Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

smoker

کاربر سایت
Jan 17, 2012
1,897
نام
علیرضا
Fortnite یکی از بهترین کست VA هاییو داره که دیدم.
برای مثال:
Matthew Mercer (صدای mccree)
Ashly Burch (صدای کلویی پرایس)
Elias Toufexis (صدای ادام جنسن)
Nolan North (صدای نیتن دریک)
Adam harrington (صدای بیگبی ولف)
Ray Chase (صدای Noctis)
JB Blanc (صدای Vander)
Eden Riegel (صدای دوولا و پوپولا از نیر و هیفومی از پرسونا 5)
Cristina valenzuela (صدای Velvet Crowe)
همه یه نقشی تو بازی داشتن.
 
  • Like
Reactions: Z-fan and m.a.t

The Dragonslayer

کاربر سایت
Oct 24, 2020
127
چند صفحه قبل هم گفتم، تمام فن‌بیس‌ها کم‌و‌بیش تاکسیکن، ولی موضوعی که وجود داره اینه که بعضی‌هاشون خیلی رفتار تخاصمی‌‌تری دارن؛ مثلا در مورد فن‌بیس مالازان، توی هر پستی توی ردیت که هیچ ربطی به مالازان نداره، بحث مالازان رو پیش میارن و اگه بهشون بگی مالازان چه ربطی به بحث مربوطه داری، دست جمعی بهت حمله میکنن. میشه چنتا کتاب عاشقانه خوب معرفی کنید؟ مالازان! یه کتاب کاراگاهی؟ مالازان! بهترین کتاب سندرسون برای شروع کدومه؟ مالازان! من بازی تاج و تخت رو دیدم، به نظرتون نغمه رو هم بخونم؟ مالازان!

یا مثلا در مورد فن‌بیس سری سولز توی یه پست عمومی توی ردیت که پرسیده بود مورد انتظارترین بازی ۲۰۲۲ برای شما کدومه، به صورت دست جمعی به افرادی که جوابشون الدن رینگ نبود حمله میکردن.

و هیچکدوم از این مواردی که گفتم، دفاع در مقابل "هیتر" که دوستان میگن، نیست.​
 

XsmokeX

کاربر سایت
Sep 24, 2012
2,581
نام
احمد
Fortnite یکی از بهترین کست VA هاییو داره که دیدم.
برای مثال:
Matthew Mercer (صدای mccree)
Ashly Burch (صدای کلویی پرایس)
Elias Toufexis (صدای ادام جنسن)
Nolan North (صدای نیتن دریک)
Adam harrington (صدای بیگبی ولف)
Ray Chase (صدای Noctis)
JB Blanc (صدای Vander)
Eden Riegel (صدای دوولا و پوپولا از نیر و هیفومی از پرسونا 5)
Cristina valenzuela (صدای Velvet Crowe)
همه یه نقشی تو بازی داشتن.
شما کست ژاپنی VA های league of legends رو ندیدی. هر چی گردن کلفت تو زمینه صداگذاری تو ژاپن هست آوردن...
 

Gen. Martinez

کاربر سایت
Nov 27, 2013
411
نام
تورین سپر بلوط
The Walking Dead سیزن اولش نه تنها حقش بود بلکه بنظرم جز بهترینای دهه بود :> اون زمان این سبک هنوز خیلی اشباع نشده بود هنوزم خیلی کمیابه بازی تو این سبک با این کیفیت، به شخصه در کنار Dishonored به یادموندنی ترین عنوان 2012 بود برام، شخصیت پردازی بشدت قویی داشت.

گرچه 2012 به قدری سال قویی بود تقریبا هرکدومشون میبردن ناراحت نمیشدم، لیستو خداییش: :D
View attachment 261089
بماند یک سری عناوین آندرریتد هم بود مثل Sleeping Dogs، Darksiders 2 و Mark of the ninja، عجب سالی بود :-<
clementine و lee داشتیم وقتی هنوز جوئل و الی مد نبودن واقعا تکان دهنده تر از پایان سیزن 1 نداریم اصلا حقش بود تموم جوایزی که برد
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
10,448
نام
Majid
clementine و lee داشتیم وقتی هنوز جوئل و الی مد نبودن واقعا تکان دهنده تر از پایان سیزن 1 نداریم اصلا حقش بود تموم جوایزی که برد
اصلا خیلیا فک کنم متوجه ایستر اگ TWD تو TLOU نشدن، خودمم تازگی ویدئوشو دیدم:


خونه کلمنتاین (اپیزود اول TWD) رو ساختن حتی خونه درختیش رو هم درآوردن :D امیدوارم تو ریمیک هم حذفش نکرده باشن یک دوری توش بزنیم.
 
آخرین ویرایش:

[K1LL3R]

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
16,186
نام
∂αнмα
در مورد این قضیه تاکسیسیتی هرکی اینجا صرفا بر اساس تجربه شخصی خودش نظر میده واسه همین نمیشه به کل تعمیمش داد . مثلا یـ سریا میگن فن بیس soulsborne به شدت تاکسیک ـه در صورتی که من غیر خوبی از این فن بیس چیزی ندیدم :-" بگذریم ، Cyberpunk 2077 که معرف حضور همه هستش اون زمان که بازی لانج شد ساب رددیت بازی قشنگ کودتا شد در حدی که اگه کسی از بازی ذره ای تعریف میکرد نابودش میکردن وضعیت جوری شد که ملت کوچ کردن به یـ ساب رددیت دیگه به نام LowSodiumCyberpunk :

1655985209666.png

خلاصه آره فک کنم تاکسیسیتیش زیادی بالا بود :D البته من این وسط فقط و فقط خود CDPR رو مقصر میدونم چنان بازی رو هایپ کردن که زیر شاهکار برابر بود با نا امیدی تمام بماند که ریدمال زدن به لانچ بازی :|

پ.ن : حرفای هنری کویل منباب Toxic Fandom :


View attachment Henry Cavill defends fans from toxic fandom trap question..mp4

هنری خودش فن دو آتیشه Warhammer 40,000 ـه یکی از فن بیس های بزرگ سرگرمی که توش کلی تاکسیسیتی میتونی پیدا کنی :-" :D
 
آخرین ویرایش:

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
1,897
هیچ عنوان غربی ای از لحاظ داستان و دنیا حتی نزدیک به Half-life و Portal نیست چه برسه به این که بخواد باهاشون برابر یا ازشون بهتر باشه.
در مقام بعدی Bioshock قرار داره.
بعد از اون Halo.
بقیه هم می تونید بریزید دور :D
 

bangal tiger

کاربر سایت
Jun 6, 2022
22
نام
مختار
این کسایی که میگن ما مطلقا اثر ایرانی نمیبینیم با توجیهاتی مث تا هالیوود یا فلان جا هست چرا ایرانی یا اثار ایرانی از دم مضخرفن یا دیدن اثر ایرانی باعث افت کلاس و کسر شان ماست یک مشت انسان نوب و خام هستند و میشه بقیه نظراتشون رو در همین حد در نظر گرفت
 

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
161
نام
عرفان
صنعت بازی (ویدیو گیم) هنوز در برابر صنایع دیگه مثل کتاب(رمان) و سینما و موسیقی و نقاشی، خیلی سطحی تر و کوچیک تر و ساده تر از اون چیزیه که بخوایم جدیش بگیریم و بحث براش راه بندازیم(بحث منظورم بحث فسلفی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و ... هستش). مهم ترین مولفه برای گیم باید میزان سرگرمیش یا فان بودنش باشه و بعد چیز های دیگه... برعکس مثلا در صنعت کتاب(بیشتر رمان منظورمه) ، سرگرم کننده بودن (بیشتر دارم تعلیق رو نشون میگیرم) شاید یک مولفه نه چندان مهم و جانبی باشه در حالی که برای گیم مطلق هستش.
 

ARTHUR WESKER

It's Not Like You Can Escape Your Inevitable Death
کاربر فعال
Jan 25, 2018
3,805
نام
FATHER THEODORE
در 5 سال گذشته هیچ بازی به اندازه The Evil Within 2(در کنار Red Dead Redemption 2) من را تحت تاثیر قرار نداد.

برای بار دوم که با اکس باکس سری اکس تموم کردم باز هم برایم حیرت انگیز بود.

شاید بهترین بازی سوروایول هارور عمرم باشه.

یک پکیج کامل از گیم پلی ، داستان ، کارگردانی و حس ترس و دلهره.

View attachment vlc-record-2022-06-23-20h56m54s-The Evil Within 2 – Official E3 Announce Trailer.mp4-.mp4
 

ARTHUR WESKER

It's Not Like You Can Escape Your Inevitable Death
کاربر فعال
Jan 25, 2018
3,805
نام
FATHER THEODORE
صنعت بازی (ویدیو گیم) هنوز در برابر صنایع دیگه مثل کتاب(رمان) و سینما و موسیقی و نقاشی، خیلی سطحی تر و کوچیک تر و ساده تر از اون چیزیه که بخوایم جدیش بگیریم و بحث براش راه بندازیم(بحث منظورم بحث فسلفی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و ... هستش). مهم ترین مولفه برای گیم باید میزان سرگرمیش یا فان بودنش باشه و بعد چیز های دیگه... برعکس مثلا در صنعت کتاب(بیشتر رمان منظورمه) ، سرگرم کننده بودن (بیشتر دارم تعلیق رو نشون میگیرم) شاید یک مولفه نه چندان مهم و جانبی باشه در حالی که برای گیم مطلق هستش.

View attachment 2_5316787067085127770.mp4
 

Morgoth Bauglir

The Fallen Vala
کاربر سایت
Aug 12, 2017
662
نام
Melkor
صنعت بازی (ویدیو گیم) هنوز در برابر صنایع دیگه مثل کتاب(رمان) و سینما و موسیقی و نقاشی، خیلی سطحی تر و کوچیک تر و ساده تر از اون چیزیه که بخوایم جدیش بگیریم و بحث براش راه بندازیم
خب اما در پروسه ساخت یک ویدیو گیم همه این هنر های غیر سطحی و بزرگ بکار میره. اینطور نیست یا من دارم اشتباه میکنم؟
 
  • Like
Reactions: Z-fan and m.a.t

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
161
نام
عرفان
خب میدونستم چون نظرم خیلی واکنش برانگیز و عجیب غریبه توی unpopular گفتم :D
کسی که هیلو اینفینیت امضاشه اگه اینو نگه باید تعجب کرد. برادر دو تا بازی غیر زباله های ماکروسافت بازی کن نظرت عوض میشه
بازی های سونی رو میگی دیگه؟ اونارو هم بازی کردم :D
حتی لست 1 و انچارتد 2 جزو تاپ 10 من هست
بازی های سونی به خوبی در سرگرم کردن، دین خودشون رو ادا میکنند و سطح بالایی از تجربه گیمینگ ارائه میدند ولی من بحثم یک چیز دیگست
کلا چند تا سطح تجربه داریم
1-سرگرمی
2-لذت
3-جستجو
4-شناخت
5-تجربه
6-تفکر
هرچی سطحش بزرگتر میشه سطح های قبلی رو هم در بر میگیره
من نهایت سطحی که در بازی ها دیدم سطح 4 یا شناخت هستش که اون هم میشه آثار تعلیمی. اون هم خیلی انگشت شمار.
بازی ای که 1-چیزی به جهان اضافه کرده باشه2-در تکثیر زندگی نقش داشته باشه 3-بتونه چیزهایی رو مسئله مند بکنه، اصلا ندیدم حالا مسئله میتونه اخلاق و انسانی باشه یا هستی شناسی
با بازی کردن نمیشه امثال کسی مثل فروید و نیچه و فوکو و بورخس و... از دنیا دراورد

البته به نظر بنده از حیث سرگرمی، ویدیو گیم بالاترین سطح ممکن در کمترین زمان رو ارائه میده( بیشتر کمیتی)
شاید هم ناجوانمردانه باشه که بازی ها رو با اون مدیوم ها مقایسه کرد به هرحال صنعت بازی هنوز حتی سنش، به یک قرن هم نرسیده:|

پ. ن: نظرت در مورد هیلو هم میذارم رو حساب این که اصلا یک دقیقه هم بازیش نکردی:-"
خب اما در پروسه ساخت یک ویدیو گیم همه این هنر های غیر سطحی و بزرگ بکار میره. اینطور نیست یا من دارم اشتباه میکنم؟
من کی هستم که بخوام بگم درست میگی یا اشتباه:)>-
ولی اینی که گفتی از نظر بنده از واضحاته. معلومه به کار میره :D
کلا هیچ اثر بکر از هیچی درست شده نداریم
همه آثار از وام گرفته از ی چیز دیگه هستن یا چند تا چیز
کسی که میگه اثر من بکر هستش چرنده خالصه...
همه ما یک پیش فرض هایی داریم اینطور نیست؟
----
 

[K1LL3R]

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
16,186
نام
∂αнмα
صنعت بازی (ویدیو گیم) هنوز در برابر صنایع دیگه مثل کتاب(رمان) و سینما و موسیقی و نقاشی، خیلی سطحی تر و کوچیک تر و ساده تر از اون چیزیه که بخوایم جدیش بگیریم و بحث براش راه بندازیم(بحث منظورم بحث فسلفی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و ... هستش). مهم ترین مولفه برای گیم باید میزان سرگرمیش یا فان بودنش باشه و بعد چیز های دیگه... برعکس مثلا در صنعت کتاب(بیشتر رمان منظورمه) ، سرگرم کننده بودن (بیشتر دارم تعلیق رو نشون میگیرم) شاید یک مولفه نه چندان مهم و جانبی باشه در حالی که برای گیم مطلق هستش.

حالا کتاب شاید ولی تو بقیه موارد (مخصوصا موسیقی و نقاشی) کاملا پا به پا اومده و هیچ چیزی کم نداره . در ضمن فان بودن رو تا چی معنی کنیم یـ موقع هست یـ بازی رو صرفا فقط میگیم فان ـه و واسه وقت پر کردن ـه یـ وقت هم هست میگیم میخوام فقط دیالوگ و نوشته بخونم و پازل حل کنم با شخصیت های داستان همزاد پنداری کنم و الی آخر . بعدم ، تک تک مدیوم های موجود در وحله اول باید سرگرم کننده باشن حالا یـ جا ممکنه این سرگرمی چهار تا نت موسیقی باشه یـ جا ممکنه بحث در مورد فلسفه و موارد اجتماعی باشه خلاصه هر کدوم طبق دارایی هاشون به یـ نحوی باید سرگرم کننده باشن

بازی های سونی رو میگی دیگه؟ اونارو هم بازی کردم :D
حتی لست 1 و انچارتد 2 جزو تاپ 10 من هست
بازی های سونی به خوبی در سرگرم کردن، دین خودشون رو ادا میکنند و سطح بالایی از تجربه گیمینگ ارائه میدند ولی من بحثم یک چیز دیگست
کلا چند تا سطح تجربه داریم
1-سرگرمی
2-لذت
3-جستجو
4-شناخت
5-تجربه
6-تفکر
هرچی سطحش بزرگتر میشه سطح های قبلی رو هم در بر میگیره
من نهایت سطحی که در بازی ها دیدم سطح 4 یا شناخت هستش که اون هم میشه آثار تعلیمی. اون هم خیلی انگشت شمار.
بازی ای که 1-چیزی به جهان اضافه کرده باشه2-در تکثیر زندگی نقش داشته باشه 3-بتونه چیزهایی رو مسئله مند بکنه، اصلا ندیدم حالا مسئله میتونه اخلاق و انسانی باشه یا هستی شناسی
با بازی کردن نمیشه امثال کسی مثل فروید و نیچه و فوکو و بورخس و... از دنیا دراورد

البته به نظر بنده از حیث سرگرمی، ویدیو گیم بالاترین سطح ممکن در کمترین زمان رو ارائه میده( بیشتر کمیتی)
شاید هم ناجوانمردانه باشه که بازی ها رو با اون مدیوم ها مقایسه کرد به هرحال صنعت بازی هنوز حتی سنش، به یک قرن هم نرسیده:|

پ. ن: نظرت در مورد هیلو هم میذارم رو حساب این که اصلا یک دقیقه هم بازیش نکردی:-"


اینجوری که شما داری توصیف میکنی بیشتر به نظر میاد دارید سلیقه ای به مسئله نگاه میکنید و من رو یاد دیدی که جامعه و امثال هالیوود به صنعت انیمه و انیمیشن دارن میندازه (انیمه/انیمیشن صرفا فقط برا بچه ها طراحی شده و از نظر دست گذاشتن روی تم های جدی اندازه سینما هیچ وقت نبوده پس باید باهاش جداگونه تو یـ کتگوری جدا بر خورد بشه) اگه کل صنعت گیمینگ رو بخوایم جمع ببندیم بله شاید حرف شما درست باشه ولی اگه کیس به کیس بخوایم نگاه کنیم مثال زیاد ـه مثلا یـ بازی مثل Spec Ops: The Line (دم دستی ترین مثالی که به ذهنم میریسید) تمام گزینه های مد نظر شما رو تیک میزنه اول کار یـ شوتر نظامی خودش رو معرفی میکنه بعد چشم باز میکنی فجایع جنگی رو میبینی و شما رو به فکر فرو میبره یا یـ بازیی مثل هل بلید که داستانش در مورد بیماری های روانی ـه و سازنده ی بازی سعی کرده تم و داستان بازی رو با گیم پلی بازی Merge کنه و طبق گفته سازنده با هدف آشنا کردن هرچه بیشتر مردم با بیماری های روانی ساخته شده

هر مدیومی از یـ راهی واسه ارتباط با مخاطبش استفاده میکنه خوبی گیم اینه که سازنده میتونه گیم پلی و اون حس تعاملی که این صنعت رو خاص کرده رو در راستای داستان بازی استفاده کنه و صرفا فقط بحث سرگرم کردن خشک و خالی نباشه بلکه به صورت چند لایه با مخاطب های خودش ارتباط بر قرار کنه . این فقط بحث تعاملیش ـه وقتی بقیه قسمتا رو که کنار هم دیگه بزاریم اون وقت متوجه میشیم همین الان گیم کامل ترین مدیوم موجود ـه (چه میخواد بحث سرگرمی محض باشه چه میخواد همراه با بحث فلسفی و اجتماعی و غیره باشه) هیچ مدیومی این همه ابزار (Art موسیقی گیم پلی داستان) واسه ارتباط بر قرار کردن با مخاطب هاش نداره .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر