The Darkness II، سل‌شید و متمرکز بر داستان و اکشن

The Hoss

کاربر سایت


شرکت Digital Extremes، سازنده‌ی ادامه‌ی بازی "تاریکی" اعلام کرده است که این‌بار در The Darkness II تمرکز بیشتر بر روی قوّت داستان و همچنین اکشن بازی است. علاوه بر این اضافه‌ کرد که این سری جلوه‌ای Cell-Shade‌ گونه خواهد داشت.
طراح ارشد این بازی تام گالت (Tom Galt) اذعان داشت که تیم سازنده: "راه خود را پیش گرفته است [و در کار خود مصمم است]."

[توجه]
در ادامه قسمتی که به صورت Italic و با رنگ خاکستری مشخص شده است دارای خطری کوچک از فاش شدن داستان نسخه‌ی اول بازی است.

وی افزود: "کاری که Starbreez به خوبی از پس آن بر‌آمده بود؛ در چند کلمه شخصیت‌سازی و داستان‌ سرایی بود. این از معدود بازی‌هایی است که من توانستم به خوبی با آن ارتباط برقرار کنم. صحنه‌ی مرگ جنی (Jenny) شگفت‌آور بود. از نظر من در The Darkness امکان سیاحت و گشت وگذار در نیویورک بسیار زیاد بود و بهدین گونه احساس می‌کردیم که 'خب، این بسیار خوب است'، ولی ما تصمیم گرفتیم که سمت و سوی جدیدی به بازی بدهیم و بیشتر راجع به اکشن و داستان بازی تمرکز کنیم."
به علاوه‌ی حالت Cell-Shade‌ که در بازی به کار می‌رود، گالت آشکار کرد که تیم سازنده در تلاش برای بازگرداندن جلوه‌ی این سری به کامیک‌های Top Cow دارد.
اندکی پیش از نسخه‌ی دوم The Darkness برای انتشار بروی Xbox 360 و PlayStation 3 و همچنین کامپیوتر‌های‌شخصی رونمایی شد. تاریخ عرضه هم فعلاً سه ماهه‌ی پاییزی سال جاری میلادی مشخص شده است.

تصویر کیفیت بالایی هم از گرافیک داخل بازی وجود دارد که برای مشاهده می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
 
آخرین ویرایش:
بهترین تجربه من توی نسل هفتم همین Darkness بود،سکانسهای عالی، داستان متفکرانه، جو سنگین، آزادی عملی زیاد، توجه به حرکات و احساسات در حین سکانسها...
Jackie Welcom back
 
این توجیه "نزدیک شدن به کمیک اصلی" که برای استفاده از سل شید تو بازی ها ارائه میشه خیلی خیلی احمقانه ست. همه کمیک بوک ها حالت خاص نقاشی و طراحی دارن (حداقل 99.99999 درصدشون).
این کار مثل اینه که وقتی یکی خواست بازی ها رو به فیلم تبدیل کنه، بیاد مدل ها رو بلوکی بسازه و Draw Distance غیره اضافه کنه...
 
  • Like
Reactions: Wander
من هرچی تو این تصویر میبینم از جمله بافتهای داغون نورپردازی ضعیف تکسچرهای نخ نما و distance قدیمی و ....... به جز سل شید!
حداقل این تصویر که ناامید کنندست...
 
نسخه اولش كه يه شاهكار به تمام معنا بود!
ولي با اين فكر كه بخوان بازي رو با سل شيد كردن گرافيك به كميك ها نزديكتر بكنن عملا خراب كردن بازيه!
اصلا يه سوال:چرا ساخت نسخه دوم رو به ازنده نسخه اول يعني همون starbrezze(فكر كنم املاش اشتباه باشه!)نسپردند؟!چرا ساخت نسخه دوم رو دادن به اين استوديو كه بازي داغوني مث Drak Sector رو در كارنامه داشته؟!
 
نسخه اولش كه يه شاهكار به تمام معنا بود!
ولي با اين فكر كه بخوان بازي رو با سل شيد كردن گرافيك به كميك ها نزديكتر بكنن عملا خراب كردن بازيه!
اصلا يه سوال:چرا ساخت نسخه دوم رو به ازنده نسخه اول يعني همون starbrezze(فكر كنم املاش اشتباه باشه!)نسپردند؟!چرا ساخت نسخه دوم رو دادن به اين استوديو كه بازي داغوني مث Drak Sector رو در كارنامه داشته؟!

ُدرست بعد از پايان كار The Darkness استوديو EA دو تا پروژه به Starbreeze پيشنهاد داد در كنار سرمايه بزرگ، مسلما هر كسي ميره سراغ اين دو تا پروژه و به همين خاطر ساخت نسخه دوم رو Starbreeze بر عهده نگرفت.
 
بهترین بازی عمرم بعد از Comix zone هستش واققعا یک شاهکار به تمام معنا بود صحنه مرگ جنی رو هیچ وقت یادم نمیره واقعا غم انگیز و تاثیر گدار بود حیف که شماره 2 این بازی رو استودیو با استعداد starbrezze نمیسازه واقعا متاسفم
 
چیزی که هست بازی باید تاریک باشه، آخه اصلا اون اژدها که روی شونیه ما بودن,داخل نور نمیتونستن درست فعالیت کنن، حالا چطور میخوان بازی رو رنگو وارنگ کنن?
 
WTF!!!

این دیگه چی بود. بین سیل شید و رئالیسم گیر کرده... حالا کیفیت بافت ها رو نمیشه زیاد با اطمینان نظر داد چون هنوز وقت هست برای کار. اما ... :-<
 
اینطور که مشهوده، هیشکی از سل-شید شدن بازی فَرِح نیست!
به شخصه من هم فرح نیستم! چراکه اون فضایی که توی The Darkness حاکم بود؛ نمی‌شه توی گرافیک سل‌شید انتظارشو داشت.
ـــــ
اما با سل-شید هم شاید بشه ارتباط برقرار کرد.
باید منتظر موند و دید.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or