Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

Albis

کاربر سایت
Sep 11, 2008
1,761
ازونجایی که مشکل شدید فریم داری میشه نتیجه گرفت نسخه Compelet یا همون GOTY رو نگرفتی..
توصیه میکنم دوتا DLC رو از دست ندی. اولویت هم با دی ال سی اول (HOS) که مپ اولیه ی بازی رو بطور قابل توجهی بزرگتر و پرجزییات تر و در نتیجه لذتت رو دوچندان میکنه.(خط داستانی فوق العاده ش که بماند)
HOS که تغییری توی مپ نمیده ! فقط خط داستانی داره.
BAW یه زون جدید بزرگ میکنه که بزرگه و بسیار طولانی تر از HOS هست.
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,445
خون شراب یک منطقه جدیدی اضافه میکرد به نام توسان فکر کنم ولی قلب سنگی فکر کنم شروعش اطراف نویگراد بود مرحلش.

اونکه کلا یه مپ جداست.. بحشم جداست. تا تموم نکن بازی اصلی رو هم نباید سراغ اون برن منطقا.
HOS رو روش تاکید کردم چون با بازی اصلی آمیخته هست مپش و تجربه بازی رو گسترش میده.
 

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
اونکه کلا یه مپ جداست.. بحشم جداست. تا تموم نکن بازی اصلی رو هم نباید سراغ اون برن منطقا.
HOS رو روش تاکید کردم چون با بازی اصلی آمیخته هست مپش و تجربه بازی رو گسترش میده.
منظور دستمون هم همین بود میگفت قلب سنگی منطقه جدید باز نمیکنه مثل توسان تو دی ال سی خون و شراب.تو همون اطراف نویگراد و فکر کنم اکستانفورد و چند جای دیگه.البته خیلی وقت پیش بازیش کردم درست یادم نیست
 
  • Like
Reactions: Albis

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,445
منظور دستمون هم همین بود میگفت قلب سنگی منطقه جدید باز نمیکنه مثل توسان تو دی ال سی خون و شراب.تو همون اطراف نویگراد و فکر کنم اکستانفورد و چند جای دیگه.البته خیلی وقت پیش بازیش کردم درست یادم نیست

یکبار دیگه بخون کامنتشو!:)
 

Albis

کاربر سایت
Sep 11, 2008
1,761
حق با شماست این مناطق خاطرم نبود. فکر کردم شما منظورتون اینه که کلا یه Area جدید باز میکنه!
ولی در واقع HOS فقط یه دی ال سی داستانی هست. BAW یه اکسپنشن جداست و کلا همه چیش جدا از داستان و مپ اصلی بازی هست و به شدت توصیه میشه که بعد از پایان خط داستانی و همه کوئستا برین سراغش، چون آخرین چیزیه که باید از سری ویچر بازی کنین و در خاطرتون بمونه.
 

MOHSEN 007

کاربر سایت
May 4, 2015
302
نام
Mohsen
رفقا من دارم اشتباه میکنم یا واقعا یسری از ترک هایی که تو بازی هست تو آلبوم بازی نیست!? :-??:D
مثلا وقتی داخل شهر میرم (نسخه اصلی نه dlc ها)
چند نفر دارن گیتار میزنن (که خدایی با روح و روان آدم بازی میکنه:-s) ولی هر چی تو آلبوم بازی (همونی که 35 تا قطعه داره) و حتی dlc ها میگردم اثری ازشون نیست:|
یا حتی خیلی از موسیقی های gwent هم نیستن!
آلبوم بازی بعلاوه دوتا dlc و حتی gwent رو هم دانلود کردم ولی نمیدونم من درست نگشتم یا کلا همینجوریه!:|
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
خودت گرفتی ؟ چه منطقه ای هس ؟
خیلی عالیه لامصب
نه از تو Reddit کش رفتم :D با اجازه ...
جاش هم مال کوئست کانترکت Phantom of Eldberg که تو یـ جزیره کوچیک اتفاق میوفته که تو قسمت شمالی مپ Skellige Isles با نام Eldberg Lighthouse جاش مشخص شده این مه هم فک کنم سر همون کوست ایجاد میشه که خوب طرف توی شب این صحنه رو رو PS4 معمولی شکارش کرده :-bd
اینم لینک Reddit
i convinced three of my friends to buy the game using this screenshot only
تایتلش دیگه گویا ماجرا هستش :-"
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
witcher-3-ghost-ship-580x334.jpg


به مناسبت 11امین سالگرد سری ویچر قراره 11 فکت از بازی منتشر بشه. فکت اول درمورد دیزاین لباس تریس بود. فکت دوم که جالبه درمورد کشتی ارواح هست. به این صورت که اگر شما در یک زمان خاص و در یک مکان خاص در دریا نزدیک Skellige برید این کشتی برای لحظه ای پیداش میشه! ( مثل قضیه روح مرحومه در GTA V ) . بطور دقیق تر این کشتی نزدیک جزیره ی کوچکی بین Skellige و Hindarsfjall ظاهر میشه. کافیه بعد از ساعت 1am اون دوروبرا بگردید تا پیداش کنید.
پ.ن: من نمیدونستم:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر