
خالق Monkey Island : عنوان The Walking Dead نمونه ايست از غنا و پربار بودن بازار بازي هاي ادونچر.
اين طراح ستايش شده ي سبك ادونچر به PC Gamer گفت:
Gilbert معتقد است كه هميشه علاقه مندان به بازي هاي ادونچر كلاسيك وجود دارند .چرا كه اينگونه بازي ها فاكتورهاي واقعا دلچسب و محبوبي درونشان دارند. اما عده ي زيادي از مردم هم هستند كه دوست دارند كه در بازي بطور لحظه به لحظه ي از گيم پلي لذت ببرند و و در بطن ماجرا قرار بگيرند.من فكر مي كنم The Walking Dead به نوعي ثابت كرد كه بازار بازي هاي ادونچر ميتوانند تا چه حدي غني و پربار باشد.
بازي هايي مثل سري Sam & Max واقعا فوق العاده بودند اما كم و كاستي هايي هم بهمراه داشتند.ولي من فكر ميكنم The Walking Dead ثابت كرد كه آن بيرون مردمي هستند كه اگر شما برايشان بازي بسازيد كه دسترسي به ان برايشان راحت باشد و به عبارت ديگر اگر شما يك بازي ادونچر قابل دسترس برايشان بسازيد آنها به سمتش هجوم مي آوردند.
وي همچنين در مورد عنوان جديدش The Cave گفت:
ما نميخواهيم كه بگوييم اين بازي اكشن است. در عنوان The Cave ما نميخواهيم كه شما با يك پرش اشتباه در بازي شكست بخوريد و يا اينكه شما حتي وقت براي دوپرش متوالي نداشته باشد يا چيز هايي به اين صورت.
اينجا ما فقط ميخواهيم كه شما فرار كنيد و در مواردي هم روي بعضي چيز ها بپريد .اين كار ما باعث ميشود كه تنها بخشي از ذهن شما درگير اين گونه فعاليت ها باشد و بخشي ديگر از ذهنتان را آزاد مي گذارد تا كمي بيشتر به حل معما هاي بازي بپردازد.
Gilbert خالق بازي Monkey Island و سري بازي هاي Maniac Mansion اكنون در حال كار روي The Cave ادونچر جديد استوديوي Double Fine ميباشد كه در ماه ژانويه براي, PC, PlayStation 3 Wii U و Xbox 360 منتشر خواهد شد.
منبع
آخرین ویرایش: