Ubisoft: بازی Watch Dogs با هدف رقابت با Grand Theft Auto ساخته شده است.

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,934
نام
فرهاد
WatchDogsPS4render-610x343.jpg


درود.


از زمانی که بازی Watch Dogs از سوی شرکت Ubisoft معرفی شد، بسیاری آن را با بازی زیبای Grand Theft Auto مقایسه می‌کنند. این در حالی‌ می‌باشد که عرضه Watch Dogs با بازی جدید Grand Theft Auto V زیاد نیست و امکان دارد در فروش W.D تاثیر بگذارد. حال با این روند ایا سران یوبی سافت این مسئله را جدی می‌دانند(؟) یا اینکه نظرات دیگری دارند. در همین راستا اقای Alain Corre از این شرکت در مورد بازی خود و Grand Theft Auto سخن گفت و اذعان کرد، "چیزی که ما از بازی Watch Dogs می‌خواهیم این است که سعی کنیم به همانند بازی GTA در سبک open-style چیزی نو را خلق کنیم ." وی در ادامه سخنان خود که در مجله Edge داشت اذعان کرد.

"بله بازی Grand Theft Auto بی‌شک یکی از نامبر وان‌ترین برند‌هایی می‌باشد که در صنعت گیم وجود دارد و همگان به این برند احترام می‌گذارند و ما نیز از بازی کردنش بسیار لذت می‌بریم. ولی بازی
Watch Dogs در نسل بعد نیز خودنمایی خواهد کرد و با ایجاد ویژگی‌های جدیدی به همانند ارتباط، تعامل و دیگر چیزها به این سبک روح و طراوت خواستی را ارائه خواهد کرد."

وی در اخر سخنان خود اضافه کرد که عرضه بازی Grand Theft Auto 5 در ماه سپتامبر هیچ مشکلی برای بازی Watch Dogs به وجود نخواهد اورد و بلعکس بسیار هم کمک خواهد کرد وی اذعان کرد این گونه بازی‌ها روحی سرگرم کنندگی را در خود دارند و ما ایمان داریم بازی WD می‌تواند طرفداران بی‌شماری برای خود جذب کند.

پیش‌بینی می‌شود بازی Watch Dogs برای پلتفرم‌های PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Wii U, Xbox 360 و نسل بعد کنسول ماکروسافت عرضه گردد.
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
این جور که من از تریلر های منتشر شده دیدم WD خیلی روند کندی رو داره و اون جذابیت GTA رو نداره..
 

GPSY

کاربر سایت
Dec 30, 2010
2,004
نام
اسماعیل
واچ داگز ميخواد با گرند دفت رقابت كنه؟!!عجب!!!شتر در خواب بيند پنبه دانه گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه!!:d
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
[h=2]Ubisoft: بازی Watch Dogs با هدف رقابت با Grand Theft Auto ساخته شده است.[/h]
Good luck
Bonne chance

بله بازی Grand Theft Auto بی‌شک یکی از نامبر وان‌ترین برند‌هایی می‌باشد که در صنعت گیم وجود دارد و همگان به این برند احترام می‌گذارند و ما نیز از بازی کردنش بسیار لذت می‌بریم. ولی بازی
Watch Dogs در نسل بعد نیز خودنمایی خواهد کرد و با ایجاد ویژگی‌های جدیدی به همانند ارتباط، تعامل و دیگر چیزها به این سبک روح و طراوت خواستی را ارائه خواهد کرد.
یه تفاوت کوچولویی هست GTA رو *R میسازه + اینکه هر 5 سال یه شماره ی اصلی میده
WD رو یوبی سافت میسازه ، یوبی سافتی که در عرض 5 سال 5 تا AC ساختن :)) و البته استعداد خاصی در خراب کردن ip های خودش داره ;;)
هر چند بهترین نمایش نسل بعدی فعلاً متعلق به WDــه با اختلاف زیاد! بینظیر بوده نمایش هاش :-o ولی خو کار هر بز نیست خرمن کوفتن ، ولی همینقدر که هدفشون/آرزشون/گلشون رو گفتن خیلی خوبه :D
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
خوب با هدف خیلی اشتباهی ساخته شده چون نه یوبیسافت و نه هیچ استدیوی دیگه ای توان رقابت با راکستار رو ندارن تجربه ای که راکستار تو این سبک داره از یوبیسافت خیلی بیشتره حتی اگه gta v رو با گرافیک ps2 هم تحویلمون بدن مطمئنم بازم از همین wd بهتر میشه چون روایت داستان کیفیت داستان سرایی طراحی شخصیتا سبک گیم پلی تنوع ماموریتا و کلا کلاس کار راکستار تو این سبک از همه ی استدیوها چند سرو گردن بالاتره و به نفع خود یوبیسافته که این مقایسرو انجام نده و بازیشو حریف غول راکستار نکنه
 

Masood_Matin

کاربر سایت
Mar 13, 2006
863
نام
مسعود
من که هیچ جای مقاله نمیبینم گفته باشه : "ما میخواهیم با GTA رقابت کنیم." اتفاقا خیلی هم تعریف کردن از GTA
نمیدونم چرا بعضی از دوستان سریع جبهه گیری میکنن در مقابل این بازی؟
 

Bigame

کاربر سایت
Apr 18, 2010
714
نام
علی
وی در اخر سخنان خود اضافه کرد که عرضه بازی Grand Theft Auto 5 در ماه سپتامبر هیچ مشکلی برای بازی Watch Dogs به وجود نخواهد اورد و بلعکس بسیار هم کمک خواهد کرد وی اذعان کرد این گونه بازی‌ها روحی سرگرم کنندگی را در خود دارند و ما ایمان داریم بازی WD می‌تواند طرفداران بی‌شماری برای خود جذب کند.
خیلی خوب گفته و gta رو خراب نکرده دمش البالو خوشم اومد :d
 

danial.wwf

کاربر سایت
May 15, 2010
2,214
برگ برنده ی GTA چیست؟جواب : فان.
چیزی که ممکنه WD هیچ بویی ازش نبره و کاملا خشک و جدی باشه و به همین خاطر تیرش به سنگ بخوره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر