PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
Team Versus Mode





Team Versus Mode options
• No. of Team Members – You can have a team of up to five members. Each team must have an equal number of players.
• Match Format – Choose between Elimination and Best of Series
• Elimination – The winner stays on as the teams fight to the last man standing.
• Best of Series – Each team member will match up against their corresponding opponent until one team wins the majority of the matches. If the number of battles won by each team is even, the result will be a draw. Draws can only occur in teams of two or four.
• Vitality Recover – Choose how much vitality the winner recovers after each round. You can opt for Partial (recover green health and some gray health), Partial Green (recover actual health), or Full Recovery.
• Retain EX Gauge – Allows whether the winner will be allowed to carry over their EX Gauge into the next round.
• V-Gauge Advantage – In Elimination, determine whether the losing team will be given V-Gauge in the next round. Two bars will be given for a difference of two fighters, and three for a difference of three or more.
• Change Order – The losing team can change their character order before the next fight. Selecting random will randomize the order, including who goes first.
• Throwaway Matches – In Best of Series, choose whether to play all the battles even if the winner has already been decided.
• Round Setting – Adjust the number of rounds required to win a game.
• Match Time Settings – Set the time limit for a round.
• CPU Difficulty – If playing against the CPU, determine their difficulty.
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
بازی به احسان خوب حال میده! هزارتا لباس برای Chun Li دادن:D
احسان راستش رو بگو چقدر براش خرج کردی؟:-"

کل کاستوم های چونلی رو خریدم :)) قشنگ بازی رو واسه چونلی فن ها ساختن فقط :)) یعنی Love letter به تمام معنیه برام :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
یادته احسان چقدر آرزو میکردیم استیج چمنزار رو بیارن؟ The dreams are coming true =P~
جدا از اون احسان همه این استیج ها عالین! خصوصا اونا استیج چین که دوچرخه سوارها هستن، استیج بلانکا کنار دریا و استیج خونه توی ژاپن فوق العاده-ن! استیج ماکوتو رو هم ایشالا برای فصل چهارم و استیج الینا یا ایبوکی که یه چمنزار توی غروب بود رو هم بیارن، من دیگه به عروج میرسم:D
 
  • Like
Reactions: Kainé

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
یادته احسان چقدر آرزو میکردیم استیج چمنزار رو بیارن؟ The dreams are coming true =P~
جدا از اون احسان همه این استیج ها عالین! خصوصا اونا استیج چین که دوچرخه سوارها هستن، استیج بلانکا کنار دریا و استیج خونه توی ژاپن فوق العاده-ن! استیج ماکوتو رو هم ایشالا برای فصل چهارم و استیج الینا یا ایبوکی که یه چمنزار توی غروب بود رو هم بیارن، من دیگه به عروج میرسم:D
لعنتی با اختلاف بهترینه :x
فقط یه فایت مانی درست و حسابی بذارن که بشه همه ی اینا رو خرید عالی میشه !!! استیج ها یکی از یکی خفن تر !!!! اون استیج مترو SF III هم که استیج به یاد موندنی Evo moment 37 ـه :D
هر چی از استیج و کاستوم های به یاد موندنی توی سری SF هست دارن میریزن توی SFV :D
پ.ن : اون استیج چونلی آلفا 2 که شونصد تا دو چرخه از اون پشت رد میشه ، خیلی سنگینه احتمالاً یه دستی توش میبرن :D
 
  • Like
Reactions: Safety & Peace

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
دیدم کسی اینجا نگفته گفتم یه اشاره ای بکنم. CA ساکورا بسته به فاصله دو تا انیمیشن مختلف داره :

وقتی از فاصله ی دور زده بشه همون شینکو هادوکن ـه :

twqc_1.jpg

اگه از فاصله ی نزدیک زده بشه میشه Sakura Rain که همون سینماتیکیه که توی تریلرش بود :

cfss_2.jpg


پ.ن : فقط صورت ریو ...
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
توی دیتا ماینینگ اخیر Gill توی استوری ها رویت شده :D



بعضیا میگن شاید مثل یه سری از کرکتر های استوری مود سیزن 2 همینجوری یه اسکین با چندتا Move باشه ، بعضیا میگن کرکتر G توی سیزن 3 همون Gill ـه و شاید مثل هلن که توسط Gill شد کالین اینم بشه Gill :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
دوستان فایتینگ باز ببخشید دوباره میپرسم:D نسخه کامل این بازی dlc هاش به چه صورته؟ روی دیسک هست یا کد؟
ظاهراً کد داره برای گرفتن سیزن پس های قبلی :D ولی خب طبیعتاً آپدیتی نداره و همه چی روی دیسکه ، کد رو میزنی و فِرت کرکترها انلاک میشه دیگه :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
طبق چیزایی که از نسخه ی لیک شده ی AE بازی دیده شد (:D) توی بخش تمرین با وجود نشون دادن فریم دیتا ظاهراً نیازی به خوندنش احساس نمیشه ، اینطور که مشخصه به عنوان مثال توی این عکس اگه ریکاوری بعد از ضربه سریعتر از حریف باشه کل کرکتر رو آبی نشون میده و اگه برعکس باشه قرمز :D اینجوری با دیدن همین رنگ ها یه وضعیت کلی از Move های کرکتر، بدون نیاز به خوندن فریم دیتا دست پلیر میاد :D

l50h_07_recovery02.jpg
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
طبق چیزایی که از نسخه ی لیک شده ی AE بازی دیده شد (:D) توی بخش تمرین با وجود نشون دادن فریم دیتا ظاهراً نیازی به خوندنش احساس نمیشه ، اینطور که مشخصه به عنوان مثال توی این عکس اگه ریکاوری بعد از ضربه سریعتر از حریف باشه کل کرکتر رو آبی نشون میده و اگه برعکس باشه قرمز :D اینجوری با دیدن همین رنگ ها یه وضعیت کلی از Move های کرکتر، بدون نیاز به خوندن فریم دیتا دست پلیر میاد :D

l50h_07_recovery02.jpg
به جرات میشه گفت یکی از کاربردی ترین و بهترین ویژگی هایی بود که میشد به بازی اضافه کرد:D
SFV فایتینگیه که شدیدا نیاز به دونستن فریم حرکات هست تا بازیکن بتونه به حریفش فشار وارد کنه و بدونه با کدوم حرکات Safe میتونه اینکارو انجام بده. در نقطه مقابل هم اونی که تحت فشاره اگر فریم های کرکتر حریفش رو بدونه و متوجه به حرکت اشتباه از جانب حریفش بشه، میتونه خودش رو از اون مخمصه نجات بده یا پانیش کنه. تا قبل از این نیاز به خوندن جدول فریم ها و چرتکه انداختن بود. اینجا به مجلسی ترین شکل ممکن پیاده شده این موضوع:D دمشون گرم واقعا.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر