Treyarch از انجین هفت ساله ای که برای ساخت Black Ops 2 از آن استفاده شده، دفاع می کند. به عقیده ی Treyarch، بازی در 60 فریم بر ثانیه اجرا می شود و بسیار زیباست، پس چه نگرانی ای در مورد انجین وجود دارد؟
David Vondehaar، یکی از اعضای Treyarch، در مصاحبه با OXM ، به این موضوع اشاره کرد که او از تغییراتی که بر روی انجین IW اجرا شده و همچنین خروجی این انجین در بازی Black Ops 2 کاملا راضی است.
Call of Duty: Black Ops 2 در سیزدهم نوامبر برای سه پلتفرم اصلی و در هنگام عرضه ی کنسول Wii U به عنوان لانچ تایتل این کنسول عرضه خواهد شد.
منبع

David Vondehaar، یکی از اعضای Treyarch، در مصاحبه با OXM ، به این موضوع اشاره کرد که او از تغییراتی که بر روی انجین IW اجرا شده و همچنین خروجی این انجین در بازی Black Ops 2 کاملا راضی است.
هر کسی که از این انجین ایراد می گیرد باید بداند که بازی در 60 فریم بر ثانیه- چیزی که همه آن را می خواهند- اجرا می شود. و اینکه ما می توانیم (با این انجین) یک بازی زیبا بسازیم. و این ثمره ی سال ها کار کردن با این انجین است.
مردم دوست دارند در مورد این انجین حرف بزنند، اما واقعیت این است که انجین ـی که در حال حاضر برای ساخت Black Ops 2 استفاده شده هیچ شباهتی به انجین اصلی که شش سال پیش ساخته شد ندارد. ما در زمینه ی هوش مصنوعی، نور پردازی و Rendering تغییرات زیادی در این انجین بوجود آوردیم و چیز هایی مثل هسته ی مرکزی گیم پلی از نو طراحی شده اند.
Call of Duty: Black Ops 2 در سیزدهم نوامبر برای سه پلتفرم اصلی و در هنگام عرضه ی کنسول Wii U به عنوان لانچ تایتل این کنسول عرضه خواهد شد.
منبع
آخرین ویرایش: