Santa Monica توسعه بازی PlayStation All-Stars Battle Royale را ادامه خواهد داد.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
joqobk2x0bvz4uwguul.jpg


PlayStation All-Stars Battle Royale ساخته استدیو تازه تاسیس SuperBot Entertainment بود که از سال 2009 در حال توسعه بود و پاییز سال 2012 برای PS3 و PSV منتشر شد و نمرات بعضا خوب و متوسطی را دریافت کرد و همچنین برنده چند جایزه نیز شد در روند توسعه بازی یکی از بزرگترین استدیو‌های سونی Santa Monica نظارت داشت.
دو هفته پیش استدیو سازنده تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرد و خبر رسید که سونی دیگر با این استدیو همکاری نخواهد. طی برسی‌ها سونی رسما اعلام کرد:

قرار داد SCE با SuperBot Entertainment به اتمام رسیده است. همکاری خوبی با این توسعه‌دهنده داشته‌ایم و استعداد‌های خوبی در این استدیو دیده شده‌اند. برای آنان در پروژه‌های بعدی خود آرزوی موفقیت داریم. PlayStation All-Stars: Battle Royale و DLC‌های آینده آن از این به بعد کاملا توسط Santa Monica ارائه خواهند شد.

David Yang کارگردان اجرائی SuperBot در این باره گفت:
از شروع آینده جدید این استدیو بسیار خوشحال هستیم.

SuperBot Entertainment در تایید قطع همکاری با سونی اعلام کرد:

پایان همکاری ما با SCEA به خوبی پیشرفت. ما به کاری انجام دادیم افتخار می‌کنیم و فرصت خوبی برایمان بود که با سونی در بازی Playstation All-Stars Battle Royale تجربیات خود را در بازی‌های آیندمان به کار‌می‌گیریم و از حمایت کنندگان‌مان استقبال می‌کنیم."

منابع:
1
2
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,300
نام
بابک
بهترین کار رو کردن.سونی باید این ip های کم فروش و الکی رو بی خیال شه در عوض استدیو جدید بزنه برای بالابردن کیفیت کار بازی های معروف مثل gt-killzone
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر