Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
بیلد قدیمه مطمئن باشید :




تو این دو قسمتی که مشخص کردم ، هم کوه دارای حالت های مختلفیه هم یک شهر به پس زمینه اضافه شده !
امیدوارم که اینطوری که شما میگید باشه ، من که دوست دارم ، بازی با کیفیت بازی کنم انشاالله
امیدوارم ناپدید بودن اون شهر به دلیل Draw Distance پایین نباشه
در مورد اون قسمت که سیاه کردم، من ندیدم که جایی اعلام شده باشه تریلر PAX East 2015 رو PC اجرا میشده، میشه یه منبع معتبر که چنین چیزی رو تایید کرده باشه قرار بدید؟
توی صفحاتی که تریلر رو گذاشته بودن دوستان گفته بودند ، اگر اینطور نیست که بنده شاید اشتباه میکنم .
 

MaTrix PouYa

! The Berserker
کاربر سایت
Jul 27, 2008
3,276
نام
Pouya
درسته تو تریلر گیم پلی قبلی جاییی نگفته بودن بازی با چه پلتفرمی اجرا میشده و همینطور دکمه های بازی مربوط به کنترل xbox بود که احتمال میره بازی با کنسول xbox one در حال اجرا بوده و چیزی که تو این تریلر جدید دیدم مربوط به PCبا تنظیمات بالا بوده اگه این حدس درست باشه باشه شاهد اختلاف زیادی بین دو نسخه ی کنسولی و Pcخواهیم بود !
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
من الان چند تا منبع معتبر رو چک کردم، هیچ جا اعلام نشده که تریلری که تو PAX East 2015 نمایش داده شده (همینی که عکس ــش گذاشته شده) رو PC بوده....
این ویدیو، تو یکی از پنل های PAX East 2015 به نام 'What it Takes To Build a Next-Gen Open World Game' نمایش داده شده که Major Nelson (مدیر تیم برنامه نویسی Xbox Live) هم تو اون حضور داشته...
Major Nelson تو سایت خودش، در مورد این پنل گفته :
Join CD Projekt RED, the developers behind the highly anticipated Xbox One title, The Witcher: Wild Hunt, as they discuss the challenges, opportunities, and everything else involved in building a next gen open world game. Don’t forget about the live narrated gameplay, too! Larry Hryb, aka Xbox Live’s Major Nelson, hosts.
 

Gotham Knight

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,082
تریلرو دیدم واقعا فوق العاده بود !!! متای بالای 90 رو شاخشه ;;) اینجوری که بنظر میاد بعد از عرضه ی این بازی فاتحه ی سری Elder Scrolls خوندس |-)

آخه فکر کنین با وجود همچین بازیی با این وسعت و این گرافیک بالا , داستان فوق العاده با یه عالم انتخاب های مختلف دیگه کی سراغ اون Skyrim مسخره میره؟ >:)
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
اون Build قدیمیه نه نسخه کنسولی. به گفته خود CDPR نسخه کنسولی معادل تنظیمات High نسخه PC ـیه:
Mamais also claimed that the console version is equivalent to the high settings of the PC version.
The Witcher 3 ***8211; Current-Gen Consoles Equivalent To PC High, Ultra Settings ***8220;The Peak In Games***8221; | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming

تریلر هم نمیتونه از تنظیمات Ultra باشه چون قبلا تایید کردن که تا قبل از عرضه بازی هیچ ویدئویی از Ultra پخش نمیکنند تا یه سورپرایز باقی بمونه (و تفاوتش با نسخه کنسولی معلوم نشه):

The appealing scene gets an applause before Monnier announces, "It's not even on the highest setting. We're saving this for when you buy the game - we want you to get a bit of a slap across the face."
New Witcher 3 GDC gameplay footage • Eurogamer.net

پس این تریلر و تریلرای قبلیی که از بازی منتشر شدن همه شون روی تنظیماتی نزدیک به نسخه کنسولی اجرا میشدن و میشه انتظار داشت که نسخه نهایی روی کنسول ها کیفیتی نزدیک به این تریلر ها داشته باشه. Ultra ظاهرا بحثش جداست و قراره کلا یه چیز ماورای تصور باشه.
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
اون Build قدیمیه نه نسخه کنسولی. به گفته خود CDPR نسخه کنسولی معادل تنظیمات High نسخه PC ـیه:

The Witcher 3 ***8211; Current-Gen Consoles Equivalent To PC High, Ultra Settings ***8220;The Peak In Games***8221; | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming

تریلر هم نمیتونه از تنظیمات Ultra باشه چون قبلا تایید کردن که تا قبل از عرضه بازی هیچ ویدئویی از Ultra پخش نمیکنند تا یه سورپرایز باقی بمونه (و تفاوتش با نسخه کنسولی معلوم نشه):


New Witcher 3 GDC gameplay footage • Eurogamer.net

پس این تریلر و تریلرای قبلیی که از بازی منتشر شدن همه شون روی تنظیماتی نزدیک به نسخه کنسولی اجرا میشدن و میشه انتظار داشت که نسخه نهایی روی کنسول ها کیفیتی نزدیک به این تریلر ها داشته باشه. Ultra ظاهرا بحثش جداست و قراره کلا یه چیز ماورای تصور باشه.

سلام، دوست عزیز اینی که گفتی دقیقا چه ارتباطی به هم داشت؟
چون Build قدیمیه میشه گفت که نسخه کنسولی نیست، این دلیله؟
Build قدیمی هم بالاخره باید رو یه پلتفرم اجرا بشه، یه سال قبل، ما Build خیلی قدیمی تر داشتیم که رو XO و تو کنفرانس مایکروسافت تو E3 به نمایش در اومد!
همون مرحله از ساخت که رو XO نشون دادن رو با دو ماه بعد یعنی گیمزکام مقایسه کنی که رسما تایید کردند برای PC بوده، قشنگ از زمین تا آسمون اختلاف میبینی ....
اون دوستمون گفت نمایش PAX رو PC اجرا شده، منم ثابت کردم چنین چیزی هیجا اعلام نشده! احتمال اینکه اون نمایش رو کنسول بوده باشه بسیار بالا هست (سوای اینکه مسلما Build قدیمی تر از نمایش های اخیر هست!)
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
سلام، دوست عزیز اینی که گفتی دقیقا چه ارتباطی به هم داشت؟
چون Build قدیمیه میشه گفت که نسخه کنسولی نیست، این دلیله؟
Build قدیمی هم بالاخره باید رو یه پلتفرم اجرا بشه، یه سال قبل، ما Build خیلی قدیمی تر داشتیم که رو XO و تو کنفرانس مایکروسافت تو E3 به نمایش در اومد!
همون مرحله از ساخت که رو XO نشون دادن رو با دو ماه بعد یعنی گیمزکام مقایسه کنی که رسما تایید کردند برای PC بوده، قشنگ از زمین تا آسمون اختلاف میبینی ....
اون دوستمون گفت نمایش PAX رو PC اجرا شده، منم ثابت کردم چنین چیزی هیجا اعلام نشده! احتمال اینکه اون نمایش رو کنسول بوده باشه بسیار بالا هست (سوای اینکه مسلما Build قدیمی تر از نمایش های اخیر هست!)
یه عده از بچه ها صفحه قبل داشتن میگفتن این گرافیک نسخه کنسولیه (به معنی اینکه گرافیک نهایی این شکلی میشه) که گفتم اون Build قدیمی بوده و نمیتونه حرفشون درست باشه.

درضمن الان لینکی براش ندارم ولی مطمئنم گفتن نسخه کنسولی رو وقتی نزدیک به ریلیز شدن نشون میدن و هنوز چیزی از نسخه کنسولی ندیدیم.
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
یه عده از بچه ها صفحه قبل داشتن میگفتن این گرافیک نسخه کنسولیه (به معنی اینکه گرافیک نهایی این شکلی میشه) که گفتم اون Build قدیمی بوده و نمیتونه حرفشون درست باشه.
درضمن الان لینکی براش ندارم ولی مطمئنم گفتن نسخه کنسولی رو وقتی نزدیک به ریلیز شدن نشون میدن و هنوز چیزی از نسخه کنسولی ندیدیم.
اگر منظور این بود حرفی نیست، چون همینطوره....

در مورد جمله دوم، من لینک دارم که تایید میکنه نمایش E3 2014 تو کنفرانس مایکروسافت، رو XO اجرا شده بوده:

executive producer John Mamais told Eurogamer that the version of Witcher 3 shown during Microsoft's E3 press conference was indeed running on an Xbox One at 900p resolution and 30 frames per second.

همین نمایش رو با دو ماه بعد گیمزکام که PC بود مقایسه کنید، فاصله کیفی بسیاره .... در مورد نمایش PAX هم همینطوره، ممکنه مربوط به نسخه XO باشه ....
 

mohsenjyubi201

کاربر سایت
Jun 17, 2011
558
من تا جایی که یادمه یکی از گیمپلی هایی (زمانش 15 دقیقه بود) که در استیج های گیماسپات و ign پخش شده بود خود سازنده گفتش همه اینا بروی pc هستش

مشکل اینجاست نمیدونم این برای e3 بود یا گیمزکام ولی احساس میکنم e3 بودش
 

*ANOSHIRVAN*

کاربر سایت
Jun 22, 2013
440
نام
ANOSHIRVAN
عجب تریلری بود این اخریه واقا هایپ شدم اساسی فکم چسبید کف زمین واقا با یه شاهکار ترفیم جالب که این استدیو CD Project Red یه استدیو کاملا مستقله و این شاه کار هارو میسازه این بازی هم رفت جزء بازی هایی که میزارم توی کلکسیون بازی های ps4 به دوستان شدیدا توصیه میکنم از انجام این بازی قافل نشن هنوز نیومده کاملا مشخصه که با یه شاهکار به تمام معنا طرفیم ضدیدا توسیه میکنم اخرین تریلر بازی رو ببینید .
 

siavash077

کاربر سایت
Jun 21, 2013
191
نام
Siavash
فکر نکنم ها از تریس جدا شده باشه.
آخه مگه قبلا نگفتند میره دنبال عشق و عاشقیو زندگی شخصی اینا :D

ولی به هر حال، حمله Nilfgardian ها جالب خواهد بود. فقط یه مسئله ای واسه من هستش اینه که تصمیات مهمی که توی Witcher 2 گرفتیم چی پس؟ اون 16 تا اندینگ چی؟ یعنی دیگه اون کاراکتر ها ظاهر نخواهد شد توی ویچر 3؟ (منظورم Henselt, Stannis, Virgin of Aedrin, Sile, Deathmold و از همه مهم تر خود Letho هست، جالب میشد اگه Letho توی Wild Hunt کمک میکرد به geralt :D)
اگه توی ویچر 2 دقت کنی اگه اشتباه نکنم توی قسمت لود بازی یه چیزی تو مایه های لود ویچر 1 داره که اون توی مراحل گیم پلی توی ویچر 2 تاثیر میذاره 99.99 درصد هم این بازی این قابلیت رو داره :D



بازی خوراکمه! چن وقت بود به خاطر کوچیک بودن بازیهای اپن ورلد از خریدشون منصرف میشدم ولی این لامصب میگن از اسکایریم خیلی بزرگتره!:x(بزرگترین اپن ورلدی که تا ب امروز دیده بودم اسکایریم بوده!;;))
من تنها مشکلم با این بازی داشتن چیز های ج*سی توشه!:|:p:d لامصب زیادی زیاده!یکی یه راه حل پیشنهاد کنه:D:D:D:D:D
میتونی ردشون کنی و سراغشون نری (البته توی یه قسمت ویچر 2 توی چپتر 2 بود فک کنم باید ... رو گول میزدی یه راه مخفی رو بهت نشون بده.....
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
تریلر اخری و حتی یکی مونده به آخری خیلی شبیه هم هستن و بعیده دانگرید یا آپگرید انچنانی اتفاق افتاده باشه! و همینطور فکر نکنم تنظیمات بالاتر High بازی باشه. احتمالا یا نسخه کنسولی هستن یا تنظیماتی غیر Ultra
 

CS

کاربر سایت
Feb 24, 2008
81
نام
جان تراولتا
ماکه نسخه کنسولی تجربه نخواهیم کرد . نسخه PC هم از قابلیت Modding پشتیبانی میکنه . پس نگرانی بابت دانگرید گرافیکی بازی برای پلتفروم معظم PC بی معنیه.
هرچند مثل همیشه در اخر نسخه PC بهترین کیفیت بصری ارائه میده
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر