اتفاقا نحوه روایت بازی های میازاکی یکی از بهترین هاست. این که داستانو رو کف دستت نمی زاره و خودت باید دنبالش بگردی خیلی لذت بخشه.البته ربطی به کاتسین نداره، "نحوه روایت" خودش خیلی مهمه و توانایی کارگردان رو نشون میده. اینکه همیشه کل داستان و پلات رو یه مدل بیای توضیح بدی خودش ضعفه.
و صد البته کسی که بایوشاک بازی کرده باید بدونه قبل از بایوشاک Manhunt از این طریق داستان رو روایت کرده، پس صرفا روایت داستان به شکل خاصی دلیل به خوب یا خفن بودن اون اثر نیست.
خلاصه داستان هرچقدر هم خفن باشه ولی روایت و پیام به مخاطب نتونن انتقال بدن خودش ضعف حساب میشه.
البته برای کسی که حوصله داشته باشه ولی اینکه کسی حوصله نداره تقصیر بازی نیست و ضعف محسوب نمی شه.