The Witcher 3: Wild Hunt [پست اول حتماً خوانده شود]

.sandman.

کاربر سایت
Aug 27, 2012
651
28
نام
Armin

نام: The Witcher 3 Wild Hunt
سازنده:CD Project Red
ناشر:Warner Bros
تاریخ انتشار:May 19th,2015​

به جرئت میتوان سری The Witcherرا جز بهترین بازی های rpg تاریخ بازی های رایانه ای دانست، چه از لحاظ داستان چه شخصیت پردازی چه گرافیک فنی و هنری و... این سری همیشه قدرتمند ظاهر شده است.
همون طور که انتظار میرفت نسخه سوم این بازی درحال ساخت برای سال 2015 می باشد.طبق اطلاعاتی که تا حالا از بازی بدست اومده بازی به صورت کاملا Open World میباشد و به گفته سازنده های بازی محیط بازی 20 درصد بزرگ تر از دنیای بازی معروف شرکت Bethesda یعنی TES Skyrim میباشد و هم چنین 40 برابر بزرگ تر از محیط های نسخه قبلی یعنی The Witcher 2.
بزرگی بازی فقط توی محیط خلاصه نشده و باید منتظر داستان و شخصیت پردازی بسیار عمیق تر و بزرگتر نسبت به قبل باشیم.
بازی توسط موتور Red Engine 3 در حال ساخته و سازنده بازی نیز همون CD Project Red دوست داشتنیه.
شایان ذکر است که بازی کاملا نسل بعدی میباشد و نباید منتظر نسخه ای از بازی برای کنسول های این نسل باشید!

آپدیت:

*هیچ اموزشی از ابتدا در بازی وجود ندارد و شخصیت اصلی در طی زمان انها را کسب خواد کرد

*داستان اصلی بازی در حدود 40 تا 50 ساعت خواهد بود وهمین 50 ساعت open worldدر انتظار شما خواهد بود

GERALT*در شرایط گوناگون قادر خواهد بود تصمیم خود را عوض کند برای نمونه اگر در میان چندین غول(باس ) قرار گرفته باشید می توانید تغییر موضع یا تصمیم دهید

*از fedex questsخبری نیست

*نسخه کنسولی بازی بر روی 30 فریم قفل شده

*GERALTدارای قابلیت های مختلفی هست برای مثال شما می توانید راه زن باشید

*قابلیت پریدن از روی اسب و همچنین حرکات مختلف به GERALTاضافه شده

*شما خواهید توانست مانند بتمن توانای ها و نقاط ضعف دشمن خود را بررسی کنید

*انتخاب و تصمیم های شما بر روی بازی اثر خواد داشت

تصاویری از بازی:








تربلر سینماتیک جدید بازی:

لینک دانلود

ویزایش:
بازی عرضه شد و با یک شاهکار طرف هستیم:

GameSpot 10/10
GamePlanet 10/10
Digital Spy 10/10
Guardian 10/10
Eurogamer Poland 10/10
...
تاپیک امتیازات




The witcher 3 wild Hunt Is One of the Best Games Ever Made
GameSpot


ناظم بخش:

به هیچ عنوان بدون استفاده از تگ اسپویلر داستان بازی را لو ندهید، در صورت مشاهده پست هایی که حاوی اسپول داستانی بازی باشند به شدت با کاربر خاطی بر خورد خواهد شد. سوالات خود را در مورد بازی در تگ اسپویلر قرار بدهید و ذکر کنید که دارای اسپویل است.
 
آخرین ویرایش:

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
1,239
2,516
مرسی دوست عزیرم . اقا فقط من زبانم خیلی داغونه میخواستم بدونم موقع بازی اذیت کننده نیست ؟
کاملا داستان محور هست ویچر ، گیمپلی اش در حد اسکایریم یا سری سولز جذاب نیست و این داستانش هست که برای مردم جالب ترش میکنه
خودم خیلی به lore جهان ویچر و کلا فانتزی قدیمی علاقه نداشتم بزور تمومش کردم چون گیمپلی در اون حد نیست که همه رو میخکوب کنه پای خودش
نکته دیگه که باید توجه کنید طولانی بودن دیالوگ های ویچر هست ، برخلاف فالوت یا اسکایریم و ... که معمولا دیالوگ هاشون اصل مطلب رو میگن و خیلی خلاصه هستن
دیالوگ های ویچر حاشیه پردازی زیاد داره با این که خیلی خوب نوشته شده ، ولی همونطور که گفتم برا هرکسی جالب نیست ، من کلا 95% مواقع داشتم تند تند مربع میزدم که دیالوگ ها اسکیپ بشه و با این وجود خط داستانی اصلی رو کامل متوجه شدم !!
ینی تا این حد حاشیه پردازی داره !!
 
  • Like
Reactions: Jack cooper

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
12,553
15,639
نام
نـــــــویـــــــــد
کاملا داستان محور هست ویچر ، گیمپلی اش در حد اسکایریم یا سری سولز جذاب نیست و این داستانش هست که برای مردم جالب ترش میکنه
خودم خیلی به lore جهان ویچر و کلا فانتزی قدیمی علاقه نداشتم بزور تمومش کردم چون گیمپلی در اون حد نیست که همه رو میخکوب کنه پای خودش
نکته دیگه که باید توجه کنید طولانی بودن دیالوگ های ویچر هست ، برخلاف فالوت یا اسکایریم و ... که معمولا دیالوگ هاشون اصل مطلب رو میگن و خیلی خلاصه هستن
دیالوگ های ویچر حاشیه پردازی زیاد داره با این که خیلی خوب نوشته شده ، ولی همونطور که گفتم برا هرکسی جالب نیست ، من کلا 95% مواقع داشتم تند تند مربع میزدم که دیالوگ ها اسکیپ بشه و با این وجود خط داستانی اصلی رو کامل متوجه شدم !!
ینی تا این حد حاشیه پردازی داره !!
گیم‌پلی این بدبخت دیگه چجوری باید باشه که ملت میخکوب شن؟ :D
البته هرکی یه سلیقه‌ای داره. من خودم خیلی خوشم اومد از سیستم مبارزات بازی. حالا چطور جذابیت سولزبورن یا اسکایریم رو نمیتونه داشته باشه نمیدونم :D
در مورد دیالوگ و الکی بودنشون هم بازم نظرتون محترم است :D
داستان اصلی رو کامل متوجه شدین، یعنی فهمیدین که داریم میریم یکیو نجات بدیم دیگه اره ؟ :D
یعنی واقعا به نظرت تیم سازنده اینقدر بیکار بودن که هزاران خط دیالوگ بنویسن که همشونم حاشیه پردازی و الکیه ؟ :D
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
1,239
2,516
داستان اصلی رو کامل متوجه شدین، یعنی فهمیدین که داریم میریم یکیو نجات بدیم دیگه اره ؟ :D
شاید باورت نشه ولی آره :D حالا نود و پنج درصد هم که اغراق بود ولی هفتاد درصدش رو قشنگ اسکیپ کردم از اول تا آخرش دستم رو مربع بود :D
بصورت گزینشی کار میکردم ینی ساید کوئست ها که کلا هیچی همرو اسکیپ میکردم ، کوئست های اصلی هم تا حدی که بفهمم الان پلنشون چیه گرالت و رفقا و چرا میخوان اینکارو بکنن ، بقیه رو اسکیپ میکردم ، خیلی مواقع اول جمله رو بشنوی دیگه مشخصه تا آخرش چی میخواد بگه نیازی به اونقدر دقت نیست . البته کیفیت دیالوگ های ویچر برا منم روشن بود و نگفتم علکیه ، نکته ای که روش تاکید دارم اینه که فقط برا دوستداران جهان ویچر یا کلا اینجور جهانای فانتزی و جادویی جذابیت داره ، خیلی افراد مث من خب فقط دنبال کامبت خوب ، سیستم پیشرفت کاراکتر خوب ، و اکسپلوریشن خوب هستن ، که وچر فقط نیاز آخر رو براورده میکنه ...
 

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,166
1,879
شاید باورت نشه ولی آره :D حالا نود و پنج درصد هم که اغراق بود ولی هفتاد درصدش رو قشنگ اسکیپ کردم از اول تا آخرش دستم رو مربع بود :D
بصورت گزینشی کار میکردم ینی ساید کوئست ها که کلا هیچی همرو اسکیپ میکردم ، کوئست های اصلی هم تا حدی که بفهمم الان پلنشون چیه گرالت و رفقا و چرا میخوان اینکارو بکنن ، بقیه رو اسکیپ میکردم ، خیلی مواقع اول جمله رو بشنوی دیگه مشخصه تا آخرش چی میخواد بگه نیازی به اونقدر دقت نیست . البته کیفیت دیالوگ های ویچر برا منم روشن بود و نگفتم علکیه ، نکته ای که روش تاکید دارم اینه که فقط برا دوستداران جهان ویچر یا کلا اینجور جهانای فانتزی و جادویی جذابیت داره ، خیلی افراد مث من خب فقط دنبال کامبت خوب ، سیستم پیشرفت کاراکتر خوب ، و اکسپلوریشن خوب هستن ، که وچر فقط نیاز آخر رو براورده میکنه ...
تمام اون دیالوگ هایی که شما اسکیپ میکنید اطلاعات میدن درباره جهان بازی. مثلا همون اوایل بازی، از توی دیالوگ ها میشه فهمید چرا به Bloody Baron این اسم رو دادن.
دیالوگ ها کاملا هوشمندن و حاوی اطلاعات. اینکه شما علاقه ای به فهمیدن اطلاعات دنیای ویچر نداری فرق میکنه با اینکه دیالوگ ها بیخود گذاشته شدن.
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
12,553
15,639
نام
نـــــــویـــــــــد
شاید باورت نشه ولی آره :D حالا نود و پنج درصد هم که اغراق بود ولی هفتاد درصدش رو قشنگ اسکیپ کردم از اول تا آخرش دستم رو مربع بود :D
بصورت گزینشی کار میکردم ینی ساید کوئست ها که کلا هیچی همرو اسکیپ میکردم ، کوئست های اصلی هم تا حدی که بفهمم الان پلنشون چیه گرالت و رفقا و چرا میخوان اینکارو بکنن ، بقیه رو اسکیپ میکردم ، خیلی مواقع اول جمله رو بشنوی دیگه مشخصه تا آخرش چی میخواد بگه نیازی به اونقدر دقت نیست . البته کیفیت دیالوگ های ویچر برا منم روشن بود و نگفتم علکیه ، نکته ای که روش تاکید دارم اینه که فقط برا دوستداران جهان ویچر یا کلا اینجور جهانای فانتزی و جادویی جذابیت داره ، خیلی افراد مث من خب فقط دنبال کامبت خوب ، سیستم پیشرفت کاراکتر خوب ، و اکسپلوریشن خوب هستن ، که وچر فقط نیاز آخر رو براورده میکنه ...
جدی مشکل کامبت بازی چیه؟ انتظار کومبو در حد DMC که نداشتی؟ :D واقعا اتک زدن با سورد خیلی جذاب و خوبه + آنلاک کردن اسکیل‌ها مختلف که مثل مربع یا مثلث رو نگه داری یه حرکت جدید میزنه، به اینا استفاده از Signها رو هم اضافه کن و آپگرید کردنشون که حتی Alternate Sign هم باز میشه که یه کار کاملا جدید واست انجام میدن. همینطور آنلاک کردن بقیه اسکیل‌ها مثلا Alchemy که کلا استفاده از پوشن و بمب‌هارو وارد فاز جدید میکنه
استفاده درست از Oil, Decoction, Potion و بمب‌ها بازی رو به شدت جذابتر میکنه مخصوصا روی درجه‌سختی دث‌مارچ. همه اینارو کنار هم بذاری میبینی چقدر عمق گیم‌پلی و سیستم مبارزات زیاد هستش
سیستم پیشرفت کرکتر دیگه مشکلش چیه؟ :D من خودم دور اول + ۲تا dlc که تموم کردم لول ۵۳ شدم و الانم اواسط پلی‌ترو دوم هستم لول ۷۲ شدم. تک‌تک اسکیل‌هایی که باز میکنی کاملا به کار میان و تغییرشون کاملا محسوسه. حالا نمیدونم خون و شراب رو بازی کردی یا نه اما اون یه چیزایی اضافه میکنه به بازی به شخصه کرک و پرم ریخت. واقعا این بازی اگه دست EA یا اکتی بود همون DLC رو راحت به قیمت ۶۰$ میفروختن :D
ویچر۳ هیچ کوعست تکرار و خسته کننده‌ای نداره که پشیمون شی از رفتنشون‌ اصطلاحا میگن فچ کوعست اگه اشتباه نکنم.
بعضی ساید کوعستای بازی واقعا میرزیدن به کوعست اصلی بقیه بازی‌ها اینقدر که جزئیات داستانیشون عالی بود. اون همه کرکتر خوب و بد طراحی کرد برای هر کوعست. حتی ویچر کانترکت‌ها هم محدود به کشتن مانستر نمیشدن و خیلیاشون یه داستان خوب داشتن
توی dlc برای پیدا کردن دیاگرام‌های گرندمستر بازی شمارو نمیفرسته فقط دنبال جمع کردنشون، برای هر کدوم یه اتفاق یونیک و خاص میفته با یه بک‌استوری خوب ازون منطقه یا دیاگرام. واقعا گستردگی و عظمت ویچر۳ تو هر زمینه‌ای که فکرشو بکنی عالیه :D
 
آخرین ویرایش:

FPS Douug

کاربر سایت
May 9, 2015
95
106
شاید باورت نشه ولی آره :D حالا نود و پنج درصد هم که اغراق بود ولی هفتاد درصدش رو قشنگ اسکیپ کردم از اول تا آخرش دستم رو مربع بود :D
بصورت گزینشی کار میکردم ینی ساید کوئست ها که کلا هیچی همرو اسکیپ میکردم ، کوئست های اصلی هم تا حدی که بفهمم الان پلنشون چیه گرالت و رفقا و چرا میخوان اینکارو بکنن ، بقیه رو اسکیپ میکردم
خدایا توبَ
با این وضعیتت نقد هم میکنی بازی رو ؟ :D خسته نباشی واقعا
 
  • Like
Reactions: Max Payne Pay

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
14,184
70,194
نام
∂αнмα
جدی مشکل کامبت بازی چیه؟ انتظار کومبو در حد DMC که نداشتی؟ :D واقعا اتک زدن با سورد خیلی جذاب و خوبه + آنلاک کردن اسکیل‌ها مختلف که مثل مربع یا مثلث رو نگه داری یه حرکت جدید میزنه، به اینا استفاده از Signها رو هم اضافه کن و آپگرید کردنشون که حتی Alternate Sign هم باز میشه که یه کار کاملا جدید واست انجام میدن. همینطور آنلاک کردن بقیه اسکیل‌ها مثلا Alchemy که کلا استفاده از پوشن و بمب‌هارو وارد فاز جدید میکنه
استفاده درست از Oil, Decoction, Potion و بمب‌ها بازی رو به شدت جذابتر میکنه مخصوصا روی درجه‌سختی دث‌مارچ. همه اینارو کنار هم بذاری میبینی چقدر عمق گیم‌پلی و سیستم مبارزات زیاد هستش
سیستم پیشرفت کرکتر دیگه مشکلش چیه؟ :D من خودم دور اول + ۲تا dlc که تموم کردم لول ۵۳ شدم و الانم اواسط پلی‌ترو دوم هستم لول ۷۲ شدم. تک‌تک اسکیل‌هایی که باز میکنی کاملا به کار میان و تغییرشون کاملا محسوسه. حالا نمیدونم خون و شداب رو بازی کردی یا نه اما اون یه چیزایی اضافه میکنه به بازی به شخصه کرک و پرم ریخت. واقعا این بازی اگه دست EA یا اکتی بود همون DLC رو راحت به قیمت ۶۰$ میفروختن :D
ویچر۳ هیچ کوعست تکرار و خسته کننده‌ای نداره که پشیمون شی از رفتنشون‌ اصطلاحا میگن فچ کوعست اگه اشتباه نکنم که خب اسکایریم ماشالا منبع این نوع کوعسته :D
بعضی ساید کوعستای بازی واقعا میرزیدن به کوعست اصلی بقیه بازی‌ها اینقدر که جزئیات داستانیشون عالی بود. اون همه کرکتر خوب و بد طراحی کرد برای هر کوعست. حتی ویچر کانترکت‌ها هم محدود به کشتن مانستر نمیشدن و خیلیاشون یه داستان خوب داشتن
توی dlc برای پیدا کردن دیاگرام‌های گرندمستر بازی شمارو نمیفرسته فقط دنبال جمع کردنشون، برای هر کدوم یه اتفاق یونیک و خاص میفته با یه بک‌استوری خوب ازون منطقه یا دیاگرام. واقعا گستردگی و عظمت ویچر۳ تو هر زمینه‌ای اونقدر خوبه که به شخصه نمیتونم با اسکایریم مقایسش کنم :D
پستت رو لایک کردم ولی نمیدونم رو چه حسابی پای اسکاریم رو کشیدی وسط ؟ مرد مومون یکی سال 2011 منتشر شد یکی سال 2015 یکی نسل هفت یکی نسل هشت بابا حداقل F4 رو مثال میزدی :| موفقیتی که بتزدا سر اسکاریم بدست اورد رو ممکنه حالا حالا بهش نرسه همین طور CDPR جفتشون تو زمان خودشون غوغا کردن ایا این انصافه بیام باهم مقایسشون کنیم ؟ اونم تو دو دوره مختلف از صنعت بازی سازی ؟
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
5,397
6,584
نام
کثافت
جدی مشکل کامبت بازی چیه؟ انتظار کومبو در حد DMC که نداشتی؟ :D واقعا اتک زدن با سورد خیلی جذاب و خوبه + آنلاک کردن اسکیل‌ها مختلف که مثل مربع یا مثلث رو نگه داری یه حرکت جدید میزنه، به اینا استفاده از Signها رو هم اضافه کن و آپگرید کردنشون که حتی Alternate Sign هم باز میشه که یه کار کاملا جدید واست انجام میدن. همینطور آنلاک کردن بقیه اسکیل‌ها مثلا Alchemy که کلا استفاده از پوشن و بمب‌هارو وارد فاز جدید میکنه
استفاده درست از Oil, Decoction, Potion و بمب‌ها بازی رو به شدت جذابتر میکنه مخصوصا روی درجه‌سختی دث‌مارچ. همه اینارو کنار هم بذاری میبینی چقدر عمق گیم‌پلی و سیستم مبارزات زیاد هستش
سیستم پیشرفت کرکتر دیگه مشکلش چیه؟ :D من خودم دور اول + ۲تا dlc که تموم کردم لول ۵۳ شدم و الانم اواسط پلی‌ترو دوم هستم لول ۷۲ شدم. تک‌تک اسکیل‌هایی که باز میکنی کاملا به کار میان و تغییرشون کاملا محسوسه. حالا نمیدونم خون و شداب رو بازی کردی یا نه اما اون یه چیزایی اضافه میکنه به بازی به شخصه کرک و پرم ریخت. واقعا این بازی اگه دست EA یا اکتی بود همون DLC رو راحت به قیمت ۶۰$ میفروختن :D
ویچر۳ هیچ کوعست تکرار و خسته کننده‌ای نداره که پشیمون شی از رفتنشون‌ اصطلاحا میگن فچ کوعست اگه اشتباه نکنم که خب اسکایریم ماشالا منبع این نوع کوعسته :D
بعضی ساید کوعستای بازی واقعا میرزیدن به کوعست اصلی بقیه بازی‌ها اینقدر که جزئیات داستانیشون عالی بود. اون همه کرکتر خوب و بد طراحی کرد برای هر کوعست. حتی ویچر کانترکت‌ها هم محدود به کشتن مانستر نمیشدن و خیلیاشون یه داستان خوب داشتن
توی dlc برای پیدا کردن دیاگرام‌های گرندمستر بازی شمارو نمیفرسته فقط دنبال جمع کردنشون، برای هر کدوم یه اتفاق یونیک و خاص میفته با یه بک‌استوری خوب ازون منطقه یا دیاگرام. واقعا گستردگی و عظمت ویچر۳ تو هر زمینه‌ای اونقدر خوبه که به شخصه نمیتونم با اسکایریم مقایسش کنم :D
قسنگ اریا اینا یک مدت بحث داشتن سر گیم پلی بازی اتفاقا صفحات پیش خیلی خوب بچه ها صحبت کردن کاربر Adidas95 ببینی قسنگ میگه مشکلش دقیق چیه و مقایسه هم میکنه
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
12,553
15,639
نام
نـــــــویـــــــــد
پستت رو لایک کردم ولی نمیدونم رو چه حسابی پای اسکاریم رو کشیدی وسط ؟ مرد مومون یکی سال 2011 منتشر شد یکی سال 2015 یکی نسل هفت یکی نسل هشت بابا حداقل F4 رو مثال میزدی :| موفقیتی که بتزدا سر اسکاریم بدست اورد رو ممکنه حالا حالا بهش نرسه همین طور CDPR جفتشون تو زمان خودشون غوغا کردن ایا این انصافه بیام باهم مقایسشون کنیم ؟ اونم تو دو دوره مختلف از صنعت بازی سازی ؟
با طناب دوستمون رفتم توی چاه :D
وگرنه خودمم هم فالوت رو بازی کردم هم اسکایریم رو، اما گفت ویچر جذابیت اسکایریم رو نداره منم بین خوب و خوبتر یکیو انتخاب کردم و اینجوری شد که پای اسکایریم اومد وسط :D
الانم ویرایش کردم تا تاپیک نره تو دیوار :D
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
1,239
2,516
اینکه شما علاقه ای به فهمیدن اطلاعات دنیای ویچر نداری فرق میکنه با اینکه دیالوگ ها بیخود گذاشته شدن.
دوست عزیز شما گویا پست رو نخوندی ، دقیقا نوشتم که دیالوگ ها خیلی با کیفیته ، " اما هرکسی علاقه به اطلاعات دنیای ویچر نداره " کسی که فقط دنبال لور باشه میره کتاباشو میخونه ، اکثر مردم بازی رو برا گیمپلی اش میگیرن ...

جدی مشکل کامبت بازی چیه؟
والا سخته کاملا و دقیقا توضیح بدم چون بیشتر مساله کامبت و آپگرید ویچر یه مساله حسی هست نه چیزی که بشه در قالب کلمات گفت ، تو اون تاپیک امتیازات اعضا هم نوشتم ، کامبت همه المان های لازم رو داره ، اما بقول خارجی ها Satisfying نیست ، اون حس روان بودن و سنگینی لازم رو القا نمیکنه ، وگرنه درباره المان ها خب منم نگفتم مثلا تنوع اسلحه یا Sign کمه یا چیزی ... همه اینا رو داره اما برای یه سری افراد از جمله خودم راضی کننده نیست . البته این موضوع راضی کننده نبودن شاید ( این فقط یه فرضیه است !) برای اکثر مخاطب ها از جمله منتقد ها قابل لمس هست ، اما انقد جهان بازی و داستان بازی شاهکار بوده که این مورد رو چشم پوشی کردن و نمره ای بابتش کم نکردن . دقیقا جریان سیستم آپگرید هم همینطوره ، ینی کاملا اسبابش فراهمه شما گرالت رو به تخصصی ترین شکل ممکن آپگرید کنید ، اما اون حس پیشرفتی که در بازی های بتزدا و ... دریافت میکنید تو این بازی حس نمیکنید .
من تمام سعیم رو کردم که منظورم رو برسونم اما شاید کسی که خودش توی بازی سازی سر رشته داره بهتر بتونه توضیح بده که چرا گیمپلی ویچر 3 اینگونه هست :D
بهرحال پیش میاد که آدم کاملا ناخواسته و بدون غرض نظرش راجع به یه بازی برعکس اکثریت باشه خودم تقریبا همیشه وقتی بازی ای متاش خوب میشد نظرم موافقش بود ، و ویچر 3 اولین موردی بود که انقد با منتقدا و اکثریت گیمر ها اختلاف نظر داشتم ( پدیده شده بود برام این قضیه:D )... البته فقط راجع به گیمپلی . جهان باز و شخصیت پردازی و روایت این عنوان بنظر من هم شاهکار بود .

خدایا توبَ
با این وضعیتت نقد هم میکنی بازی رو ؟ :D خسته نباشی واقعا
مسابقه اطلاعات عمومی ویچر :D اگه بود شرکت میکردیم تا معلوم شه واقعا نیازی به گوش دادن همه دیالوگ ها هست یا نه :D
 
آخرین ویرایش:

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
1,239
2,516
قسنگ اریا اینا یک مدت بحث داشتن سر گیم پلی بازی اتفاقا صفحات پیش خیلی خوب بچه ها صحبت کردن کاربر Adidas95 ببینی قسنگ میگه مشکلش دقیق چیه و مقایسه هم میکنه
سلام من چند صفحه عقب رفتم ندیدم میشه نقل قول کنی ؟
کنجکاو شدم جریان چی بوده :D:-?
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
5,397
6,584
نام
کثافت
سلام من چند صفحه عقب رفتم ندیدم میشه نقل قول کنی ؟
کنجکاو شدم جریان چی بوده :D:-?
بحث کرده بودن درباره سیستم مبارزات یک کاربری بود پروفایلش عکس زیدان بود قشنگ توضیح میداد نسبتا نقاط ضعف سیستم مبارزات بازی میگفت از دو خیلی بهبودش دادن ولی باید بخونی پیداش میکنم حالا جالب بود خودشم فن شدید بازی بود
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,177
3,059
نام
Dara
جدی مشکل کامبت بازی چیه؟ انتظار کومبو در حد DMC که نداشتی؟ :D واقعا اتک زدن با سورد خیلی جذاب و خوبه + آنلاک کردن اسکیل‌ها مختلف که مثل مربع یا مثلث رو نگه داری یه حرکت جدید میزنه، به اینا استفاده از Signها رو هم اضافه کن و آپگرید کردنشون که حتی Alternate Sign هم باز میشه که یه کار کاملا جدید واست انجام میدن. همینطور آنلاک کردن بقیه اسکیل‌ها مثلا Alchemy که کلا استفاده از پوشن و بمب‌هارو وارد فاز جدید میکنه
استفاده درست از Oil, Decoction, Potion و بمب‌ها بازی رو به شدت جذابتر میکنه مخصوصا روی درجه‌سختی دث‌مارچ. همه اینارو کنار هم بذاری میبینی چقدر عمق گیم‌پلی و سیستم مبارزات زیاد هستش
سیستم پیشرفت کرکتر دیگه مشکلش چیه؟ :D من خودم دور اول + ۲تا dlc که تموم کردم لول ۵۳ شدم و الانم اواسط پلی‌ترو دوم هستم لول ۷۲ شدم. تک‌تک اسکیل‌هایی که باز میکنی کاملا به کار میان و تغییرشون کاملا محسوسه. حالا نمیدونم خون و شراب رو بازی کردی یا نه اما اون یه چیزایی اضافه میکنه به بازی به شخصه کرک و پرم ریخت. واقعا این بازی اگه دست EA یا اکتی بود همون DLC رو راحت به قیمت ۶۰$ میفروختن :D
ویچر۳ هیچ کوعست تکرار و خسته کننده‌ای نداره که پشیمون شی از رفتنشون‌ اصطلاحا میگن فچ کوعست اگه اشتباه نکنم.
بعضی ساید کوعستای بازی واقعا میرزیدن به کوعست اصلی بقیه بازی‌ها اینقدر که جزئیات داستانیشون عالی بود. اون همه کرکتر خوب و بد طراحی کرد برای هر کوعست. حتی ویچر کانترکت‌ها هم محدود به کشتن مانستر نمیشدن و خیلیاشون یه داستان خوب داشتن
توی dlc برای پیدا کردن دیاگرام‌های گرندمستر بازی شمارو نمیفرسته فقط دنبال جمع کردنشون، برای هر کدوم یه اتفاق یونیک و خاص میفته با یه بک‌استوری خوب ازون منطقه یا دیاگرام. واقعا گستردگی و عظمت ویچر۳ تو هر زمینه‌ای که فکرشو بکنی عالیه :D
راه اسکایریم و ویچر از هم جدا هستن، و هر دو عنوان بدون شک بزرگترین بازی های ساخته شده تو تاریخ صعنت گیم هستن.

ویچر 3 رو نمیشه با اسکایریم مقایسه کرد... چون ویچر بیشتر یک بازی دیالوگ محور است، حالا گیم پلی داره اسکیل داره، و در این مورد هم واقعا بزرگ و کامل هست ولی اون چیزی که اسکایریم در مورد گیم پلی داره رو نمیشه باهاش مقایسه کرد، چون اسکایریم هم داستان داره، ولی به هیچ عنوان اون داستان عظیم و شخصت پردازی بزرگ و گسترده ویچر 3 رو نداره، و این که اسکایریم بیشتر یک عنوان لوت محور است و همان طور که ویچر 3 بیشتر یک عنوان داستانی و دیالوگ محور است، همون طور که میبینیم وقتی یک کویست اصلی رو تموم میکنی میبینی اندازه 3-4 تا بازی دیالوگ داره:D و در کنار اون سیستم لوت و اسکیل و لول اپ کاملی ولی نه در حد اسکایریم هم داره.:D
 

Albis

کاربر سایت
Sep 11, 2008
1,881
2,062
نام
حجت
به نظرم تنها مشکل کامبت بازی آسون بودن بیش از حدش بعد یه مدت هست. مثلا اول بازی شاید باس فایت پدرتونو در بیاره و به شدت اذیت کنه (مخصوصا روی دث مارچ، مودای پایین تر ارزش بازی کردن ندارند به نظرم چون به شدت آسون هستند!) ولی مثلا توی لولای بالاتر و به خصوص اند گیم به شدت آسون میشه. باس فایتا تنوع خوبی دارن اما خب اکثرا استراتژی یکسانی دارند و باید فقط Dodge کنین. شاید سخت ترین باس :
توی بازی اصلی Imlerith، توی Heart of Stone اون Prince Toad و توی Blood and Wine هم صد البته Dettlaff. از بین همه اینا سخت ترینشون صد البته Dettlaf هست که هم تایمینگ خوب میخواست، هم استرتاژی و هم به شدت طولانی بود نسبت به بقیشون!

صد البته نسبت به اسکایریم هم آسون تر هست. از سیستم Skill و لول آپ بازی که بسیار ساده و کارآمده (در مقایسه با اسکایریم که 100 تا شاخه و 100 تا اسکیل هست و تا بخوای اکثرشو یاد بگیری 50% بازی رفته) و خب منکر این نیستم گیم پلی اسکایریم گسترده تره و RPG کامل تری هست از نظر گیم پلی اما چیزی که به ویچر برتری میده کاراکترپردازی، داستان و اتمسفر قوی اون هست.

(تو زمینه فیزیک جفتشون به شدت افتضاح عمل کردن و حرفی واسه گفتن ندارن :D )
 

FARNOOD007

کاربر سایت
Apr 16, 2012
564
553
یک بار دیگه بعد از 3 سال بازی رو شروع کردم و باید بگم از تک تک لحظات دارم لذت میبرم ،دنبال complete edition هم هستم بازی کنم، چقدر این بازی و شخصیت پردازیش فوق العاده است .
 
  • Like
Reactions: voldmort

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟