PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:

PWLG

کاربر سایت
Feb 6, 2014
748
نام
Qeiji
چونلی مگه پلیس نبود؟ لباسش بود دیگه:D کلا یه بهونه میخواستن باز الکی لباس بدن براش:)) بیچاره طرفداری چونلی جیبشونو خالی کرده کپکام:D
راستی ندیدم تو جایی گفته باشی، واسه همین میگم که آپدیت تاخیر خورده و فقط قراره استیج و لباسا بیان، آپدیت CFN و بالانس و ترایل های جدید به همراه کرکتر جدید به مدت نامعلومی تاخیر خوردن ولی قبلش تریلر کرکتر جدید رو میدن و قبل آپدیت بازم مثل قبل یه بتای رایگان قراره بدن که کرکتر جدید هم توش قابل بازی هست و احتمالا بازم مثل قبل انحصاری استیمه
 
  • Like
Reactions: Mr. Children

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,779
نام
نریمان
اینا فکر کنم جدیده:



Last year, with the support of our fans, we were able to provide the largest prize pool for any fighting game ever with 1st place Du “NuckleDu” Dang taking home over $230,000 for his win at Capcom Cup 2016! We want to continue to smash records this year, but we’ll need your help again!

We’re excited to announce a brand-new set of Capcom Pro Tour-themed content for Street Fighter V that will be available starting today and will help support the circuit and also boost the Capcom Cup 2017 prize pool.

Similar to last year, we will be offering the following in-game items:

- Capcom Cup Collection Costumes for Ryu and Ken
- Champion’s Choice Costume (to be revealed at a later date)
- A new Capcom Pro Tour Stage (to be revealed at a later date)



We’ll also be offering something new this year: the Capcom Pro Tour 2017 Premier Pass. This is a bundle of content including not only the items above, but also 2 titles, 1 CPT-themed color for all 28 characters (PS4-exclusive) and monthly in-game targets that reward Fight Money (beginning in June).
 
  • Like
Reactions: amir2100

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
تریلر و رونمایی کرکتر بعدی دوشنبه میاد



مثل کولین که لوگو رو به یخ تغیر داد اینبار هم لوگو به سایکو پاور تغییر کرده



پ.ن : ولی بازم سایه هه برای اد خیلی بزرگه و بهش نمیخوره !
پ.ن 2 :
Its Ed of course. Pyscho power (both his and Bison's) is purple.

I've explained this once, Ed is not growing at a normal human rate. He is growing faster. This was confirmed by Fang in Balrog's story mode, where he mentioned 'the subject stolen from SIN lab is growing at a fast rate'.

Timeline wise, the story mode of 5 takes place a year after 4. And if you go by the win quotes of S2 characters (Kolin and Nash/Ryu), season 2 timeline wise happens after the story mode. In one year he goes from a 8 year or so to a 14-16 year old. If s2 happens a year later still, he could have grown another 6 years worth.

Who knows what SIN did to those experiments. What we do know is Ed was altered to get to adulthood asap.
:-?:-?:-?
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
What makes Ed especially unique is how players perform his special moves,His special moves have simple inputs; they only require simultaneous button presses, repeatedly pressing a button, or holding down a button​

Only Ed’s Critical Art is done by inputting a traditional motion
پ.ن : MvC I ـه مگه ...
 

LeonSM

کاربر سایت
Mar 4, 2007
1,850
نام
صفا
What makes Ed especially unique is how players perform his special moves,His special moves have simple inputs; they only require simultaneous button presses, repeatedly pressing a button, or holding down a button​

Only Ed’s Critical Art is done by inputting a traditional motion
پ.ن : MvC I ـه مگه ...
الان یه جورایی میشه گفت Command Normal ها و Special Move های Ed در هم آمیخته شدن و یکی شدن در واقع :D
مسئله به این سادگیا نیس و این "simple inputs" در واقع ممکنه باعث سختی و تکنیکال شدن این کاراکتر بشه. برای مثال، Lightning Legs لگد معروف چانلی -واسه اجراش باید دکمه های لگد رو تند تند بزنی- و Bullhorn بردی- که واسه اجراش باید یه دکمه رو نگهداری و رها کنی- رو در نظر بگیرین. هیشکدوم از این دو تا اسپشال واسه اجرا شدن نیاز به جهت ندارن، اما واسه اینکه حین کومبو زده بشن نیاز به آمادگی قبلی دارن. نقل قول از حمیدوص: "اولش به نظر میاد که آسونتره، اما موضوع اینه که برای اجرای درست کمبوها شاید لازم باشه که مثلاً دقیقاً 5 تا اینپوتِ پانچ داشته باشی، جوری که آخریش حتماً HP باشه (و اگه پنجمی رو با LP بزنی، کمبو خراب شه)".
به جز کومبو، این مسئله ممکنه باعث سخت تر شدن Neutral game هم بشه واسه Ed. در کل به نظرم ایده جالبیه و کنجکاوم که Ed رو تو بتایی که روز پنجشنبه (یا جمعه) میاد امتحان کنم!
 

LeonSM

کاربر سایت
Mar 4, 2007
1,850
نام
صفا
من بتا رو گرفتم. متاسفانه حالت تمرینی بازی غیرفعاله. اگه کسی از دوستان بتا رو گرفته فایتر آیدی منو ادد کنه بازی کنیم: YerAlma
 
  • Like
Reactions: PWLG

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر