Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
سلام دوستان.
من تو اين side quest لعنتي گير كردم.
اسمش اينه : get rid of the werewolf in the garden witcher 3
كه يه باغيه بايد اين گرگينرو بكشي. هرچي مي كشمش يا غذا مي دم بهش كويست تموم نميشه. جان هركي دوس دارين كمك كنين
دقیق یادم نیست ولی فکر کنم باید بهش گوشت گرگ میدادی.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
Witcher 3 Patch 1.20 - Changelog
کلی تغییرات داره این آپدیت که باعث میشه لذت بازی کردن دو چندان بشه :D

Improvements

  • Adds book titled 'A Miraculous Guide to Gwent' which displays number of gwent cards missing from player's base-game collection and information on where to find them, thus facilitating completion of achievement titled Collect 'Em All. Tome in question can be obtained either from gwent playing scholar in Prologue or from merchant near St. Gregory's Bridge in Gildorf district of Novigrad.
  • Adds option to display herb names above available interactions.
  • Adds option in Options/Gameplay to enable enemy level upscaling. If foes are too easy to defeat due to level difference, upscaling will render them a challenge. Change will not affect experience point gain, loot, or quest rewards. Option can be enabled or disabled at any time, even during combat (however, Vitality/Essence of foes is then fully restored).
  • Adds option in Options/Gameplay to disable automatic drawing and sheathing of sword.
  • Increases incidence of, and thus chances of finding, several monster-based ingredients required for crafting high level alchemy formulae.
  • Improves Player Statistics panel, adding maneuverable Geralt model. Improves visuals in panel for better readability.
  • Adds new functionality to books and scrolls. When first collected, they can be read immediately using single button without need of navigating to Inventory panel. All found but not yet read books and scrolls are stored in Quest Items and Other categories. Once read, books and scrolls can be sold as their content is saved in Books section of Glossary.
  • Improves overall visuals in Character Development panel.
  • Improves Inventory whereby items are divided into additional subcategories within their grids: weapons and armor; oils, potions and bombs; quest items and others; food and equestrian gear; crafting and alchemy. Additionally, introduces redesign of tooltips enabling their resizing with single button. Also, item comparison is easier than ever given addition of summary of changes in stats.
  • Improves Inventory navigation when using gamepad. Slots are divided into sections and right stick can be used to jump between them.
  • Improves Crafting panel in merchant shops. Adds option to purchase missing diagram components directly from Crafting panel when talking to merchant, as well as clearer descriptions and option to resize item descriptions.
  • Introduces redesign of Repair panel in merchant shops. Adds single button enabling players to repair all equipped items.
  • Improves Remove Upgrade panel in merchant shops.
  • Improves Quick Access Menu whereby it can be accessed in one of two modes, with action either paused or slowed depending on button used.
  • Adds functionality whereby crossbow bolts can be switched via Quick Access Menu rather than being equipped from Inventory.
  • Adds counter for bombs and crossbow bolts to Quick Access Menu.
  • Improves region maps by adding pin filtering, more intuitive quest tracking, and a region overview for faster navigation.
  • Adds three new custom pins allowing players to mark areas for future reference.
  • Improves Adrenaline Bar which better displays number of stored Adrenaline Points and their status.
  • Improves display and behavior of Buffs, displayed in more intuitive manner showing time left, strength percentage, stacks, charges, or permanence where applicable. Buff icons now blink for approx. 10 seconds before expiration. For improved visibility, names and exact expiration times for all effects are only visible when Quick Access menu is active.
  • Changes icons for decoctions, rendering them recognizable at first glance.
  • Changes icons for oils, rendering them recognizable at first glance.
  • Changes gwent card icons in shops, rendering factions recognizable at first glance.
  • Changes icons for mutagens.
  • Adds feature whereby equipment exceeding player character level can be previewed on character.
  • Improves sorting in Journal whereby active quest tab is always open and tracked quest is at top of quest list.
  • Improves quest item visuals so that Hearts of Stone and Blood and Wine quest items are now tagged with blue and red exclamation points, respectively.

-Gwent-
  • Quest titled Collect 'Em All is now marked as failed if player does not succeed in collecting Milva, Vampire Bruxa and Dandelion gwent cards during gwent tournament in quest titled A Matter of Life and Death.

-Visual-
  • Fixes PC-specific issue whereby there was no change in appearance between Nvidia Hairworks 3-day beard (stage 2) and full beard (stage 4).
  • Fixes issue whereby Geralt's clothing was not properly restored after sex scenes.
  • Fixes visual issue whereby guards holding torches would have inverse kinematics when animated.
  • Fixes PS4-specific visual issue whereby texture of water puddles would not fade properly.


-Gameplay-
  • Updates description of Superior Blizzard potion. Potion now slows time for a short period whenever an enemy is slain. Additionally, during this period actions do not deplete Stamina if 3 Adrenaline Points are available.
  • Fixes issue whereby indicator for Oil charges would appear incorrectly in New Game Plus mode.
  • Fixes issue whereby Flood of Anger skill could endlessly increase Sign intensity.
  • Fixes issue whereby Ciri could be missing her scabbard in certain situations.
  • Fixes issues whereby damage from Northern Wind bombs could be calculated incorrectly.
  • Fixes issue whereby pool of experience points would invert to negative value when player reached level 70 cap or used Potion of Clearance.
  • Fixes PC platform-specific issue whereby only the 'E' key would open Stash chest despite user manually changing relevant key binding
 

a2010

کاربر سایت
Jul 26, 2012
756
نام
علی
سلام دوستان.
من تو اين side quest لعنتي گير كردم.
اسمش اينه : get rid of the werewolf in the garden witcher 3
كه يه باغيه بايد اين گرگينرو بكشي. هرچي مي كشمش يا غذا مي دم بهش كويست تموم نميشه. جان هركي دوس دارين كمك كنين
سلام
یا باید گوشت گرگینه بهش بدی تا کشته بشه
یا یه جوری که الان دقیق یادم نمیاد طلسمش رو بشکنی...
شما اسم کوئست رو یه سرچ بکن تو گوگل راهنمایی هاش هست...
 

LeBron James 6

کاربر سایت
Mar 18, 2012
1,886
نام
S'Ali Ghaderi
دوستان وضعیت دریافت تروفیها چه طوره؟سخت پلات میشه؟

ببین عموم تروفی هاش کاری نداره، اما واقعا ۳،۲ تا تروفی خیلی سخت داره، من که عموما اصن بازیارو پلات نمیکنم با عشق و علاقه نشستم پلاتش کردم اینو:D
 
  • Like
Reactions: Sherytto

NO ps3

کاربر سایت
May 5, 2009
2,164
نام
محسن
این بازی رو دارم واسه بار دوم میرم تا ایشالله dlc جدید بیاد حالا بهترین مادی که واسه گرافیک اومده رو معرفی کنید ؟؟!!! تا حالا جایی ندیدم بر عکس GTA v مادی رو برای این گزاشتن باشن !!!!
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
این بازی رو دارم واسه بار دوم میرم تا ایشالله dlc جدید بیاد حالا بهترین مادی که واسه گرافیک اومده رو معرفی کنید ؟؟!!! تا حالا جایی ندیدم بر عکس GTA v مادی رو برای این گزاشتن باشن !!!!
مود ها رو اطلاع ندارم اما این SweetFX به نظر من خیلی خوبه : [R]ainy™.SweetFX.TheWitcher3.rar
 

Geralt Witcher

کاربر سایت
May 13, 2010
510
نام
محمد
همه جور گوشتي دادم بهش اكي نميشه :((
ميشه بيشتر كمك كني ؟

اين گرگينه هرچي بكشيش دوباره زنده ميشه چون طلسم شدست. تو شهر كناري لب ساحل يه مرده هست بايد باهاش صحبت كني. حواست باشه تورو تحريك ميكه باهاش بجنگي اما بايد گزينه صحبت رو انتخاب كني. اونوقت روش باطل كردن طلسمو بهت ميگه
 
  • Like
Reactions: Sobhan_23

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر