Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,035
نام
سهند
حاجی من خودم هم PS4دارم هم Pc High ENDتازه دو روز ویش به عشق Wticher 3یه xbox360 controller for windowsگرفتم که نهایت لذت رو ببرم هم از لحاظ کنترل و گیم پلی و هم از لحاظ گرافیک گرافیک تنها عنصری بود که باعث شد دست به همچین کاری بزنم وقتی عرضه شد و بازی رو Ultraاجرا کردم Middle Fingerگرامی رو به سمت PS4میبرم با اون سخت افزار کذاییش!‌:D تنها دلیلی که نگهش داشتم LAST OF USبوده و منتظر Unchartedهستم اگه همون Unchartedهم براPcمیومد رسما Ps4رو حراج میکردم :)):))

خب شما اشتباه کردی که به عشق این بازی روفتی X360 Controller گرفتی .
چون برای داشتن بهترین تجربه در این بازی باید با موس و کیبرد بازیش کنی . این خود سازنده بازی هم اقرار کرده:p
 

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
تعدا پالیگان ماشین هاش دیگه.
تعداد چند ضلعی های بکار رفته توش.
زمانه اکس باکس 360 بازیهای ریسینگ هر ماشین 85 هزار تا 100 هزار پالیگان داشت. اگر واقعا پروجکت کارز روی xbone/ ps4 هر ماشین بیشتر از 60 هزار نتونسته ساپورت کنه قطعا مشکل از سازندس.
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,035
نام
سهند
اینم نسبت به چیز که داره نشون میده فریمش نهایتا 30 تا 50 بود !
همچین عالی نبود خیلی متوسط بود
کامنت های زیرش هم در نوع خودش جالب توجه !
چیزی هم از تنظیمات گرافیک بازی نشون ندادن !
فکر کن بازی میاد میری تو آپشن میبینی ی رزولوشن هست ی V-Sync ی گرافیک کوالیتی low medium high !

حتی شوخیشم زشته . چون این فرنچایز روی PC متولد شده و جای پاش رو محکم کرده و همیشه هم اولویت کیفیتش با PC هستش .
 

Dark Crusader

کاربر سایت
May 8, 2015
57
خب شما اشتباه کردی که به عشق این بازی روفتی X360 Controller گرفتی . چون برای داشتن بهترین تجربه در این بازی باید با موس و کیبرد بازیش کنی . این خود سازنده بازی هم اقرار کرده:p
سازنده بیخود کرده :Dویدیو کاربرا نشون دادi کنترلر بهتره در همون اول شروع ویدیو هم میگن کنترلر برای این بازی بهتره بازی سوم شخص با موس و کیبورد مکافاته نمیتونی راه رفتن بازیکن رو کنترل کنی یا باید سریع راه بری یا باید بدوی!!!با گیم پد من کاراکتر رو هر جور بخوام کنترل میکنم :D
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ
زمانه اکس باکس 360 بازیهای ریسینگ هر ماشین 85 هزار تا 100 هزار پالیگان داشت. اگر واقعا پروجکت کارز روی xbone/ ps4 هر ماشین بیشتر از 60 هزار نتونسته ساپورت کنه قطعا مشکل از سازندس.

صحبت شما ربطی به تاپیک نداشت اما دونستن این نکته بد نیست :

زمونه ایکس باکس شما نرخ فریم 30 بود و رو به پایین این کنسول های جدید ادعاشون 60 فریم یا نهایتا 30 فریم اما با جزییات بالا بوده و هست .
حالا شما با توجه به سخت افزار محدود و ارزونشون نمی تونی هم انتظار 60 فریم رو داشته باشی هم جزییات بالا بلاخره یکیش قربونی میشه

شما ی قوطی در نظر بگیر که تعداد محدودی جا داره چطور میخوای بیشتر از اون توش جا بدی ؟ خب پاره میشه بدبخت !
پس اینجا سازنده نمی تونسته بیش از ظرفیت سخت افزار کنسول ازش پردازش بگیره بنابراین قید اون چند ده هزار پولیگون رو زده گذاشته روی فریم بازیش .

قطعا تیمی که در آن سوی میدان با لباس های زرد رنگ ملاحضه می کنید تیم برزیله و قطعا سازنده ps4 یا هر کنسول دیگه ای خودش میدونه چی ساخته
 
آخرین ویرایش:

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
جناب مثلا هارد کور
اصلا فن بوئیسم سونی تو تاپیک PC چیکار میکنه ؟؟؟
برو تو انجمن خودتون

تاپیک برای همس تا نظر بدن ترد ویچر 3 ارث پدری شماس که میگی کی کجا باشه و چیکار کنه؟؟؟!!!
دیروز خود شما نبودی اومدی تو تاپیک پروجکت کارز هرچی دلت خواست نثار کنسول دارا کردی؟فقط اومدن ایشون به تاپیک اجازه شمارو نیاز داره شما جایه دیگه به بقیه توهین میکنی مشکلی نداره؟
برید به سونی و مایکروسافت بگین از این به بعد خواستن کنسول بسازن اول اجازه شماره بگیرن که یوقت این همه سرمایه عظیمی که تو صنعت گیم خرج کردید پایمال نشه!حالا خوبه اینقدر هاردکور هاردکور میکنید همه بازیاتون دانلودیه نه پولی میدید پاش نه چیزی!احتمالا الان هم نظر من پاک میشه و امثال شما که هر توهینی میخواد به بقیه میکنه ارتقا درجم میگیرن!
 
آخرین ویرایش:

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
بعضی از پست های r/PCMasterRace به مراتب از اینجا صلح دوستانه (!) تره:))

r/pcmasterrace تو مقایسه با اینجا بهشته :d
اونجا حداقل بیشتر به شوخی میگن و نهایتا 30-40% یکم نظرات افراطی میدن،اینجا ولی... :d
دیگه خودمون داریم میبینیم حرفی برای گفتن باقی نمیمونه :d
 

655

کاربر سایت
Sep 27, 2012
2,368
نام
RZA
نمیدونم مشکل بعضی ها چیه...گرافیک بازی فوق العادست چه رو Pc چه کنسول... مهمتر از اون گیمپلی و داستان در سطح خیلی بالایی قرار داره.. حالا این وسط یکم دانگرید شده (با اینکه دانگرید شده هنوز عالیه گرافیک) زمین و زمان رو بهم ریختید :|
 

Hamidreza

ناظم انجمن
Jun 3, 2008
3,605
نام
حمیدرضا
بجایی بر نمیخوره جای این کل کل های بچه گانه و مسخره کردن همدیگه یه مقداریم به عقاید و تفکر مخاطبتون احترام بگذارید . ینی فقط کافیه یکی پیدا شه مخالف تفکر و نظر شما رو داشته باشه . انواع و اقسام الفاظ و تیکه ست که باید نثارش کنید ! ( نه واقعا چرا ؟!! ) خسته نشدید انقد به هم دیگه پریدید (سر هیچ و پوچ اونم ) ؟ هر کسی میتونه نظرش رو آزادانه در مورد بازی مورد نظرش بده و دیدگاه شخصیش رو از نقاط مثبت و منفی بازی بیان کنه . بارها شاهد بودیم یه عنوانی متاش بالای 90 بوده و به نوعی از هر نظر محصول نهایی کامل و کم نقص بوده . اما یه کاربری اومده از بازی بد گفته و تجربه ی شخصیش با امتیازات بازی در تضاد بوده . ینی 20 تا پست بعدش عالی بوده ! متاسفانه هنوز یاد نگرفتیم به عقاید و نظرات همدیگه احترام بگذاریمو در کمال آرامش و بدور از هرگونه بی احترامی در مورد بازیای مورد نظرمون با همدیگه بحث کنیم . این اولین و آخرین پست در این رابطه بود و در صورت دادن پست تنش زا و به حاشیه بردن تاپیک فقط به پاک شدن پستهاتون منجر نمیشه ! ازتون میخوام مراعات دوستانتون رو هم بکنید ممنون ...
 

mahdysh

کاربر سایت
Jun 23, 2007
805
نام
مهدی
یک سوال
الان کسایی که این ورژن اول و دوم رو بازی نکردند راهی هست از داستان بازی آگاهی بجویند ؟
نگید برو بازی کن که حوصله ندارم
مثلا الان ps4 داران چکار می کنند چون عملا نسخه های روی پلتفرمشون اصلا موجود نیست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر