Sony Playstation: استودیوهای First Party و پروژه های مشترک

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,414
3,428
نام
ژوبین
Untitled-1.png

در این تاپیک قصد داریم تا به معرفی و پوشش تمامی اخبار و شایعات استودیوهای فرست پارتی و سکند پارتی سونی بپردازیم
از آنجایی که سونی استودیوهای بازیسازی زیادی دارد و خبرهای فراوان بزرگگ و کوچکی اطرافشون در جریان است از جمله آگهی های استخدام نیرو / پیوستن یا جدا شدن افراد / پروژه های کنونی و آینده احتمالی آنها و یا کارهای مشترک سونی با شرکتها و استودیوهای دیگر" مناسب بود که این بخش باز بشه تا همه این رویدادها را یکجا داشته باشیم و اطلاع رسانی کنیم.
راهنما:Psbutton:: 1. در بخش اول به معرفی استودیو های first party میپردازیم :X:
2. در بخش دوم به معرفی استودیوهای second party :Circle:
3. مطمئن باشید که کنترلرتان به درستی کار میکند :Square:
4. مراقبت کنترلر خود باشید و از آن به درستی مراقبت کنید :Triangle:
و 5. اگر آماده اید دکمه :Start: را فشار دهید.


بخش اول: first party studios



ND.png
Naughty Dog

پایه‌گذاران: Andy Gavin , Jason Rubin
پایه‌گذاری: September 27, 1984
نام پیشین استودیو: Jam Software
مدیریت: Evan Wells
افراد کلیدی: Neil Druckmann - Bruce Straley
شمار کارکنان: 201-500
مکان: سانتا مونیکا , کالیفرنیا , آمریکا
Website , LinkedIn , Twitter , Facebook , Youtube , FeedBurner , Tumblr , Wikipedia , Flickr

تولیدات:
Math Jam | Ski Crazed | Dream Zone
نکته: این 3 عنوان بنام Jam Software تولید شدن.
Keef the Thief | Rings of Power | Way of the Warrior
Crash Bandicoot | Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back | Crash Bandicoot: Warped | Crash Team Racing
Jak and Daxter: The Precursor Legacy | Jak II | Jak 3 | Jak X: Combat Racing
Uncharted: Drake's Fortune | Uncharted 2: Among Thieves | Uncharted 3: Drake's Deception | Uncharted 4: A Thief's End
The Last of Us | The Last of Us: Left Behind | The Last of Us Remastered

دیگر تولیدات بر مبنای IP:
Daxter سازنده: (Ready at Dawn) | Uncharted: The Nathan Drake Collection سازنده: (Bluepoint Games) | Uncharted: Golden Abyss سازنده: Uncharted: Fight For Fortune | (Bend Studios) سازنده: (Bend Studios)

بازیهای منتشر شده PS4:
The Last of Us Remastered (2014/متاکریتیک 95)
Uncharted: The Nathan Drake Collection (2015/متاکریتیک 86) سازنده: Bluepoint Games
Uncharted 4: A Thief's End (2016/متاکریتیک 93)
Uncharted: The Lost Legacy (PS4/متاکریتیک 84)

پروژه های تایید شده:
The Last of Us Part II (PS4) - انتشار May 29, 2020

پروژه های دیگر:
بر پایه این دو درگاه خبری شاید عنوان دیگه ای به جز The Last of Us Part II و Uncharted: The Lost Legacy هم در کار باشه.
Kotaku , finder


Santa_Monica_Studio.png
Santa Monica Studios

پایه‌گذار: Sony Computer Entertainment
پایه‌گذاری: 1999
مدیریت: Shannon Studstill
فرد کلیدی: Cory Barlog
شمار کارکنان: 201-500
مکان: لس آنجلس , کالیفرنیا , آمریکا
Website , Twitter , Facebook , LinkedIn , Instagram , Wikipedia

تولیدات:
Kinetica | God of War | God of War II | God of War III | God of War: Ascension

دیگر تولیدات بر مبنای IP:
God of War: Chains of Olympus | God of War: Ghost of Sparta | God of War: Origins Collection

فهرست همکاریها:
SIE Santa Monica Studio

بازیهای منتشر شده PS4:
God of War 3 Remastered (2015/متاکریتیک 81) پورت توسط Wholesale Algorithms
God of War (PS4/متاکریتیک 94)

پروژه های تایید شده:
.............................................

پروژه های دیگر:

jp.png
Japan Studio

پایه‌گذاری: 1993
مدیریت: Allan Becker
شمار کارکنان: +400
مکان: توکیو , ژاپن
Website , Twitter , Wikipedia

تولیدات:
Ape Escape | Legend of Dragoon | Pipo Saru 2001 | Ape Escape 2 | Ape Escape 3 | LocoRoco | Piyotama | LocoRoco Cocoreccho! | The Eye of Judgment | Echochrome | LocoRoco 2 | LoccoRocco Midnight Carnaval! | Trash Panic | Numblast | The Eye of Judgment: Legends | Kung Fu Rider | PlayStation Move Ape Escape | Echochrome II | Puppeteer | Knack | The Playroom | The Playroom VR

تولیدات Team Ico:
Ico | Shadow of the Colossus | The Last Guardian

فهرست همکاریها:
SIE Japan Studio

بازیهای منتشر شده PS4:
Knack - (2013/متاکریتیک 54)
Bloodborne - (2015/متاکریتیک 92) سازنده: FromSoftware
The Tomorrow Children - (2016/متاکریتیک 54) سازنده: Q-Games
The Last Guardian - (2016/متاکریتیک 82) تکمیل ساخت در قالب تیم(genDESIGN)

پروژه های تایید شده:
Knack 2 (PS4) - انتشار 2017

========================

تیم داخلیِ Project Siren
(شناخته شده بعنوان Team Gravity)


پایه‌گذار: Keiichiro Toyama
پایه‌گذاری: 2004
افراد کلیدی: Keiichiro Toyama , Isao Takahashi , Naoko Sato
شمار کارکنان: ~50+
مکان: ژاپن
Website , Wikipedia

تولیدات:
Siren | Forbidden Siren 2 | Siren: Blood Curse | Gravity Rush | Gravity Rush 2

بازیهای منتشر شده PS4:
Gravity Rush: Remastered - (2016/متاکریتیک 80) با همکاری Bluepoint Games
Gravity Rush 2 - (2017/متاکریتیک 80)

پروژه های دیگر:
Keiichiro Toyama کارگردان Gravity Rush 2: پس از GR2 کار روی عنوان تازه ای رو شروع میکنم.

pd.png
Polyphony Digital

پایه‌گذاری: 1998
نام پیشین استودیو: Polys Entertainment
مدیریت: Kazunori Yamauchi
فرد کلیدی: Kazunori Yamauchi
شمار کارکنان: ~140+
مکان: توکیو , ژاپن
Website , Twitter , Facebook , Youtube , Wikipedia

تولیدات:
Motor Toon Grand Prix | Motor Toon Grand Prix 2 | Gran Turismo
نکته: 3 عنوان بالا بنام Polys Entertainment ساخته شدن.
Omega Boost | Gran Turismo 2 | Gran Turismo 3: A-Spec | Gran Turismo 4 | Tourist Trophy | Gran Turismo (PSP) | Gran Turismo 5 | Gran Turismo 6

بازیهای منتشر شده PS4:
.......................................

پروژه های تایید شده:
Gran Turismo Sport (PS4) - انتشار 2017

پروژه های دیگر:
........................

gg.png
Guerrilla Games

پایه‌گذاران: Arthur Houtman , Martin de Ronde
پایه‌گذاری: 2000
مدیریت: Herman Hulst
افراد کلیدی: Mathijs de Jonge(کارگردان) , John Gonzalez(نویسنده)
شمار کارکنان: 201-500
مکان: آمستردام , هلند
Website , LinkedIn , Twitter , Facebook , Youtube , Wikipedia

تولیدات:
Shellshock: Nam '67 | Killzone | Killzone: Liberation | Killzone 2 | Killzone 3 | Killzone: Shadow Fall | Horizon: Zero Dawn

بازیهای منتشر شده PS4:
Killzone Shadow Fall (2013/متاکریتیک 73)
Horizon Zero Dawn (2017/متاکریتیک 89)

پروژه های تایید شده:
DLC داستانی Horizon: Zero Dawn

پروژه های دیگر:
........................

spp.png
Sucker Punch Productions

پایه‌گذار: Brian Fleming
پایه‌گذاری: 1997
شمار کارکنان: 51-200
مکان: بلوو , واشنگتن , آمریکا
Website , LinkedIn , Twitter , Facebook , Youtube , Wikipedia

تولیدات:
Rocket: Robot on Wheels | Sly Cooper and the Thievius Raccoonus | Sly 2: Band of Thieves | Sly 3: Honor Among Thieves | Infamous | Infamous 2 | Infamous: Festival of Blood | Infamous Second Son | Infamous First Light |

بازیهای منتشر شده PS4:
Infamous: Second Son (2014/متاکریتیک 80)
Infamous: First Light (2014/متاکریتیک 73)

پروژه های تایید شده:
.................................

پروژه های دیگر:
این استودیو یه سری آگهی استخدام نیرو داده و با بررسی مهارتهای مورد نیازشون میشه پیش بینی کرد پروژه آینده Sucker Punch یه عنوان جهان باز هست.حالا اینکه IP تازه باشه یا نه روشن نیست.

احتمال رونمایی از عنوان آینده SP در E3 2017 با نام رمز Project Oscar

mm.png
Media Molecule

پایه‌گذاری: 2006
مدیریت: Siobhand Reddy
افراد کلیدی: Mark Healey , Alex Evans , Rex Crowle
کارکنان: 11-50
مکان: گیلفورد، ساری، بریتانیا
Website , LinkedIn , Twitter , Facebook , Youtube , Flickr , Instagram , Twitch , Wikipedia

تولیدات:
LittleBigPlanet | LittleBigPlanet 2 | Tearaway | Tearaway Unfolded |

دیگر تولیدات بر مبنای IP:
Sackboy's Prehistoric Moves , LittleBigPlanet PS Vita , LittleBigPlanet Karting , LittleBigPlanet 3

بازیهای منتشر شده PS4:
LittleBigPlanet 3 (2014/ متاکریتیک 79) سازنده: Sumo Digital
Tearaway Unfolded (2015/متاکریتیک 81) با همکاری Tarsier Studios

پروژه های تایید شده:
Dreams (PS4) - انتشار 2017/2018

پروژه های دیگر:
.......................................

sds.png
San Diego Studios

پایه‌گذار: Sony Computer Entertainment
پایه‌گذاری: 2001
مدیر: Christian Phillips
فرد کلیدی: Christian Phillips
شمار کارکنان: 90+
مکان: سن دیگو، کالیفرنیای آمریکا
Website , Twitter , Facebook , Instagram , Twitch , Wikipedia

تولیدات:
The Mark of Kri | NBA | NBA 06 | MLB 06: The Show | NBA 07 | MLB 07: The Show | NBA 08 | High Velocity Bowling | MLB 08: The Show | NBA 09: The Inside | MLB 09: The Show | NBA 10: The Inside | Pinball Heroes | MLB 10: The Show | MLB 11: The Show | ModNation Racers: Road Trip | MLB 12: The Show | MLB 13: The Show | MLB 14: The Show | MLB 15: The Show | MLB The Show 16 | Kill Strain | MLB The Show 17 |

فهرست همکاریها:
SIE San Diego Studio

بازیهای منتشر شده PS4:
MLB The Show 14 (متاکریتیک 83)
MLB The Show 15 (متاکریتیک 80)
MLB The Show 16 (متاکریتیک 85)
Kill Strain (2016/متاکریتیک 53) - Free2Play
MLB The Show 17 (متاکریتیک 85)

پروژه های تایید شده:
.................................

پروژه های دیگر:
.........................

bs.png
Bend Studios

پایه‌گذاران: Marc Blank , Michael Berlyn
پایه‌گذاری: 1993
نام های پیشین: Blank, Berlyn and Co. - Eidetic
افراد کلیدی: Chritopher Reese , John Garvin , Darren Yager
شمار کارکنان: ~ 103
مکان: بند،اورگن،ایالات متحده
Website , Twitter , Wikipedia

تولیدات:
Bubsy 3D | Syphon Filter | Syphon Filter 2
نکته: 3 عنوان بالا بنام Eidetic تولید شدن.
Syphon Filter 3 | Syphon Filter: The Omega Strain | Syphon Filter: Dark Mirror | Syphon Filter: Logan's Shadow | Resistance: Retribution | Uncharted: Golden Abyss | Uncharted: Fight for Fortune

بازیهای منتشر شده PS4:
.......................................

پروژه های تایید شده:
Days Gone (PS4) - انتشار 2017-2018

پروژه های دیگر:
.........................

ig.png
Insomniac Games

پایه‌گذار: Ted Price
پایه‌گذاری: 1994
مدیریت: Ted Price
افراد کلیدی: Brian Hastings , Alex Hastings
شمار کارکنان: 51-200
مکان: بربنک , کالیفرنیا , ایالات متحده
Website , LinkedIn , Twitter , Facebook , Instagram , Google Plus , Youtube , Twitch , Wikipedia

تارخچه انحصاری پلی استیشن:
| Disruptor | Spyro the Dragon | Spyro 2: Ripto's Rage! | Spyro: Year of the Dragon | Ratchet & Clank series | Resistance series | Ratchet & Clan(PS4)

بازیهای انحصاری منتشر شده PS4:
Ratchet & Clan (2016/متاکریتیک 85)

پروژه های انحصاری تایید شده:
Spider-Man (PS4) - انتشار 2017-2018

پروژه های دیگر:
شاید Resistance 4 در E3 2017 رونمایی بشه

بزودی
بخش دوم: second party studios



Kojima Productions

پایه‌گذار: Hideo Kojima
پایه‌گذاری: December 16 , 2015
مدیریت: Shinji Hirano
افراد کلیدی: Hideo Kojima , Yoji Shinkawa
شمار کارکنان: ~100
Website , Twitter , Wikipedia

تاریخچه انحصاری پلی استیشن:
...................................

بازیهای انحصاری منتشر شده PS4:
......................................................

پروژه های انحصاری تایید شده:
Death Stranding (PS4)




The Bartlet Jones Supernatural Detective Agency

پایه‌گذار: David Jaffe
پایه‌گذاری: 2013
مدیریت: David Jaffe , Nick Kononelos
شمار کارکنان: 11-50
مکان: سن دیگو , آمریکا
Website , LinkedIn , Facebook , Twitter

تاریخچه انحصاری پلی استیشن:
Drawn to Death

بازیهای انحصاری منتشر شده PS4:
Drawn to Death (2017/متاکریتیک 55)

پروژه های انحصاری تایید شده:
................................................

پروژه های دیگر:
.........................



Wild Sheep Studios

پایه‌گذار: Christophe de Labrouhe , Michel Ancel
پایه‌گذاری: February 2013
مکان: مون‌پلیه , فرانسه
Website , Twitter , Facebook

تاریخچه انحصاری پلی استیشن:
..................................................

پروژه های انحصاری تایید شده:
Wild (PS4)



Clap Hanz

پایه‌گذاری: April 2, 1998
افراد کلیدی: Masashi Muramori
مکان: ژاپن
Website , Twitter , Wikipedia

تاریخچه انحصاری پلی استیشن:
Everybody's Golf series | Everybody's Tennis

بازیهای انحصاری منتشر شده PS4:
......................................................

پروژه های انحصاری تایید شده:
Everybody's Golf (PS4) با همکاری Japan Studio - انتشار: 08/29/2017



Housemarque

پایه‌گذاران: Ilari Kuittinen , Harri Tikkanen
پایه‌گذاری: 1995
مدیریت: Ilari Kuittinen
افراد کلیدی: Harri Tikkanen , Ilari Kuittinen
شمار کارکنان: 11-50
مکان: هلسینکی، فنلاند
Website , LinkedIn , Facebook , Twitter , Wikipedia

تاریخچه انحصاری پلی استیشن:
Super Stardust HD | Dead Nation | Super Stardust Delta | Resogun | Alienation | Super Stardust Ultra VR

بازیهای انحصاری منتشر شده PS4:
Resogun | Dead Nation: Apocalypse Edition | Alienation | Super Stardust Ultra VR

پروژه های انحصاری تایید شده:
Matterfall (PS4) - انتشار 2017-2018



Impulse Gear

پایه‌گذاری: 2013
شمار کارکنان: 11-50
مکان: سانفرانسیسکو , آمریکا
Website , LinkedIn , Facebook , Twitter

تاریخچه انحصاری پلی استیشن:
..................................................

پروژه های انحصاری تایید شده:
Farpoint (PS VR) - انتشار 05/16/2017



FromSoftware

پایه‌گذاری: November 1 , 1986
مدیریت: Hidetaka Miyazaki
افراد کلیدی: Hidetaka Miyazaki , Naotoshi Zin
شمار کارکنان: ~262
مکان: توکیو , ژاپن
Website , LinkedIn , Twitter , Wikipedia

تاریخچه انحصاری پلی استیشن:
King's Field series | Armored Core | Armored Core: Project Phantasma | Armored Core: Master of Arena | Armored Core 2 | Armored Core 2: Another Age | Armored Core 3 | Armored Core: Nexus | Armored Core: Nine Breaker | Armored Core: Formula Front - Extreme Battle | Armored Core: Last Raven | Shadow Tower | Shadow Tower Abyss | Echo Night | Echo Night 2: The Lord of Nightmares | Spriggan: Lunar Verse | Eternal Ring | Eternal Ring | Evergrace | Forever Kingdom | Echo Night: Beyond | Kuon | Yoshitsune Eiyūden: The Story of Hero Yoshitsune | Another Century's Episode | Yoshitsune Eiyuuden Shura: The Story of Hero Yoshitsune Shura | Another Century's Episode 2 | Another Century's Episode 3:
The Fina | Demon's Souls | Another Century's Episode: R | Another Century's Episode Portable | Mobile Suit Gundam Unicorn | Bloodborne

بازیهای انحصاری منتشر شده PS4:
Bloodborne (2015/متاکریتیک 92)

پروژه های انحصاری تایید شده:
میازاکی در گفتگو با سایت 4gamer تایید کرده که در حال حاضر سه پروژه در دست تولید دارن.اینکه آیا از بین این بازیها عنوانی انحصاری پلتفرم پلی استیشن باشه مشخص نیست.

پروژه های دیگر:
Latest News Explorer یه فهرست از عناوینی داده که ممکنه در E3 2017 رونمایی بشن که یکی از اونا Bloodborne 2 هست.



Team Ninja

پایه‌گذاری: January 1, 1995
افراد کلیدی: Tomonobu Itagaki
شمار کارکنان: ؟
مکان: شینجوکو، توکیو، ژاپن
Website , Facebook , Twitter , Wikipedia

تاریخچه انحصاری پلی استیشن:
Dead or Alive Xtreme 3 , Nioh

بازیهای انحصاری منتشر شده PS4:
Dead or Alive Xtreme 3: Fortune (2016/متاکریتیک 43)
Nioh (2017/متاکریتیک 88)

با تشکر از کاربر Metal Gear برای ایجاد تاپیک و زحماتشون........
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
7,813
18,408
نام
مازیار
شونسوکه سایتو، کارکتر دیزاینر گراویتی راش، چند روزیه داره ارت های جدید از کارکتر ها میده بیرون!

122228

122229


122230

122231

122232

122233

به طور قطع معنیه به خصوص نداره، ولی اینکه هنوز کسی یه یاد گراویتی هست، مرهمی بر دل های شکسته عشاق کت و ریون هست!

برای این حجم از کاواییت میشه دست از زندگی شست!

اما یه نکته ای هست، ما کت تو بچکی نداشتیم، داشتیم؟
 

Attachments

آخرین ویرایش:

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,414
3,428
نام
ژوبین
تیم به خفنی سانتا مونیکا پیدا نمی کنه کوری جای دیگه
خودشم به نظرم طبق تجاربش این رو باید بدونه

به هر صورت شدید امیدوارم جای ادامه GOW 2 تو این فاصله یه آیپی جدید از سانتامونیکا ببینیم
چون واقعا GOW 2 در هر صورت ساخته میشه، قرار نیست چیزی جاشو بگیره، این که کوری بتونه تو همچین تیم محشری ایده های خودشو دوباره اجرا کنه به نظرم خیلی خفن تر میتونه باشه
بشدت موافقم زمانی که از سونی رفت هیچ جا ایده هاش رو جدی نگرفتن اول رفت کریستال داینامیک میخواست TM بسازه ایده داد که از تکنولوژیی که تو gow الان هست استفاده کنن نادیدش گرفتن! لول اونم کجا اساتید اسکی باز CD بعدش رفت WB که Mad Max بسازه که اصلا ساختش شروع نکرد......پس هیچ جا مثل سونی بهش بها نمیده!
 
  • Like
Reactions: vivanred

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
7,813
18,408
نام
مازیار
بخاطر رفتار خود کوری ملت شک میکنن...
از واژه Transmission یعنی انتقال هم استفاده کرده. بعدشم معمولا سونی اجازه نمیده بازیاش اینطوری Tease بشن و کلا عجیبه این فعالیت توییتری...مخصوصا که الانم کل سران سونی در حال تغییره.
ولی منم بنظرم رفتن کوری احتمالش کمه و به احتمال زیاد به پروژه جدید اشاره داره.
یه چیزی تازه یادم اومد اگه یادتون باشه برگشتش به سانتا و ساخت بازی جدید رو هم قبل از اعلام رسمی همینطوری تو توییتر مطرح کرد!
 

FUTURE

کاربر فعال
Aug 20, 2014
2,983
28,724
نام
Alireza
یه چیزی تازه یادم اومد اگه یادتون باشه برگشتش به سانتا و ساخت بازی جدید رو هم قبل از اعلام رسمی همینطوری تو توییتر مطرح کرد!
آره منم یادم نبود که خودش قبل از سونی خیلی راحت گاد رو تایید کرد :D پس احتمال IP جدید بشدت زیاده...
سوال اینه که آیا توی Game Awards یه تیزر مختصر می‌بینیم ازش؟!
 
  • Like
Reactions: vivanred and vaan 2

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
7,813
18,408
نام
مازیار

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
5,987
2,059
نام
Alireza
وقتی کوری با وجود ساخت یک بازی مثل GOW میگه دوست دارم بتونم بازی خودم بسازم من به شخصه خیلی دوست دارم که سونی بهش اجازه ساخت بازیش داده باشه و کوری الان برای بازیش هینت بده اینجوری نه اینکه به خاطر اینکه از سونی رفته .

مشخصا کوری خودش با GOW ثابت کرده دیگه هر جا بره دیگه پشتیبانی میشه 100% کسی که بازی GOW به این قشنگی ریبوت کرده و در همین حال میگه یک ایده خوب برای بازی دارم من به شخصه هرچی میخواست بهش میدادم که بازی بسازه .

اما واقعا دوست ندارم بره دوست دارم بازی جدید خودش بسازه اگه سونی خواست GOW بسازه اگه هم رفت هر جا رفته انقدر پشتیبانی خوب بشه که بازیش بسازه ببینیم چی در سر این بشر میگزره با وجود GOW دنبال ساخت ایده خودش هستش .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

هرچند یک ایده خیلی خوب برای ساخت بازی خودم دارم که نوشتم تا حدودی اما تلاش کردم تیم جمع کنم تا حدودی جمع شد به یک سری هم اموزش دادیم برای بخش برنامه نویسی اما وقتی امدیم جلو بریم یک سری دعوا راه انداختن و ساز خودشون زدن و یکی گفت من این نمیسازم اون یکی گفت من با اون کار نمیکنم و ... تیم پخش شد با تشکر از قدرت کار گروهی در ایران عزیز که خاک برسرشون از بچگی به ملت یاد ندادن چطور باید کار گروهی انجام بدن.

داستان مشخصه تیم جمع کردیم داریم میسازیم یکی جدید جذب میکنیم که یک بخش انجام بده میگه این اوردین که کار من انجام بده میگم اون طراح تو مدل سازی میگه من نیستم اون یکی میگه بازی داستان محور به چه بزرگی ببریم روی موبایل که اصلا نه سیستم بازی به موبایل میخوره نه چیزی وقتی پروسه ساخت شروع شده یک دفعه فرداش میگه من دیگه نمیام برای موبایل میسازی من هستم . :|

کلا کوری درک میکنم اگه واقعا یک ایده خوب داشته باشی که ساخته بشه اما نتونی بسازی خیلی ظلم بعدم چند سال بعد ببینی یک چیزی شبیه بازیت بیاد.
 
  • Like
Reactions: XaoS

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
7,813
18,408
نام
مازیار
خوب رفتم یه تحقیق میدانی کردم، زیاد به شایعه های و داستان های مجازی توجه نکنید

خود استودیو سانتا مونیکا و ناتی داگ و نیل دراکمن هم تو مجازی تبریکی نزاشتن برای هرمن هالست، فقط سانتا پست گریلا رو ریتوییت کرده، ( حالا یه شایعه دیگه میاد، اختلافات داخلی در استودیو های سونی، جنگ قدرت میان امریکایی ها و اروپایی ها)

اینها همشون روابط صمیمانه دارن و راه های خیلی بهتری مثل ملاقات و تماس تلفنی دارن برای تب یک گفتن، قرار نیست همه چی رو مجازی کنن!

همین توجه زیادی به مجازی زد سولی رو کشت دیگه! علی @The End Of Ps باید در جریانش باشه، تازه بعد کشتن این دختر بدبخت حمله کرده بودن دوستش که چرا هیچ واکنشی تو مجازی نشون ندادی، بعد معلوم شد تمام اون چند روز درگیر مراسم خاکسپا ی بوده، خلاصه داستانی شده تهوع اور

در آخر

122268

انیمیشن تیم SM و ND یه نشست با هم داشتن معلوم نیست چرا :D شاید دارن کل کل میکنن کی بهتر میتونه با PS5 پشم ها رو بریزونه

View attachment 122258
View attachment 122259
View attachment 122260
راستی یادم رفت مگه اینا نباید الان زیر کرانچ طاقت فرسا در حال نوش جان کردن ضربات شلاق از دراکمن باشن؟؟؟
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
2,146
12,040
نام
علی
خوب رفتم یه تحقیق میدانی کردم، زیاد به شایعه های و داستان های مجازی توجه نکنید

خود استودیو سانتا مونیکا و ناتی داگ و نیل دراکمن هم تو مجازی تبریکی نزاشتن برای هرمن هالست، فقط سانتا پست گریلا رو ریتوییت کرده، ( حالا یه شایعه دیگه میاد، اختلافات داخلی در استودیو های سونی، جنگ قدرت میان امریکایی ها و اروپایی ها)

اینها همشون روابط صمیمانه دارن و راه های خیلی بهتری مثل ملاقات و تماس تلفنی دارن برای تب یک گفتن، قرار نیست همه چی رو مجازی کنن!

همین توجه زیادی به مجازی زد سولی رو کشت دیگه! علی @The End Of Ps باید در جریانش باشه، تازه بعد کشتن این دختر بدبخت حمله کرده بودن دوستش که چرا هیچ واکنشی تو مجازی نشون ندادی، بعد معلوم شد تمام اون چند روز درگیر مراسم خاکسپا ی بوده، خلاصه داستانی شده تهوع اور

راستی یادم رفت مگه اینا نباید الان زیر کرانچ طاقت فرسا در حال نوش جان کردن ضربات شلاق از دراکمن باشن؟؟؟
سولی بخاطر هیت های زیاد و کامنت های مخرب افسردگی گرفت که آخر هم خودشو کشت , این نشون میده تاثیرات فضای مجازی خیلی میتونه خطرناک باشه و رو هر کسی تاثیر بذاره چه معروف چه مردم عادی , البته نیتیزن های کره کلا آدم های مریضی هستن که بعضا از عقده زیاد حمله ور میشن به اشخاص مختلف و بار nامشون هست و همچنان هم همینطوری هستن . نکته خوبی اشاره کردی به نظر من کوری یکم کلا زیاد از حد فعال بوده در توییتر یعنی بعضی وقتا سوال میشد برام که همچین کسی چقدر وقت داره مگه n تا لایک و ریتوییت و پست . امیدوارم زیاد درگیر این جریانات نشه و بیشتر رو کارش تمرکز کنه مثل نیل دراکمن
و اینکه آره از کرانچ زیاد از حد زدن بیرون احتمالا زود با چوب و میله اومدن دنبالشون و کردنشون تو برده گاه پیش بقیه برده ها :D
 
آخرین ویرایش:

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
921
7,216
نام
امین
هینت یک بازی جدید رو داره میده بارلوگ صد در صد! یادمون نرفته E3 2015 بود همینجوری در جواب به یکی از فن‌ها گفت که GoW جدید در دست ساخته و دیگه نمیتونم چیزی بگم. خیلی کلفت تشریف داره که اینجوری بهترین بازی سال 2018 سونی و یکی از بهترین‌های نسل و تاریخ رو آنونس میکنه ایشون:D!
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
5,987
2,059
نام
Alireza
هینت یک بازی جدید رو داره میده بارلوگ صد در صد! یادمون نرفته E3 2015 بود همینجوری در جواب به یکی از فن‌ها گفت که GoW جدید در دست ساخته و دیگه نمیتونم چیزی بگم. خیلی کلفت تشریف داره که اینجوری بهترین بازی سال 2018 سونی و یکی از بهترین‌های نسل و تاریخ رو آنونس میکنه ایشون:D!
دقیقا بعدش میگه من کوجیما نیستم این جملش یکم من ناراحت کرد که سونی انقدر هایپ و پشتیبانی کرد برای بازی کوجیما که بازی ساز های خودش ناراحت کرده اون بخش کامنتش هم انگار خیلی جدی بود که سونی باید یک بازی ساز دیگه استخدام کنه و خیلی جدی گفت به نظر من اون بخش اما در کنار همه اینها خود کوری حتی قبل از اینکه کسی بگه GOW جدید قراره ساخته بشه خودش با پیغام هاش اعلام کرد.

امیدوارم همین باشه واقعا بازی جدید خودش باشه در کنارش میتونن GOW هم بسازن واقعا SM استدیو خیلی بزرگی هستش توانایی ساخت دو بازی در کنار هم داره .
 
  • Like
Reactions: delta05

delta05

کاربر سایت
Jan 24, 2019
45
182
اونجا که یارو گفت شاید سونی به توسعه دهنده های جدید نیاز داره و کوری در جوابش گفت "شاید." فک کنم منظورش همین استخدام های جدید سانتا باشه
نکته دیگه هم این نوع لو دادن اطلاعات یجوری با روند جدید سونی هم همخونی داره، سونی خیلی اروم و ملو داره اطلاعات کنسول نسل بعدیش رو منتشر میکنه ...
و اینکه به نظر کوری توییتر رو فلن ترک کرده و احتمالا رو بازی جدیدش فوکوس کرده
 

FUTURE

کاربر فعال
Aug 20, 2014
2,983
28,724
نام
Alireza
آقا به فکر اون پایان GOW و کلیف هنگر لعنتیش هم باشید...اینا بخوان یه آی پی جدید بسازن با این وسواسی که دارن سه چهار سال بعد عرضه میشه...گاد بعدی هم میره آخر نسل بعد :|
امیدوارم بیشتر استخدام کنن و دو تیم کامل تشکیل بدن...
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
2,146
12,040
نام
علی
اگر در این نسل استدیوهای سونی رو بررسی کنیم میشه گفت بیشتر استدیوها وضعیت بهتری پیدا کردن
سانتامونیکا بعد از اسنشن و ip کنسل شده و داستان اخراج شدن ها عملا وارد بحران شده بود و میتونست دوران افت استدیو و درجه 2 شدنشون رو رقم بزنه ولی با مدیریت عالی دوباره از نو شروع کردن GOTY تحویل دادن و در حال حاضر با جذب نیروی زیادی که داشتن همچنان جزو بهترین استدیوهای تاپ لول هستند
سخت ترین کار برا یه استدیو ادامه موفقیت هست , ND در شروع نسل عملا بار کل استدیوها و انحصاری برا PS4 رو دوشش بود با وجود مشکلات آنچارتد کنسل شده امی ولی سربلند بیرون اومدن و همچنان جزو بهترین و تاپ ترین استدیوهای دنیا هستن
GG بزرگ تر از قبل شده و با موفقیت خفن هورایزن و دسیما انجین عملا جزو استدیوهای درجه 1 هست , رییس استدیوشون هم که رییس کل استدیوهای فرست پارتی شد
SP همیشه بازی هاشون عالی بوده ولی با گوست آو سوشیما هدفشون اینه که جزو استدیوهای تاپ در حد GG , ND , SM بشن
بنداستدیو مدت ها فقط رو بازی های کنسول دستی کار میکرد اونم رو ipهای بقیه استدیوها و عملا حتی درجه 2 هم نبودن , الان AAA ساز شدن , بزرگ تر شدن و Days Gone موفقیت خوبی در فروش داشته , کاملا میشه بهشون امیدوار بود
سورپرایز بزرگ هم اضافه شدن اینسامنیاک بود که خودش یه استدیو غول هست و اتفاقا اونا هم پیشرفت داشتن و بازی ساختن که تمام رکوردهای فروش رو زد
مدیامولکول متاسفانه کم کار بود ولی رو پروژه ای داره کار میکنه که خیلی بزرگ تر از پروژه های قبلیشونه و همچنان استدیویی هست که بازی بده 90+ میشه

یه سری نکات منفی هم بود مثلا بسته شدن evolution که به نظرم بدترین تصمیم کل نسل سونی بود و نمیدونم کدوم احمقی باعث شد این اتفاق بیفته
دو سه تا استدیو هم باید تقویت بشن :
برا نسل بعد دوست دارم منتظر کامبک خفن پولیفونی باشم و دوباره همون غول بی شاخ و دم رو ببینیم , این نسل کلا سونی برا GT خیلی تبلیغات کم و ضعیفی داشت . ارزش این ip بزرگ خیلی بیشتر از این حرفاست . بالاخره پرفروش ترین ریسینگ تاریخ هست (اگر ماریو کارت رو حساب نکنیم)
استدیو ژاپن هم باید تقویت بشه یکی مثل ناکامورا رو بیارن که در فضای مجازی هم به شدت طرفدار داره و شناخته شده هست
آقا به فکر اون پایان GOW و کلیف هنگر لعنتیش هم باشید...اینا بخوان یه آی پی جدید بسازن با این وسواسی که دارن سه چهار سال بعد عرضه میشه...گاد بعدی هم میره آخر نسل بعد :|
امیدوارم بیشتر استخدام کنن و دو تیم کامل تشکیل بدن...
این چند ماه اخیر خیلی استخدامی داشتن و پشت هم تبلیغ میزدن که نیرو میخواییم حتی دو سه تا ویدیو راجب استخدام کردن درست کرده بودن که تو یکیش کوری بارلوگ هم صحبت میکرد , هنوزم اسم اکانت توییتر SM is hiring هست یعنی بعد این همه مدت هنوزم استخدامی دارن ! نمیدونم چقدر زیاد شدن ولی به نظر میرسه هدفشون همون 2 تا تیم شدنه
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
2,861
3,825
نام
مهرداد
من فکر میکنم هنوز تو یک سری از پست های مهم مشکل دارند. مگه چقدر ادم متخصص و با استعداد تو این صنعت وجود داره؟!:D
کوری بارلوگ هم فکر نکنم بتونه خودش رو از عنوان بعدی Gow بکشه کنار، اگر تیم دومی کامل شکل بگیره شاید اونا رو پروژه ای غیر از Gow کار کنن.
الان هم سونی هم مایکرو عجیب دارن نیرو جذب می کنن! نسل بعد خیلی سکسیه:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟