشه چون اینجا همه میخوان خودی نشون بدن ،با احترام میگم ، خواهش هم میکنم، هر کی در مورد این ورلد اف وارکرافت میدونه لطفا دیگه چیزی نگه ، و کسی ک اطلاعی نداره بره رمان (کتاب هاشو) مطالعه کنه...)
میدونم شمشیر فراست مورن شکسته شده(خدارو شکر همین دیشب 4تایی 25هیروئیک سُلُ کردیم :) )
شما
جدی
نگیر
من هیچی نمیدونم...
نه مثه اینکه ی چیزایی از شما یاد گرفتم...!

یه سوال،رونین رو کی کشت؟:d

شما سناریو رو از طرف هورد رو برید متوجه میشید...
 

Dovahkin

کاربر سایت
Aug 22, 2012
132
نام
فرنام
:D
جالبه
چون
من
هم از نظر رید گفتم هم از نظر داستانی و هم"خود داستان"!(طولش ندیم سپم نشه چون اینجا همه میخوان خودی نشون بدن ،با احترام میگم ، خواهش هم میکنم، هر کی در مورد این ورلد اف وارکرافت میدونه لطفا دیگه چیزی نگه ، و کسی ک اطلاعی نداره بره رمان (کتاب هاشو) مطالعه کنه...)
میدونم شمشیر فراست مورن شکسته شده(خدارو شکر همین دیشب 4تایی 25هیروئیک سُلُ کردیم :) )
شما
جدی
نگیر
من هیچی نمیدونم...
نه مثه اینکه ی چیزایی از شما یاد گرفتم...!



شما سناریو رو از طرف هورد رو برید متوجه میشید...

اخه کی به 4 نفر میگه solo ؟ lol
میشه بگی class هاتون چی بود با ilvl شون؟ چون من برگشتم میخوام icc 25 heroic رو با dk برم red scourgelord armor رو بگیرم با quest های shadowmourne.
اینم لینک ارموره با bloodvenom و facelifter میشه اخرت transmog :d. روی فلش کلیک کنید view in 3d رو بزنید.
 
آخرین ویرایش:

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
شاید خیلی ها بگن MOP شده wow daily اما یه خوبی داره اینه که هر پلیر نوبی براحتی God item نمیشه

---------- نوشته در 02:34 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 02:18 PM ارسال شده بود ----------

من یک مشکل عجیب دارم .. بعد از چند بار که خارج میشم و میخوام بازی کنم میبینم اکونتم قفل شده و مجبورم پسورد عوض کنم تا دوباره وارد بشم
این مشکل برای شما هم پیش اومد ؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر