تهیه ی کننده ی بازی Sleeping Dogs، آقای Dan Sochan از استودیو ی United Front Games (استودیو ی سازنده ی بازی)، در مصاحبه ای با VG247 اذعان داشت که جدایی از اکتیویژن باعث شد سطح انتظارات از Sleeping Dogs پایین بیاید.
آقای Sochan در این مصاحبه از احساس استودیو ی United Front Games وقتی که اکتیویژن بازی را (که در آن زمان True Crime: Hong Kong نامیده می شد) رها کرد، می گوید:
"بیشتر اعضای استدیو در آن زمان هیجان زده بودند، این اتفاق به ما این قابلیت را می داد تا از اول بر روی بازی کار کنیم، کار را از صفر شروع کنیم و بدون توجه به نظرات خوب یا بدی که مردم از نسخه های پیشین سری True Crime داشتند، بازی را به مردم عرضه کنیم. در واقع ما در اکتیویژن ابتدا به عنوان یک IP جدید روی این بازی کار کردیم، اما بعدا برچسب سری True Crime روی بازی خورد، اما در نهایت بازی دوباره تبدیل به یک IP جدید شد که بسیار هیجان انگیز بود."
Sochan درباره ی کار بر روی یک IP جدید در صنعتی که توسط IP های قدیمی و دنباله دار کنترل می شود گفت:
"من هم چنین نظراتی را شنیده ام، اما واقعا عرضه ی یک IP جدید در پایان عمر کنسول های یک نسل، کار اشتباهی است؟ مردم در مورد تابستان هم همین نظر را دارند، من فکر می کنم زمان عرضه ی بازی Sleeping Dogs در ماه آگوست فوق العاده بود. این موضوع به ما اجازه داد که تا قبل از عرضه شدن عناوین بزرگ، کمی فضای باز در مورد فروش داشته باشیم. ما توانستیم از تشنگی افراد نسبت به بازی جدید (که در تابستان بازی نداشتند) نیز استفاده کنیم."
"من فکر می کنم همه چیز به پشتیبانی ناشر بستگی دارد، اگر آنها واقعا به بازی شما اعتماد داشته باشند و بخواهند که آن را به یک بازی موفق تبدیل کنند و شما هم روی بازی کار کنید و به آن افتخار کنید، بازی شما می تواند در زمان پایان عمر کنسول ها منتشر شود، و هنوز هم فوق العاده باشد."
منبع
آقای Sochan در این مصاحبه از احساس استودیو ی United Front Games وقتی که اکتیویژن بازی را (که در آن زمان True Crime: Hong Kong نامیده می شد) رها کرد، می گوید:
"بیشتر اعضای استدیو در آن زمان هیجان زده بودند، این اتفاق به ما این قابلیت را می داد تا از اول بر روی بازی کار کنیم، کار را از صفر شروع کنیم و بدون توجه به نظرات خوب یا بدی که مردم از نسخه های پیشین سری True Crime داشتند، بازی را به مردم عرضه کنیم. در واقع ما در اکتیویژن ابتدا به عنوان یک IP جدید روی این بازی کار کردیم، اما بعدا برچسب سری True Crime روی بازی خورد، اما در نهایت بازی دوباره تبدیل به یک IP جدید شد که بسیار هیجان انگیز بود."
Sochan درباره ی کار بر روی یک IP جدید در صنعتی که توسط IP های قدیمی و دنباله دار کنترل می شود گفت:
"من هم چنین نظراتی را شنیده ام، اما واقعا عرضه ی یک IP جدید در پایان عمر کنسول های یک نسل، کار اشتباهی است؟ مردم در مورد تابستان هم همین نظر را دارند، من فکر می کنم زمان عرضه ی بازی Sleeping Dogs در ماه آگوست فوق العاده بود. این موضوع به ما اجازه داد که تا قبل از عرضه شدن عناوین بزرگ، کمی فضای باز در مورد فروش داشته باشیم. ما توانستیم از تشنگی افراد نسبت به بازی جدید (که در تابستان بازی نداشتند) نیز استفاده کنیم."
"من فکر می کنم همه چیز به پشتیبانی ناشر بستگی دارد، اگر آنها واقعا به بازی شما اعتماد داشته باشند و بخواهند که آن را به یک بازی موفق تبدیل کنند و شما هم روی بازی کار کنید و به آن افتخار کنید، بازی شما می تواند در زمان پایان عمر کنسول ها منتشر شود، و هنوز هم فوق العاده باشد."
منبع
آخرین ویرایش: