Witcher 3 از سیستم مبارزه‌ی بهتری بهره خواهد برد

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
20130307_the_witcher_3_wild_hunt.png


عنوان جدید CD Projekt Red به نام The Witcher 3: Wild Hunt که قرار است در سال آینده عرضه شود، بر اساس گفته‌های دست‌اندرکاران این بازی قرار است ما در این نسخه شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در مبارزات باشیم و کمبوهایی که برای این نسخه تعبیه شده‌اند بیشتر جنبه‌ی تاکتیکی خواهند داشت.
آقای Michał Platkow از استودیو CD Projekt Red در گفتگویی که با Rock, Paper, Shotgun داشت، در مورد مشکلات نسخه‌ی گذشته نیز صحبت‌هایی را انجام داد و او به این موضوع اشاره کرد که سیستم مبارزات نسخه‌ی قبلی به خوبی ظاهر نشد، زیرا سازندگان این بازی بیشتر بر روی داستان آن مانور داده بودند.
وی می‌گوید: "ما می‌خواهیم در سیستم مبارزه‌ی این بازی طوری تغییرات ایجاد کنیم که نشان دهیم Geralt چگونه از شمشیر خود استفاده می‌کند. Geralt یک شمشیرزنِ حرفه‌ای می‌باشد و در مقابل یک گروه 5 نفره، به خوبی می‌تواند خودش را نشان دهد."
او افزود: "مردم در مورد The Witcher 2 با ما صحبت‌های زیادی داشتند و معتقد بودند که سیستم مبارزه‌ی این بازی، بیشتر جنبه‌ی آرکید را دارد و در واقع آن‌ها با ما صادق بودند. ما تصمیم گرفتیم در The Witcer 3: Wild Hunt بیشتر روی مبارزات و تاکتیک‌های آن در میدان نبرد مانور دهیم."

همینطور او به پیشرفت دوربین این بازی اشاره کرد.
وی در این‌باره می‌گوید: "دوربین این بازی کاملاً مناسب است و از سمت راست بازیکن با فاصله‌ی مطلوبی به نمایش درخواهد آمد. به همین دلیل بازیکنان قادر خواهند بود که روی دشمنان، به راحتی کنترل داشته باشند. به‌طوری که اگر دشمنان قصد دارن شما را محاصره و یا از پشت به شما حمله کنند، شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را مشاهده کنید و از این کار جلوگیری کنید. به طور کلی، هیچ وقت این امکان وجود ندارد که شما ضربه بخورید و نفهمید که از کدام جناح، ضربه خوردید."
وی تصریح کرد: "همان‌گونه که دشمنان می‌توانند شما را محاصره کنند، شما هم قادر به حرکت هستید. اما این به معنای وحشی‌گری و هرج‌ومرج نمی‌باشد. بلکه شما قادر هستید که حرکات آهسته‌ای نظیر رقص با شمشیر را انجام دهید."
وی افزود: "ما برای دشمنان، از سیستم مبارزه واقعی استفاده خواهیم کرد. همینطور ما اعضای حرفه‌ای در تیم خود داریم که در کنار بدلکاران باتجربه صحنه‌های زیبایی خلق خواهند کرد. اکثر حرکات Geralt چیزی مانند رقص با شمشیر می‌باشد. حرکاتی که در واقعیت وجود ندارد اما شما را شگفت زده خواهد کرد. Geralt یک شخصیت تیز و سریع است."

این بازی قرار است در سال آینده بر روی پلتفرم‌های PC و PS4 عرضه شود. همین‌طور انتظار می‌رود که بر روی سایر کنسول‌های نسل بعد که هنوز معرفی نشده‌اند نیز منتشر شود.

1

2
 
آخرین ویرایش:

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,241
نام
حمید ؟ تبرکه !
از گنگیش هم کم کنن بهتره یا حداقل یه پیش زمینه دربارش بگن به صورت سینماتیک چون حوصله ی خوندن متنای طولانی رو ندارم:D
حالش به خوندشه . اما شماره 2 نسخه EE یه سری سینماتیک بهش اضافه شده که خیلی داستان رو از حالت گنگی در آورد :d .
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
سیستم مبارزات شماره 2ش که خوب بود امیدوارم بهترم بشه ولی به نظر من بهترین سیستم مبارزه با شمشیر رو تا الان سری Assassins Creed داره،کسی منکر این نیست! مخصوصا توی Brothethood که برای اولین بار میشد از دو سلاح استفاده کرد،خیلی لذت بخش بود:x
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,790
نام
حسین
یک چیزی بد نگرانم کرده شماره های قبلی این شاهکار بی سرصدا ساخته می شدو می امد به بازار !ولی این شماره ......................
 

m.d.makan

کاربر سایت
Apr 14, 2007
5,099
نام
مــاکــان
یک چیزی بد نگرانم کرده شماره های قبلی این شاهکار بی سرصدا ساخته می شدو می امد به بازار !ولی این شماره ......................

اینا هم یاد گرفتن که برا فروش بیشتر باید تبلیغات کرد.تا الان هم اشتباه میکردن که اینکارو نمیکردن.پارسال 2 تا RPG درجه 1 داشتیم, skyrim و witcher اما تفاوت فروش ایندو حداقل رو PC چقدر بود؟ واقعا تفاوت ایندو بازی از لحاظ محتوا این اختلاف تو درصد فروشو توجیه میکرد؟
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
اینا هم یاد گرفتن که برا فروش بیشتر باید تبلیغات کرد.تا الان هم اشتباه میکردن که اینکارو نمیکردن.پارسال 2 تا RPG درجه 1 داشتیم, skyrim و witcher اما تفاوت فروش ایندو حداقل رو PC چقدر بود؟ واقعا تفاوت ایندو بازی از لحاظ محتوا این اختلاف تو درصد فروشو توجیه میکرد؟

اسکایریم هم تبلیغ زیاد نداشت فرقش با ویچر این بود که اون شماره5 یه سری محبوب بود اون یکی2 و بیشتر فروشش به خاطر معروفیت سری های قبلی بود و کیفیت بالا نه تبلیغات

---------- نوشته در 10:22 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:21 PM ارسال شده بود ----------

یک چیزی بد نگرانم کرده شماره های قبلی این شاهکار بی سرصدا ساخته می شدو می امد به بازار !ولی این شماره ......................

نگران نباش;):d

---------- نوشته در 10:24 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:22 PM ارسال شده بود ----------

حالش به خوندشه . اما شماره 2 نسخه EE یه سری سینماتیک بهش اضافه شده که خیلی داستان رو از حالت گنگی در آورد :d .

وقت میخواد اونجوری:(ولی اونجوری یه چندتا سینماتیک توپ نشون بدن حال کنیم:dاره منم EE رو بازی کردم تازه میگم گنگ بود:dاونا هم خیلی کم بودن:(
 

m.d.makan

کاربر سایت
Apr 14, 2007
5,099
نام
مــاکــان
اسکایریم هم تبلیغ زیاد نداشت فرقش با ویچر این بود که اون شماره5 یه سری محبوب بود اون یکی2 و بیشتر فروشش به خاطر معروفیت سری های قبلی بود و کیفیت بالا نه تبلیغات
مگه Dragon age نسخه قبلی داشت یا عنوان محبوبی بود؟ EA بود که خوب تبلیغات کرد برا بازی .اما ویچر برا اینکه از زیر سایه اسکایریم در بیاد , باید بتونه خودشو بهتر معرفی کنه.البته با نسخه دوم یه جورائی اینکارو کرد.به نظر من با این نسخه میتونه خودشو تا رده TES بالا بکشه.
 
آخرین ویرایش:

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
13,419
نام
حسین
مشکل منم با این بازی دقیقا سر سیستم مبارزات بسیار ابتدایی و مسخرش بود.حالا هرچقدر هم که میخواد،داستان قوی داشته باشه.اما یه بازی تو این سبک،سیستم مبارزاتش باید خیلی بهتر از اینا باشه.
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,241
نام
حمید ؟ تبرکه !
مشکل منم با این بازی دقیقا سر سیستم مبارزات بسیار ابتدایی و مسخرش بود.حالا هرچقدر هم که میخواد،داستان قوی داشته باشه.اما یه بازی تو این سبک،سیستم مبارزاتش باید خیلی بهتر از اینا باشه.
و بدتر از همه نبود New Game +
اصلا باید این مد تو بازی می بود که نیست ولی تو نسخه 3 همه چی مثل اینکه داره خوب پیش میره :d .
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,050
نام
وحید
سیستم مبارزات این نسخه میخواد برگرده به همون فرمول قسمت اول. تو شماره اول بازی هم حین مبارزات یه حالت رقص هم داشت

Sent from my LT28h using Tapatalk 2
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر