PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

ShahryR

کاربر سایت
Sep 7, 2012
657
نام
شهریار
منم یه چند ساعتی بازی رو رفتم
و خب بعد از صحنه مرگ جول، تن و بدنم داره می‌لرزه واقعا. طبق شنیده‌هام، چیزهای حتی بدتری‌ در راهن.
به طور خلاصه، تا اینجا‌ بیشتر از هر چیزی کارگردانی جسورانه و استادانه در کنار گیم‌پلی و دیزاین خارق‌العاده، منو محو خودش کرده. شدیدا دوست دارم ببینم پایانش چی بوده که انقدر دو دستگی ایجاد کرده‌. از طرفی نمی‌خوام اصلا تموم شه :D
 

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,724
نام
nucky thompson

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
  • Like
Reactions: only sony

mdtnt

کاربر سایت
Jul 10, 2013
440
  • Like
Reactions: only sony

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
منم یه چند ساعتی بازی رو رفتم
و خب بعد از صحنه مرگ جول، تن و بدنم داره می‌لرزه واقعا. طبق شنیده‌هام، چیزهای حتی بدتری‌ در راهن.
به طور خلاصه، تا اینجا‌ بیشتر از هر چیزی کارگردانی جسورانه و استادانه در کنار گیم‌پلی و دیزاین خارق‌العاده، منو محو خودش کرده. شدیدا دوست دارم ببینم پایانش چی بوده که انقدر دو دستگی ایجاد کرده‌. از طرفی نمی‌خوام اصلا تموم شه :D
چیزهای بدترش مثل مرگ جوئل ناراحت کننده نیست بلکه عصبانی کننده هست !!!
 
  • Like
Reactions: ShahryR

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
هاردم ترکید انقدر شات گرفتم!
حقیقتا بدون اغراق به هیچ عنوان فکرش رو نمیکردم یه روزی قراره یه همچین وقایعی رو توی یک بازی تجربه کنم
حتی سنگدل ترین آدم روی زمین حین تجربه ی این بازی بارها و بارها منقلب و احساساتی میشه!
این همه اتفاق فکرمو به کل درگیر کرده!
واقعا برای همچین نبوغی باید برای این بشر سر تعظیم فرود اورد
در وهله ی اول بعد از کشتن شدن جوئل اونم به اون شکل انقدر اذیت بودم و اون نوع کشته شدنش به حدی واسم دردناک بود که تو خودم خورد شدم
عین واقعیت که مرگ‌عزیزان رو با گذر زمان کم کم فراموش میکنیم ، بازی اومد طوری مارو درگیر چالش ها و داستان سنگین و پر تنش خودش کرد که وقتی به خودم اومدم متوجه شدم جوئل رو فراموش کردم!
مگه میشه!!!!!؟؟؟؟؟؟
وقتی توی روز سوم‌ِ الی بودیم و با اَبی روبه رو شدیم و کات سین کات خورد و با فلش بک اینبار وارد زندگی اَبی شدیم خیلی تو ذوقم خورد
چون همش تو حس انتقام بودم و فقط میخواستم مقصرو پیدا کنم
همش میگفتم‌ ای بخشکی شانس ، لعنتی نگذاشت تیکه تیکه اش کنم و...
و حتی تا پایان روز اول با اَبی همش پیش خودم غُر میزدم که‌چرا تموم نمیشه!!
فقط اینو بگم وقتی روز سوم اَبی شروع شد تنها خواستم این بود که تا ابد این بازی ادامه داشته باشه!
که هیچوقت با الی رودرو نشم:(
ببین چه شخصیت پردازی صورت گرفت این وسط که منی که tlou2 رو فقط به خاطر جوئل خریدم ، دارم میگم کاش اون سکانس نرسه!
اصن نمیخوام انتقام بگیرم:(
تمامی مرگ هایی که تا الان دیدم واسم شوکه کننده بوده!
حتی فکرشو هم نمیکردم!!!!
یعنی زمان مرگ ها صورت گرفت که بدطور توی بازی فرو رفته بودم و عین واقعیت با هر مرگ اطرافیانم شوکه شدم!
چه سناریوی
چه کارگردانی
چه داستانی
چه عمقی
چه شخصیت پردازی!
یارا رو هم چند دقیقه پیش از دست دادم و گفتم با گفتن این چند خط یکم خودمو خالی کنم:(
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
یکی از طراح های صدای بازی یک سری رشته توییت نوشته از سیستم تنفسی که برای بازی برنامه ریزی کردن و شدیدا توصیه میکنم که بخونیدش. توجه به جزییات و هوشمندی توی ایده و طرح هایی که اجرا کردند بی نظیره! متوجه میشید توی بازی چه جزییات کوچیکی وجود داره که شاید اصلا بهش توجه نمیکنید ولی قرار گیری همین جزییات کنار هم چه تجربه خارق العاده ای رو ایجاد میکنه. ایشون فقط درباره ی نحوه ی اجرای صدای نفس کشیدن کارکترها گفته، قسمت کوچکی از بازی که این چنین با جزییات پروگرامینگ شده که دیگه بقیه بازی بماند! البته توی توییتره اعضای استودیو بگردید توضیحات افراد دیگه رو هم برای بخش های دیگه ی بازی پیدا میکنید مثلا دیدم یکی از طراح های محیط بازی از نحوه ی طراحیه قطره ی باران روی شیشه ها نوشته بود! بازیسازی واقعا هنر جذابیه! و میتونید بفهمید که ارزش کار همچون استودیوهایی با بقیه دولوپرها در چه چیزهایی هست.
اگه بخوام بطور خلاصه در رابطه با نحوه ی اجرا سیستم تنفس توی بازی بگم اینه که بطور کلی برای نفس کشیدن کارکترها دو قائده در نظر گرفتن یکی murmuration هست که یعنی چرخه ی تکراره صدای بسیار پایینی که کارکتر مدام انجام میده ( همون بیس صدای نفس کشیدنه ) یکی heart rate یا ضربان قلبه که با توجه به شرایط بین ٠.٠ تا ١.٠ متغیره. حالا تلفیق این دو باهم در موقعیت های متفاوت تونسته حس بسیار طبیعی از تنش ، ترس ، خستگی و موارد دیگه ای رو در صدا و نحوه ی نفس کشیدن کارکتر به زیبایی القا کنه. حتما این رشته توییت رو بخونید، خودش خیلی زیبا توضیح داده و چندتا ویدیو گذاشته تا بهتر با این موضوع اشنا بشید. فوق العاده است.
توجه کنید این رشته توییت اسپویل داره

بعد میان از 6 دادن به همچین بازی دفاع میکنند :D واقعا کرک و پر نموند دیگه برام ! به نکاتی که اینا توجه کردن و تو بازی به کار بردن شاید بقیه استدیوها نسل بعد تازه بخوان بهش برسن . وقتی میگم در اکثر بخش ها یه سر و گردن از همه بازی های نسل بالاتره این یه نمونش , واقعا چقدر زحمت و تلاش پشت این بازی بوده . باره دوم که دارم میرم بیشتر به شاهکار بودنش پی میبرم ... تعظیم میکنم به تیم ND
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
نقد ویدیویی Last of Us به احتمال خیلی زیاد فردا یا پس فردا تموم میشه. خیلی خیلی براش زحمت کشیدم. متاسفانه به علت نبود خیلی از امکانات شاید اون چیزی نشه که واقعا میخوام. ولی چاره ای نیست. بی صبرانه منتظر شنیدن نظرات "خاک بر سرت با این نقدت" و ... هستم. امیدوارم دوستان خوششون بیاد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر