Take-Two: «دو عنوان «Red Dead Redemption 2» و «GTA V» با یکدیگر رقابت نخواهند کرد.»

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
کمپانی (Take-Two»(T2» انتظار دارد بازار بازی‌ها به اندازه‌ای رشد کند که از هر دو عنوان (Red Dead Redemption 2»(RDR2 و «GTA V»، حمایت شود.

20151208gta-5.jpg

عنوان «GTA V» یکی از پرفروشترین بازی‌های ویدئویی تاریخ تاکنون است و فروش این عنوان همچنان کمپانی «T2» را حمایت می‌کند. با این حال، عنوان بعدی استدیوی «Rockstar» برای انتشار در سال آینده برنامه‌ریزی شده است و این باعث نگرانی‌هایی مبنی بر کاهش فروش یکی از این دو عنوان در اثر رقابت آن‌ها با یکدیگر می‌شود.

طی گزارش مالی این کمپانی، آقای «Strauss Zelnick» در پاسخ به اینکه «آیا انتشار بازی «RDR2» باعث کاهش سود «GTA Online» خواهد شد؟» جواب داد که کمپانی این دو عنوان را رقیب یکدیگر نمی‌بیند و باور دارد که با رشد بازار، هردو عنوان فروش خوبی را تجربه خواهند کرد.

« وقتی در بازار بیش از یک عنوان باشه که مردم رو مجبور به خرید کنه، بازار هم گسترش پیدا می‌کنه تا از این موقعیت بهره ببره. بازار فروش می‌تونه رقابتی باشه اما کم پیش میاد که دو عنوان رو در رو با هم رقابت کنن، چه هر دو زیر چتر «T2» باشن و چه یکی از اون‌ها متعلق به کمپانی‌های رقیب باشه.»

« ما خیلی منتظر و مشتاق انتشار «RDR2» هستیم و فکر نمی‌کنیم که انتشار این بازی تاثیری روی عملکرد «GTA V» یا «GTA Online» داشته باشه.»

ایشان همچنین دلیل این حرف خود را رقابت یک عنوان با همه محصولات رسانه‌ای دانستند و اینکه دو عنوان به صورت رو در رو با یک دیگر رقابت نمی‌کنند.

عنوان «RDR2» در بهار سال ۲۰۱۸ میلادی برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

Read the whole post here.
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
قطعا دیگه این نسل gta نداریم
2018 که ریلیز بشه حدود2 سال یعنی تا پایان نسل(احتمالا2020) حالا نگیم صدر اما با توجه به پیشینه ی tt جزو 5تای اول کلی فروش میکنه و به نظر میرسه عجیب نیست که دیگه gta نداشته باشیم
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,519
نام
Mehrdad
100% داریم :D البته اواخر عمر ps4 x1 . در واقع GTA میاد تا عمر این نسل بیشتر شه :D
2020 نهایتا 2021 . از اونجایی که به احتمال 99% بازی های ps4 و ps5 مشترک هستند (اوایل نسل بعد) پس مشکلی وجود نداره. حتی اگه تا اون موقع نسل بعد شروع شده باشه . با توجه به فروش GTA V و البته کیفیتش و همچنین RDR 2 شخصا ایرادی تو کار راک استار نمیبینم :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر