Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

hite wolf

کاربر سایت
Mar 28, 2020
43
این بازی رو میشه جلوی خانواده بازی کرد؟


راستش دادم دیتاشو بزنن گفتم بپرسم چونکه تعریفای بدی ازش شنیدم
بله ولی بهتره بازی نکنی بنده جلو خانواده کل بازی رو با استرس رفتم
کلا سه چهار تا جا تو داستان اصلی هست
در کل ارزش استرسو داره ? خیلی بازی خوبیه
 
  • Like
Reactions: EARTHGAME.ORG

hite wolf

کاربر سایت
Mar 28, 2020
43
دوستان من مشکل سو نشدن تو حالت افلاین رو ویچر رو اکس باکس وان دارم کسی راه کار بلده بگه ممنون می شم
اگر منظورت اتوسیوه که خب اعتماد نکن به اتو سیو
کلا من ویچر بازی میکنم هر چند دقعه یه سیو دستی میکنم بهتره
اگر منظورت اینه که سیو دستی کار نمی کنه خیلی عجیبه
من هم رو ایکس باکس بازی میکنم
 

deadkin

کاربر سایت
Jun 30, 2015
1,035
نام
محمد علی
اگر منظورت اتوسیوه که خب اعتماد نکن به اتو سیو
کلا من ویچر بازی میکنم هر چند دقعه یه سیو دستی میکنم بهتره
اگر منظورت اینه که سیو دستی کار نمی کنه خیلی عجیبه
من هم رو ایکس باکس بازی میکنم
اره داداش عزیز اتو سیوه درست نمی شه و متاسفاته سیو دستی می شه ولی اتو ماتیک نمیارتش باید خودت بری از لود گیم بیاریش و هر دفعه پس از مرگ هی باید این روندو رو تکرار کنم
 
  • Like
Reactions: EARTHGAME.ORG

hite wolf

کاربر سایت
Mar 28, 2020
43
اره داداش عزیز اتو سیوه درست نمی شه و متاسفاته سیو دستی می شه ولی اتو ماتیک نمیارتش باید خودت بری از لود گیم بیاریش و هر دفعه پس از مرگ هی باید این روندو رو تکرار کنم
کلا فکر نمیکنم راهی باشه البته فک کنم میشه بری تنظیمات مدت زمان هر اتو سیو رو بیاری پایین
من که کلا اعتماد ندارم یه بار به خاطر اتو سیو از آخر بازی افتادم وسط بازی
 

deadkin

کاربر سایت
Jun 30, 2015
1,035
نام
محمد علی
کلا فکر نمیکنم راهی باشه البته فک کنم میشه بری تنظیمات مدت زمان هر اتو سیو رو بیاری پایین
من که کلا اعتماد ندارم یه بار به خاطر اتو سیو از آخر بازی افتادم وسط بازی
این کارو کردم بازم نشده
 
  • Like
Reactions: EARTHGAME.ORG

m2relax

کاربر سایت
Jun 25, 2011
1,316
نام
Morteza
واقعا وقتی بازی رو با زیرنویس فارسی آدم بازی میکنه تازه متوجه یه سری ریزه کاریای داستانی اش میشه که قبلا متوجه نشده! بصورت خیلی ریز و نامحسوس حس میکنم داخل بازی چندباری اشاره هایی به دنیای سایبرپانک شد ! و احتمال داره که درگیری داستانی بین دنیای ویچر و سایبرپانک باشه!
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,202
نام
محمد
رفقا سلام . میگم من Complete edition رو از استور گرفتم هنوز دانلودش تموم نشده میخوام ببینم این DLC ها مثل زره ها یا لباس های آلترنتیو شخصیت های زن و اینا تو بازی از همون اول فعال هستن یا میشه تغییرشون داد ؟ زره ها تو inventory هستن یا کوئستی هستن یا خریدنی ؟ چون من خوشم نمیاد از همون اول تو Bag م باشن و بازی overpower و اینجوری شروع بشه .
 
  • Like
Reactions: Mahdi_MM

Mahdi_MM

کاربر سایت
Jul 16, 2013
377
رفقا سلام . میگم من Complete edition رو از استور گرفتم هنوز دانلودش تموم نشده میخوام ببینم این DLC ها مثل زره ها یا لباس های آلترنتیو شخصیت های زن و اینا تو بازی از همون اول فعال هستن یا میشه تغییرشون داد ؟ زره ها تو inventory هستن یا کوئستی هستن یا خریدنی ؟ چون من خوشم نمیاد از همون اول تو Bag م باشن و بازی overpower و اینجوری شروع بشه .
نه داداش من لباس های الترناتیو از main menu شروع بازی فعال میشند و برای زره هم دوستمون کامل توضیح دادند
تو زره‌ها کلا هر چیزی به جز Witcher Gearها نه بدرد میخورن، نه بجز سه-چهار مورد، ست قشنگی‌ان

زره‌های مخصصوص ویچرها هم با خریدن نقشه گنج و اکسپلور کردن پیداشون می‌کنید و اینهان:

Main Game:
  1. Ursine (Bear) School Set - Heavy Armor
  2. Griffin School Set - Medium Armor
  3. Feline (Cat) School Set - Light Armor
این زره‌ها هر کدوم چهار سطح ارتقا دارن: Basic - Enhanced - Superior - Mastercrafted

------

Free DLC:
  1. Wolf School Set - Medium Armor
این هم تا Master-crafted قابل ارتقاست

------

Hearts of Stone DLC
  1. Viper School Set
این زره فقط یک سطح داره و از سطح مسترکرفتد قبلی‌ها قوی‌تره. فقط هم تو یک ماموریت بخصوص امکان پیدا کردنش هست و اگر رد بشه دیگه نمیشه به دستش آورد.

------

Blood & Wine DLC
  1. Ursine (Bear) School Set - Heavy Armor
  2. Griffin School Set - Medium Armor
  3. Feline (Cat) School Set - Light Armor
  4. Wolf School Set - Medium Armor
اینا همون چهارتا زره اولیه‌ان که یک سطح جدید براشون باز میشه به اسم Grandmaster

+ Manticore School Grandmaster Set
که یک زره جدیده و فقط یک سطح گرندمستر داره

++ تو این DLC امکان رنگ کردن زره هم اضافه میشه

___________________________________________

از لحاظ ظاهری هم بنظرم ترتیبشون اینطوره:

  1. Bear set
  2. Viper set
  3. Wolf set
  4. Manticore set
  5. Cat set
  6. Griffin set
 
  • Like
Reactions: Scαrface

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,799
سلام دوستان اون قسمت (لیدیز ایند وودز) برای پایان بهتر باید چیکار کرد ؟ دقیق یادم نیست اخرش یه باس فایت داشت که میشد ازادش کرد یا میشد کشتش و کدوم انتخاب بهتر بود
 
  • Like
Reactions: EARTHGAME.ORG

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
سلام دوستان اون قسمت (لیدیز ایند وودز) برای پایان بهتر باید چیکار کرد ؟ دقیق یادم نیست اخرش یه باس فایت داشت که میشد ازادش کرد یا میشد کشتش و کدوم انتخاب بهتر بود
کدوم پایان رو میگی ؟ چون تا جایی که یادمه اون کوئست پایان خوب نداره

(اگه خودت میخوای پایانش رو تجربه کنی رو نوشته های اسپویلر کلیک نکن) اگه اون روح محبوس شده تو درخت رو میکشتی زن بارون نفرین نمیشد شد ولی عقلش رو از دست میداد بچه ها هم توسط Crones خورده میشدن اگه روح رو آزاد میکردی زن بارون نفرین میشد می تونستی نفرینش رو موقت از کار بندازی تا بارون و دخترش باهاش خداحافظی کنن بعد بمیمره میتونستی هم نفرین رو از کار نندازی همونجا درجا بدون دیدار آخر بمیره در نهایت هم بارون خودش رو حلق آویز میکرد
 
  • Like
Reactions: ehsan M

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
کدوم پایان رو میگی ؟ چون تا جایی که یادمه اون کوئست پایان خوب نداره

(اگه خودت میخوای پایانش رو تجربه کنی رو نوشته های اسپویلر کلیک نکن) اگه اون روح محبوس شده تو درخت رو میکشتی زن بارون نفرین نمیشد شد ولی عقلش رو از دست میداد بچه ها هم توسط Crones خورده میشدن اگه روح رو آزاد میکردی زن بارون نفرین میشد می تونستی نفرینش رو موقت از کار بندازی تا بارون و دخترش باهاش خداحافظی کنن بعد بمیمره میتونستی هم نفرین رو از کار نندازی همونجا درجا بدون دیدار آخر بمیره در نهایت هم بارون خودش رو حلق آویز میکرد

یک پایان مخفی/راه سومی هم داره اون مرحله. باید قبل از اینکه Croneها بگن، خودتون برید سراغ whispering hillock و آزادش کنید. اینطوری تو مکالمه Brewess میگه پس اون بود که بچه‌ها رو نجات داده و چون آنا مقصر نیست، نفرین نمیشه. اینطوری هم بچه‌ها، هم آنا (زوال عقل رو در هر صورت میگیره) و هم بارون نجات پیدا می‌کنن فقط اون روستاهه نابود میشه که حقشونه. روح تو درخت مادر Croneهاست و چیزی که طرفدارها با جمع‌بندی بهش رسیدن اینه که موجود قدرتمند و مهربونی بوده ولی دخترهاش دیوونه‌ش می‌کنن و تو درخت زندانی میشه. گوش دادن به حرف کرون‌ها و کشتن روح درخت تصمیم بدیه.
 

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,799
کدوم پایان رو میگی ؟ چون تا جایی که یادمه اون کوئست پایان خوب نداره

(اگه خودت میخوای پایانش رو تجربه کنی رو نوشته های اسپویلر کلیک نکن) اگه اون روح محبوس شده تو درخت رو میکشتی زن بارون نفرین نمیشد شد ولی عقلش رو از دست میداد بچه ها هم توسط Crones خورده میشدن اگه روح رو آزاد میکردی زن بارون نفرین میشد می تونستی نفرینش رو موقت از کار بندازی تا بارون و دخترش باهاش خداحافظی کنن بعد بمیمره میتونستی هم نفرین رو از کار نندازی همونجا درجا بدون دیدار آخر بمیره در نهایت هم بارون خودش رو حلق آویز میکرد
بیشتر میخوام بارون زنده بمونه
یادمه اون باس فایت رو ازاد میکردی پایان بدتری داشت
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر