Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
آقا ایده ایی برای تکرارپذیری بازی دارید؟ نشه از اون بازیا که یه بار تموم بشه دیگه هم چیزی برا ارائه نداشته باشه؟! بعید میدونم البته میازاکی این حرکت ناجوانمردانرو بزنه!:D
برو از خدا بترس:|:D با این حرفت یه نفس عمیق کشیدم و از ایزد منان طلب صبر و آرامش کردم که نزنم نصفت کنم.
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
خب منم نمایش دیدم انقدر که اساتید گفتن اصن ندیدی چی میگی و من بازم نظرم همونه:))..... بازی ترکیبی از سولز بورن با کمی مخفی کاریه همه چیش همونه تا جایه که یادمه fs گفته بود که تا یه مدت سراغ این سبک نمی رن
*این نگفتم که نقل قول کنید...چالشی در کار نیست به قول اساتید=))
 

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,415
نام
علی
برو از خدا بترس:|:D با این حرفت یه نفس عمیق کشیدم و از ایزد منان طلب صبر و آرامش کردم که نزنم نصفت کنم.
آقا توبه!:D ولی داداچم نه اینکه نوشته اکشن با المانه آر پی جی اینه که یکم ترس ورم داشته!:D
 
  • Like
Reactions: BARDI YA

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
آقا توبه!:D ولی داداچم نه اینکه نوشته اکشن با المانه آر پی جی اینه که یکم ترس ورم داشته!:D
همون سولزبورن هم اکشن هستن ها:D اینجا فقط المان های RPG حذف یا کمرنگ شدن و قسمت اکشن بیشتر بولد شده. اینجور بگم، اگر سولزبورن 70% گیم پلی و 30% داستان و اتمسفر و موسیقی و ... بود، اینجا 90% گیم پلی هست که تشکیل شده از اصل سرعت، پری مجلسی و خالص، استراتژی، بردباری و مدیتیشن و مقادیر کوچکی هم ایمان و تقوا و عمل صالح.
 

TwistedFate

کاربر سایت
Jul 31, 2013
407
نام
Alireza
آقا ایده ایی برای تکرارپذیری بازی دارید؟ نشه از اون بازیا که یه بار تموم بشه دیگه هم چیزی برا ارائه نداشته باشه؟! بعید میدونم البته میازاکی این حرکت ناجوانمردانرو بزنه!:D

الان که به این اشاره کردی برای منم سوال شد که دقیقا چه کاری رو میخوان انجام بدن که تکرارپذیری بازی بالا بره.
البته من به میازاکی ایمان دارم ولی با توجه به RPG نبودنش باید یه حرکت جدیدی تو این زمینه نسبت به سولزبورن ها بزنن.
مثلا توی سولزبورن ها بازی کردن با یه Build و stats متفاوت تقریبا یکی از مهم ترین دلایلی بود که باعث میشد بازی رو از اول بری ولی توی Sekiro هیچکدوم از اینا رو نداریم.
فرضا میتونن یه nightmare mode (Shadows die only once mode :D) بزارن که بعد از تموم کرن باز بشه:sweatsmile:
 

mikammi

کاربر سایت
Feb 9, 2014
455
نام
shahab
یه چی که من نفهمیدم این بود که هلث دشمنا کارکردش چیه؟ چون تو ویدئوها دیدم که هلث تموم می‌شه ولی تا پوسچر دشمن پر نشده و اجازه فینیشر نداده مبارزه ادامه پیدا می‌کنه‌.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
اینو ببینید طرف وحشی وار باز میکنه :D معلومه یـ چیزایی سرش میشه ولی خوب هنوز قلق بازی دستش نیومده واسه همین میمیره ولی جالبه حرکات جدید میزنه و ی سری حاها که بقیه مخفی کاری میرفتن رو اکشن میره
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر