Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,501
مرسی دوست عزیرم . اقا فقط من زبانم خیلی داغونه میخواستم بدونم موقع بازی اذیت کننده نیست ؟
اگه زبانت تا حد قابل قبولی خوب نیست به نظر من اصلا بازی رو نگیر. کاملا بازی وابسته به دیالوگ هاست و نصف قشنگیش هم به همینه! اگه نفهمی چی به چیه و الان برای چی داری میری با فلان کس میجنگی فقط عذاب میکشی که تمام بشه. فقط هم دیالوگ ها رو Skip میکنی.
به نظر من اصلا نگیر که بدجور پشیمون میشی.
 
  • Like
Reactions: Sherytto

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,402
مرسی دوست عزیرم . اقا فقط من زبانم خیلی داغونه میخواستم بدونم موقع بازی اذیت کننده نیست ؟

کاملا داستان محور هست ویچر ، گیمپلی اش در حد اسکایریم یا سری سولز جذاب نیست و این داستانش هست که برای مردم جالب ترش میکنه
خودم خیلی به lore جهان ویچر و کلا فانتزی قدیمی علاقه نداشتم بزور تمومش کردم چون گیمپلی در اون حد نیست که همه رو میخکوب کنه پای خودش
نکته دیگه که باید توجه کنید طولانی بودن دیالوگ های ویچر هست ، برخلاف فالوت یا اسکایریم و ... که معمولا دیالوگ هاشون اصل مطلب رو میگن و خیلی خلاصه هستن
دیالوگ های ویچر حاشیه پردازی زیاد داره با این که خیلی خوب نوشته شده ، ولی همونطور که گفتم برا هرکسی جالب نیست ، من کلا 95% مواقع داشتم تند تند مربع میزدم که دیالوگ ها اسکیپ بشه و با این وجود خط داستانی اصلی رو کامل متوجه شدم !!
ینی تا این حد حاشیه پردازی داره !!
 
  • Like
Reactions: Jack cooper

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,823
نام
نـــــــویـــــــــد
کاملا داستان محور هست ویچر ، گیمپلی اش در حد اسکایریم یا سری سولز جذاب نیست و این داستانش هست که برای مردم جالب ترش میکنه
خودم خیلی به lore جهان ویچر و کلا فانتزی قدیمی علاقه نداشتم بزور تمومش کردم چون گیمپلی در اون حد نیست که همه رو میخکوب کنه پای خودش
نکته دیگه که باید توجه کنید طولانی بودن دیالوگ های ویچر هست ، برخلاف فالوت یا اسکایریم و ... که معمولا دیالوگ هاشون اصل مطلب رو میگن و خیلی خلاصه هستن
دیالوگ های ویچر حاشیه پردازی زیاد داره با این که خیلی خوب نوشته شده ، ولی همونطور که گفتم برا هرکسی جالب نیست ، من کلا 95% مواقع داشتم تند تند مربع میزدم که دیالوگ ها اسکیپ بشه و با این وجود خط داستانی اصلی رو کامل متوجه شدم !!
ینی تا این حد حاشیه پردازی داره !!

گیم‌پلی این بدبخت دیگه چجوری باید باشه که ملت میخکوب شن؟ :D
البته هرکی یه سلیقه‌ای داره. من خودم خیلی خوشم اومد از سیستم مبارزات بازی. حالا چطور جذابیت سولزبورن یا اسکایریم رو نمیتونه داشته باشه نمیدونم :D
در مورد دیالوگ و الکی بودنشون هم بازم نظرتون محترم است :D
داستان اصلی رو کامل متوجه شدین، یعنی فهمیدین که داریم میریم یکیو نجات بدیم دیگه اره ؟ :D
یعنی واقعا به نظرت تیم سازنده اینقدر بیکار بودن که هزاران خط دیالوگ بنویسن که همشونم حاشیه پردازی و الکیه ؟ :D
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,402
داستان اصلی رو کامل متوجه شدین، یعنی فهمیدین که داریم میریم یکیو نجات بدیم دیگه اره ؟ :D

شاید باورت نشه ولی آره :D حالا نود و پنج درصد هم که اغراق بود ولی هفتاد درصدش رو قشنگ اسکیپ کردم از اول تا آخرش دستم رو مربع بود :D
بصورت گزینشی کار میکردم ینی ساید کوئست ها که کلا هیچی همرو اسکیپ میکردم ، کوئست های اصلی هم تا حدی که بفهمم الان پلنشون چیه گرالت و رفقا و چرا میخوان اینکارو بکنن ، بقیه رو اسکیپ میکردم ، خیلی مواقع اول جمله رو بشنوی دیگه مشخصه تا آخرش چی میخواد بگه نیازی به اونقدر دقت نیست . البته کیفیت دیالوگ های ویچر برا منم روشن بود و نگفتم علکیه ، نکته ای که روش تاکید دارم اینه که فقط برا دوستداران جهان ویچر یا کلا اینجور جهانای فانتزی و جادویی جذابیت داره ، خیلی افراد مث من خب فقط دنبال کامبت خوب ، سیستم پیشرفت کاراکتر خوب ، و اکسپلوریشن خوب هستن ، که وچر فقط نیاز آخر رو براورده میکنه ...
 

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,501
شاید باورت نشه ولی آره :D حالا نود و پنج درصد هم که اغراق بود ولی هفتاد درصدش رو قشنگ اسکیپ کردم از اول تا آخرش دستم رو مربع بود :D
بصورت گزینشی کار میکردم ینی ساید کوئست ها که کلا هیچی همرو اسکیپ میکردم ، کوئست های اصلی هم تا حدی که بفهمم الان پلنشون چیه گرالت و رفقا و چرا میخوان اینکارو بکنن ، بقیه رو اسکیپ میکردم ، خیلی مواقع اول جمله رو بشنوی دیگه مشخصه تا آخرش چی میخواد بگه نیازی به اونقدر دقت نیست . البته کیفیت دیالوگ های ویچر برا منم روشن بود و نگفتم علکیه ، نکته ای که روش تاکید دارم اینه که فقط برا دوستداران جهان ویچر یا کلا اینجور جهانای فانتزی و جادویی جذابیت داره ، خیلی افراد مث من خب فقط دنبال کامبت خوب ، سیستم پیشرفت کاراکتر خوب ، و اکسپلوریشن خوب هستن ، که وچر فقط نیاز آخر رو براورده میکنه ...
تمام اون دیالوگ هایی که شما اسکیپ میکنید اطلاعات میدن درباره جهان بازی. مثلا همون اوایل بازی، از توی دیالوگ ها میشه فهمید چرا به Bloody Baron این اسم رو دادن.
دیالوگ ها کاملا هوشمندن و حاوی اطلاعات. اینکه شما علاقه ای به فهمیدن اطلاعات دنیای ویچر نداری فرق میکنه با اینکه دیالوگ ها بیخود گذاشته شدن.
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,823
نام
نـــــــویـــــــــد
شاید باورت نشه ولی آره :D حالا نود و پنج درصد هم که اغراق بود ولی هفتاد درصدش رو قشنگ اسکیپ کردم از اول تا آخرش دستم رو مربع بود :D
بصورت گزینشی کار میکردم ینی ساید کوئست ها که کلا هیچی همرو اسکیپ میکردم ، کوئست های اصلی هم تا حدی که بفهمم الان پلنشون چیه گرالت و رفقا و چرا میخوان اینکارو بکنن ، بقیه رو اسکیپ میکردم ، خیلی مواقع اول جمله رو بشنوی دیگه مشخصه تا آخرش چی میخواد بگه نیازی به اونقدر دقت نیست . البته کیفیت دیالوگ های ویچر برا منم روشن بود و نگفتم علکیه ، نکته ای که روش تاکید دارم اینه که فقط برا دوستداران جهان ویچر یا کلا اینجور جهانای فانتزی و جادویی جذابیت داره ، خیلی افراد مث من خب فقط دنبال کامبت خوب ، سیستم پیشرفت کاراکتر خوب ، و اکسپلوریشن خوب هستن ، که وچر فقط نیاز آخر رو براورده میکنه ...

جدی مشکل کامبت بازی چیه؟ انتظار کومبو در حد DMC که نداشتی؟ :D واقعا اتک زدن با سورد خیلی جذاب و خوبه + آنلاک کردن اسکیل‌ها مختلف که مثل مربع یا مثلث رو نگه داری یه حرکت جدید میزنه، به اینا استفاده از Signها رو هم اضافه کن و آپگرید کردنشون که حتی Alternate Sign هم باز میشه که یه کار کاملا جدید واست انجام میدن. همینطور آنلاک کردن بقیه اسکیل‌ها مثلا Alchemy که کلا استفاده از پوشن و بمب‌هارو وارد فاز جدید میکنه
استفاده درست از Oil, Decoction, Potion و بمب‌ها بازی رو به شدت جذابتر میکنه مخصوصا روی درجه‌سختی دث‌مارچ. همه اینارو کنار هم بذاری میبینی چقدر عمق گیم‌پلی و سیستم مبارزات زیاد هستش
سیستم پیشرفت کرکتر دیگه مشکلش چیه؟ :D من خودم دور اول + ۲تا dlc که تموم کردم لول ۵۳ شدم و الانم اواسط پلی‌ترو دوم هستم لول ۷۲ شدم. تک‌تک اسکیل‌هایی که باز میکنی کاملا به کار میان و تغییرشون کاملا محسوسه. حالا نمیدونم خون و شراب رو بازی کردی یا نه اما اون یه چیزایی اضافه میکنه به بازی به شخصه کرک و پرم ریخت. واقعا این بازی اگه دست EA یا اکتی بود همون DLC رو راحت به قیمت ۶۰$ میفروختن :D
ویچر۳ هیچ کوعست تکرار و خسته کننده‌ای نداره که پشیمون شی از رفتنشون‌ اصطلاحا میگن فچ کوعست اگه اشتباه نکنم.
بعضی ساید کوعستای بازی واقعا میرزیدن به کوعست اصلی بقیه بازی‌ها اینقدر که جزئیات داستانیشون عالی بود. اون همه کرکتر خوب و بد طراحی کرد برای هر کوعست. حتی ویچر کانترکت‌ها هم محدود به کشتن مانستر نمیشدن و خیلیاشون یه داستان خوب داشتن
توی dlc برای پیدا کردن دیاگرام‌های گرندمستر بازی شمارو نمیفرسته فقط دنبال جمع کردنشون، برای هر کدوم یه اتفاق یونیک و خاص میفته با یه بک‌استوری خوب ازون منطقه یا دیاگرام. واقعا گستردگی و عظمت ویچر۳ تو هر زمینه‌ای که فکرشو بکنی عالیه :D
 
آخرین ویرایش:

FPS Douug

کاربر سایت
May 9, 2015
118
نام
محمد
شاید باورت نشه ولی آره :D حالا نود و پنج درصد هم که اغراق بود ولی هفتاد درصدش رو قشنگ اسکیپ کردم از اول تا آخرش دستم رو مربع بود :D
بصورت گزینشی کار میکردم ینی ساید کوئست ها که کلا هیچی همرو اسکیپ میکردم ، کوئست های اصلی هم تا حدی که بفهمم الان پلنشون چیه گرالت و رفقا و چرا میخوان اینکارو بکنن ، بقیه رو اسکیپ میکردم
خدایا توبَ
با این وضعیتت نقد هم میکنی بازی رو ؟ :D خسته نباشی واقعا
 
  • Like
Reactions: Max Payne Pay

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
جدی مشکل کامبت بازی چیه؟ انتظار کومبو در حد DMC که نداشتی؟ :D واقعا اتک زدن با سورد خیلی جذاب و خوبه + آنلاک کردن اسکیل‌ها مختلف که مثل مربع یا مثلث رو نگه داری یه حرکت جدید میزنه، به اینا استفاده از Signها رو هم اضافه کن و آپگرید کردنشون که حتی Alternate Sign هم باز میشه که یه کار کاملا جدید واست انجام میدن. همینطور آنلاک کردن بقیه اسکیل‌ها مثلا Alchemy که کلا استفاده از پوشن و بمب‌هارو وارد فاز جدید میکنه
استفاده درست از Oil, Decoction, Potion و بمب‌ها بازی رو به شدت جذابتر میکنه مخصوصا روی درجه‌سختی دث‌مارچ. همه اینارو کنار هم بذاری میبینی چقدر عمق گیم‌پلی و سیستم مبارزات زیاد هستش
سیستم پیشرفت کرکتر دیگه مشکلش چیه؟ :D من خودم دور اول + ۲تا dlc که تموم کردم لول ۵۳ شدم و الانم اواسط پلی‌ترو دوم هستم لول ۷۲ شدم. تک‌تک اسکیل‌هایی که باز میکنی کاملا به کار میان و تغییرشون کاملا محسوسه. حالا نمیدونم خون و شداب رو بازی کردی یا نه اما اون یه چیزایی اضافه میکنه به بازی به شخصه کرک و پرم ریخت. واقعا این بازی اگه دست EA یا اکتی بود همون DLC رو راحت به قیمت ۶۰$ میفروختن :D
ویچر۳ هیچ کوعست تکرار و خسته کننده‌ای نداره که پشیمون شی از رفتنشون‌ اصطلاحا میگن فچ کوعست اگه اشتباه نکنم که خب اسکایریم ماشالا منبع این نوع کوعسته :D
بعضی ساید کوعستای بازی واقعا میرزیدن به کوعست اصلی بقیه بازی‌ها اینقدر که جزئیات داستانیشون عالی بود. اون همه کرکتر خوب و بد طراحی کرد برای هر کوعست. حتی ویچر کانترکت‌ها هم محدود به کشتن مانستر نمیشدن و خیلیاشون یه داستان خوب داشتن
توی dlc برای پیدا کردن دیاگرام‌های گرندمستر بازی شمارو نمیفرسته فقط دنبال جمع کردنشون، برای هر کدوم یه اتفاق یونیک و خاص میفته با یه بک‌استوری خوب ازون منطقه یا دیاگرام. واقعا گستردگی و عظمت ویچر۳ تو هر زمینه‌ای اونقدر خوبه که به شخصه نمیتونم با اسکایریم مقایسش کنم :D
پستت رو لایک کردم ولی نمیدونم رو چه حسابی پای اسکاریم رو کشیدی وسط ؟ مرد مومون یکی سال 2011 منتشر شد یکی سال 2015 یکی نسل هفت یکی نسل هشت بابا حداقل F4 رو مثال میزدی :| موفقیتی که بتزدا سر اسکاریم بدست اورد رو ممکنه حالا حالا بهش نرسه همین طور CDPR جفتشون تو زمان خودشون غوغا کردن ایا این انصافه بیام باهم مقایسشون کنیم ؟ اونم تو دو دوره مختلف از صنعت بازی سازی ؟
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
جدی مشکل کامبت بازی چیه؟ انتظار کومبو در حد DMC که نداشتی؟ :D واقعا اتک زدن با سورد خیلی جذاب و خوبه + آنلاک کردن اسکیل‌ها مختلف که مثل مربع یا مثلث رو نگه داری یه حرکت جدید میزنه، به اینا استفاده از Signها رو هم اضافه کن و آپگرید کردنشون که حتی Alternate Sign هم باز میشه که یه کار کاملا جدید واست انجام میدن. همینطور آنلاک کردن بقیه اسکیل‌ها مثلا Alchemy که کلا استفاده از پوشن و بمب‌هارو وارد فاز جدید میکنه
استفاده درست از Oil, Decoction, Potion و بمب‌ها بازی رو به شدت جذابتر میکنه مخصوصا روی درجه‌سختی دث‌مارچ. همه اینارو کنار هم بذاری میبینی چقدر عمق گیم‌پلی و سیستم مبارزات زیاد هستش
سیستم پیشرفت کرکتر دیگه مشکلش چیه؟ :D من خودم دور اول + ۲تا dlc که تموم کردم لول ۵۳ شدم و الانم اواسط پلی‌ترو دوم هستم لول ۷۲ شدم. تک‌تک اسکیل‌هایی که باز میکنی کاملا به کار میان و تغییرشون کاملا محسوسه. حالا نمیدونم خون و شداب رو بازی کردی یا نه اما اون یه چیزایی اضافه میکنه به بازی به شخصه کرک و پرم ریخت. واقعا این بازی اگه دست EA یا اکتی بود همون DLC رو راحت به قیمت ۶۰$ میفروختن :D
ویچر۳ هیچ کوعست تکرار و خسته کننده‌ای نداره که پشیمون شی از رفتنشون‌ اصطلاحا میگن فچ کوعست اگه اشتباه نکنم که خب اسکایریم ماشالا منبع این نوع کوعسته :D
بعضی ساید کوعستای بازی واقعا میرزیدن به کوعست اصلی بقیه بازی‌ها اینقدر که جزئیات داستانیشون عالی بود. اون همه کرکتر خوب و بد طراحی کرد برای هر کوعست. حتی ویچر کانترکت‌ها هم محدود به کشتن مانستر نمیشدن و خیلیاشون یه داستان خوب داشتن
توی dlc برای پیدا کردن دیاگرام‌های گرندمستر بازی شمارو نمیفرسته فقط دنبال جمع کردنشون، برای هر کدوم یه اتفاق یونیک و خاص میفته با یه بک‌استوری خوب ازون منطقه یا دیاگرام. واقعا گستردگی و عظمت ویچر۳ تو هر زمینه‌ای اونقدر خوبه که به شخصه نمیتونم با اسکایریم مقایسش کنم :D
قسنگ اریا اینا یک مدت بحث داشتن سر گیم پلی بازی اتفاقا صفحات پیش خیلی خوب بچه ها صحبت کردن کاربر Adidas95 ببینی قسنگ میگه مشکلش دقیق چیه و مقایسه هم میکنه
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,823
نام
نـــــــویـــــــــد
پستت رو لایک کردم ولی نمیدونم رو چه حسابی پای اسکاریم رو کشیدی وسط ؟ مرد مومون یکی سال 2011 منتشر شد یکی سال 2015 یکی نسل هفت یکی نسل هشت بابا حداقل F4 رو مثال میزدی :| موفقیتی که بتزدا سر اسکاریم بدست اورد رو ممکنه حالا حالا بهش نرسه همین طور CDPR جفتشون تو زمان خودشون غوغا کردن ایا این انصافه بیام باهم مقایسشون کنیم ؟ اونم تو دو دوره مختلف از صنعت بازی سازی ؟

با طناب دوستمون رفتم توی چاه :D
وگرنه خودمم هم فالوت رو بازی کردم هم اسکایریم رو، اما گفت ویچر جذابیت اسکایریم رو نداره منم بین خوب و خوبتر یکیو انتخاب کردم و اینجوری شد که پای اسکایریم اومد وسط :D
الانم ویرایش کردم تا تاپیک نره تو دیوار :D
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,402
اینکه شما علاقه ای به فهمیدن اطلاعات دنیای ویچر نداری فرق میکنه با اینکه دیالوگ ها بیخود گذاشته شدن.

دوست عزیز شما گویا پست رو نخوندی ، دقیقا نوشتم که دیالوگ ها خیلی با کیفیته ، " اما هرکسی علاقه به اطلاعات دنیای ویچر نداره " کسی که فقط دنبال لور باشه میره کتاباشو میخونه ، اکثر مردم بازی رو برا گیمپلی اش میگیرن ...

جدی مشکل کامبت بازی چیه؟

والا سخته کاملا و دقیقا توضیح بدم چون بیشتر مساله کامبت و آپگرید ویچر یه مساله حسی هست نه چیزی که بشه در قالب کلمات گفت ، تو اون تاپیک امتیازات اعضا هم نوشتم ، کامبت همه المان های لازم رو داره ، اما بقول خارجی ها Satisfying نیست ، اون حس روان بودن و سنگینی لازم رو القا نمیکنه ، وگرنه درباره المان ها خب منم نگفتم مثلا تنوع اسلحه یا Sign کمه یا چیزی ... همه اینا رو داره اما برای یه سری افراد از جمله خودم راضی کننده نیست . البته این موضوع راضی کننده نبودن شاید ( این فقط یه فرضیه است !) برای اکثر مخاطب ها از جمله منتقد ها قابل لمس هست ، اما انقد جهان بازی و داستان بازی شاهکار بوده که این مورد رو چشم پوشی کردن و نمره ای بابتش کم نکردن . دقیقا جریان سیستم آپگرید هم همینطوره ، ینی کاملا اسبابش فراهمه شما گرالت رو به تخصصی ترین شکل ممکن آپگرید کنید ، اما اون حس پیشرفتی که در بازی های بتزدا و ... دریافت میکنید تو این بازی حس نمیکنید .
من تمام سعیم رو کردم که منظورم رو برسونم اما شاید کسی که خودش توی بازی سازی سر رشته داره بهتر بتونه توضیح بده که چرا گیمپلی ویچر 3 اینگونه هست :D
بهرحال پیش میاد که آدم کاملا ناخواسته و بدون غرض نظرش راجع به یه بازی برعکس اکثریت باشه خودم تقریبا همیشه وقتی بازی ای متاش خوب میشد نظرم موافقش بود ، و ویچر 3 اولین موردی بود که انقد با منتقدا و اکثریت گیمر ها اختلاف نظر داشتم ( پدیده شده بود برام این قضیه:D )... البته فقط راجع به گیمپلی . جهان باز و شخصیت پردازی و روایت این عنوان بنظر من هم شاهکار بود .

خدایا توبَ
با این وضعیتت نقد هم میکنی بازی رو ؟ :D خسته نباشی واقعا

مسابقه اطلاعات عمومی ویچر :D اگه بود شرکت میکردیم تا معلوم شه واقعا نیازی به گوش دادن همه دیالوگ ها هست یا نه :D
 
آخرین ویرایش:

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,402
قسنگ اریا اینا یک مدت بحث داشتن سر گیم پلی بازی اتفاقا صفحات پیش خیلی خوب بچه ها صحبت کردن کاربر Adidas95 ببینی قسنگ میگه مشکلش دقیق چیه و مقایسه هم میکنه

سلام من چند صفحه عقب رفتم ندیدم میشه نقل قول کنی ؟
کنجکاو شدم جریان چی بوده :D:-?
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
سلام من چند صفحه عقب رفتم ندیدم میشه نقل قول کنی ؟
کنجکاو شدم جریان چی بوده :D:-?
بحث کرده بودن درباره سیستم مبارزات یک کاربری بود پروفایلش عکس زیدان بود قشنگ توضیح میداد نسبتا نقاط ضعف سیستم مبارزات بازی میگفت از دو خیلی بهبودش دادن ولی باید بخونی پیداش میکنم حالا جالب بود خودشم فن شدید بازی بود
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,939
نام
احمد
جدی مشکل کامبت بازی چیه؟ انتظار کومبو در حد DMC که نداشتی؟ :D واقعا اتک زدن با سورد خیلی جذاب و خوبه + آنلاک کردن اسکیل‌ها مختلف که مثل مربع یا مثلث رو نگه داری یه حرکت جدید میزنه، به اینا استفاده از Signها رو هم اضافه کن و آپگرید کردنشون که حتی Alternate Sign هم باز میشه که یه کار کاملا جدید واست انجام میدن. همینطور آنلاک کردن بقیه اسکیل‌ها مثلا Alchemy که کلا استفاده از پوشن و بمب‌هارو وارد فاز جدید میکنه
استفاده درست از Oil, Decoction, Potion و بمب‌ها بازی رو به شدت جذابتر میکنه مخصوصا روی درجه‌سختی دث‌مارچ. همه اینارو کنار هم بذاری میبینی چقدر عمق گیم‌پلی و سیستم مبارزات زیاد هستش
سیستم پیشرفت کرکتر دیگه مشکلش چیه؟ :D من خودم دور اول + ۲تا dlc که تموم کردم لول ۵۳ شدم و الانم اواسط پلی‌ترو دوم هستم لول ۷۲ شدم. تک‌تک اسکیل‌هایی که باز میکنی کاملا به کار میان و تغییرشون کاملا محسوسه. حالا نمیدونم خون و شراب رو بازی کردی یا نه اما اون یه چیزایی اضافه میکنه به بازی به شخصه کرک و پرم ریخت. واقعا این بازی اگه دست EA یا اکتی بود همون DLC رو راحت به قیمت ۶۰$ میفروختن :D
ویچر۳ هیچ کوعست تکرار و خسته کننده‌ای نداره که پشیمون شی از رفتنشون‌ اصطلاحا میگن فچ کوعست اگه اشتباه نکنم.
بعضی ساید کوعستای بازی واقعا میرزیدن به کوعست اصلی بقیه بازی‌ها اینقدر که جزئیات داستانیشون عالی بود. اون همه کرکتر خوب و بد طراحی کرد برای هر کوعست. حتی ویچر کانترکت‌ها هم محدود به کشتن مانستر نمیشدن و خیلیاشون یه داستان خوب داشتن
توی dlc برای پیدا کردن دیاگرام‌های گرندمستر بازی شمارو نمیفرسته فقط دنبال جمع کردنشون، برای هر کدوم یه اتفاق یونیک و خاص میفته با یه بک‌استوری خوب ازون منطقه یا دیاگرام. واقعا گستردگی و عظمت ویچر۳ تو هر زمینه‌ای که فکرشو بکنی عالیه :D

راه اسکایریم و ویچر از هم جدا هستن، و هر دو عنوان بدون شک بزرگترین بازی های ساخته شده تو تاریخ صعنت گیم هستن.

ویچر 3 رو نمیشه با اسکایریم مقایسه کرد... چون ویچر بیشتر یک بازی دیالوگ محور است، حالا گیم پلی داره اسکیل داره، و در این مورد هم واقعا بزرگ و کامل هست ولی اون چیزی که اسکایریم در مورد گیم پلی داره رو نمیشه باهاش مقایسه کرد، چون اسکایریم هم داستان داره، ولی به هیچ عنوان اون داستان عظیم و شخصت پردازی بزرگ و گسترده ویچر 3 رو نداره، و این که اسکایریم بیشتر یک عنوان لوت محور است و همان طور که ویچر 3 بیشتر یک عنوان داستانی و دیالوگ محور است، همون طور که میبینیم وقتی یک کویست اصلی رو تموم میکنی میبینی اندازه 3-4 تا بازی دیالوگ داره:D و در کنار اون سیستم لوت و اسکیل و لول اپ کاملی ولی نه در حد اسکایریم هم داره.:D
 

Albis

کاربر سایت
Sep 11, 2008
1,761
به نظرم تنها مشکل کامبت بازی آسون بودن بیش از حدش بعد یه مدت هست. مثلا اول بازی شاید باس فایت پدرتونو در بیاره و به شدت اذیت کنه (مخصوصا روی دث مارچ، مودای پایین تر ارزش بازی کردن ندارند به نظرم چون به شدت آسون هستند!) ولی مثلا توی لولای بالاتر و به خصوص اند گیم به شدت آسون میشه. باس فایتا تنوع خوبی دارن اما خب اکثرا استراتژی یکسانی دارند و باید فقط Dodge کنین. شاید سخت ترین باس :
توی بازی اصلی Imlerith، توی Heart of Stone اون Prince Toad و توی Blood and Wine هم صد البته Dettlaff. از بین همه اینا سخت ترینشون صد البته Dettlaf هست که هم تایمینگ خوب میخواست، هم استرتاژی و هم به شدت طولانی بود نسبت به بقیشون!

صد البته نسبت به اسکایریم هم آسون تر هست. از سیستم Skill و لول آپ بازی که بسیار ساده و کارآمده (در مقایسه با اسکایریم که 100 تا شاخه و 100 تا اسکیل هست و تا بخوای اکثرشو یاد بگیری 50% بازی رفته) و خب منکر این نیستم گیم پلی اسکایریم گسترده تره و RPG کامل تری هست از نظر گیم پلی اما چیزی که به ویچر برتری میده کاراکترپردازی، داستان و اتمسفر قوی اون هست.

(تو زمینه فیزیک جفتشون به شدت افتضاح عمل کردن و حرفی واسه گفتن ندارن :D )
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر