Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

Anti karizma

کاربر سایت
Oct 25, 2013
635
نام
بهرام
ایشالا خیلی زود یه آپدیت درست درمون واسه بازی بیاد تا این مشکل گرافیک محیط حل بشه
واقعا قابل قبول نیست صد رحمت به اسکایریم
تا همین جا یه سری چیزارو بگم

اول اینکه NPC های بازی در حد کریم آق منگلم بهشون توجه نشده
همه آهنگرا و پوشن فروشا کلا بیدارن فرقی نمیکنه ساعت 9 صبح بریم پیششون یا دو شب
یا وقتی شبونه وارد خونه ای میشی انگار نه انگار طرف فوقش بلند میشه یه نیگا میکنه باز میخوابه
در حالی که یادمه اسکایریم همون روز اولشم ازین مشکلات نداشت و این خیلی تو چشم میاد
بقیه کارکترای بازیم که هیچی هویج همه یه مشت بی اعصاب
دقیقا مثل نسخه های قبل
یه مشکل دیگه هم آبرنگی بودن محیطه که خب فعلا قابل تحمله
اما روی هم رفته بعضی المان های بازی آدمو پاگیر میکنه فعلا که داریم میسازیم
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
من ریش گرلت رو ول کنم فکر کنم بگیره زیره پای اسبم:d
(این Gwent اولش گفتم چه بازیه بی قاعده‌ایه بعد به خودم اومدم دیدم دسته 10ام رو دارم بازی میکنم:d)
 

Roozbeh psp

کاربر سایت
Nov 20, 2010
617
نام
روزبه
يكي از اين سايد كوئست هاي مربوط به lambert
نوشته كه go to Faroe and Look For Hammond

خب علامت زده روي همين جاهايي كه ميشه fast Travel كرد ، از اينجا بايد Hammon رو پيدا كنم؟ خب نيستش
 

amirreza12

کاربر سایت
Dec 12, 2012
262
نام
امیررضا
میدونم سوالم تکراریه ولی خواستم بپرسم صحنه های جنسی بازی skip میشن ؟ یا باید ببینیشون ؟
//////////////////
و این که تعدادشون چند تا است ؟
 
آخرین ویرایش:

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
يكي از اين سايد كوئست هاي مربوط به lambert
نوشته كه go to Faroe and Look For Hammond

خب علامت زده روي همين جاهايي كه ميشه fast Travel كرد ، از اينجا بايد Hammon رو پيدا كنم؟ خب نيستش
باید بری skellige. بری اونجا رو نقشه نشون میده.
 

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
خب مشكل اينجاس كه چطور برم اونجا خب fast travel براي رفتن به اونجا نداره
راهش هم كه معلوم نيست كجاس اصا شدنيه معمولي رفت؟
یکی از کویست های اصلی هست که میبرت اونجا بعد از اون دیگه با فست تراول میتونی بری.
 

The White Wolf

کاربر سایت
Aug 10, 2013
373
نام
ممد
ایشالا خیلی زود یه آپدیت درست درمون واسه بازی بیاد تا این مشکل گرافیک محیط حل بشه
واقعا قابل قبول نیست صد رحمت به اسکایریم
تا همین جا یه سری چیزارو بگم

اول اینکه NPC های بازی در حد کریم آق منگلم بهشون توجه نشده
همه آهنگرا و پوشن فروشا کلا بیدارن فرقی نمیکنه ساعت 9 صبح بریم پیششون یا دو شب
یا وقتی شبونه وارد خونه ای میشی انگار نه انگار طرف فوقش بلند میشه یه نیگا میکنه باز میخوابه
در حالی که یادمه اسکایریم همون روز اولشم ازین مشکلات نداشت و این خیلی تو چشم میاد
بقیه کارکترای بازیم که هیچی هویج همه یه مشت بی اعصاب
دقیقا مثل نسخه های قبل
یه مشکل دیگه هم آبرنگی بودن محیطه که خب فعلا قابل تحمله
اما روی هم رفته بعضی المان های بازی آدمو پاگیر میکنه فعلا که داریم میسازیم
نمیدونم شما چی دیدی اما من یکبار نیمه شب از جلوی یکی از فروشگاه های بازی رد میشدم دیدم صاحب فروشگاه پشت پیشخون مغازش نیست و آیکون توی خونه ی پشت سر مغازش بود یعنی فروشنده رفته بود تو خونش( این مشاهده مستقیم خود منه)
منظورتون هم از این که کارکاترای هویج و بی اعصابن متوجه نمیشم. چون تو این بازی اصلا امکان درگیری با NPC ها مثل سایر بازی ها نیست که بخوان تازه بی اعصاب یا با اعصاب باشن.
اگه با رنگ بندی محیط مشکل داری(من به شخصه خیلی خوشم اومد از رنگ بندیش) میتونی SweetFX بریزی و مشکلت رو حل کنی دشواری نداره.
این رو هم اضافه کنم کلا کلاس The Elder Scrolls با بقیه RPG ها و کلا Open World ها فرق میکنه بنظرم هیچ بازی نباید باهاشون مقایسه بشه:)
 

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,454
نام
Nimo
ایشالا خیلی زود یه آپدیت درست درمون واسه بازی بیاد تا این مشکل گرافیک محیط حل بشه
واقعا قابل قبول نیست صد رحمت به اسکایریم
تا همین جا یه سری چیزارو بگم

اول اینکه NPC های بازی در حد کریم آق منگلم بهشون توجه نشده
همه آهنگرا و پوشن فروشا کلا بیدارن فرقی نمیکنه ساعت 9 صبح بریم پیششون یا دو شب
یا وقتی شبونه وارد خونه ای میشی انگار نه انگار طرف فوقش بلند میشه یه نیگا میکنه باز میخوابه
در حالی که یادمه اسکایریم همون روز اولشم ازین مشکلات نداشت و این خیلی تو چشم میاد
بقیه کارکترای بازیم که هیچی هویج همه یه مشت بی اعصاب
دقیقا مثل نسخه های قبل
یه مشکل دیگه هم آبرنگی بودن محیطه که خب فعلا قابل تحمله
اما روی هم رفته بعضی المان های بازی آدمو پاگیر میکنه فعلا که داریم میسازیم

ابرنگی ؟ تو این شک نداری ؟ =)) و این که من خودم به شخصه ندیدم زود تر از 12 اهنگرا بیان سر کار خیلی وقتام نیستن و رفتن یه جای دیگه نمیدونم چرا چیزایی که تو میگی من کلا برعکسشو تو بازی دیدم.البته میتونی نسازی و بازی نکنی.
 

lebron

کاربر سایت
Jan 21, 2011
427
خب مشكل اينجاس كه چطور برم اونجا خب fast travel براي رفتن به اونجا نداره
راهش هم كه معلوم نيست كجاس اصا شدنيه معمولي رفت؟

هر وقت علامت منطقه مورد نظر رو زد روی fast travel یعنی باید کل قاره رو عوض کنی. نقشه ات رو باز کن و با استیک سمت راست چند بار پایین رو بزن تا نقشه ی قاره ها باز بشه. بعد ببین اون علامت دایره ی زرد روی کدوم قاره است.

skellige اخرین قاره ی بازی هست. توی یکی از درخواست های اصلی بازی میگه که یک کشتی پیدا کن برو skellige . نه از اون قایق کوچیک ها، بلکه یک کشتی بزرگ. که باید بری با صاحب یک کشتی حرف بزنی تا ببرتت اونجا. بعد از یک بار رفتن دیگه Fast travel اش هم باز میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر