The Darkness II، سل‌شید و متمرکز بر داستان و اکشن

The Hoss

کاربر سایت
Apr 7, 2010
1,152
نام
سِد حسین


شرکت Digital Extremes، سازنده‌ی ادامه‌ی بازی "تاریکی" اعلام کرده است که این‌بار در The Darkness II تمرکز بیشتر بر روی قوّت داستان و همچنین اکشن بازی است. علاوه بر این اضافه‌ کرد که این سری جلوه‌ای Cell-Shade‌ گونه خواهد داشت.
طراح ارشد این بازی تام گالت (Tom Galt) اذعان داشت که تیم سازنده: "راه خود را پیش گرفته است [و در کار خود مصمم است]."

[توجه]
در ادامه قسمتی که به صورت Italic و با رنگ خاکستری مشخص شده است دارای خطری کوچک از فاش شدن داستان نسخه‌ی اول بازی است.

وی افزود: "کاری که Starbreez به خوبی از پس آن بر‌آمده بود؛ در چند کلمه شخصیت‌سازی و داستان‌ سرایی بود. این از معدود بازی‌هایی است که من توانستم به خوبی با آن ارتباط برقرار کنم. صحنه‌ی مرگ جنی (Jenny) شگفت‌آور بود. از نظر من در The Darkness امکان سیاحت و گشت وگذار در نیویورک بسیار زیاد بود و بهدین گونه احساس می‌کردیم که 'خب، این بسیار خوب است'، ولی ما تصمیم گرفتیم که سمت و سوی جدیدی به بازی بدهیم و بیشتر راجع به اکشن و داستان بازی تمرکز کنیم."
به علاوه‌ی حالت Cell-Shade‌ که در بازی به کار می‌رود، گالت آشکار کرد که تیم سازنده در تلاش برای بازگرداندن جلوه‌ی این سری به کامیک‌های Top Cow دارد.
اندکی پیش از نسخه‌ی دوم The Darkness برای انتشار بروی Xbox 360 و PlayStation 3 و همچنین کامپیوتر‌های‌شخصی رونمایی شد. تاریخ عرضه هم فعلاً سه ماهه‌ی پاییزی سال جاری میلادی مشخص شده است.

تصویر کیفیت بالایی هم از گرافیک داخل بازی وجود دارد که برای مشاهده می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
 
آخرین ویرایش:

III Ashkan III

کاربر سایت
Jun 16, 2009
173
چجور بازی هست خوبه یا بد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که تازه قصد خرید یکشو دارم
 

UFOPower

کاربر سایت
Dec 23, 2008
5,621
نام
میلاد
اتفاقا تو این عکس گرافیکش خیلی تو ذوقم زد!
امیدوارم خیلی بهتر از این بشه در نهایت....
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,938
نام
امیر آزاد
سل‌شید چرا؟ کامیک و بازی دو تا مدیوم متفاوتند؛ چرا همش می‌خوان شبیه هم دربیارن؟
 

.:Layho:.

کاربر سایت
Jul 14, 2007
996
نام
Hanzo Hasashi
بهترین تجربه من توی نسل هفتم همین Darkness بود،سکانسهای عالی، داستان متفکرانه، جو سنگین، آزادی عملی زیاد، توجه به حرکات و احساسات در حین سکانسها...
Jackie Welcom back
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,748
نام
فرهاد
cel-shaded اونم تو یک بازی با اتمسفر تاریک فکر میکنم یه جورایی خوب نشه :d
 

Red_Yashar

کاربر سایت
Feb 23, 2008
829
نام
یاشار
این توجیه "نزدیک شدن به کمیک اصلی" که برای استفاده از سل شید تو بازی ها ارائه میشه خیلی خیلی احمقانه ست. همه کمیک بوک ها حالت خاص نقاشی و طراحی دارن (حداقل 99.99999 درصدشون).
این کار مثل اینه که وقتی یکی خواست بازی ها رو به فیلم تبدیل کنه، بیاد مدل ها رو بلوکی بسازه و Draw Distance غیره اضافه کنه...
 
  • Like
Reactions: Wander

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,619
نام
mazyar
من هرچی تو این تصویر میبینم از جمله بافتهای داغون نورپردازی ضعیف تکسچرهای نخ نما و distance قدیمی و ....... به جز سل شید!
حداقل این تصویر که ناامید کنندست...
 

Whitebeard

کاربر سایت
Aug 10, 2010
1,389
نام
علی
نسخه اولش كه يه شاهكار به تمام معنا بود!
ولي با اين فكر كه بخوان بازي رو با سل شيد كردن گرافيك به كميك ها نزديكتر بكنن عملا خراب كردن بازيه!
اصلا يه سوال:چرا ساخت نسخه دوم رو به ازنده نسخه اول يعني همون starbrezze(فكر كنم املاش اشتباه باشه!)نسپردند؟!چرا ساخت نسخه دوم رو دادن به اين استوديو كه بازي داغوني مث Drak Sector رو در كارنامه داشته؟!
 

MANIX

کاربر سایت
May 18, 2007
2,547
نام
حميدرضا
نسخه اولش كه يه شاهكار به تمام معنا بود!
ولي با اين فكر كه بخوان بازي رو با سل شيد كردن گرافيك به كميك ها نزديكتر بكنن عملا خراب كردن بازيه!
اصلا يه سوال:چرا ساخت نسخه دوم رو به ازنده نسخه اول يعني همون starbrezze(فكر كنم املاش اشتباه باشه!)نسپردند؟!چرا ساخت نسخه دوم رو دادن به اين استوديو كه بازي داغوني مث Drak Sector رو در كارنامه داشته؟!
ُدرست بعد از پايان كار The Darkness استوديو EA دو تا پروژه به Starbreeze پيشنهاد داد در كنار سرمايه بزرگ، مسلما هر كسي ميره سراغ اين دو تا پروژه و به همين خاطر ساخت نسخه دوم رو Starbreeze بر عهده نگرفت.
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,505
نام
امین
بهترین بازی عمرم بعد از Comix zone هستش واققعا یک شاهکار به تمام معنا بود صحنه مرگ جنی رو هیچ وقت یادم نمیره واقعا غم انگیز و تاثیر گدار بود حیف که شماره 2 این بازی رو استودیو با استعداد starbrezze نمیسازه واقعا متاسفم
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,634
نام
حسین
چیزی که هست بازی باید تاریک باشه، آخه اصلا اون اژدها که روی شونیه ما بودن,داخل نور نمیتونستن درست فعالیت کنن، حالا چطور میخوان بازی رو رنگو وارنگ کنن?
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,855
نام
فردین
WTF!!!

این دیگه چی بود. بین سیل شید و رئالیسم گیر کرده... حالا کیفیت بافت ها رو نمیشه زیاد با اطمینان نظر داد چون هنوز وقت هست برای کار. اما ... :-<
 

The Hoss

کاربر سایت
Apr 7, 2010
1,152
نام
سِد حسین
اینطور که مشهوده، هیشکی از سل-شید شدن بازی فَرِح نیست!
به شخصه من هم فرح نیستم! چراکه اون فضایی که توی The Darkness حاکم بود؛ نمی‌شه توی گرافیک سل‌شید انتظارشو داشت.
ـــــ
اما با سل-شید هم شاید بشه ارتباط برقرار کرد.
باید منتظر موند و دید.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟