SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
[FONT=&quot]SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation[/FONT]​




[FONT=&quot]
socom.jpg
[/FONT]​


یکی از بازی هایی که روی کنسول PlayStation 2 معرفی و عرضه شد سری پرطرفدار و جذاب SOCOM بود. این سری بازی به واسطه داشتن نوع گیم پلی واقع گرایانه و داشتن مودهای آنلاین متنوع و کاملا بلنس به سرعت تبدیل به یک بازی پر طرفدار میان طرفداران کنسول PS2 شد و در موفقیت این کنسول نقش قابل توجهی را داشت.



این بازی در چهار شماره برای کنسول PS2 و سه شماره برای PSP عرضه شد و اعتبار زیادی برای استدیوی Zipper Interactive بدست آورد. سبک واقع گرایانه، گیم پلی جذاب، تنوع در سلاح ها داشتن بخش تکنفره جذاب و بخش آنلاین عالی همواره از ویژگی های این سری بوده است.




این سری بازی همان‌طور که از نامش پیداست بیشتر مربوط به نیروی ویژه نیروی دریایی آمریکا یعنی SEAL ها می‌شود. SEAL از عبارات Land، Sea و Air گرفته شده است که به آن معنی است که این نیروها تعلیم دیده برای انجام هرگونه عملیات از طریق دریا، هوا و زمین هستند. این نیروها به منظور انجام عملیات در میادین نا متعارف جنگی، نجات گروگان و عملیات‌های ضد تروریستی تعلیم دیده‌اند و نیز در عملیات‌های مشترک با نیروهای ویژه فرانسه و انگستان همکاری نزدیکی دارند.



socom_confrontation5.jpg





بعداز کسب موفقیت‌های زیاد برای کنسول PS2 – این سری بازی ها همچنان پرطرفدارترین بازی های شبکه آنلاین سونی هستند – Zipper این بار عنوان محبوب و پرطرفدار خود را برای عرضه روی کنسول PS3 آماده می‌کند. این بازی منحصرا برای بازی بصورت آنلاین در نظر گرفته شده و دارای بخش تک نفره نیست. در SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation شما بعداز ساختن کاراکتر خود می‌توانید به یکی از نیروهای ویژه از میان SEALS (USA)، SAS (UK)، PRIMa (Fr)، UOE (Spain) و KSK (Germany) ملحق شوید. این بازی در مودهای 16 و 32 نفره به صورت آنلاین قابل بازی خواهد بود و هرشخص یک کاراکتر نیروی ویژه (Special Forces) و یک کاراکتر مزدور (Mercenary) دارد و هر یک از این کاراکترها را می‌تواند جداگانه Customize نماید.




پیشرفت در این بازی بسیار قابل توجه بوده و تنها به داشتن گرافیک بالا خلاصه نمی‌شود. انجین بازی از نو نوشته شده و تمام انیمیشن‌ها از نو طراحی شده اند. علاوه بر آن بازی از یک موتور فیزیک بسیار خوب بهره می‌برد به طوری که همه چیز را به واقعیت نزدیک‌تر می‌نماید. برای مثال تمام تجهیزاتی که یک کاراکتر به همراه دارد دارای وزن هستند و در طول بازی اگر از آنها کم شود وزن کاراکتر نیز پایین‌تر آمده و به حرکت سریع‌تر بازیکن در بازی کمک می‌کند. حتی آرمور (زره) های مختلف وزن های متفاوتی دارند و قابلیت های آنها باهم متفاوت است. نکته جالب دیگری که درباره فیزیک بازی می‌توان گفت این است که وقتی شما نارنجکی را پرتاب می‌کنید از فرود آمادن تا ایستادن آن بستگی به سطحی دارد که نارنجک روی آن فرود می‌آید، اگر این نارنجک روی سطحی کج فرود آید روی آن قل می‌خورد و این شامل تمام آبجکت‌های داخل بازی است.




در ساخت کاراکتر هیچ کاربری نسبت به سایرین برتری یا محدودیت نداشته و از ابتدا تمامی بازیکنان به تمامی اسلحه ها و کاموها و .. دسترسی دارند. Seth Luisi از طراحان بازی در این باره می‌گوید: "ما نمی‌خواستیم بازیکنان محدودیتی یا مزیتی نسبت به سایرین در هنگام شروع بازی داشته باشند. ما می‌خواستیم همه چیز عادلانه و مساوی باشد تا اگر بازیکنی بود که مدتی بعداز عرضه بازی خواست به جمع بازیکنان SOCOM ملحق شود و حتی ممکن است آن بازیکن از همان ابتدا بازیکن خوبی باشد، محدودیت در انتخاب اسلحه و تجهیزات اشتیاق او را برای مبارزه از بین ببرد."




از امکانات منحصر به فرد دیگر در بازی امکان Voice می‌باشد. در بازی میکروفنشما همیشه باز است. اما مراقب باشید که اگر فریاد بزنید و یا بلند صحبت کنید دشمن ممکن است صدای شما را شنید و جایتان لو برود. این ویژگی جذاب به منظور القا حس شدید حضور در میدان نبرد در بازی قرار داده شده. پس مراقب باشید که دشمن در کمین است و صدایتان در بازی به گونه‌ای پخش خواهد شد که گویی کاراکترتان حرف میزند و آن سیستم قدیمی داشتن وویس در بازی ها دیگر معنی ندارد.




SOCOM همیشه یک اکشن تاکتیکی سوم شخص بوده و برای جذب بازیکنان جدید در این شماره حالت Over the Shoulder Camera نیز در کنار حالت کلاسیک سوم شخص قرار داده شده.




socom_confrontation8.jpg




یکی دیگر از ویژگی‌های جالب در بازی استفاده مبتکرانه تیم از قابلیت Motion Sensing در بازی است. در بیشتر بازی های امروز برای شلیک از پشت سنگر (دیوار، یا هرچیزی که بتوان پشت آن قایم شد) نیاز به استفاده از دکمه های اضافه هستیم. اما در SOCOM این قابلیت در قالبی پویا با استفاده از حسگرهای SIXAXIS صورت میگیرد و بستگی به حالت نگه‌داشتن دسته در دستان بازیکن دارد که به او اجازه می‌دهد بدون کوچکترین عمل اضافه و یا استفاده از کلیدهای جهت‌دار (D-Pad) از پشت سنگر نشانه‌گیری و شلیک نماید.



نظر بیشتر وب سایت‌های معتبر در زمینه بازی نسبت به این بازی مثبت است و آنهایی که مانند Giant Bomb، GameSpot و ... توانستند در E3 آنرا تجربه کنند از آن به عنوان عنوانی که می‌تواند PSN را به مکانی شلوغ و پرهیاهو مبدل کند یاد کرده‌اند.




از نکات مثبت این سری همواره Community و تعامل و ارتباط نزدیک بین طرفداران و سازندگان بازی بوده است. سازندگان بازی خود را جزوی جدا و یا بالاتر از بازیکنان نمی‌دانند و معتقدند تعامل با طرفداران و استفاده از نظرات آنها همیشه در بهبود سری SOCOM موثر بوده است و این دستاوردی است که هرگز از دست نخواهیم داد.




در SOCOM: Confrontation هر کاربر یک پروفایل در وب سایت SOCOM.com خواهد داشت و تمام امتیازات و دستاوردهای وی در پروفایلش در این سایت ثبت خواهد شد. لوییسی در این‌باره این‌طور می‌گوید: "اکانت SOCOM همان اکانت PSN شما خواهد و تمام عملکرد شما در صفحه شخصیات در SOCOM.com ثبت خواهد شد به این ترتیب اگر شما می‌توانید در کل کل‌هایتان با سایرین مدرک مستندی داشته باشید."




بعداز تشکیل کلن هر یا عضویت در یک کلن، هر کلن تنها می‌تواند به عضویت یک نیروی ویژه دربیاید و می‌تواند آرم مخصوص به خود را داشته باشد. و هر کلن لیدربوردی دارد که عملکرد کلن و اعضای آن از آنجا قابل دیدن خواهد بود.




این بازی 14 اکتبر عرضه خواهد شد و هم اکنون در مرحله Closed Beta testing به سر می‌برد و Open Beta Test آن نیز از ابتدای سپتامبر برای کسانی که از GameStop بازی را پیشخرید کرده‌اند و یا اپیزود ماه جون Qore را خریده باشند و یا مشترک یک سال Qore شده باشند شروع خواهد شد.




SOCOM: Confrontation در سه نوع باندل متفاوت قابل تهیه است. باندل اول SOCOM: Confrontation بر روی Blu-Ray به همراه یک هدست بلوتوث جدید و قابل استفاده با گوشی‌های تلفن همراه که قیمت این باندل 60 دلار تعیین شده، باندل دوم بدون هدست به قیمت 40 دلار و باندل سوم یا در حقیقت نسخه دریافت دیجیتال از PSN که آن هم به قیمت 40 دلار خواهد بود.



socom-w-headset.jpg



تهیه و تنظیم: وینبلید دارکفیلد (Gwynbleidd Darkfield)


خطر!: هرگونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر منبع و نام نویسنده موستوجب نفرین هولناک Darkfield's Black Curse می‌باشد!
 

L.Messi

کاربر سایت
Feb 27, 2008
145
نام
رامین
Socom Confrontation

dsc_1112.jpg


این یکی از بازی های انحصاری SONY هست که سونی دل زیادی بهش بسته
به خصوص برای قسمت آنلاین
این بازی 16 سپتامبر سال جاری ریلیز میشه
سایت رسمی این بازی WWW.SOCOM.COM
چند تا عکس هم از بازی
هدف من از ایجاد این تایپک گذاشتن اخبار جدید و اطلاعات و عکس و اسکرین شات از این بازی است
 

GamerSpidy

کاربر سایت
Mar 2, 2008
163
عنوان های قبلیش روی PS2 و PSP که بد نبود
مثل اینکه روی Confrontation خیلی دارن کار میکنند مخصوصا روی قسمت آنلاین بازی
این بازی یک Multiplayer Online به حساب میاد
 

hustler

کاربر سایت
Mar 18, 2008
3,140
اسکرین شات های جدید بازی
2365870526_5c8f90a956.jpg
2365039321_640ea05042.jpg
2365869582_15873f1ecf.jpg

دوسته عزیز جدا از همه این متنهایه پنهانت واقعا پنهانه ها اصلا آشکار نمیشه

البته الان شد و پست رو به همین دلیل ویرایش کردم
مسی جان خوب کردی یاد آوری کردی
 
آخرین ویرایش:

eygame

کاربر سایت
Jun 21, 2008
31
SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation
تعداد بازیکنهای انلاین تا 32 نفر
نیروهای ويژه‌ U.S. Navy SEALs و S.A.S انگلستان و KSK آلمان و UOE اسپانیا و 1er RPIMa فرانسه در بازی وجود دارند !!!
عکس های نسبتا جدید :

939539_20080716_screen001.jpg

939539_20080716_screen002.jpg

939539_20080716_screen003.jpg

939539_20080716_screen004.jpg

939539_20080716_screen005.jpg

939539_20080716_screen006.jpg

939539_20080716_screen007.jpg

اینم از هد ست یا همون میکروفون :-" این بازی :
939539_20080627_screen004.jpg
 
آخرین ویرایش:

eygame

کاربر سایت
Jun 21, 2008
31
یه سری عکس که قدیمیه ولی کسی نذاشته بود ! دیدن داره :
اول از همه یه سوتی عظیم به تابلوی بالا چپ دقت کنین . حروفش از هم جداست !! امید وارم موقعی که بازی میاد درست بشه ( تو عکسهای دیگه هم همینطور بود. البته بعضی تابلوها درسته مثله تابلوی پشتی همین عکس) :-" :
939539_20080517_screen001.jpg
939539_20080507_screen001.jpg
939539_20080507_screen007.jpg
939539_20080508_screen001.jpg
939539_20080517_screen009.jpg
939539_20080517_screen013.jpg

اینم یه سری از اختیاراتی که تو بازی دارین !
939539_20080517_screen016.jpg
939539_20080517_screen017.jpg
939539_20080517_screen018.jpg
939539_20080508_screen004.jpg
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
خوب گفتم این تاپیک خاک نخوره با توجه به زمان نسبتا کمی هم که به عرضه بازی مونده. پست خودمم چون جامع تر از پست اول بازی رو یه توضیحات کلی داده گذاشتم پست اول. اصولا این تاپیک هم به عنوان قدیمی ترین فن این بازی من باید میزدم به هر حال :-"
خوبه که بحث رو در مورد بازی شروع کنیم و تکلیف اونایی که میخوان زیر پرچم مقدس دارکفیلد بجنگن تکلیفشون مشخص بشه :D
 

duke_nukem

کاربر سایت
Dec 30, 2006
1,080
نام
مانی
باید ببینیم سروراس چطوره.مثل resistanceباشه خوبه.تازه اگه region lockداشته باشه که هیچی.کی می خواد دنبال پالش بگیره
خوب گفتم این تاپیک خاک نخوره با توجه به زمان نسبتا کمی هم که به عرضه بازی مونده. پست خودمم چون جامع تر از پست اول بازی رو یه توضیحات کلی داده گذاشتم پست اول. اصولا این تاپیک هم به عنوان قدیمی ترین فن این بازی من باید میزدم به هر حال :-"
خوبه که بحث رو در مورد بازی شروع کنیم و تکلیف اونایی که میخوان زیر پرچم مقدس دارکفیلد بجنگن تکلیفشون مشخص بشه :biggrin1:
بیش از حد رو ps3دارای بازیسنتر حساب باز کردی :biggrin1:
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
راستش نه اتفاقا حساب خاصی باز نکردم! من تاحالا فقط یکی دوبار به جز نیما که مرتب میبینمش حالا نه تو بازی ولی خوب باز می بینمش، علیرضا رو دیدم و دیگر هیچ. راستی تو سرورای بتا که ریجن لاک نداره ولی ریتیل رو نمیدونم.
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
راستش نه اتفاقا حساب خاصی باز نکردم! من تاحالا فقط یکی دوبار به جز نیما که مرتب میبینمش حالا نه تو بازی ولی خوب باز می بینمش، علیرضا رو دیدم و دیگر هیچ. راستی تو سرورای بتا که ریجن لاک نداره ولی ریتیل رو نمیدونم.
من شدیداً پایه ام :D
فعلا مشغول MGO هستیم تا SOCOM و Killzone 2 و R2 بیان
راستی یه فکری به حال این همه عکس بکنید... میترکه تا صفحه لود بشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر