The Astronauts: اولین بازی ما یک شوتر نخواهد بود

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
astronauts-studio-logo1.jpg


سازندگان سابق بازی Bulletstorm که چندی پیش دست به تاسیس استودیو خود به نام The Astronauts زدند، اعلام کرده اند که در حال حاضر مشغول ساخت یک بازی شوتر نیستند اما این بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 3 ساخته خواهد شد و در سال 2013 عرضه خواهد شد.

بنا بر گزارش Eurogamer، بلاگی در سایت رسمی این استودیو به تمام حدس و گمان ها پایان داد. در این بلاگ نوشته شده است: "ما در حال ساخت یک عنوان شوتر نیستیم."

در پاسخ به حدسیاتی پیرامون این مورد که تیم سازنده در حال حاضر مشغول ساخت عنوانی shoot ‘em-up بر پایه موتور گرافیکی UE3 است، سازنده تاکید داشت: " اجازه دهید تکرار کنم، ما در حال ساخت یک عنوان شوتر نیستیم."

" و واقعا احمقانه خواهد بود که در مورد 'یک بازی دیگر با موتور گرافیکی UE3' سخن بگوییم در حالی که بعضی از عناوین خوب و منحصر به فرد در جهان - همانند Mass Effect, Bioshock و Dishonored - به وسیله این تکنولوژی خاص ساخته شده اند."

همچنین این تیم در حال همکاری با سازنده سابق استودیو Epic، آقای Cliff Bleszinski نیست و قرار نیست در kickstarter هم درخواست کمک مالی کنند.

در ادامه آمده است: " Kickstarter تنها یک بستر برای تامین بودجه سخت بازی ها نیست بلکه یک ابزار موثر در بازاریابی نیز به شمار می‌رود. اما ما دوران سختی را برای نشان دادن اولین بازی خود به مردم خواهیم داشت، بدون این که حتی نیمی از آن ساخته شده باشد."

"هیجان زده کردن مردم در مورد یک ریمیک یا دنباله از بازی که در گذشته دوست داشتند یک چیز است، ساختن بازی های فوق العاده ای که به سختی می شود آن ها را با بازی های دیگر مقایسه کرد، چیز دیگری است."

"البته این بدین معنی نیست که ما در حال ساخت عنوانی با ایده های دیوانه وار هستیم که کسی به فکرش هم خطور نمی کند! بلکه فکر می کنیم بازی متفاوتی است. ما تصمیم گرفتیم تا از پس انداز زندگی خود خرج کرده و استودیو را با هزینه خودمان تاسیس کنیم. کار پر خطری است اما اگر خانواده هایمان به ما اعتماد دارند، چرا خودمان نداشته باشیم؟"

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر