Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

غفاری

کاربر سایت
May 20, 2014
846
برادران مومن من آقایون مشکل دارم این زهره ماریام منظورم جادو هایه گرالت خان هستش صفر شده و رفتم به جنگه یک باس دهنم صاف شده کلا میزنم هم جونش باز زیاد میشه موندم چه غلطی کنم تا فرطه فروشه بازی هم دارم میرم یکی بگه جادو رو چجوری میشه زیادش کرد.....باس دومیه بازیرو میگم در واقع .....اصلا تو ساده ترین حالتم حریفش نمیشم......ای خداااااااا
 

Dav1d

کاربر سایت
Apr 25, 2015
384
نام
علی
برادران مومن من آقایون مشکل دارم این زهره ماریام منظورم جادو هایه گرالت خان هستش صفر شده و رفتم به جنگه یک باس دهنم صاف شده کلا میزنم هم جونش باز زیاد میشه موندم چه غلطی کنم تا فرطه فروشه بازی هم دارم میرم یکی بگه جادو رو چجوری میشه زیادش کرد.....باس دومیه بازیرو میگم در واقع .....اصلا تو ساده ترین حالتم حریفش نمیشم......ای خداااااااا
:) از همه چی بازی شکایت دارید یا با شرایط کنار بیاید یا بفروشید بره دیگه اعصاب خودتونم خورد نمیشه:d من جا شما بودم سکته رو زدم بودم :(
 

غفاری

کاربر سایت
May 20, 2014
846
:) از همه چی بازی شکایت دارید یا با شرایط کنار بیاید یا بفروشید بره دیگه اعصاب خودتونم خورد نمیشه:d من جا شما بودم سکته رو زدم بودم :(

سرویس شدم بازی ردیف شده اما مشکلم با مبارزاته با باس هاش هست و درست کردن جادو
 

saeed hs

کاربر سایت
May 21, 2015
539
نام
سید سعید
کلا شخصیت گرلت احساس می کنم دچار خود درگیری شده(شیزوفرنی هست چی هست همون) :d سر بعضی صحنه ها یاد la noir می افتم که سره صحنه های جرم با خودش حرف می زد :d
 

death_shadow2

کاربر سایت
Oct 8, 2008
154
نام
امیر
blacksmith هاي نويگراد و oxenfort رو بگرد
اگر دياگرام خوب داشت بخر اگه چيزي آماده داشت هم كه چه بهتر

ولي بهتره main mission ها رو هم بري چون loot هاي داخل مراحل عالين
لوت هاي bandit camp ها هم معمولا دياگرام هاي خوبي دارن
نه دنبال آیتما خاصم blacksmith که من elfe رو باز کردم اون mastere خیره سرش ! الان 20 ام هنو یافت نشده ولی ! راستی بازی جایی برا فارم نداره نه؟ کاش میشد یه wiki فارسی داشتیم خودمون به روزش میکردیم :(

- - -ویرایش - - -

دوستان کله این پرنده عزیزم که کشتم چه کنم باهاش؟کجا میتونم بفروشمش؟
سنگینی میکنه رو اسب اسبم خسته شد:d
عزیز اونا تروفین بت Bonus میدن و باید یکیشو رو اسبت بزاری مشکل جا داری برا اسبت خورجین بگیر :DDDDDDDDDDDDDD
 

opxpp

کاربر سایت
Aug 8, 2012
650
نام
omid
دوستان من تو وسایلی که بفروشم موندم خواهشا راهنمایی کنین چی ها رو بفروشم چون بعضی آیتم ها هست ممکنه بعدا اینا به دردم بخوره نمیتونم بفروشم
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,748
نام
علی
خب بازی رو امروز نصب کردم و کمی بازی کردم حالا بحث در مورد گیم پلی و داستان و ... بمونه برا وقتی که یه دل سیر بازی کردم اما در مورد گرافیک باید بگم بازی رو در همه ی چیز رو بالاترین سطح بالا کشیدم و فریم هم باقلوا میگیرم اما انتظار یه گرافیک خوفناک داشتم ولی در کل گرافیک خیلی خوبی داره و نه بیشتر !
از پای بازی دراگون ایج اومدم سمت این و حتی می تونم بگم شاید بعضی جاها گرافیک دراگون بهتره!!
 

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
خب بازی رو امروز نصب کردم و کمی بازی کردم حالا بحث در مورد گیم پلی و داستان و ... بمونه برا وقتی که یه دل سیر بازی کردم اما در مورد گرافیک باید بگم بازی رو در همه ی چیز رو بالاترین سطح بالا کشیدم و فریم هم باقلوا میگیرم اما انتظار یه گرافیک خوفناک داشتم ولی در کل گرافیک خیلی خوبی داره و نه بیشتر !
از پای بازی دراگون ایج اومدم سمت این و حتی می تونم بگم شاید بعضی جاها گرافیک دراگون بهتره!!
دوست عزیز شک نکن دارگون بهتره، همین الان داشتم دارگون اول رو میکشتم من لول یازده اون دوازه اخرت طراحی بود یعنی اون موقع که دست و پای اژدها رو شکستم اونم یه فریاد جان سوز سر داد و بچه هاش اومدن کمکش اونقدر زیبا و تاثیر گذار بود که نمی خواستم دارگون رو بکشم اینم بگم طراحی و گرافیک دراگون به صراحت میگم خیلی بالاتره اصلا جلوه های بسری بازی قابل مقایسه نیست این در حالی تعجب اوره که بهینگی دارگون با ویچر زمین تا اسمون فرق داره. در هر صورت فعلا هر دو تاشون پر چمدار سبک نقش آفرینی هستند. دی
 

death_shadow2

کاربر سایت
Oct 8, 2008
154
نام
امیر
کلا شخصیت گرلت احساس می کنم دچار خود درگیری شده(شیزوفرنی هست چی هست همون) :d سر بعضی صحنه ها یاد la noir می افتم که سره صحنه های جرم با خودش حرف می زد :d
حالا جدا از اون چنتا تصمیم بگیر که تو مرام ویچرا نباشه اینقد غر میزنه از خنده پاره میشی :D خیلی قشنگ رو این موردش کار کردن.
 

MEHRDAD.F

کاربر سایت
Sep 11, 2006
2,104
نام
مهرداد
من حس میکنم کم شده اونم خیلی مسخرشو در اوردن به جای اینکه محیطو باحال کنن کردنش مثل فیبل 2

بازی کلا گرافیکش تو محیط های مختلف بالانس نیست. مخصوصا رنگ پردازی محیط ها تو بعضی از مواقع مشکل داره.

اما با نصب Patch 1.3 تکسچر های گیاه ها و درخت های بازی کمی بهتر شده. یک مقدار هم نور پردازی بهتر شده مخصوصا تو محیط های شهری. اما خب مثل اینکه تو این آپدیت جدید سطح اولیت بارگذاری تکسچر های آیتم های نزدیک رو کم کردن تا فشار وارد به GPU کمتر بشه و فریم پایدار تر بشه. بعضی وقت ها تو جا های شلوغ یه ۱۰ ثانیه طول میکشه تکسچر مردم عادی لود بشه! یا مثلا اگه تو مناطق وسیع سریع با اسب بدوید آیتم های اطراف ممکنه جلو چشمتون لود بشن که قبل از آپدیت خیلی کمتر بود.

اما با این حال من زیاد مشکلی تو گرافیک ندیدم بعد از نصب این آپدیت. یک مقدار تغییرات تو سطح نور پردازی بازی و نسبت کنتراست رنگ زرد کمی کمتر شده تو محیط و خب تو هفته اول ریلیز این دو تا آپدیت خوب بودن. احتمالا تا چند هفته دیگه آپدیت های جدیدتری میان و بازی رو بهتر میکنن. همچنین آپدیت 1.3 طیف وسیعی از انواع باگ ها و مشکلات بازی رو رفع میکنه که خب از این جهت واقعا نصبش ضروری هست.

در مورد Draw Distance هم که به شخصه تفاوت خاصی ندید بعد از آپدیت به ورژن 1.3. و نمیدونم چرا یه سری میگن Draw Distance کم شده!

به عنوان مثال این عکس رو ببینید: ( از V1.3 گرفته شده)

64886738430491295347.jpg


Draw Distance واقعا خوبه و من تفاوت خاصی با قبل از آپدیت ندیدم تو این مورد!

یا مثلا این تصویر که حتی به نظر میاد سایه های درخت ها بهتر شدن:



اینم چند تا عکس بعد از آپدیت به V1.3 :

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر