The Witcher 3: Wild Hunt | PC

https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

NimSa

کاربر سایت
Mar 18, 2006
100
نام
Nima
Adrenaline رو یه مقدار بیشتر توضیح بده؟؟به چه دردی میخوره؟؟؟
موقع حمله طرف مقابل اگه فقط راست کلیک رو بزنیم ضدحمله میزنه یا باید یه کلید دیگه رو هم فشار داد به صورت ترکیبی؟؟

به صورت پیش فرض هر یک خونه Adrenaline قدرت فیزیکی رو 10% افزایش میده. با یکی از Skillها میشه این تاثیر رو روی Signها هم داشت.
با زدن ضربه به دشمن پر میشه ، با ضربه نزدن و ضربه خوردن کم میشه. با یه Skill میشه کاری کرد که Signها هم Adrenaline تولید کنن.
خیلی از Skillها هم هستن که کاربردهای دیگه ای واسه Adrenaline بهتون میدن.

فقط کافیه قبل از برخورد ضربه دفاع کنید ، فقط یه کلیک راست قبل از رسیدن ضربه. البته بعضی از Monsterها و یا 2Handed weapons قابل کانتر کردن نیستن.

Edit:
الان یهو دیدم قبلا از فلش رو به بالا هم گفته بودی، اون یعنی الان Skill point داری که هنوز اختصاص ندادیش.
 
آخرین ویرایش:

bahramffx

دو حلقه
کاربر سایت
Nov 11, 2006
539
نام
bahram
تمام مپ رو گشتم ! ~x(:| برای شروع این مرحله باید برم کجا ؟ خواهشا با عکس روی مپ نقطه شروع رو نشون بدید ! تشکر :d


داداش شما بعد خوندن اون طومار یه فکری هم به حال ارمورت کن (شمشیر و لباس و..) همشون ماشالا قرمز شدن تو سمت چپ تسویر :D این ها رو یا خودت ریپیر کن یا برو پیش یه اهنگر :D
 

123321

کاربر سایت
Jan 31, 2007
86
نام
1983
به جزیره اشباح سر گردان خوش امدید . فکر کنم تازه بازی داره شروع میشه #-o

اون نور سفید رنگ داستان خیلی جالبی داره از شکستن یه طلسم بوجود اومد . منو سوار بر قایق از هفت دریا تا این جزیره متروکه مه گرفته با خودش کشوند


فقط همینو بگم کلا فکر تموم کردن این بازی از سرتون بیرون کنید حتی اگه مرحله های داستانی تموم بشن + داستانهای فرعی
اونطور که اعلام کردن کلا level up پایانی نداره تا ابد میتونید به ارتقا سوپر قهرمان ادامه بدید
 
آخرین ویرایش:

MILAD619

کاربر سایت
Jul 21, 2012
630
نام
MILAD
سلام همگی
من هنوز بازی نکردم اینو یه سوال.سیستم فایتینگش خیلی تغییر کرده نسبت به نسخه قبلی؟بهتر شده؟با قبلی هیشکی حال نکرد من حال کردم:|
این موهای گرالت چرا اینجوریه؟:|خیلی مصنوعی شده انگار تو عکسا
 

MAKAV3LI

کاربر سایت
Sep 30, 2011
1,856
نام
parham
سلام همگی
من هنوز بازی نکردم اینو یه سوال.سیستم فایتینگش خیلی تغییر کرده نسبت به نسخه قبلی؟بهتر شده؟با قبلی هیشکی حال نکرد من حال کردم:|
این موهای گرالت چرا اینجوریه؟:|خیلی مصنوعی شده انگار تو عکسا
کی میگه هیشکی حال نکرد
خیلی ها مثل من و شما از اون سیستم خشکه نسخه اول خوششون نمیومد !
این نسخه هم مبارزات خیلی دینامیک تر و زیبا تر شده نسبت به قبلی
موهاشم خوبه که
تکنیک انویدیا هم روشن بزاری انصافا ریش و پشمو خوب دراوردن:d
 

Fifa 10

کاربر سایت
Oct 6, 2009
3,850
نام
پوریا
این اسم رو سرچ کنید. فیلمش رو حتما دانلود کنید. خیلی باحاله.(حالا کاری به فن بازیشون در مورد PS4 ندارم)x)
The Witcher is looking for the world’s most powerful console
 

N.i.n.j.a

کاربر سایت
Dec 27, 2012
1,493
نام
つばさ
DLC جدید هم اومد با حجم 44 MB ~ ! پچ 1.05 تاخیر خورده چون دارن روی موارد بیشتری کار می کنن و حجم پچ هم زیاده !

این همه پول رو از کجا باید بیارم ؟؟؟ /:)

 

MILAD619

کاربر سایت
Jul 21, 2012
630
نام
MILAD
کی میگه هیشکی حال نکرد
خیلی ها مثل من و شما از اون سیستم خشکه نسخه اول خوششون نمیومد !
این نسخه هم مبارزات خیلی دینامیک تر و زیبا تر شده نسبت به قبلی
موهاشم خوبه که
تکنیک انویدیا هم روشن بزاری انصافا ریش و پشمو خوب دراوردن
:d
دزدیش مثه نسخه قبله؟خونه طرفو خالی میکردی هیچی بت نمیگفت:|:D
 

arman7hdn

کاربر سایت
Jun 2, 2015
9
سلام دوستان،
من این فایل رو بدلیل داغون بودن ستاپ ندارم،در نتیجه بازی اصلا اجرا نمیشه.
ممکنه یکی لطف کنه برام آپلود کنه
حجمش رو نمیدونم و میدونم براتون سخته ولی...
مرسی از دلسوزیتون
smiley-laughing.gif

The Witcher 3 Wild Hunt\content\content0\bundles\blob.bundle
نسخه GOG
 
آخرین ویرایش:

omid_13

کاربر سایت
Nov 22, 2013
583
نام
OmidLOL
دوستان ؟؟؟ l-):)
من فقط آدم کشتم و همه شمشیر و مخلفاتشون رو برداشتم رفتم فروختم پولش جور شد :d توی شهر که راه بری یهو چند نفر خفتگیر میان بعد بزن بکششون وسایلشون رو بردار برو بفروش . یا میتونی مراحله فرعی رو بری پولم میگیری بیشتر اوغات
 

N.i.n.j.a

کاربر سایت
Dec 27, 2012
1,493
نام
つばさ
من فقط آدم کشتم و همه شمشیر و مخلفاتشون رو برداشتم رفتم فروختم پولش جور شد :d توی شهر که راه بری یهو چند نفر خفتگیر میان بعد بزن بکششون وسایلشون رو بردار برو بفروش . یا میتونی مراحله فرعی رو بری پولم میگیری بیشتر اوغات

آها پس میشه آیتم هم فروخت ؟ باید به کی بفروشم ؟؟ /:) راستی چیت نداره پول نامحدود بشه ؟؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر