Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
990
نام
امیر حسین
در این زمینه قرار نبود کامنتی بدم ولی چون حرف منو واسه خودت ترجمه کردی مجبورم باز توضیح بدم ! من نگفتم کسی که می گه این بازی سخت تره مازوخیسم داره ! گفتم اگه بخوام الکی از امکانات بازی استفاده نکنم که بازی برام سخت بشه حرکت عادی نیست و می شه خود ازاری و مازوخیسم ! هنوزم می گم. وقتی من می تونم همه دشمن ها و حتی فاز اول مینی باس ها رو با مخفی کاری بزنم بدون درد سر ، چرا باید بپرم وسط همشون و الکی خودمو گول بزنم بگم بازی خیلی سخته !؟ من به دوستمون می گم تو سری سولزبورن موقع مبارزه با باس جرات نداشتم هر موقعی از ایتم سلامتی استفاده کنم ممکن بود همین باعث مرگ بشه ولی اینجا می تونم بپرم رو سقف با خیال راحت ایتم استفاده کنم . می گه خوب نپر که سخت بشه :) شما منطقی می دونی این استدلال رو ؟ بازی رو الکی واسه خودم سخت کنم الکی بگم سخته ؟ مثل بتمن یه سر می تونم بپرم اینور اونور بدون محدودیت استقامت همه دشمن ها هم‌یادشون می ره و دوباره از بالا سر می رم سراغشون .نیازی به فکت صادر کردن نیست اصلا . بازی سختی های خودشو داره ولی به هیچ عنوان محدودیت هایی که در سری سولزبورن وجود داشت رو این نداره . حالا شاید یه نفر بخواد مثل شما و اون دوستمون یادی از جهان پهلوان تختی کنه و مخفی کاری نره جلو تا بازی براش سخت بشه و اون به خودش مربوطه . می توننه همونطور که گفتم تو Gow هم سراغ هیچ‌ایتم‌ سلامتی نره تا اخر بازی براش سخت بشه.
اخه برادر من:/ جز یکی دوتا مینی باس، کدوم‌باس ها رو میتونی بپری رو درخت جون بوخوری؟:/ هیچ کدوم از باس های اصلی اصلا درخت در مسیرش نیس:/ توی محیط کوچیک‌باید بجنگی:/ اتفاقا اکثر باس ها وقتی جون میخوری به شدت نابودت میکنن. قطعا مراحل اول بازی هستی و اینجوری یقه پاره کردی. یه کم‌تشریف ببر جلو میفهمی که دیگه درختی در حین مبارزه با باس نیس:/ genichiro رو تا جون مصرف کنی پارت میکنه. ایشین تا دستت میره روی جون نابودت میکنه:/ مطمعنی سکیرو رو داری؟ احتمال میدم داری از یوتوب بازیو میبینی:/

پ.ن:
ضمنا. دارک سولز و بلاد بورن بهت این امکاناتو داده که از کمک انلاین استفاده کنی. پس‌ تو که استقاده نکردی مازوخیسیتی(رجوع شود به فکت گرانبهای خودت).
 

D.ace

کاربر سایت
Aug 6, 2011
795
نام
JoE
رفیق شما به زبان فارسی تسلط داری یا خودت دوست داری واسه خودت تو ذهنت کامنت هارو یه جور دیگه بخونی ؟ من کی گفتم فارم کردن یعنی باگ و تقلب ؟ فارم کردن عادی برای رسیدن به قدرتی که دوستمون مد نظرش هست تقلب که نیست هیچ یه کار فوق العاده زمان بر و سخت و البته قانونی هست . من راجع به پلیرایی که نیم‌ساعته می رسن به anorlondo گفتم و ویدیوهاش تو یوتیوب موجود هست ‌. طرف می ره زیر پله گلیچ و باگ و ... رو بقل می کنه نیم ساعته میرسه جلو ایرون گلم ! یا فلان پلیر مکس که به شما کانکت می شه همه ایتماشو می ده بهتون لوگ اوت می کنه می ره واسه نفر بعدیم این کارو می کنه و الی اخر ... اینا می شه باگ و تقلب من کاری بهش ندارم . من اونهمه توضیح راجع به هوش مصنوعی دشمن ها و مکانیزم گیم پلی دادم باز شما سوییچ کردی واسه خودت تو فاز لاتی و داداش و سرویس و این صحبت ها ... در نتیجه ادامه بحث با شما کار منطقی به نظر نمی رسه . من توضیحات لازم رو دادم ولی شما درست می‌گی :) ضمنا فکت ثادر نمی کنن ! صادر می کنن ! که البته من چنین کاری نکردم .

موفق باشیم
من نمیدونم شما بازی رو تا کجاش رفتی که میگی باس هارو راحت میشه به صورت هیت اند ران زد چوندارک برای شما سخت تر بوده باید به صورت کلی همه این حس رو داشته باشن؟iframe های دارک سولز رو با سکیرو مقایسه کنی کاملا تفاوت رو حس میکنی من کلا دارک سولز حتی shield هم equip نکردم هیچ مشکلی هم نداشتم شیلد که داشته باشی اون میزان دمیجی که با پری کردن وارد میکنی رو ندید میگیری تو بلاد که کلا ریسکش هم کمتر بود کافی بود به موقع شلیک کنی ویسرال اتک ناقابل 2 دستی تقدیمت میشد راجع به سورسری و پایرومنسی هم بالاتر توضیح دادن
شما بگو تا کجای بازی رفتی بهتر بحث کنیم :-??
در این کلیپ پایین هم بازی ای بسیار سخت رو مشاهده میکنید شما که یوتیوب میبینی اینارو هم ببینی بد نیست
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: J. Constantine

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
الان من‌متوجه نمیشم‌مشکلت چیه؟
بازی رو که تایید میکنی عالی بوده. الان مشکلت اینه که میازاکی تا قیام مهدی موعود باید بازی توی سبک‌سولز بسازه؟ خو برادر این بازی هنونطور که @voldmort گفت، شخصیتش نینجاس و مخفب کاری و تمام مکانیزم گیم‌پلی اش مربوط به شخصیت نینجاس. این بازی یه بازیه کاملا جداس.
الان ینی چی بپر بپر؟ بازی مگه همون اول که بازیو استارت مسکنی نوشته که "این بازی بر اساس بپر بپر طراحی شده و هرکی بپر بپر نکنه احمقه؟". خو بازی پریدن و حرکات نینجاوار و مخفی کاری رو به عنوان مکانیزم غالب بازی در اختیارت گذاشته. از طرفی مکانیزم مبارزه ی تن به تن و بدون بزن در رو هم در اختیارت گذاشته:/ حالا شما سر یه باس گیر کردی پریدی رفتی یوتوب و دیدی بقیه بزن در رو باس رو میزنن و شما هم این امشن رو انتخاب کردی این دیگه مشکل بازی نیس. مشکل از ضعف شماس که ۴ ساعت سر یه باس یه شمشیر میزنی و فرار:/ پس اگه اینجوره، پشم‌ترین بازی های تاریخ دارک سولز و بلاد بورن هستن. چرا؟ چون بازی این امشن رو در اختیار من گذاشته که برم‌از کمک‌ انلاین استفاده کنم. پس هرکی کمک‌انلاین‌نگیره مازوخیسته:/ اخه این چه حرفیه برادر؟:/
نه ما اقا تختی نیسیم . فقط ترجیح میدیم مثل انسان بازی کنیم و خودمونو به چالش بکشیم. چون کال اف دیوتی نخریدیم، دارک سولز و سکیرو خریدیم. پس من به شخصه ترجیح میدم با باس ها تن به تن مبارزه کنم‌تا اینکه فرار کنم. این جور سبک‌مبارزه ها برا تروفی هانترای یوتوب هست.
شما مگه‌ نمیگی وسط بلاد نمیشد بپری جایی و جون مصرف کنی؟ خو فرض کن‌این بازی هم درخت نداره:/ مازوخیست دیگه چه صیغه ای هست. خو بازی بهت دوتا اپشن‌میده:
۱-یا بزن و در رو
۲-یا بشین و مبارزه کن مثل یه سولز بورن باز.
اینکه‌چرا درخت و پشت بوم‌وجود داره به میازاکی مربوطه‌. عشقش کشیده چنین‌بازی ای بسازه و هنه هم از شدت خر کیفی داریم‌لذت میبریم.
اگرم‌نگران بزن در رو هستی برو demon of hatred رو بزن ببینم چیکار میکنی.
در‌کل سبک ضعیف بازی کردن خودتو به گردن بازی و کارگردان ننداز. بازی قطعا یکی از سخت ترین های میازاکیه و هیچ شکی هم توش نیس.
اینم بدون:
توی پیسی میتونی ترینر و کد تقلب رو روی هر بازی ای اجرا کنی! اگه اینکارو بکنی بازی ها پشم‌میشن. این در حالیه که ممکنه اون‌بازی سخت باشه واقعا. ولی این‌سبک‌مبارزه ی توعه که سختی و اسونی رو تعیین کرده. پس برا اینکه بازی برات بشه مثل سولز بورن، لطف کن از ترفند های یوتوبی و بزن در رو استفاده نکنی.
مضمون کامنت های شما بیشتر منو یاد بحث های بچه های دبستانی میندازه که سعی می کنن فقط یه چیزی بگن که یه جوابی داده باشن !
در حالی که خود کامبت سیستم بازی و طراحی اکثر لوکیشن ها به شکلی هست که اصرار بر مخفی کاری و پنهان شدن داره تا اکشن باز و ازاد . و در این رابطه من هم از ضعف شدید ai دشمن ها در این زمینه و گیج بودنشون می‌گم . شما راه حل ضعف ai رو در پریدن وسط دشمن ها و مردونه جنگیدن می بینی :)وقتی ایده ذهنیت اینه قطعا ادامه دادن این بحث کار درستی نیست:)
شما درست می‌گی ! اخرین کامنت در این رابطه ...
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,206
هزاران نفر بازی رو تموم کردن و میدونن که بازی چقدر سخته و باسهای بازی چه پوستی ازت میکنن، حالا یه نفر هنوز به باس اصلی اول بازی هم نرسیده میگه وای چقدر آسون شده من میتونم برم بالا درخت:D چه بحثیه میکنید باهاش ول کنید آقا:D
 

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
990
نام
امیر حسین
هزاران نفر بازی رو تموم کردن و میدونن که بازی چقدر سخته و باسهای بازی چه پوستی ازت میکنن، حالا یه نفر هنوز به باس اصلی اول بازی هم نرسیده میگه وای چقدر آسون شده من میتونم برم بالا درخت:D چه بحثیه میکنید باهاش ول کنید آقا:D
قطعا یوتیوب و استریم نبود، یه سری اصا هیچ ایده ای از بازیهایی که اسمشو میارن هم نداشتن:D
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,371
نام
سید محمد حسین
مضمون کامنت های شما بیشتر منو یاد بحث های بچه های دبستانی میندازه که سعی می کنن فقط یه چیزی بگن که یه جوابی داده باشن !
در حالی که خود کامبت سیستم بازی و طراحی اکثر لوکیشن ها به شکلی هست که اصرار بر مخفی کاری و پنهان شدن داره تا اکشن باز و ازاد . و در این رابطه من هم از ضعف شدید ai دشمن ها در این زمینه و گیج بودنشون می‌گم . شما راه حل ضعف ai رو در پریدن وسط دشمن ها و مردونه جنگیدن می بینی :)وقتی ایده ذهنیت اینه قطعا ادامه دادن این بحث کار درستی نیست:)
شما درست می‌گی ! اخرین کامنت در این رابطه ...

حالا یه جوری میگی آخرین کامنت من انگار بحث داشته به سمت نظر شما پیش می رفته:))

این بازی اکشن ـه و دارک سولز Action-RPG... خیلی رک بگم. اکشن سکیرو کاملاً چند برابر اکشن دارک سولز سخت تره.
قابلیت هایی مثل بالارفتن از درخت و مخفی کاری و... بازی رو آسون نمی کنه. متعادل می کنه. من اگه میخواستم برا کشتن اون یارو کاپیتان تایزن بود اگه اشتباه نکنم همه آدمای بین راه رو رو در رو می کشتم، پلی تایم ام از 15 ساعت فعلی فکر کنم 25 ساعت می شد. تازه سربازهای آشینا دشمن های خیلی رله ای اند اون جا بازی. جلوتر که نینجاها و راهب ها و جنازه ها و سارق ها و... که دشمن های عادی میشن دهن آدم سرویس ـه اگه بخواد با همچین اکشن دونه دونه درگیر کننده ای که از هر پنج تا اتک ات چهار تاش دفاع میشه ملت رو به صورت هیت اند ران تیکه تیکه کنی

باس ها هم که کلا هیچی. یه سری مینی باس ها رو میشه یه جون شون رو مخفی کاری زد. همین...
دارک سولز از این لطف ها نمی کرد؟ چرا که نمی کرد. دو تا اسپل مشت میذاشتی تو جیبت اژدها جماعت رو به زانو در میاوردی... ولی من همیشه نایت بازی می کردم پیرم در میومد:))
گفتم نایت یادم اومد. Invisibility Frame رول و داج های شخصیت ها در مقایسه با چیزی که تو سکیرو هست شبیه کمک های غیبی الهی ـه :D
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,342
اخه برادر من:/ جز یکی دوتا مینی باس، کدوم‌باس ها رو میتونی بپری رو درخت جون بوخوری؟:/ هیچ کدوم از باس های اصلی اصلا درخت در مسیرش نیس:/ توی محیط کوچیک‌باید بجنگی:/ اتفاقا اکثر باس ها وقتی جون میخوری به شدت نابودت میکنن. قطعا مراحل اول بازی هستی و اینجوری یقه پاره کردی. یه کم‌تشریف ببر جلو میفهمی که دیگه درختی در حین مبارزه با باس نیس:/ genichiro رو تا جون مصرف کنی پارت میکنه. ایشین تا دستت میره روی جون نابودت میکنه:/ مطمعنی سکیرو رو داری؟ احتمال میدم داری از یوتوب بازیو میبینی:/

پ.ن:
ضمنا. دارک سولز و بلاد بورن بهت این امکاناتو داده که از کمک انلاین استفاده کنی. پس‌ تو که استقاده نکردی مازوخیسیتی(رجوع شود به فکت گرانبهای خودت).

درود
هنوز به Corrupted Monk نرسیدی ؟
یکی دو تا بیشتره

shinobi hunter
104477
Seven Ashina Spears اول
Seven Ashina Spears دوم
104468 sekiro_2019_04_10_11_16_49_671.jpg


4 تا Ashina Outskirts
Ogre و 2 تا General و این
sekiro_2019_04_10_09_30_55_039.jpg sekiro_2019_04_10_09_34_22_038.jpg sekiro_2019_04_10_09_34_23_775.jpg

Drunkard هر دو بار میشه از ساختمان و تخته سنگ استفاده کرد
104473
دفعه سوم
104475
این جانور
104476
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,206
درود
هنوز به Corrupted Monk نرسیدی ؟
یکی دو تا بیشتره

shinobi hunter
View attachment 104477
Seven Ashina Spears اول
Seven Ashina Spears دوم
View attachment 104468View attachment 104472


4 تا Ashina Outskirts
Ogre و 2 تا General و این
View attachment 104469View attachment 104470View attachment 104471

Drunkard هر دو بار میشه از ساختمان و تخته سنگ استفاده کرد
View attachment 104473
دفعه سوم
View attachment 104475
این جانور
View attachment 104476
تقریبا همه مینی باس ها رو میشه حداکثر یک جونشون رو با مخفی کاری زد که خب اینا رو همه میدونن:D البته بعضیاشون همونش هم سخته. کوراپت مانک هم قبل از اون مبارزه یه مبارزه با ایلوژنش داریم که به همون اندازه سخته پس بازی خیلی آوانسی بهمون نداده:D
 
آخرین ویرایش:

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,050
نام
حامد
هوش مصنوعی بازی که اوضاش خرابه در این شکی نیست.
ولی دیزاین مراحل هم جوریه که انگار خودشون می دونستن چون هوش مصنوعی ملت خرابه پس گیمر جماعت هم بزار راحت بره تک تک همشونو چپ کنه :D
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
990
نام
امیر حسین
هوش مصنوعی بازی که اوضاش خرابه در این شکی نیست.
ولی دیزاین مراحل هم جوریه که انگار خودشون می دونستن چون هوش مصنوعی ملت خرابه پس گیمر جماعت هم بزار راحت بره تک تک همشونو چپ کنه :D
ایشون پسر عموی میازاکی بودن و این استدلال و فرمول از زبون میازاکی توسط ایشون برای بچه های بازی سنتر نقل شد :)
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
کلا تنها ایراد بازی که به نظرم قابل تاکیده هوش مصنوعیه دشمنای عادی در زمان مخفی کاری هست......اینکه خیلی زود فراموشت می کنن و نسبتا هم دیر متوجه میشن و خیلی خیلی راحت میشه پیچوندشون برای من به شخصه خیلی آزار دهنده هست.
گرنه باس ها و مینی باس ها مکانیزمای مبارزشون خیلی هم خوبه ( البته مینی باسا رو تعداد قابل توجهشونو میشه با بپربپر کشت که خب فلسفه بازیه این بپر بپر و چندان مشکلی نیس)


کلا دقت و توجهی که تو سکیرو به طراحی باس ها و مینی باس ها شده به دشمنای عادی مخصوصا تو زمینه هوش مصنوعیشون نشده

بقیه موارد بازی عالیه

.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
یعنی الان باور کنیم که سکیرو بپر بپر داره که بازی رو آسون میکنه ولی بلادبورن پشتک وارو زدن دور حریف و پری کردن نداره و دارک سولز هم یه سپر 5 متری و یه چماق نتراشیده نخراشیده نداره؟:D یعنی الان باور کنیم ملت Pontiff Sulyvahn و Gwyn رو با یه ضربه نمیکشن؟:D یعنی الان باور کنیم ملت باس های BB رو One Shot نمیکنن؟:D
حالا یه 4تا مینی باس رو از بالا به صورت مخفی کاری زدین سریع نتیجه گیری نکنین. بذارین یه خورده جلوتر برین تا توی اینترنت اصرار کنین کمکتون کنن برای زدن باس ها:D
 

\\|NIMA|////

The provocateur
کاربر سایت
Oct 25, 2008
763
نام
nima
اتفاقا پایه ی بازی اصلا و ابدا بپر بپر نیست ... پایه و اساس اصلی بازی سیستم Parry هستش برای دمیج کردن posture. بپر بپر واسه کسایی هست که هنوز قلق بازی دستشون نیومده ... حداقل از نظر من.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر