Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
بازی رو نصبیدم و اجرا کردم . رنگ های شاد که بیداد میکنه ( کنتراست هم که به شدت بالاست و صفحه خیلی تاریکه) . علف ها و Foliage که کاغذه و بیشتر به نسل پیش میخوره . با کمال غرور تمامی آپشن ها رو تا ته بالا بردم و خیلی زیبا فریم همه جا زیر 20 بود (با کارت 760 تا خرخره اوور شده). دو نوع آپشن گرافیکی تو بازی هست . یکیش Postprocessing ها هستش که فشار زیادی رو روی کارت اعمال نمیکنه . گزینه دوم گرافیکی خود Graphics هستش که تو حالت اولترا سیستم بسیار قوی رو طلب میکنه . الکی هم سنگینه . اگر گزینه Hairworks روشن باشه که دیگه رسما یه 970 یا 780Ti رو میخواد . دوربین که به صورت گرلت نزدیک میشه (مخصوصا تو کات سین ها) افت فریم زیادی رو دیدم . البته این نوع مشکلات رو توی AC: Unity هم دیدیم که با پچ های زیاد نسبتا حلش کردن . بازی لگ نداره اما نسبت به گرافیکی که ارائه میده سنگینه .
 

pouryaps3

کاربر سایت
Aug 29, 2009
576
نام
پوریا
تازه بازی داون‌گرید شده با این کارت‌های خوب افت فریم دارید، چطور می‌خواستید نسخه‌ی ۲۰۱۳ بازی رو اجرا کنید. :d
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
این قضیه تفاوت اندک بین high و ultra روی witcher 2 هم بود چیز تازه ای نیست ، به هرحال منتظر سیل پچ ها و اپدیت ها باید بود تا بازی رو به سطح playable خوبی برسونن ، در هر حال چه با سیستم خفن چه معمولی توقع رو بیارید پایین و از بازی لذت ببرید ،
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
خوب بازی جدا از بحث هایی که شد (گرافیک و ...) ، خیلی گیم پلی سختی داره :) البته این برای بنده که توی این سبک تازه کار هستم ، سخت تر هم هست ... :d
خوب 3 تا عکس از سیری خانم میذاریم ، بازی داستان خوبی ام داره که نمیشه گفت تا اینجا...;)







خوب بحث سختی هم شد ، اینم یه سورپرایز دیگه ، ترینر بازی :|
لینک دانلود
 

123321

کاربر سایت
Jan 31, 2007
86
نام
1983
خوب بازی جدا از بحث هایی که شد (گرافیک و ...) ، خیلی گیم پلی سختی داره :) البته این برای بنده که توی این سبک تازه کار هستم ، سخت تر هم هست ... :d
خوب 3 تا عکس از سیری خانم میذاریم ، بازی داستان خوبی ام داره که نمیشه گفت تا اینجا...;)

خوب بحث سختی هم شد ، اینم یه سورپرایز دیگه ، ترینر بازی :|
لینک دانلود

دادا قربون دستت یه چندتا عکسم از قسمت customization بزار همون قسمت شمشیر ها لباسها و....:d ممنون
و همچنین از نقشه بازی
 
آخرین ویرایش:

655

کاربر سایت
Sep 27, 2012
2,368
نام
RZA
به نظر من گرافیکش برای یه بازی با این وسعت عالیه... کیفیت بافت ها و مدل ها مخصوصا
..
چطوری میتونم ریش گرالت رو بزنم؟

و چطور میشه بمب ساخت؟
بازی فعلا تا اینجا نمرش 12 از 10 :D
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
سلام. دوستان فرق بین این نسخه GOG با FLT چیه؟ این قضیه سانسور چیه که میگن نسخه GOG بازی داره؟

اصلا همچین چیزی نیست. این نسخه اصلا سانسور نشده. چند بار گفتم بازم میگم. بازی سانسور نشده. خواستی برات اسکرین شات میفرستم.
 

Elven_Star

کاربر سایت
Apr 4, 2007
171
چرا انقدر راجع به گرافیک بحث میشه؟ اونقدرام مهم نیست به نظر من. خود بازی واقعاً عالیه‌.
در جواب دوستانی که پرسیده بودن بین این و Bloodborne کدومو بگیرن بهتره، هر دوتاشونو.
لیست تروفیا رو الان داشتم نگاه میکردم، زیاد امیدی به Platinum ندارم :d
 

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
آقا یک مَرد بیاد یکم در مورد محیط بازی صحبت کنه! چه جوریاست؟ به اون پویایی که میگفتن هست؟!
ماموریت ها چجوریه؟ مخصوصا ماموریت ها فرعی! سیستم مبارزه؟ کرفت های بازی! Potionــهای بازی مثل شماره دومه!؟ (بیشترشون بی کاربرد بودن)
یعنی خداییش هیچکدوم از این موارد به چشم نمیاد؟!
تو تاپیک PC تا ده صفحه همینجور نظرات تخصصی درباره گرافیک بازی و اینکه هیچ پیشرفتی نکرده هست،هیچکس در مورد خود بازی صحبت نمی کنه
 

The White Wolf

کاربر سایت
Aug 10, 2013
373
نام
ممد
آقا یک مَرد بیاد یکم در مورد محیط بازی صحبت کنه! چه جوریاست؟ به اون پویایی که میگفتن هست؟!
ماموریت ها چجوریه؟ مخصوصا ماموریت ها فرعی! سیستم مبارزه؟ کرفت های بازی! Potionــهای بازی مثل شماره دومه!؟ (بیشترشون بی کاربرد بودن)
یعنی خداییش هیچکدوم از این موارد به چشم نمیاد؟!
محیط بازی به شدت پویاست. شهر خیلی زندست. چبز های جالبی هم دیده میشه درش. مثلا تو روز شهر شلوغه و همه سر کارن اما تو شب هیچ کس نیست حتی مغازه دارها و تاجرها هم میرن خونشون.(و جالبه بعضی هاشون رو تا خونه میتونی رد گیری کنی. یه بار داشتم با اسب میرفتم که دیدم یه گرگ یه کمی اون طرف تر داره خیلی قشنگ خاک بازی میکنه کلا صحنه خیلی جالبی برام بود. ماموریت های بازی متنوعه و هیچ 2 تا ماموریتی مثل هم نیست. ماموریت های فرعی هم تنوع بالایی دارن و هم تو هر کدومشون داستان متفاوتی جریان داره. تنوع بالاست از پیدا کردن یه ماهیتابه برای یه پیرزن بگیر تا کشتن هیولا ها. نکته جالب اینجاست که گرالت همیشه سر آخرین هیولایی که میکشه رو به اسبش میبنده و تا کشتن هیولای بعدی نگه میداره. بعد کشتن هیولا ها هم میتونی چونه بزنی تا پول بیشتری بگیری. سیستم مبارزه هم خیلی روون تر وسریع تر از شماره قبلی شده. برای کرفت کردن آیتم ها باید مواد مورد نیاز رو پیدا کنی و ببری بدی به یه آهنگر با لول مناسب برات بسازه. زیاد از Potion استفاده نکردم اما اون 2-3 تایی که استفاده کردم واقعا کمک بزرگی برام بودن. امروز 9 ساعت بازی کردم باهاش. لامصب آدم گذر زمان رو احساس نمیکنه وقتی پاش میشینه.:d
 

The White Wolf

کاربر سایت
Aug 10, 2013
373
نام
ممد
من یعنی به امید پلات گرفتم تروفیها رو دیدم گرخیدم به خودم یعنی میشه این بازی پلات شه
این داستان ادامه دارد:D
من هم لیست اچیومنت هاش تو استیم رو دیدم باید اعتراف کنم تا حالا لیست به این وحشتناکی و سختی ندیده بودم:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر