Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

faru

کاربر سایت
Jun 27, 2012
75
من یه مشکلی پیش اومده تو مرحله the lord of undik ! وقتی با شمشیر steel میخام بزنمشون یه ضربه میزنه بعد میزاره پشتش با silver میزنه! شمشیر استیل repair کردم هیچ مشکلیم نداره!
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
یه سوال؟!
چرا انیمیشن درخت ها اینجوریه؟ در مقابل باد خیلی غیر طبیعی تکون میخورند؟!
انگار یکی از پایین تنشونو گرفته داره تکون میده میخواد توت بندازه پایین:d
 

Gen. Martinez

کاربر سایت
Nov 27, 2013
565
نام
تورین سپر بلوط
یه سوال؟!
چرا انیمیشن درخت ها اینجوریه؟ در مقابل باد خیلی غیر طبیعی تکون میخورند؟!
انگار یکی از پایین تنشونو گرفته داره تکون میده میخواد توت بندازه پایین:d
انقدر بازی بی ایراده تو گیم پلی و داستان و صداگذاری که هیترها به چه ایراد گیری هایی دست نمی زنن.
درخت ها هیچ چیزیش نیست. خیلی هم خوب تکون میخورن. با این جور ایراد گیری ها نمیتونید سطح این بازی رو پایین بیارید.
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
من چند ماه پیش این حرفو زدم همه منو خوردن انگار که یه حرف خیلی بدی زدم:|
تازه بازی نسبت به اون موقع که اون حرفو زدم بهتر شده انیمیشن هاش!
یکی از بهترین بازی های ساله. شکی نیست ولی آخه کپچر کردن راه رفتن و پریدن و ... که کاره سختی نیست. خدا بیامرز Indigo Prophecy اون موقع کپچر میکرد بازی رو. روز اول گفتم که انیمیشن پریدن و راه رفتن خیلی بده.
 

ehsancjdk

کاربر سایت
Mar 24, 2015
225
نام
ٍehsan
یه سوال؟!
چرا انیمیشن درخت ها اینجوریه؟ در مقابل باد خیلی غیر طبیعی تکون میخورند؟!
انگار یکی از پایین تنشونو گرفته داره تکون میده میخواد توت بندازه پایین:d
عزیزم دگ خیلی سخت میگیرید باور کن محو بازی و داستان میشی اینا اصلا به چشم نمیاد.
به شخصه خیلی لذت بردم تا اینجا. واقعا سرگرم کننده هست
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
انقدر بازی بی ایراده تو گیم پلی و داستان و صداگذاری که هیترها به چه ایراد گیری هایی دست نمی زنن.
درخت ها هیچ چیزیش نیست. خیلی هم خوب تکون میخورن. با این جور ایراد گیری ها نمیتونید سطح این بازی رو پایین بیارید.

عزیزم دگ خیلی سخت میگیرید باور کن محو بازی و داستان میشی اینا اصلا به چشم نمیاد.
به شخصه خیلی لذت بردم تا اینجا. واقعا سرگرم کننده هست
نه منم اول به قول شما محو بازی شده بودم ولی بعد که یه لحظه همینجوری رو اسب بودم و داشتم میرفتم! دوربینو چرخوندم بالا و راستش یه ذره خورد تو ذوقم وگرنه به جز این بازی دیگه ایراد خاصی نداره.
 

.:Metallica:.

Gold User
Sep 18, 2008
3,833
نام
علی متالیکا
پچ جدید بازی برای اروپا و یه سری کشور های خاورمیانه اومد. برای امریکا هم به زودی میاد.

تغییرات:

While we continue working to get the this patch out everywhere ASAP, the EU version has just gone live and can be downloaded when firing up your game. Below are the patch notes:

Corrects a bug where the player was able to shoot bolts at friendly NPCs.
Corrects an issue related to Stamina regeneration while sprinting.
Corrects a bug that could cause spontaneous combustion of gas clouds.
Reduces spawn times for certain groups of NPCs.
Blood particles will now properly appear on water surfaces after foes are killed.
Corrects a visual effect in the Wandering in the Dark quest.
Improves foliage behavior in scenes.
Reduces foliage shadow popping.
"Melltith" sword is visible again.
Fixes some minor graphics bugs in gwent.
Corrects some missing translations in localized versions.
Improves performance, especially in cutscenes and during gameplay.
Introduces a number of minor improvements in SFX.
Fixes an issue that could have caused an infinite loading screen in certain circumstances in Wandering in the Dark quest.
Corrects an issue in the dialogue system that might have caused rare instances of dialogue looping in certain scenes.
Improves stability in gameplay and the UI, especially during games of gwent.
Upgrading items included in gear sets no longer destroys rune sockets on said items.
Fixes an occasional bug in the Journal in the Fake Papers quest.
Enlarges the loot pop-up window in the UI.

Patch 1.03 is now LIVE in EU & select countries (coming everywhere soon)
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ
یه سوال؟!
چرا انیمیشن درخت ها اینجوریه؟ در مقابل باد خیلی غیر طبیعی تکون میخورند؟!
انگار یکی از پایین تنشونو گرفته داره تکون میده میخواد توت بندازه پایین:d

این physx هست انیمیشن به معنی اسکریپت نگاری نیست شبیه سازی باد که خیلی عالی پیاده سازی شده
اصلا این محیط لامصب زندست
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
بدترین چیزی که کسی بهش اشاره نکرده فیزیک با انیمیشن بازی هست شخصیت اصلی عین اسب می پره ادم خندش می گیره دویدنش هم جالب نیست کنترل جالبیم نداره

You thought fighting monster was easy ? xD
فیزیک بازی واقعا یه جورای خنده داره من از 2 متری افتادم مردم بیشتر وقتا هم وسط راه رفتن میرم تو درخت با اسب از جاده خارج میشم بعضی وقتا هم وقتی میخوام از یه در 2 متری رد بشم 2 3 بار میرم تو دیوار باور کنید زیاد نخوردم فقط کنترل یه کم جای کار داره .
 

opxpp

کاربر سایت
Aug 8, 2012
650
نام
omid
s

پچ جدید بازی برای اروپا و یه سری کشور های خاورمیانه اومد. برای امریکا هم به زودی میاد.

تغییرات:



Patch 1.03 is now LIVE in EU & select countries (coming everywhere soon)

داداش یه ترجمشم بتونی بکنی ممنون میشم


دوستان کسی میتونه اون آپگرید ها رو توضیحی بده یا مفیداشو ؟ چون من اینگلیسیم ضعیفه


راستی تو دمو ها من دیده بودم دشمن میندازه زمین بعد مربع میزنه با یه حرکت دشمنو میکشه اونو باید چطوری کرد من اصلا نمیدونم تا حالا کسی رو اونطوری نکشتم
و زیر استمینا سه تا مستطیل هست اونا به چه درد میخوره
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,365
نام
Majid
این Botchling ـو چجوری باید کشت :| (همین بچه ـه که یک دفعه تبدیل میشه به مانستر)
4-5 باره ازش دارم میبازم بیشور مگه میمیره :D
تا نصفه خونش که آسونه بعد اون روحا بهت حمله میکنن اونا رو هم میزنم بعد نصفه خون دیگش هی از پشت سرش تیغه در میاد هی دوباره جونشو برمیگردونه هر ضربه ای هم که بهش موقع Heal کردن بزنی از خون خودت کم میشه :|

الان چیکار کنم؟ هی بزنمش هی اونم Heal کنه دوباره باز؟ :D
 
آخرین ویرایش:

The White Wolf

کاربر سایت
Aug 10, 2013
375
نام
ممد
این Botchling ـو چجوری باید کشت :| (همین بچه ـه که یک دفعه تبدیل میشه به مانستر)
4-5 باره ازش دارم میبازم بیشور مگه میمیره :D
تا نصفه خونش که آسونه بعد اون روحا بهت حمله میکنن اونا رو هم میزنم بعد نصفه خون دیگش هی از پشت سرش تیغه در میاد هی دوباره جونشو برمیگردونه هر ضربه ای هم که بهش موقع Heal کردن بزنی از خون خودت کم میشه :|

الان چیکار کنم؟ هی بزنمش هی اونم Heal کنه دوباره باز؟ :D
نکشش! گزینه دوم رو انتخاب کن:d
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
بازی در کل عالیه متاشم عالیه اما نمی شه از بدی هاشم نگفت فیزیک project car که اصلا جالب نبود این بازی هم جالب نیست اما امتیاز جفتشون عالی هستن دارم حس می کنم این amd این نسل چی ساخته که انیمشن ها پسرفت هم کردن؟ یادمه نسل قبل که ibm cpu زد تا مدت ها مشکل cpu داشتیم ترکیدیم از بس ارتفا دادیم همین چند مدت پیش kill zone 2 از مجدد تموم کردم انصافا فیزیک با گرافیکش همچنان مثال زدنی بود اما این نسل همچنان منتظر همچین چیزهایی هستم

حتی تخریب پذیری ها هم افت کردن
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
واقعا نمیدونم چرا بعضی ها میگن گرافیک خیلی بده. نمیگم خیلی عالیه ولی بد هم نیست


پ.ن: اون سگه کی به Roach حمله کرد که من ندیدم!
 

A l i N T 7 7

کاربر سایت
May 3, 2014
764
نام
Ali
:| :D
اگه نکشیش بچه رو بقل میکنه وسط راه یک دفعه وحشی میشه تبدیل میشه از آخر به یک جا ختم میشه :D

پ.ن: فهمیدم:| موقعی که داره Heal میکنه Mind Control روش بزنی Heal ـش بعد چند ثانیه از کار میوفته :D
10 باره دارم میرم رسما رفت رو اعصابم :D

نکشش بچه رو بابا گناه داره :d
دومی رو انتخاب کن , تو راه هرچی wraith اومد , شَتَک کن , وقتی هم که بچه هه داشت B baron رو ازیت میکرد , با یکی از sign ها که الان نسمشو یادم نیست , بچه ه رو stun کنش

نکشیش بهتره
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر