Witcher 3 نقطه ی پایانی بر این سری است

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی

امروز سومین از قسمت از بازی پرطرفدار The Witcher به نام Wild Hunt رونمایی شد اما سوالی که در ذهن طرفداران شکل یافته این است که آیا این پایانی بر این سری هست و داستان گرالت به پایان میرسد و یا خیر؟؟
جواب این سول را رییس استدیوی CD Projekt Red آقای Adam Badowski اینگونه می دهد:"بله,بدون شک این آخرین قسمت از سری بازیهای ویچر است!
به دلیل اینکه ما اعتقاد داریم این سری باید در اوج تمام شود.تکنولوژی حال حاضر این صنعت به ما اجازه می دهد داستان بازی را آنگونه که میخواستیم با جلوه های ظاهری که علاقه داریم و در جهانی که همیشه تصور ساختش را داشته ایم,روایت کنیم.این بازی نهایت تجربه یک عنوان RPG را به ارمغان خواهد آورد.
در حالی که ما هنوز داستانهای زیادی در دنیای این سری در ذهن داریم اما اعتقاد داریم بعد از اتمام این بازی فرصتی برای تیم ما پیش می آید تا به جهانی جدید و افقهای متفاوتی بیندیشیم و مرزهای جدیدی را برای خودمان در نوردیم."
در جشن این رونمایی بزرگ دو بازی The Witcher: Enhanced Edition Director’s Cut و The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition برای مدت 3 روز با تخفیف 50 درصد در استیم و GoG.com به فروش میرسند.همچنین عنوان دوم بر روی Xbox 360 با اعمال تخفیف به قیمت €29.99/$29.99/₤19.99 به فروش میرسد.
بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2014 بر روی PC و کنسولهای موجود در آن زمان عرضه میشود!

ویراش:طبق سخنان جدید ایشان,این فرنچایز با این بازی به پایان نمی رسد بلکه تنها این سه گانه است که با داستان عظیم شماره سوم به آخر خط خود میرسد و همچنان این فرنچایز ادامه خواهد داشت!!
منبع
 
آخرین ویرایش:

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
عـــــــه پس داستان ها و احتمالاً کتاب تموم نمیشن:D

CyberPunk رو دیگه این ها دارن برا جانشینیش به به >:d
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
واقعا حرفه قشنگی زده.گفته این سری باید در اوج تمام بشه نه مثله خیلی از بازیهای این نسل 200 تا spin off بشه یا اینقدر بازی رو کش بدن و ازش بسازن که حالت تهوع به آدم دست بده..!!!!واقعا بعد از skyrim بهترین RPG ی بود که بازی کردم.دمشون گرم.
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
اول گفتن سری قراره تموم بشه ولی الان حرفشون رو عوض کردن :D
Some more info from CEO of CD Projekt for PAP (Polish Press Agency) Business.
CD Projekt sprzedał 5 mln egz. Wiedźmina 1 i 2, zapowiada premierę Wiedźmina 3 na '14 - Stooq

"Jest to także ostatnia część trylogii, w której będzie miał miejsce wielki finał fabuły. Nie jest to jednak jednoznaczne z końcem franczyzy. Franczyza będzie kontynuowana""

"This is the last part of the trilogy with a grand finale of the story. But it does not mean the end of the franchise. Franchise will continue"
امیدوارم دیگه سری رو زیاد کشش ندن و توی همین نسخه کلا تمومش کنند
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
با تشکر از علی که یه خط به متن خبر اضافه کرد که کامل حرفهای قبلیشون رو نقض میکنه!!!:d
 
آخرین ویرایش:

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
با تشکر از علی که یه خط به متن خبر اضافه کرد که کامل حرفهای قبلیشون رو نقض میکنه!!!:d
لول :D
البته فکر کنم مجبور شدن این رو بگن چون IP متعلق به خود CD Projekt نیست و فقط لیسانس اون در اختیارشونه. اگه اشتباه نکنم سری بازی های Witcher از روی رمانی به همین نام ساخته شدن (البته داستانشون تفاوت هایی داره)

به نظرم این آخرین نسخه Witcher ـیه که از CD Projekt میبینیم و اگه ادامه اش ندن احتمالا در آینده این IP لیسانسش به سازنده دیگه ایی فروخته میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر