Multi Platform Tom Clancy's The Division 2

سازنده
Massive Entertainment
تاریخ انتشار
March 15, 2019
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

The Division 2
Developer:
Ubisoft Massive
Publisher: Ubisoft
Creative Director: Julian Gerighty
Director: Mathias Karlson
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Release Date: 15 March 2019
MetaScore: TBD


بررسی بازی The Division 2 - بازی سنتر



Minimum – 1080p | 30 FPS
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD FX-6350 | Intel Core I5-2500K
RAM: 8 GB
GPU: AMD Radeon R9 270 | Nvidia Geforce GTX 670
VRAM: 2 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12

Recommended – 1080p | 60 FPS
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 5 1500X | Intel Core I7-4790
RAM: 8 GB
GPU: AMD RX 480 | Nvidia Geforce GTX 970
VRAM: 4 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12

High – 1440p | 60 FPS
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 1700 | Intel Core I7-6700K
RAM: 16 GB
GPU: AMD RX Vega 56 | Nvidia Geforce GTX 1070
VRAM: 8 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12

Elite – 4K | 60 FPS
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 2700X | Intel Core I9-7900X
RAM: 16 GB
GPU: AMD Radeon VII | Nvidia Geforce RTX 2080 TI
VRAM: 11 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12


خبر ساخت ادامه بازی در جریان Livestream رسمی بازی توسط Julian Gerighty، کارگردان و ایده پرداز شماره دوم بازی داده شد و اولین اطلاعات از این عنوان در جریان E3 2018 منتشر گشت. از آن جایی که داستان بازی ادامه مستقیمی بر شماره اول به حساب می آید بد نیست نگاهی به گذشته نیز داشته باشیم.

q59t_ton-clancy-logo-png.png

آنچه گذشت ...

در سال 2001 یک مانور آزمایشی برای تخمین آمادگی در برابر حمله های بیولوژیکی در آمریکا انجام شد. مانوری که Dark Winter نام گذاری شده بود. در طی چند روز، این مانور از کنترل خارج شد صدمات سنگینی به مراکز مهم و جمعیت وارد نمود. این عملیات نشان داد که جامعه تا چه اندازه آسیب پذیر شده است. پیچیدگی سیستم های زندگی یکی از اصلی ترین دلیل های این آسیب پذیری شناخته می شود. در صورت بروز یک واقعه اینچنینی خارج از کنترل، به چندین روز نخواهد کشید که همه چیز از کنترل خارج شده و هر چیزی تهدید به حساب آید.
در سال 2007 برای مقابله با چنین شرایطی، دستوری محرمانه مستقیما از سمت رئیس جمهوری آمریکا امضا شد که با نام Directive 51 شناخته می شود. شایعاتی از ماموران مخفی وجود دارد، اما چیزی را نمی توان تایید کرد. اگر این شرایط پیش بیاید، ضروریات به اندازه همه نخواهد بود و تلفات بسیاری در پی خواهد داشت، اما سوال اساسی اینجاست:
"!?What will it Takes to SAVE what REMAINS"
در Black Friday سال 2015 ویروسی با نام Green Poison از طریق پول در سرتاسر آمریکا پخش شد و شرایط به شدت بحرانی گشت. دولت نیروهای ویژه ای را که طی دستور رئیس جمهور تشکیل داده بودند وارد عمل کردند که از آن ها با نام The Division یاد می شود. نیروهایی که از مردم عادی تشکیل شده بودند تا در شرایط بحرانی، به کمک نیروهای دولتی و نظامی بشتابند. شخصیت بازیکن در نسخه اول در منطقه بروکلین فعال خواهد شد و باید برای ماموریت به Manhattan برود، شهری که بیش از سایرین آسیب دیده و ارتباطش با بیرون به صورت کامل قطع شده است. بازیکن در ماجرای خود به کمک برخی افراد کلیدی می رود تا بتواند کنترل شهر را به دست گرفته و شرایط را به حالت عادی برگرداند. برای این منظور اولین ماموریت او ایجاد پایگاه (Base of Operations) است و سپس با انجام ماموریت ها به تجهیز آن و پیش روی در هدف خود می کند.
پس از انجام ماموریت ها و پیدا کردن نمونه هایی از ویروس پخش شده، به این پی خواهیم برد که یکی از ماموران سری اول اعزامی The Division به نام Aaron Keener از وظیفه خود سرپیچی کرده و در ایجاد بی نظمی منطقه نقش مهمی دارد. دلیل این حرکت او نیز مشاهده بی نظمی به وجود آمده و پشت کردن ماموران دولتی به افراد خود در چنین شرایطی بود. Aaron Keener به منظور دست یابی به هدفش، خود را به گروه Last Man Battalion که از ارتش های حرفه ای تنها مانده در منطقه هستند نزدیک می کند و با کمک آن ها موانع سر راه خود را بر می دارد. شخصی از کنسول گری روسیه به نام Vitaly ادعا می کند که در مورد ویروس Green Poison اطلاعاتی دارد، اما قبل از رسیدن ماموران The Division، گروه LMB به کنسولگری حمله کرده و آن جا را ویران نموده و Vitaly را می ربایند. پس از انجام ماموریت ها و ضعیف ساختن مواضع LMB با کمک نیروهای پلیس محلی JTF، بازیکن به پایگاه اصلی LMB حمله کرده و رئیس آن ها Charles Bliss را از پای در می آورد، اما Aaron قبل از این حمله به گروه LMB پشت کرده و پا به فرار می گذارد و Vitaly را نیز با خود می برد. پس از شکست LMB وضعیت Manhattan رو به بهبود می گذارد، اما یک سیگنال ناشناخته شخصیت بازی را به آزمایشگاهی دعوت می کند. در این آزمایشگاه با جسد Dr. Amherst روبرو می شویم، شخصی که ویروس Green Poison را ساخت و منتشر کرد. در نوشته ای که این شخص به جا گذاشته در میابیم که او به دنبال برگرداندن قدرت به طبیعت بوده و از تصرف آن توسط انسان و ماشین خسته شده است، بنا به نظریه او، طبیعت هر کسی را که لایق بداند زنده نگاه می دارد و هرکس که اضافی باشد از میان بر می دارد. Aaron Keener نیز از بازیکن می خواهد تا به او بپیوندد و از او سوال می کند آیا نجات جان انسان ها واقعا ارزشش را دارد؟!
Aaron Keener به عنوان شخصیت منفی اصلی بازی پا به فرار گذاشته و مشخص نیست به کجا رفته، اما او نیز به دنبال ادامه راه Dr. Amherst است و مشخص می شود فرمول تقویت ویروس و تجهیزات لازم برای این کار را به دست آورده است.




d2_logo_ncsa.png
Washington DC، حفاظت شده ترین شهر بر روی کره زمین، که در محدود خود 177 سفارت خانه، 550 مقامات منتخب دولتی و 23 هزاز نیروی نظامی جای داده است. در طی یک حمله، افراد کلیدی از شهر بیرون رفتند، پناهگاه های زیرزمینی فعال شدند و سیستم های حفاظتی از محدوده هوایی محافظت کردند. اما هیچ چیز مانع ویروس نشد، 27 روز پس از Patient Zero واشنگتن سقوط کرد، ابتدا شورش در K Street و سپس تیراندازی در National Mall. نیروهای نظامی به پناهگاه ها عقب نشینی کردند و مردم غیرنظامی در خیابان ها تنها گذاشته شدند. آمریکا در لبه ی سقوط قرار گرفت، اما برخی نجات یافتند، سقف ها را به باغچه برای آذوقه تبدیل کردند و از دیوارهای خود توسط تجهیزات نظامی به جا مانده حفاظت نمودند. در جامعه ای که هر لحظه در خطر حمله است، بقا شکل جنگ های خیابانی به خود گرفت. قرن ها پیش، برادر با برادر جنگید و خون ها ریخته شد تا آمریکا شکل گیرد، امروز تاریخ مجدد تهدید به تکرار خود می کند. امروز، در گرمای تابستان و 6 ماه پس از شروع شیوع ویروس، باقی مانده ای از دولت مسموم در سایه کمین کرده و منتظر لحظه مناسب برای شروع جنگ مدنی جدید است. ماموران The Division تنها کسانی هستند که در مقابل آن ها ایستاده اند، ولی چگونه تمدنی را نجات خواهید داد، زمانی که دشمنش از میان خودش باشد؟!

"!?But how do you SAVE a Nation, When its ENEMIS come from WITHIN"

در نگاه اول جز تغییر در محیط بازی گویا تغییر دیگری در بازی صورت نگرفته و همه چیز همان است که قبلا تجربه کرده ایم، اما تیم Massive می گوید از دو سال تجربه خود برای این عنوان استفاده کامل کرده است و گویا این حرف بی راه نیست! شاید در نگاه اول همه چیز مشابه به نظر برسد، اما تغییرات خیلی کوچک در چنین بازی می تواند تفاوت های بزرگی ایجاد نماید، برای مثال اضافه کردن زمان چند ثانیه لازم برای Healing می تواند کامل استراتژی ها را تغییر دهد! دیگر خبری از راش دادن و در صورت حریف Heal کردن در ثانیه آخر نخواهد بود. افرادی که نسخه قبل را بازی کرده باشند با این مسائل بیشتر آشنایی خواهند بود. تغییرات اینچنینی زیادی در بازی صورت گرفته که تا به اینجا نوید یک تجربه جذاب تر و بالانس تری را می دهند. با در نظر داشتن این موارد به اطلاعات منتشر شده از بازی تا به حال می پردازیم:

اطلاعات بازی:

  • شروع داستان بازی 7 ماه پس از وقایع نسخه اول شکل می گیرد و داستان اینبار در فصل تابستان و در شهر واشنگتن ادامه میابد.
  • گفته می شود که شهر واشنگتن با مقیاس 1:1 ساخته شده و تمام مناطق بازی در صورت آشنایی با این شهر قابل لمس است. همچنین نقشه بازی 20 درصد از نقشه کل نیویورک بازی قبل بزرگ تر خواهد بود.
  • با وجود اینکه داستان ادامه مستقیمی بر شماره نخست است، شخصیت نسخه قبل بازیکن قابل انتقال به این نسخه نخواهد بود.
  • برخی از شخصیت های شماره اول را در این شماره نیز خواهیم دید، اما هنوز مشخص نیست که چه کسانی خواهند بود.
  • همانطور که در تریلر دیده شد، پس از گذشت 7 ماه و نابودی بخش عظیمی از جامعه انسانی، طبیعت در حال تسخیر زمین است. گیاه ها اکثر سطوح را پوشش دادند و حیات وحش به خیابان ها بازگشتند.
  • از اصلی ترین دلایل انتخاب شهر واشنگتن یکی موقعیت استراتژیک آن از لحاظ داستان و دیگری تنوع محیطی آن برای گیم پلی بوده است.
  • شهر نیویورک تقریبا شامل 2 نوع تنوع محیطی بود، در حالی که واشنگتن بیش از 6 مورد تنوع محیطی را فراهم کرده است که هر کدام تاثیر مستقیمی بر گیم پلی بازی خواهند داشت.
  • داستان همچنان به مانند نسخه قبل روایت خواهد شد، اما اینبار منسجم تر. صحبت از سورپرایزهایی در مسیر داستانی نیز شده که اطلاعاتی در دسترس نیست.
  • اگر نسخه قبل را بازی کرده باشید، حتما می دانید که این عنوان بسیاری از جزییات داستانی را توسط محیط بازگو خواهد کرد و از نقاط قوت آن است (Environmental Story Telling). در شماره دوم نیز این روند حفظ شده و حتی به لایه های آن اضافه گشته است.
  • در شماره گذشته مردم نیویورک از حادثه به وجود آمده شکه شده بودند و تنها درمانده بوده و نیاز به کمک های ابتدایی داشتند، اما در این شماره پس از گذشت چندین ماه می بینیم که مردم برای زنده ماندن در کنار یکدیگر جمع شده و تلاش می کنند.
  • NPCها نقش بسیار مهم تری در این شماره ایفا خواهند کرد. در قسمت هایی از شهر می بینیم که تعدادی از آن ها در کنار یکدیگر Settlementهایی ایجاد کرده و برای بقا می جنگند. هر کدام از این مکان ها شامل ماموریت هایی برای بازیکن خواهد بود و با انجام آن ها مزایایی بدست خواهید آورد. یکی از این موارد نیروهای کمکی از مردم در مبارزات است.
  • Settlementها در پیش برد داستان نیز نقش خواهند داشت و دنیای بازی به صورت زنده به اعمال بازیکن واکنش نشان خواهد داد. برای مثال شما با برطرف کردن مشکلات یک Settlement، مردم آن را می بینید که به اطراف سر می زنند تا لوازم مورد نیاز را پیدا کنند، خط های ارتباطی با سایر Settlementها تشکیل می دهند و ...

  • تا به حال تنها گروه حریفی که از آن ها نام برده شد True Sons است. گروهی که سعی دارد کنترل شهر را در دست بگیرد و آن طور که می خواهد آن را اداره نماید. اعضای ارشد گروه را نیز افرادی که پیش از این عضو JTF بودند تشکیل می دهند.
  • سازندگان گفته اند تنوع دشمن ها بیشتر از قبل خواهد بود و در داخل هر Faction نیز این مورد رعایت شده است.

  • اساس گیم پلی بازی همچنان Cover Based Shooting بوده، اما تغییرات و بهبودهایی به همه بخش های آن وارد شده است.
  • برای داشتن حس بهتر، زمان مورد نیاز برای کشتن (Time to Kill) دشمنان و همچنین خود بازیکن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
  • در کنار مورد بالا، برای تک تک دشمنان نقاط قوت و ضعف نیز در نظر گرفته شده است.
  • انیمیشن برخورد گلوله و انفجارها به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کردند تا حس بهتری را القا کنند و بازی را به یک شوتر واقعی نزدیک تر نمایند.
  • همانطور که گفته شد اینبار دشمنان به میزان طبیعی تری آسیب می بینند، اما در میان آن ها افرادی وجود دارند که Armorهای سنگین بر تن کرده و از پای در آوردن آن ها سختی بیشتری به همراه دارد.
  • هوش مصنوعی بهبود چشم گیری نسبت به نسخه قبل داشته. همچنین هر گروه با توجه به تخصص خود سبک مبارزه متفاوتی خواهد داشت.
  • Armorها در بازی کامل دیده می شوند و به آسیب ها واکنش نشان می دهند. مثلا با آسیب زدن به قسمت دست دشمن می توانید Armor آن قسمت را از بین برده و نقطه حساسی را ایجاد نمایید.
  • برای بازکن نیز نمایانگر سلامتی به دو بخش Health و Armor مجزا شده است.
  • پر کردن سلامتی اینبار به حدود 2 ثانیه زمان لازم خواهد داشت و به اصطلاح حالت Channeling دارد. در طی این مدت از چیز دیگری نمی توانید استفاده کنید و اگر مورد اصابت گلوله قرار گیرید، روند Healing قطع خواهد شد. پس برای این منظور نیاز به دقت و استراتژی بهتری خواهید داشت.
  • Revive کردن نیز دچار تغییراتی شده است. یکی از این تغییرات چنین است که پس از Revive شدن اگر تا 30 ثانیه بعد از آن مجدد Down شوید به حالت Dead State وارد می شوید. پس باید بیشتر مراقب اطراف خود باشید.

  • یکی از اصلی ترین ارکان بازی Loot است و به گفته سازندگان در این زمینه بازی بسیار بهتر و گسترده تر از نسخه قبل عمل خواهد کرد.
  • همچنین از لحاظ ظاهری تفاوت های بسیاری بین شخصیت های Level پایین با لِوِل بالا وجود خواهد داشت که بیشتر آن ها از روی تجهیزاتی که حمل می کنند قابل تشخیص خواهد بود.
  • آیتم های ظاهری بر اساس Setting در بازی وجود خواهند داشت، در تابستان گرم دیگر خبری از ژاکت و کلاه پشمی نخواهد بود.
  • از اصلی ترین مشکلات شماره اول محتوی End Game بازی بود، اما این شماره از ابتدا با دیدگاه End Game قوی ساخته شد.
  • فعالیت های End Game بازی تنها مخصوص افراد Hardcore نخواهد بود و هرکس می تواند به انجام آن ها بپردازد.
  • اما در قله این فعالیت ها Raidهای 8 نفره وجود خواهد داشت که مخصوص افرادیست که کاملا به بازی مسلط بوده و آمادگی لازم را داشته باشند.
  • اولین Raid بازی دو الی 3 هفته پس از عرضه بازی منتشر خواهد شد تا به بازیکنان زمان کافی برای کسب قابلیت های مورد نیاز داده شود.
  • بخش PvP و Dark Zone که نماد سری حساب می شود در بازی وجود خواهد داشت. اطلاعاتی از آن ها تا به حال داده نشده، اما گفته شده چیزهایی را در آن تجربه خواهید کرد که پیش از این دیده نشده!
  • از صحبت های کارگردان بازی می تواند امکان وجود المان هایی از بخش Survive بازی قبلی را در بازی قطعی دانست.

  • در بازی همچنان کلاس بندی وجود ندارد و با توجه به Skillها و Abilityهایی که انتخاب می کنید شخصیت شما شکل می گیرد.
  • در انتهای لول 30، به شما حق انتخاب از بین سه Specialization بازی داده می شود که شامل: Survivalist - Demolitionist و Sharpshooter خواهد بود.
  • هر یک از این 3 دسته قابلیت ها و پیش روی مخصوص خود را خواهند داشت که در دیگری موجود نمی باشد.
  • بازی شما را محدود به یک Specialization نمی کند و می توانید در هر سه مورد پیشروی کنید و تمام شاخه ها را بدست آورید.
  • کل بازی برای افرادی که به تنهایی قصد بازی دارند بهینه شده، اما بازی کردن با دوستان قطعا تجربه بهتری را رقم خواهد زد.
  • به منظور ارتباط بیشتر بازیکنان با یکدیگر، Clan Support به بازی اضافه شد که اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست.

  • پس از انتشار و در سال اول تمام محتوی اضافی به صورت رایگان در اختیار همه بازیکنان قرار خواهد گرفت که دلیل این کار جدا نشدن پلیرها از یکدیگر است.
  • برای سال اول 3 اکپنشن بزرگ در نظر گرفته شده است که هر کدام از آن ها منطقه ای جدید، داستان جدید و امکانات جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد و هر سه ماه عرضه خواهند شد.
  • علاوه بر آپدیت های بزرگ ذکر شده، بازی به صورت مداوم پشتیبانی خواهد شد و فعالیت های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.
ooc_12-1-2018_12-51-37_am.jpg


تیم سازنده یه بلاگ پست رسمی منتشر کرده و قراره تا عرضه بازی ادامه داشته باشه و هر سری در مورد یک چیزی توضیحاتی داده بشه! اولین پست که دیروز منتشر شده در مورد اسلحه و موارد مربوط به اون هست، در انتهای پست هم اشاره شده تمام گفته ها جزییات در حال ساخت هست و ممکنه در نسخه نهایی تغییراتی ایجاد بشه.
پست اصلی و کامل رو می تونین از این لینک بخونین، یک سری موارد هم به صورت خلاصه تر من می نویسم:

  • سیستم Recoil و Handling بازی به صورت کامل از اول طراحی شده تا حس واقعی تری داشته باشه. هر اسلحه کنترل و لگد مخصوص به خودش رو داره که اونو از سایر اسلحه ها جدا می کنه.
  • دسته بندی جدیدی هم به اسلحه ها تحت عنوان Rifles اضافه شده. اصلی دلیل این کار هم بالانس بهتر Perkها بود. اسلحه های Semi-Automatic Rifles و Burst-Fire Rifles همه توی این مجموعه جای می گیرن.
  • اسلحه های Exotic در شماره دوم هم وجود دارن و اینبار توجه بیشتری از همه لحاظ به اون ها شده! ظاهر این اسلحه ها هم با دقت بیشتری طراحی شده که نشانگر پیش زمینه داستانی اون اسلحه هم هست.
  • نارنجک ها (Grenades) اینبار در ارتباط با Specialization که انتخاب می کنید هستند و مانند شماره اول به همه مدل نارنجک دسترسی نخواهید داشت. همونطور که می دونید شخصیت شما باید به Lvl 30 برسه تا بتونید Specialization انتخاب کنید. قبل از رسیدن به لول 30 تنها به Concussion Grenade دسترسی دارید. اما بعد از اون علاوه بر نارنجک ذکر شده دسته بندی به صورت زیر خواهد بود:
    • Sharpshooter: Flashbang Grenade
    • Demolitionist: Incendiary Grenade
    • Survivalist: Frag Grenade
  • دسته بندی بالا به این معنی هست که هیچ وقت همزمان برای مثال به نارنجک Frag و Flashbang دسترسی نخواهید داشت و تنها با تغییر Specialization یک کدام از آن ها را می توانید استفاده کنید.
  • در شماره دوم Modها با پیشروی آنلاک می شوند و دیگر جزوی از Loot نیستند. از دلایل این تغییر به غیر واقعی بودن سیستم قبلی، داشتن خشاب با تعداد تیرهای عجیب و در نتیجه کم اهمیت کردن Reload، ساده شدن Handling به وسیله Modها و ... می توان اشاره کرد. تغییری که در The Division 2 صورت گرفته باعث می شه به جای استفاده اجباری از Modها برای گرفتن Stats بهتر، از اون ها برای مچ کردن اسلحه با روش بازی خودتون (Play-Style) استفاده کنید.
  • هر Mod که آنلاک شد، برای همه اسلحه هایی که با اون همخونی دارن در دسترس هست و لازم نیست مجدد آنلاک بشه! اما خوب دسته بندی تفنگ ها بر اساس نوع، کالیبر و ... انجام شده و Modهای آنلاک شده برای تعدادی اسلحه قابل استفاده هستند.
  • در این شماره Modها دارای Set Stats هستند که برای همه بازیکنان یکسان هست. هر Mod علاوه بر اثر مثبتی که دارد، اثر منفی هم خواهد داشت. برای مثال یک خشاب بزرگ تر، تعداد تیر بیشتری در اختیار شما می گذارد اما در مقابل سرعت Reload شما را کاهش می دهد.
  • در طراحی Modها هم سعی شده واقعیت در نظر گرفته بشه! برای مثال به جای اینکه با اعداد و درصد برای اندازه خشاب بیشتر سر و کار داشته باشیم، با خشاب های استانداردی که در واقعیت وجود دارند روبرو هستیم.
  • Weapon Talent هم در شماره دوم به صورت کامل بازنگری شده. در شماره قبل برای فعال شدن هر Talent نیاز به میزان مشخصی Stats و یا انجام فعالیتی (مثلا پس از اولین Headshot) داشتید، اما در شماره دوم Talentها می تواند به هر چیزی مربوط شود. از داشتن یک Gear خاص با مارک مشخص تا داشتن اسلحه ای به خصوص.
  • چیز جدیدی که در شماره دوم اضافه شده Real-Time Tracker هست که در زمان استفاده از Scope کردن فعال می شه و اطلاعات مورد نیاز اسلحه و Talentهای فعال رو در اختیار بازیکن قرار می ده.
استحکام، قدرت، عظمت

یکی از یگان های پیشین JTF که به گروهی شبهه نظامی تبدیل شد... True Sons متشکل از افرادی یاغی، افراطی و جنایاتکاران تعلیم دیده ای هست که هر شخص و یا گروهی رو که در مقابلشون قرار بگیره از بین می برن و به خشونت بی اندازه، بی احساس بودن و نظم در اعمالشون شهرت دارن. از نظر این گروه آمریکا با خون ریزی شکل گرفت و برای به وجود آمدن جامعه ای جدید باز هم باید خون ریخته بشه و در این راه، True Sons همیشه در راس هرم قرار می گیرن.

جایی برای ضعف و بی اساسی نیست، بزدل ها زانو زده و میمیرن و این اتفاق بزرگی خواهد بود
Antwon Ridgeway
زمانی که بیماری از کنترل خارج شد، آشوب و وحشت به سرعت در واشنگتن گسترش یافت. در اقدامی برای کنترل شیوع ویروس، JTF قرنطینه ای رو در جزیره Roosevelt ایجاد کرد (همانطور که می دونین شروع انتشار ویروس از نیویورک بود). به کلنل Antwon Ridgeway ماموریت داده می شه که قرنطینه رو مدیریت کنه و مطمئن بشه کارها به خوبی پیش می رن. با دیدن حجم تراژدی و نا امیدی که به واسطه ویروس به وجود اومد، آنتون ایمانش به نجات واشنگتن توسط JTF رو از دست می ده و به این نتیجه می رسه که راهی نیست تا همه نجات پیدا کنن.
به عنوان شخصی که شدیدا به قدرت، نفوذ و همچنین انضباط اعتقاد داشت، آنتون تصمیم می گیره که کنترل امور رو خودش به عهده بگیره. در هیاهو ترس و وحشت از آینده شهر، آنتون دور تا دور قرنطینه رو با سربازها محافظت می کنه و راه خروج رو برای همه می بنده. تمام غذا و دارو و مواد مورد نیازی که به سمت قرنطینه میان رو از مسیر اصلی خارج می کنه و با گشنگی دادن به افراد به قرنطینه باعث مرگ تدریجی افراد اونجا می شه. از دید اون، افراد مریض و ضعیف مرده به حساب می اومدن، پس اولویت رو گروه خودش در نظر می گیره.
اعمال آنتون توسط تمایلش به انجام هر کاری برای نجات گروهانش و نادیده گرفتن سایرین لکه دار شده بود. به خاطر هرج و مرج حاکم، مدت زیادی از این قدرت تونست استفاده کنه تا نهایتا فرمانده JTF از موضوع آگاه می شه و آنتون رو زندانی می کنن. اما اندکی بیشتر طول نمی کشه که توسط یارای وفادارش از زندان آزاد می شه.
از نظر آنتون، هیچ عمل نادرستی انجام نداده بود و بلکه خودش رو تنها کسی می دونست که راه حل درست و قابل اعتمادی داره. زندانی شدن و خیانت بهش توسط افسران JTF موجب ایجاد کینه و نفرت در آنتون نسبت به اون ها و دولتمردان می شه. به محض آزاد شدن از زندان، افراد پیشین خودش رو جمع می کنه و جایی که زندانی شده بود رو مقر خودش قرار می ده و به کمک یارانش، افسرهای JTF که موجب زندانی شدنش شده بودن رو پیدا می کنه و دادگاهی نمایشی براشون تشکیل میده و بعد از مدت کوتاهی همه رو اعدام میکنه و این نقطه، نقطه تولد True Sons هست.

قدرت، قانون می سازد.

بر اساس نظر True Sons، تنها راه نجات واشنگتن Survival of the Fittest (معادل خوب پیدا نکردم) هست. به خاطر دسترسی به سلاح و تجهیزات و البته با داشتن مهارت های نظامی، این گروه از قلدرهای واشنگتن به حساب میان. قدرتی که به تازگی پیدا کردن اون ها رو به انسان های حیوان صفت و متکبری تبدیل کرد. در دیکتاتوری True Sons، ارعاب، بی رحمی و خشونت از عوامل کلیدی به حساب می رود.
در مورد اطاعات و فرمانبرداری از خودشون به هیچ کس شانس دومی نمی دن، یا به اون ها ملحق می شید و یا می میرید. هر شخصی هم که سر راه True Sons و فرمانده آنتون به عنوان رهبر بر حق واشنگتن قرار بگیره، به بدترین نحو ممکن مجارات می شه.

همیشه آماده نبرد

فکشن True Sons کاملا شایسته نبرد هستن. تمرین زیاد و نظم کاملا از استراتژی های این گروه مشهود هست. وقتی با این گروه درگیر می شید، از هر سمتی به شما حمله می کنن و به این معنی هست که حتی Coverها هم برای شما امن نیستن.
وقتی تعدادی از اون ها رو از پای دربیارید و افرادشون کم بشه، استراتژی تغییر می کنه و سعی می کنن متمرکز تر مبارزه کنن و در نهایت که نا امید بشن، استراتژی حمله به هم می خوره و سعی می کنن به هر نحوی که شده شما رو از پا در بیارن.

این گروه شامل 10 مدل مختلف از دشمن هست که هر کدوم ویژگی، رفتار، Skill و بسته به کلاسشون، نقاط ضعف و قدرت مخصوص به خودشون رو دارن. به عنوان مثال Medic در این گروه به Shock Pad مجهز هست که به وسیله اون می تونه یارای خودش رو Revive کنه، اما اگر به Shock Pad شلیک کنین، علاوه بر اینکه قابلیتش رو از دست می ده، تا شعاعی عم شوک الکتریکی پخش می شه و افراد اون ناحیه رو شوک میده.

این بخش از بلاگ به 5 دسته از Skillها اختصاص پیدا کرده، گفته شده که این ها فقط تعدادی از Skillها هستن و از بقیه هم طی زمان رونمایی می شه. هر Skill چندین مدل داره که تاثیر کاملا مستقیم روی گیم پلی و نحوه بازی کردن خواهند داشت. در زیر به هر اسکیل و مدل های موجودش اشاره می شه.

*** Chem Launcher ***
این یک اسکیل جدید هست که توی The Division 1 حضور نداشت و از Grenade Launcher الهام گرفته شده. توسط این Skill می تونین 4 مدل تیر شیمیایی خاص رو شلیک کنین که هر کدوم کارایی خاص خودشون رو دارن.
  • Firestarter
    • این مدل تقریبا یک گاز بی رنگ و به شدت قابل اشتعال رو در منطقه برخورد ایجاد می کنه و توسط کوچکترین منبع آتشی مشتعل می شه و همه چی رو می سوزونه. این منابع می تونن شلیک گلوله شما و یا حتی خود دشمن باشه، یا منابع آتش موجود در محیط و ... . به کمک چندتا از این گلوله های گاز هم می تونین منطقه بزرگتری رو به آتش بکشید.
  • Riot Foam
    • این مدل در زمان برخورد فوم رو در منطقه پخش می کنه که موجب گیر کردن افراد توی اون برای مدت زمان مشخصی می شه. مشابه این Skill رو در نمایش E3 دیدیم، با این تفاوت که این فوم بعد از یک زمانی خود به خود از بین می ره.
  • Oxidizer
    • یک گاز اکسید کننده توی منطقه پخش می کنه که به مرور موجب خوردگی زره و وسایل مکانیکی دشمن می شه.
  • Reinforcer
    • این مورد گازی رو پخش می که که زره شما و هم تیمی هارو به مرور بازسازی می کنه.
*** Drone ***
وقتی Drone رو فعال کنین، کنار شما مانور می ده و به دنبالتون میاد. بسته به اینکه چه مدلی رو انتخاب کرده باشین، Drone می تونه حالت تهاجمی با دفاعی داشته باشه.
  • Striker
    • این مدل از Drone به یک تیرباز مجهز هست که توسط اون به دشمن حمله می کنه، بازیکن هم قابلیت این رو داره که هدف مورد نظر رو برای اون تعیین کنه.
  • Defender
    • این مدل از درون، از صاحب خودش در برابر گلوله محافظت می کنه. شیوه کار هم توسط انتشار امواج مایکروویو هست. البته با دفع هر گلوله درصد زیادی از باطری Drone خالی می شه و همچنین از خودشون در برابر گلوله نمی تونن مراقبت کنن.
  • Tactician
    • این مدل Drone برای Spot کردن به کار می ره. با پرواز در بالاترین ارتفاع ممکن، به صورت لحظه ای آخرین موقعیت دشمن رو در ناحیه ای که مشخص کردید به شما و یاراتون مخابره می کنه. این Drone مختص Sharpshooter Specialization هست.
  • Bombardier
    • این مدل برای بمباران کرد ناحیه ای هست که توسط کابر مشخص می شه.
  • Fixer
    • این مدل برای Fix کردن زره بازیکن و هم تیمی ها به کار می ره که انتخاب هم تیمی هم به صورت دستی انجام می شه.
*** Hive ***
این Skill هم سری اسکیل های جدید در The Division 2، که متشکل از تعداد زیادی مایکرو-دِرون هست که بسته به انتخاب کارایی خاصی خواهد داشت. استفاده از Hive هم به صورت قرار دادن روی زمین و یا پرتاب کردن اون هست و شعاع مشخصی رو تحت پوشش قرار می دن.
  • Stinger
    • مایکرو-دِرون های این مدل با ورود دشمن به محدود اون فعال می شه و تعداد زیادی از مایکرو-درون به سمت نقاط ضعیف دشمن حمله می کنن.
  • Restorer
    • این مدل وقتی تشخیص بده یکی از یارهای خودی در محدوده Armor آسیب دیده داره، با آزاد کردن مایکرو-درون ها اون بخش از Armor رو ترمیم می کنه.
  • Booster
    • این مدل با انتشار مایکرو-درون باعث Boost شدن قابلیت هایی مثل هندلینگ تفنگ، سرعت دویدن و ... بازیکن و یارهاش می شه.
  • Reviver
    • وقتی از این مدل استفاده بشه، می تونن تا شعاع مشخصی یارهایی که Down رو Revive کنه. یک حالت شارژ شدن هم داره این درون که با نگه داشتن بیشتر دکمه، تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.
*** Seeker Mine ***
این مورد از Skillهای آشنا بازیکنان شماره اول هست، ولی اینبار کارایی های متفاوت تری رو شاهد هستیم. این وسیله رو هم می شه پرتاب کرد و هم می شه انداخت پایین تا خودکار به همراه شما بیان.
  • Explosive
    • مدل کلاسیک Seeker Mine هست، وقتی فعال بشه به سمت هدف می ره و منفجر می شه. اما قبل از منفجر شدن به زمان کوتاهی برای مسلح شدن نیاز داره که موقعیت خوبی برای فرار از دستش هست.
  • Airburst
    • این مدل به منطقه مورد نظر شما می ره و بعد از فعال شدن گاز مشتعل رو توی منطقه پخش می کنه.
  • Mender
    • این مدل گاز شیمیایی رو منتشر می کنه که به تعمیر آسیب های تیم خودی می پردازه. اگر هدف مشخصی برای این Mine تعریف نکرده باشین، خودکار به سمت اولین یاری که کاملا Armor رو از دست داده باشه می ره. این مدل مختص Survivalist Specialization هست.
  • Cluster
    • این مدل از Mine های کوچکتر تشکیل شده که در با فعال سازی هر کدوم یک هدف رو انتخاب می کنن و به سمتش حرکت می کنن. از معایب این مدل این هست که Mineها قابلیت تعقیب رو ندارن و اگر هدف حرکت کنه اون رو گم می کنن.
*** Turret ***
Turretها هم از The Division 1 به همراه تغییراتی به شماره دوم راه پیدا کردن. این وسیله رو می تونین در کنار خودتون و یه فاصله کمی پرتاب کنید.
  • Assault
    • این Turret یک اسلحه خودکار روش سوار هست و قابلیت گردش 360 درجه ای داره. رمانی که در جنگ باشید به صورت خودکار به نزدیک ترین دشمن حمله می کنه، اما اگر قبل از شروع درگیری فعال کنید، می تونین هدف رو مشخص کنین.
  • Incinerator
    • این مدل برای آسیب رسوندن به بخشی از محیط استفاده می شه، به این صورت که با انتشار گازی مشتعل و آتش دامنه ای قابل توجه رو پوشش می ده.
  • Artillery
    • این مدل شبیه توپ خونه عمل می کنه و تیرهای انفجاری رو به موقعیت هایی که توسط بازیکن مشخص می شه ارسال می کنه. این Turret مختص Demolitionist هست.
  • Sniper
    • این مدل یک Turret نیمه اتوماتیک هست همون هدفی رو در نظر می گیره که بازیکن در حال حمله بهش هست. سرعت هدف گیری این Turret کم هست، با این حال نشانه گیری رو با شما وقف می ده.
تمام این موارد همچنان در حال کار هستن و ممکنه توی ورژن نهایی تغییر کنن.

تصاویر و Artworkها

mhu6_the_division_2_footer.jpg




 
Last edited by a moderator:

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
دوستان عزیز بازی هنوز روی کنسول Xbox one تحریمه.؟؟؟هنوز آزاد :Dنشده بازی کنیم.؟؟؟ کسی با dns تست کرده..؟؟بدون مشکل.؟یا هنوز باید vpn زد برای بازی..؟
 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
دوباره یه محتوا برای بازی اومد و Massive منو از قلم ننداخت. سی دی کی Expansion رو هم برام فرستاد. واقعا دمشون گرم. البته چیز خاصی نیست ولی خوب خیلی عالیه که یه سازنده اینقدر به فکره. مخلص همه هم هستم.
 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
چرا سی دی کی برای ما نمی فرسته؟ :|
دوست عزیز این اولین بار نیست که برام میفرستن، صفحات قبل رو نگاه کنی متوجه میشی. خود بازی و یه بار هم تی شرت و کارت پستال برام فرستادن. چیز خاصی نیست ولی چون از یکی دو سالی میشه که با بچه های سازنده در ارتباطم، اونا هم به من لطف داشتن.
 
  • Like
Reactions: .PinkFloyd.

Abyss Watchers

کاربر سایت
Nov 8, 2019
136
دوست عزیز این اولین بار نیست که برام میفرستن، صفحات قبل رو نگاه کنی متوجه میشی. خود بازی و یه بار هم تی شرت و کارت پستال برام فرستادن. چیز خاصی نیست ولی چون از یکی دو سالی میشه که با بچه های سازنده در ارتباطم، اونا هم به من لطف داشتن.
واقعا؟؟؟ تیشرت رو چطوری برات فرستادن ایران؟
 

.PinkFloyd.

کاربر سایت
Jun 23, 2010
226
نام
Ali
جزئیات آپدیت :
Warlords of New York Campaign
Travel to New York City to hunt down Aaron Keener. To find him you will need to investigate his Lieutenants activities, find clues and gain the trust of the Peacekeepers, local militia defending the public.

  • Completely new Open World in lower Manhattan with random world activities, returning factions like the Rikers and Cleaners.
    • 4 new Open World named zones under fog-of-war, with no level-gating, giving you the freedom to tackle the investigation in any way you want.
      • Two Bridges
      • Battery Park
      • Civic Center
      • Financial District
  • 5 new narrative Main Missions taking you through lower Manhattan in your hunt for Aaron Keener.
    • The Tombs
    • Pathway Park
    • Wall Street
    • Stranded Tanker
    • A Mystery Location
  • 8 interlinked Side Missions to investigate clues that will help players find out more about Keener’s operation and his Lieutenants.
    • Police Headquarters
    • Hugh Carey Tunnel
    • Pier 26
    • JTF Shelter
    • City Hall
    • New York Federal Reserve
    • Castle Clinton
    • Doyers Street
  • New level progression from Level 30 to 40!
    • Find out more about your journey in New York from our dedicated article here.
  • A new Base of Operation: Haven
    • Haven is a new Settlement led by Paul Rhodes. The inhabitants consist of survivors from Lower Manhattan, former JTF soldiers, and former police officers, with the latter two forming the Peacekeepers.
    • PUPPY!
  • Re-imagined New York factions
    • Rikers and Cleaners are back!
    • Both have received upgrades to their AI and are fiercer than ever.
    • New archetypes for both Rikers and Cleaners.
  • New, elite variant of the Black Tusk
    • Can be found in legendary difficulty Missions.
    • New archetypes, as the Black Tusk have assimilated parts of the LMB.

New Skills
  • Explosive Sticky Bomb
  • Incendiary Sticky Bomb
  • Trip-wire Tap
  • Decoy

New Gear
  • A wide array of new weapons, brand and gear sets, exotic and named items.

Gear “2.0”
  • All weapons, gear and mods have been reworked.
  • All existing items have been converted into the new system.
  • Gear has been converted to only contain the following attributes:
    • Weapon Damage
    • Skill Tier
    • Armor
    • Weapon Handling
    • Critical Hit Chance
    • Critical Hit Damage
    • Headshot Damage
    • Skill Damage
    • Skill Repair
    • Skill Haste
    • Armor Regeneration
    • Hazard Protection
    • Health
    • Explosive Resistance
  • All Brand Bonuses have been reworked

Talents
  • Talents
    • All talents have been reworked.
    • Talents will now only appear on Chest and Backpack gear, as well as Weapons.
    • All items can have a maximum of one Talent.
    • Backpack Talents
      • Skill DPS
      • Combined Arms
        • Shooting an enemy increases total skill damage by 25% for 3s.
        • Perfect Combined Arms: 30% skill damage.
      • Energize
        • Using an armor kit grants +1 skill tier for 15s. If already at skill tier 6, grants overcharge.
      • Tech support
        • Skill kills increase total skill damage by 25% for 20s.
        • Perfect Tech Support: 27s.
      • Calculated
        • Kills from cover reduce skill cooldowns by 10%.
      • Shock and Awe
        • Applying a status effect to an enemy increases total skill damage and repair by 20% for 20s.
        • Perfect Shock and Awe: 27s.
      • Heal and Support
        • Safeguard
          • While at full armor, increases total skill repair by 100%.
        • Overclock
          • You and allies within 7m of your deployed skills, gain +25% reload speed and reduces active cooldowns by 0.2s each second.
      • Tank and Bruiser
        • Bloodsucker
          • Killing an enemy adds and refreshes a stack of +10% bonus armor for 10s. Max stack is 10.
        • Leadership
          • Performing a cover to cover grants 12% of your armor as bonus armor to you and all allies for 10s.
          • This is doubled if you end within 10m of an enemy.
          • Cooldown: 10s.
          • PVP: 8% of your armor.
        • Protector
          • When your shield is damaged, you gain +5% and all other allies gain +15% of your armor as bonus armor for 3s.
          • Cooldown: 3s.
      • Weapon DPS
        • Vigilance
          • Increases total weapon damage by 25%. Taking damage disables this buff for 4s.
          • Perfect Vigilance: 3s.
        • Versatile
          • Amplifies total weapon damage for 10s when swapping between your primary and secondary weapons if they are different.
          • 35% to enemies within 15m for Shotguns and SMGs.
          • 35% to enemies further than 25m for Rifles and Marksman Rifles.
          • 10% to enemies between 15-25m for LMGs and Assault Rifles.
          • At most once per 5s per weapon type.
        • Opportunistic
          • Enemies you hit with shotguns and marksman rifles amplifies the damage they take by 10% from all sources for 5s.
        • Unstoppable Force
          • Killing an enemy increases total weapon damage by 5% for 15s. Stacks up to 5 times.
        • Companion
          • While you are within 5m of an ally or skill, total weapon damage is increased by 15%.
        • Composure
          • While in cover, increases total weapon damage by 15%.
        • Concussion
          • Headshots increase total weapon damage by 10% for 1.5s. 5s with marksman rifles.
          • Headshot kills additionally increase total weapon damage by 15% for 10s.
      • Status Effect
        • Creeping Death
          • When you apply a status effect, it is also applied to all enemies within 5m of your target.
          • Cooldown: 20s
        • Wicked
          • Applying a status effect increases total weapon damage by 18% for 20s.
          • Perfect Wicked: 27s
        • Galvanize
          • Applying a Blind, Ensnare, Confuse, or Shock to an enemy grants 40% of your armor as bonus armor to you and all allies within 20m of that enemy for 10s.
          • PvP: 20%
      • Sustain
        • Clutch
          • If you are below 15% armor, critical hits repair 3% missing armor.
          • Kills allow you to repair up to 100% armor for 4-10s, based on your [Weapon] core attribute.
          • Perfect Clutch: If you are below 20% armor.
    • Chest Talents
      • Skill DPS
        • Tag Team
          • The last enemy you have damaged with a skill is marked.
          • Dealing weapon damage to that enemy consumes the mark to reduce active cooldowns by 4s.
          • Cooldown: 4s
        • Kinetic Momentum
          • When in combat, each skill generates a stack while active or not on cooldown.
          • Stacks increase your total skill damage by 1% and total skill repair by 2%. Up to 15 stacks per skill. Lost when on cooldown.
        • Skilled
          • Skill kills have a 25% chance to reset skill cooldowns.
          • If no skills were on cooldown, you instead gain one-time buff that immediately refreshes a skill's cooldown when it goes on cooldown.
        • Spotter
          • Amplifies total weapon and skill damage by 15% to pulsed enemies.
        • Explosive Delivery
          • Whenever you throw a skill, 1.5 seconds after landing, it creates an explosion damaging enemies within 5m.
          • Damage scales with skill tier dealing 25-100% damage of a concussion grenade.
          • At most once per skill.
          • Remote Pulse, All Turrets, All Hives, Explosive Seeker, Cluster Seeker, Mender Seeker, Decoy, All Traps.
      • Heal and Support
        • Empathic Resolve
          • Repairing an ally, increases their total weapon and skill damage by 3-15% for 10s. 1-7% if self.
          • Effectiveness increased by your skill tier.
        • Overwatch
          • After staying in cover for 10s, increase your and all allies’ total weapon and skill damage by 12% as long as you remain in cover or in a cover-to-cover move.
          • Perfect Overwatch: 8s.
      • Tank and Bruiser
        • Intimidate
          • While you have bonus armor, amplifies total weapon damage by 35% to enemies within 10m.
          • Perfect Intimidate: 40%.
        • Unbreakable
          • When your armor is depleted, repair 95% of your armor.
          • Cooldown: 60s.
          • Perfect Unbreakable: 100%, 55s.
          • PvP: 50%, 60s.
          • Perfect Unbreakable PvP: 55%, 55s.
        • Vanguard
          • Deploying a shield makes it invulnerable for 5s and grants 45% of your armor as bonus armor to all other allies for 20s.
          • Cooldown: 25s
          • Perfect Vanguard: 50%
          • PvP: 20%
          • Perfect Vanguard PvP: 25%
        • Protected Reload
          • Grants +20% bonus armor while reloading.
          • Grants 0-18% of your armor as bonus armor to all other allies when they are reloading, based on your [defense] core attribute.
          • PvP: 15%, 0-12%
      • Weapon DPS
        • Glass Cannon
          • All damage you deal is amplified by 25%. All damage you take is amplified by 50%.
          • Perfect Glass Cannon: 30%/60%.
        • Gunslinger
          • Weapon swapping increases total weapon damage by 20% for 5s. This buff is lost for 5s if you weapon swap while it is active.
        • Focus
          • Increases total weapon damage by 5% every second you are aiming while scoped 8x or higher, up to 50%.
          • Perfect Focus: 6%/60%.
        • Braced
          • While in cover weapon handling is increased by +45%.
          • Perfect Braced: 50%
        • Spark
          • Damaging an enemy with a skill increases total weapon damage by 15% for 15s.
          • Perfect Spark: 20s.
        • Obliterate
          • Critical hits increase total weapon damage by 1% for 5s. Stacks up to 15 times.
  • Mods
    • All Mods have been reworked.
    • Gear Mods now provide one attribute.
    • Mask, Chest and Backpack items can contain one mod slot.
    • Generic Gear Mods have been removed from the game.
  • Gear Sets
    • All Gear Sets have been reworked.
  • Exotics
    • All Exotic items and weapons have been reworked.
  • Skills
    • All Skills have been re-balanced.
    • Skill Power has been removed.
    • Skills now automatically scale with the Skill Tier attribute.
    • Skill Mods now have no requirement to equip.

Loot
  • Reduced overall loot drop quantity.
  • Item power, quality and quantity now scales more strongly with difficulty.
Developer comment: This change is intended to make loot feel more meaningful. While you will see less loot drops overall the quality of items you acquire will be higher and you have the option to increase the quality by tackling harder challenges.

Vendors
  • The Clan Vendor and Cassie Mendoza no longer sell items at maximum power and instead sell items within a high-power range above other Vendors.

Crafting
  • Items from the Crafting Bench now have a minimum and maximum power range.
    • For players that stay at Level 30:
      • Crafting bench scales with player level and requires World Tier upgrades to increase Gear Score.
      • The 500 Gear Score upgrade now raises the minimum Gear Score of the crafting power range.
    • For players that own Warlords of New York and are above Level 30:
      • Crafting bench scales with player Level.
      • Crafting bench is reset to Specialized quality upon arrival in New York and will automatically increase back to High-End while levelling up to Level 40.
  • Crafted Exotics are no longer crafted at maximum item power and now roll at a higher range than the bench’s default range.
  • Exotic Upgrade Blueprints are temporarily capped at Level 30, Gear Score 515.
  • All other Blueprints can be used to craft items up to level 40, scaling with the player level.
  • AUX Batteries can no longer be crafted.
    • These previously provided the Skill Power attribute which has been removed.
  • The missing Gear Score Upgrade Blueprint for the Chameleon has been added.

NPCs
  • Players now receive an off-screen warning for incoming grenades.
  • Elites are more adept at targeting player Skills.
  • Signature Weapons now deal reduced damage against Named enemies.
  • Cleaners’ Rushers now move slower (Coney Island took a lot out of them).
  • EMP emitted on death from Black Tusk’s Warhounds has been decreased in radius.
  • Black Tusk – Adjustments to Hostile Factions:
    • Renamed existing Rusher archetype (the one that deploys the Suicide Drones) to the Drone Operator. Big promotion for those guys!
    • Added two new archetypes which have been recruited from the LMB:
      • Rusher – Uses an Assault Rifle at range then switches to a Shotgun up close.
      • Support – Deploys a Support Station which heals nearby friendlies.
    • Added two new Warhound archetypes:
      • Warhound Grenadier – Fires a volley of three grenades while stationary, then moves to a new position do it again. And again, and again, and again.
      • Warhound Minigun – Frequently repositions while unloading a powerful minigun.
    • Increased Health gain per player.
    • Slightly increased armor gain per role, per player.
    • Slightly increasesd damage per role, per player.

Infinite Progression
  • SHD Levels – an infinite progression system granting you perk points at regular intervals used to improve selected stats and bonuses of your agent.

New attribute system
  • Streamlined RPG system, with a focus on increasing build diversity, improved accessibility and making the RPG systems more intuitive.
  • “God rolled” items are back and easily identified in the new UI.
  • Skill Power now uses a Tier system to allow a clear progression and benefits to each skill, shown in the UI.

Recalibration
  • Recalibration has received a large overhaul and players can now store attributes extracted from gear and weapons.
  • Once extracted, players can use the stored attribute to recalibrate gear.

Achievements and Commendations
  • New Achievements and Commendations have been added for Warlords of New York.

Hunter Puzzles
  • 8 new Hunter encounters.
    • 4 encounters in New York.
    • 4 encounters in Washington D.C.

Operation Dark Hours
  • A Normal Difficulty Operation Dark Hours Raid is now available for Level 40 players.

Signature Weapons
  • All Signature Weapon Pistols now have a Level 40 version.
  • Increased the Gunner’s Minigun damage to make it more effective, it will still require sustained fire to maximize effectivity.
  • The Technician Skill Power Talent has been reduced to a Single Talent which grants Skill Tier.

Dark Zone
  • Additional extraction points are now available in every Dark Zone.
  • Experience in the DZ will now only be earned from player to player interactions, Extractions and Supply Drops.
  • All items are now contaminated and show attribute rolls to give players more agency on which items they want to extract.
  • VOIP is now active on default, with options to set it to Team only or turn it off entirely.
  • You can now see players in the Social Menu that are within 100ms of your agent.
  • Signature Weapon Ammunition is now longer granted inside the Dark Zone and already acquired ammunition is removed when entering a Checkpoint.
  • Grey Rogue Status and the Thieves Den Vendor have been removed. There are still Vendors available near the DZ gates.
  • Removed the securing loot option on dead agent’s loot piles.
  • Added new, intense extraction music for non-invaded Dark Zones.
  • Extraction Timer is now 90 seconds in all Dark Zones.
  • Surviving Manhunt rewards are not contaminated.
  • Dark Zone Intro Missions have been shortened and streamlined.
  • Death Timer for dying as Rogue agent or Manhunt is now 15 seconds.
  • Reduced the loss of DZ XP when dying by 50%.
  • You now lose DZ XP when dying as non-rogue.
  • Killing NPCs inside the DZ no longer grants DZ XP.
  • Added ammunition creates near every extraction site.
  • Clearing a Landmark no longer grants DZ XP.
  • Loot quality in the Dark Zones has been increased.
  • Toggling speed to gain Rogue status has been increased, it now takes less time to go Rogue.
  • Players are now able to move while toggling Rogue status.
  • Added Heroic Landmarks.
  • Added Project Objectives for the Dark Zone.
  • Deconstructing contaminated items will now provide contaminated DZ resources.
  • Entering Dark Zone effect has been added. You know which one.
  • Reduced UI clutter.
  • Dark Zone Perks have been reset as some perks and the order of perks have changed.
  • Invaded Dark Zones are now normalized.
  • Normalization has been changed and now only affects Base Amor and Weapon Damage.
  • DZ Vendor prices now slightly scale with item level and quality.

Progression
  • Reduce the maximum number of armor kits that can be carried from 6 to 4.
  • Target Intel has been removed.
    • Loot containers that previously provided Target Intel will now provide Crafting Materials.
  • Targeted Loot areas have been updated to include new gear, weapons and equipment.
  • The E-Credit reward for replaying a mission now scales with player level.

Bounties
  • Daily Bounties no longer require collection from the Bounty Boards or Officers.
  • Bounties no longer require Target Intel, once a Bounty has been accepted it can be completed.
  • Bounty location selection has been updated, some rare Bounty locations will now activate more frequently.

Invasions
  • Invasions no longer automatically select a “suggested” mission every time you enter Washington D.C.
  • Agents may now fast travel to most invaded missions.
  • Invaded Strongholds no longer have a Gear Score requirement during the World Tier progression.

Offsite Locations and the Pilot
  • Many Offsite Missions have been moved on the map for easier navigation.

Missions, Control Points and Bounty Difficulty
  • All difficulty modifiers have been updated to account for the removal of Damage to Elites.
  • All missions now have Heroic Difficulty available once you finish the Warlords of New York campaign.

Directives
Directives are additional difficulty modifiers that players can activate manually after having finished the Warlords of New York campaign, both for Missions and the Open World. The more Directives you activate the harder the challenge and the greater the end-of-activity XP reward! Five Directives will be available once you reach the Level 40 endgame:
  • Ammo Hoarders
    • Reduced starting ammo & excess ammo is lost on reload. Enemies don’t drop ammo & ammo is not shown on the mini-map.
  • Cool Skills
    • When one Skill is activated the other is put on cooldown.
  • Fog Of War Revisited
    • Mini Map and directional threat indicators are removed.
  • No Regen
    • Armor never regenerates after an encounter. It can be manually healed.
  • Special Ammo
    • Enemy bullets may be of special types. What type depends on the enemy faction.

Global Difficulty
Players that have finished the Warlords of New York campaign can now choose to select a Global Difficulty. This will affect all gameplay, including Open World activities. Higher difficulty enemies and activities drop better-quality loot. There are 4 difficulties that can be selected:
  • Normal
  • Hard
    • Small Enemy Damage increase.
    • Small Enemy Armor increase.
    • Small Enemy Veterancy increase.
  • Challenging
    • Medium Enemy Damage increase.
    • Medium Enemy Armor increase.
    • Medium Enemy Veterancy increase.
  • Heroic
    • Heavy Enemy Damage increase.
    • Heavy Enemy Armor increase.
    • Heavy Enemy Veterancy increase.
    • Respawn Restricted.
Changing Global Difficulty will respawn and re-activate activities in the Open World. This will allow players to freely reset their activities.

Seasons
Seasons will bring a cohesive experience end-game experience using Seasonal Manhunt, Leagues, Global Events, Bounties and Apparel Events across both New York City and Washington D.C. You can find a first overview on Seasons in our dedicated article here.
  • Participating in the activities above will earn players Season experience contributing to their Season level.
  • Season One will feature 100 levels.
  • Seasons have a free track and a premium track, which is available to be purchased via the Season Pass.
    • The Season Pass for the first Season will be free for all players.
  • Playing Conflict will contribute XP by gaining Conflict Levels beyond 30.
  • Playing in the Dark Zone will contribute XP by gaining DZ Levels beyond 30.

Bug fixes
  • Fixed an issue causing Dead Man’s Hand talent to not trigger properly after several activations and respawning.
  • Fixed an issue that caused the Lullaby Upgrade Blueprint to not be available.
  • Fixed an issue that caused the Stats menu to not correctly close when clicking the “Toggle View Stats” button with a mouse.
  • Fixed an issue that could cause players to receive a Server transfer message when accepting a Dark Zone group invite.
  • Fixed an issue that could cause players to become stuck in a loading screen when accepting an invite for The Pentagon mission while not having unlocked the Safe House Off-Site.
  • Fixed several issues with props and covers not working properly with player interactions.
  • Fixed an issue that could cause DZ server transfers to not work properly under certain circumstances.
  • Fixed some weird walls.
  • Fixed an issue that caused the Food Aid Operation Campus Project to no longer reward the Compensator 5.56 Blueprint.
  • Fixed an issue that caused the Salvager Crew Theatre Project to no longer reward the Vertical Grip Blueprint.
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
واقعا؟؟؟ تیشرت رو چطوری برات فرستادن ایران؟
فقط تی شرت نبود. کارت پستال با امضای کارگردان بازی هم بود. اون موقع توی E3 و آمریکا بودن و گفتم بدن به کسی و اون هم از فرانسه با پست فرستاد. یه سه ماهی طول کشید بیاد، خدا میدونه چرا . این تی شرت هم همون لباسی بود که توی E3 2018 پوشیده بودن و به مردم میدادن. داستان داره و خیلی هم طولانیه و کاملا هم آف تاپیک. خلاصه اینکه دفعه ی اولشون نیست.
 

Abyss Watchers

کاربر سایت
Nov 8, 2019
136
فقط تی شرت نبود. کارت پستال با امضای کارگردان بازی هم بود. اون موقع توی E3 و آمریکا بودن و گفتم بدن به کسی و اون هم از فرانسه با پست فرستاد. یه سه ماهی طول کشید بیاد، خدا میدونه چرا . این تی شرت هم همون لباسی بود که توی E3 2018 پوشیده بودن و به مردم میدادن. داستان داره و خیلی هم طولانیه و کاملا هم آف تاپیک. خلاصه اینکه دفعه ی اولشون نیست.
حالا در مورد بازی چرا ای پی ایران رو بستن؟!!! من نسخه اولش رو 500 ساعت بازی کردم، خلاصه ایرانی زیاد داره این بازی در حدی که فقط 400 نفر از دوستام تو یوپلی موقعه عرضه نسخه اول داشتن بازیش میکردند! نمیدونی میشه راحت این نسخه رو بازی کرد؟
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
حالا در مورد بازی چرا ای پی ایران رو بستن؟!!! من نسخه اولش رو 500 ساعت بازی کردم، خلاصه ایرانی زیاد داره این بازی در حدی که فقط 400 نفر از دوستام تو یوپلی موقعه عرضه نسخه اول داشتن بازیش میکردند! نمیدونی میشه راحت این نسخه رو بازی کرد؟
در مورد این بازی زیاد باهاشون حرف زدم. گفتن اصلا ما ای پی ایران رو نبستیم. توی اون دوره که این بازی ریلیز شد، یه سری بازی ها به مشکل برخوردن، مثل Apex و PUBG و چند تا دیگه. بعضی هاشون درست شدن، بعضی هاشون نه. البته یه احتمال دیگه هم داره و اونم اینه که بهم گفت سیو بازی روی گوگل کلود هست. یعنی ممکنه از سمت گوگل هم باشه. در کل یوبی و Massive (سازنده ی بازی) اصلا کاری به ای پی ایران نداره و فقط جلوی ما رو توی استور یوبی گرفتن.
 

reza3533

کاربر سایت
Jun 14, 2006
193
نام
Mreza
من هنوز دو دلم برای خریدش و احتمال زیاد نمیگیرم.. ۳ دلار هیچی واقعا نیست و اگه بخش افلاین داشت حتما میگرفتم ولی اینکه با این وضعیت پینگ بخوای با ف. شکن هم وصل بشی اونم برای یه بازی شوتر که حتی ۱ میلی ثانیه هم تاثیر خودشو میذاره توی بازی عملا غیر قابل تحمل میشه حداقل برای من...
 

AliShp

کاربر سایت
Nov 22, 2009
1,175
نام
alishp
من هنوز دو دلم برای خریدش و احتمال زیاد نمیگیرم.. ۳ دلار هیچی واقعا نیست و اگه بخش افلاین داشت حتما میگرفتم ولی اینکه با این وضعیت پینگ بخوای با ف. شکن هم وصل بشی اونم برای یه بازی شوتر که حتی ۱ میلی ثانیه هم تاثیر خودشو میذاره توی بازی عملا غیر قابل تحمل میشه حداقل برای من...

سلام بر شما

بیشتر این بازی pve هست زیاد تاثیر نداره پینگ اگه در حد 180 اینا باشه ولی تو pvp خودشو نشون میده من سه سری تو حالتی مجانی و دو بار هم اکانت هکی بازی کردم اینو و الان برای خودم خریدم اونجوری نیست که نشه بازی کرد ولی اگه کاهش پینگ اینا جواب بده اوکیه الان 70 تومن چیزی نیست اگه میخواهید الان بهترین وقته
 
  • Like
Reactions: manhatan

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر