Take-Two: عرضه GTA به صورت دوسالانه ارزش سری را کاهش می دهد

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
00223289ddqlmh2jx7d.jpg

مدیر بخش اجرایی شرکت Take-Two معتقد است عرضه دوسالانه یک عنوان جدید از سری Grand Theft Auto معنی ندارد. در جریان کنفرانس Wedbush که پیرامون تحولات عرصه تکنولوژی بود مدیر بخش اجرایی شرکت Take-Two آقای Karl Slatoff عنوان کرده است انجام چنین کاری باعث کاهش ارزش سری خواهد شد. آقای Karl Slatoff در این مورد عنوان کرده است: "بعضی اوقات مردم از ما می پرسند چرا شما عنوان Grand Theft Auto را هر دو سال عرضه نمی کنید؟ برای ما چنین سوالی مفهومی ندارد زیرا عنوان Grand Theft Auto هر زمان که عرضه می شود تجربه جدیدی از این نام تجاری را به همراه می آورد. چنین کاری را شما در طول دو سال نمی توانید انجام دهید و اگر ما اقدام به این کار می کردیم محصول ما دچار نقص می شد و هم چنین این سری نیز از منظر ارزش خود دچار تنزل می گشت." این گفته Slatoff' اشاره ای هم به صحبت های ماه نوامبر طراح شرکت Rockstar North آقای Leslie Benzies دارد که در آن عنوان کرده بود که ما می توانیم یک عنوان Grand Theft Auto در هر سال عرضه کنیم ولی این کار را نمی کنیم.
آقای Leslie Benzies در ماه نوامبر گفته بود: "ما به سادگی می توانیم یک عنوان از این سری را سال به سال بدون کوچکترین پیشرفتی عرضه کنیم ولی اگر چنین کاری را انجام دهیم طرفداران علاقه خود به سری را از دست می دهند." پیشتر Slatoff عنوان کرده بود که دنیای GTAV بزرگتر از وسعت مجموع دنیای بازی هایی نظیر Red Dead Redemption ، GTA: San Andreas و GTAIV است. عنوان Grand Theft AutoV در تاریخ 17 سپتامبر عرضه خواهد شد.
منبع
 

T7T

کاربر سایت
Sep 26, 2010
703
پیشتر Slatoff عنوان کرده بود که دنیای GTAV بزرگتر از وسعت مجموع دنیای بازی هایی نظیر Red Dead Redemption ، GTA: San Andreas و GTAIV است. عنوان Grand Theft AutoV در تاریخ 17 سپتامبر عرضه خواهد شد.
منبع

من همیشه فکر میکردم کمی کوچکتر از SA هستش :D فقط امیدوارم مکانهای زائد کم باشه :D
پس با این حساب وجود فرودگاه صددرصد خواهد بود :D
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,363
نام
Majid
بعضی از شرکتا باید یاد بگیرن
نمونش یوبیسافت و اکتیویژن
هر سال نسخه جدید بازیشونو میدن بیرون مثل نسخه قبلی:D
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,233
نام
یونس
من همیشه فکر میکردم کمی کوچکتر از SA هستش :D فقط امیدوارم مکانهای زائد کم باشه :D
پس با این حساب وجود فرودگاه صددرصد خواهد بود :D

تو عکسها و تریلر بازی هواپیما مشخص بود که D: اینا باید از فرودگاه بلند بشن دیگه نمیشه که هواپیما باشه اما فرودگاه نباشه D:
مثل اینه که ماشین باشه اما جاده نباش D:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر