نمایشگاه/رویداد Summer Game Fest

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,137
نام
طائل
The Procession to Calvary .

فقط نمایش این.

من الان رفتم دیدم سازندش یه بازی دیگه هم ساخته دو سال پیش به همین سبک و سیاق به اسم Four Last Things .
 
  • Like
Reactions: m.a.t

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
دو ساعت نشستید اینو زنده دیدید؟!؟

همه چیزهای خوبش که Sneak Peak بود :| (کرش 4 و دراگون ایج بعدی و فال گایز و...)
رچت و کلنک و 12 Minutes هم که عملا همون تریلرهای قبلیشون بود :D

حداقل من بیشترشو اسکیپ کردم :D
همون Sneak Peak فصل دوئه فال گایز بهترین تیکه اش بود... حداقل یکم دکور باحال داشتن واسش :))
MoH ـه VR هم پدیده خوبی بود. دفعه قبل با MoH کینکت که بد خراب کردن. این دفعه به نظرم از پسش برمیان. شاید بشه گفت حداقل Alyx یه همچین پس لرزه های خوبی رو داشته

ولی در کل با اون انتظار پایینی که من داشتم چیز بدی نبود :D
 

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
1,395
این نمایش دراگون ایج بدجوری حس دوگانه به من داد از یک طرف کانسبتها واقعاً جذاب بودن از طرف دیگه اون تیکه های گیم پلی شدیداً اکشن بود. کلاً باید گیم پلی تاکتیکال اوریجینز رو به خواب ببینم ظاهراً...:|
 
  • Like
Reactions: omid0

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
هیچ وقت گول این یارو نخورین :D

اتفاقا باید ممنون آدم هایی مثل جف کیلی بود که تو این شرایط شخمی هایپ میکنن و چنین نمایش هایی رو راه میندازن تا چیزی برای خوشحال بودن داشته باشیم.

به هر صورت باید پذیرفت دوران کنفرانس های پر و پیمون E3 و GC که توش یه گالن بازی معرفی میشدن گذشته و دیگه هم برنمیگرده. الان که دیگه کنفرانس های فیزیکی ضرورتی ندارن و با شوهای آنلاین جایگزنی شدن کمتر ناشر بزرگی میاد بازی هاش رو تو یه مراسمی مثل GC و لا لوی ان تا بازی بزرگ دیگه معرفی کنه، در عوض همه مراسم های آنلاین خودشون رو برگزار میکنن تا تو یه بازه زمانی مناسب تمرکز همه رسانه ها و گیمرها روی بازی خودشون باشه فقط. مثلا سونی نمیاش خودش رو داشته و بعد هم SoP، مایکرو و نینتندو هم همینطور، حتا بازی هایی مثل SS و GK یا همین CoD هم مستقلا معرفی شدن، در صورتی که تا چند سال پیش همه اینا به صورت تجمیع شده فقط تو E3 یا همین GC و TGS دیده میشدن. تصور کنید اگه مثل قدیم بود و هرکی مستقلا بازی نشون نمیداد الان چه GC خفنی میشد و همه این بازی هایی که تو این دو ماه اخیر معرفی شدن رو تو GC میدیدیم. در نتیجه دیگه واقعا کانتنت زیادی برای نمایش باقی نمیمونه، ناشرهای بزرگ علاقه ای نشون نمیدن بازی های خفن و بفروششون رو بیارن تو اپنینگ GC و لا لوی آشغال هایی مثل Godfall نشون بدن و جف کیلی هم باید تایم نمایش رو با نشون دادن یه تریلر طولانی و خسته کننده موشن کامیکی از WoW پر کنه:D

ولی اگه نگاه خودمون رو عوض کنیم، یعنی بپذیریم قرار نیست سورپرایز خفنی داشته باشیم و بازی های بزرگ دیگه مستقلا معرفی میشن یا تو نمایش های مخصوص خود ناشر، میشه از این شوها لذت برد، به عنوان یه چیزی که مخصوص هاردکور گیمرها طراحی شدن و شاید مثلا یک چهارم نمایش های با سلیقه ما جور باشه و حال کنیم.
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
این وضعیت اسفناکی که تو شروع نسل جدید داریم میبینیم که همرو ناراحت کرده غیر طرفدارای فورتنایت و وارزون و کلا بتل رویالای لعنتی که تیشه به ریشه ی صنعت دارن میزنن یه بخشیش بخاطر کرونا میتونه باشه اما نمیشه بگیم تمام این بی برنامگی و نمایشای ضعیف و نبودن بازی درست حسابی فقط بخاطر کروناست استدیوهایی که صنعتو جلو میبردن و تو هر نسل چنتا بازی خوب داشتن که به بقیه ام ایده میداد که چجور بازی بسازن واقعا کم شدن بایوور که نسل قبل در حد ناتی داگ و راکستار بود الان کجاست؟ بانجی کجاست و چیکار داره میکنه ؟ تاد هاوارد و تیمش در چه حالن کن لوین و تیم بینظیرش که دوتا شاهکار تحویل ما دادن در چه حالن ؟ راکستدی بعد اینکه پنج سال انتظار کشیدیم چی معرفی کرد یه بازی Gaas با محوریت co-op, چرا راه دور بریم از راکستار بالاتر داریم ؟ راکستار داره چیکار میکنه الان واقعا، راکستاری که نسل هفت مکس پین la noire دوتا GTA, رد دد ساخت الان داره چی میسازه؟ فقط کارش شده GTA Online جلو ببره یا زور بزنه تعداد پلیرای RDR Online بیشتر بشن یه ناتی داگ بین اون تیمای افسانه ای شاید الان واقعا داره کارشو درست انجام میده حتی میازاکیم بنظر میاد الان به مشکل خورده تو ساخت بازی جدیدش مسیری که داریم میبینیم برای آینده صنعت واقعا بده و خوب با اومدن نسل جدید گیمرا که انگار فقط برای بازیای انلاین و بتل رویال و..حاضرن خرج کنن و وقت بذارن قابل پیش بینی بود و کلا درسته بازی داستانی هنوزم عالی میفروشه در صورت داشتن کیفیت بالا نمونش انحصاریای سونی یا یه بازی مث استار وارز ریسپاون اما خوب برای ساختن یه بازی بتل رویال قطعا زحمت و هزینه ای که میشه خیلی کمتره کافیه یه مپ طراحی کنی و پلیرارو بندازی به جون هم ته ته خلاقیتتم این باشه که آیتمایی که تو بازیت میذاری یکم ازون یکی بازیه متنوع تر باشه هیچ نیازی به دیزاین خاص یا طراحی مرحله و مکانیزمای خفن نداره در کل واقعا ناراحت کنندست دیدن این روزا و مسیری که صنعت داره میره
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
این وضعیت اسفناکی که تو شروع نسل جدید داریم میبینیم که همرو ناراحت کرده غیر طرفدارای فورتنایت و وارزون و کلا بتل رویالای لعنتی که تیشه به ریشه ی صنعت دارن میزنن یه بخشیش بخاطر کرونا میتونه باشه اما نمیشه بگیم تمام این بی برنامگی و نمایشای ضعیف و نبودن بازی درست حسابی فقط بخاطر کروناست استدیوهایی که صنعتو جلو میبردن و تو هر نسل چنتا بازی خوب داشتن که به بقیه ام ایده میداد که چجور بازی بسازن واقعا کم شدن بایوور که نسل قبل در حد ناتی داگ و راکستار بود الان کجاست؟ بانجی کجاست و چیکار داره میکنه ؟ تاد هاوارد و تیمش در چه حالن کن لوین و تیم بینظیرش که دوتا شاهکار تحویل ما دادن در چه حالن ؟ راکستدی بعد اینکه پنج سال انتظار کشیدیم چی معرفی کرد یه بازی Gaas با محوریت co-op, چرا راه دور بریم از راکستار بالاتر داریم ؟ راکستار داره چیکار میکنه الان واقعا، راکستاری که نسل هفت مکس پین la noire دوتا GTA, رد دد ساخت الان داره چی میسازه؟ فقط کارش شده GTA Online جلو ببره یا زور بزنه تعداد پلیرای RDR Online بیشتر بشن یه ناتی داگ بین اون تیمای افسانه ای شاید الان واقعا داره کارشو درست انجام میده حتی میازاکیم بنظر میاد الان به مشکل خورده تو ساخت بازی جدیدش مسیری که داریم میبینیم برای آینده صنعت واقعا بده و خوب با اومدن نسل جدید گیمرا که انگار فقط برای بازیای انلاین و بتل رویال و..حاضرن خرج کنن و وقت بذارن قابل پیش بینی بود و کلا درسته بازی داستانی هنوزم عالی میفروشه در صورت داشتن کیفیت بالا نمونش انحصاریای سونی یا یه بازی مث استار وارز ریسپاون اما خوب برای ساختن یه بازی بتل رویال قطعا زحمت و هزینه ای که میشه خیلی کمتره کافیه یه مپ طراحی کنی و پلیرارو بندازی به جون هم ته ته خلاقیتتم این باشه که آیتمایی که تو بازیت میذاری یکم ازون یکی بازیه متنوع تر باشه هیچ نیازی به دیزاین خاص یا طراحی مرحله و مکانیزمای خفن نداره در کل واقعا ناراحت کنندست دیدن این روزا و مسیری که صنعت داره میره

من نمیدونم این چه مشکلی که با بتل رویال وجود داره! ژانر هیجان برانگیزی هست و اتفاقا باعث رشد صنعت شده ولی مشکل کمبود بازیهای سینگل پلیر! خوده سینگل پلیر بازها هستند!!!

اینکه راک استار دیگه تو یک نسل چنتا بازی نمیده شاید برمیگرده به هم خوده گیمرهای سینگل پلیر باز! مگه کم از مکس پین سه ایراد گرفته شد که مکس پین ش، مکس پین نیست! مکس پین سه همین الان از لحاظ گرافیکی و بصری و داستانی و گیمپلی و ... از n تا بازی نسل هشتم برتر هست! ولی فروش سال اولش 4 میلیون نسخه است! راک استار هفته اول سه میلیون شیپ کرده و بعد کلا سال اول 4 میلیون نسخه فروخته!!!!

یا یوبیسافت که این نسل خیلی بهش خرده گرفته شد! نسل قبل چیکار کرد؟ سال 2010! ببین میشه ده سال قبل آمد فرمول سری اسپلینترسل رو عوض کرد و تبدیلش کرد به یک بازی اکشن مخفی کاری سینمایی (چیزی که این نسل پلیرها براش جون هم میدند) ولی گیمرها در جواب چیکار کردند؟ گفتند اسپلینترسلش، اسپلینترسل نیست! اونم وقتی یوبیسافت بعده سه نسخه اصلی امد فرمول کل سری رو عوض (چیزی که گلایه داریم چرا تغییرات کمه!) و نتیجه باعث شد یوبیسافت بین اون خواسته قدیمی گیمرها و تغییرات جدید بمونه و بازی متوسط بلک لیست رو بده (که هرچند از خیلی گیم های این نسل بهتره) و در ادامه شکست تجاری و به گور رفتن سری

یا مثلا باز از راک استار مثال بزنیم la noire جوری شکست تجاری خورد که استدیو سازنده اش تیم باندی تعطیل شد!!!

یا خیلی مثال های دیگه مثل بازی spec ops شوتر سوم شخصی استانداردی که اتفاقا یکسری حرکات های جالب هم تو لول دیزاین زده بودند با محیط و بشدت داستان ضدجنگ و خفنی داشت که واقعا نمونه اش کمه و شاید اصلا نیست. ولی نتیجه شکست تجاری و سازنده اش yager رفت سمت بازیهای F2P و بتل رویال که ناله میکنید ازش !!

حتی همین راک اسدی که مثال زدی (هرچند معتقد ام SS خراب نمیشه) چقدر به بتمن ارکام نایت گیر دادند که بت موبیلش زیاده! بازی به نظرمون تکراریه! (حالا تکراری چی؟ نسخه سوم یک فرانچایز که به معنی واقعی بازی اونقدر متنوع شده بود که be batman رو عینا به تصویر کشیده بود)

و خیلی مثالهای دیگه. هرچند یک مشکل فروش بازیهای داستانی همیشه این بود سریع وارد بازار چرخه دیسک های دست دوم میشن و عملا به سازنده و ناشری سودی نمیرسید ولی خب با درصد فروش دیجیتالی الان یک تغییری رخ داده اما به هرجهت باز به این میرسیم شاید این مشکل خوده سینگل پلیر بازها باشه که بازیهای داستانی اونقدری فروش نمیرفتند
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,903
نام
نـــــــویـــــــــد
نمایش خیلی خوبی بود. آرت استایل به شدت خوبی داره. شخصیت ناصر عالیه. تیریپ داشت مشتی سیبیل کلفت لنسر به دست :D صدای خیلی خوبی هم واسش انتخاب کردن. گیم‌پلی بازی خیلی خوب و رَوونه مخصوصا melee combat به شدت خوب و جذابی داره. پارتیکل هم به مقدار کافی تو بازی دیده میشه وقتی داره نوازش میکنه روبات‌هارو. از نظر تکنیکی و گرافیکی خیلی خوبه در کل. یه چیز دیگه که به شخصه خیلی دوس دارم انفجارهای بازی هستن. یه ترکیبی خیلی قشنگی از دود و پارتیکل دارن :D در کل آرزوی موفقیت دارم برای دوست عزیزم ماکان @Cloud Strife و همچنین تیمش. امیدوارم با قدرت ادامه بدن و یه بازی خیلی خوب ریلیز کنن چون کاملا پتانسیلش رو داره. یه مدتی هست در جریان پروژشون بودم و حقیقتا خیلی هیجان داشتم واسه نمایش امشب. شب بزرگ و مهمی بود واسشون. بعد از بچه‌های مورتا چشمم به این بازی روشنه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر