Xbox S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

سازنده
GSC Game World
ناشر
GSC Game World
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
  3. Xbox Series X|S
تاریخ انتشار
2023
https___vignette.wikia.nocookie.net_stalker_images_d_d0_Stalker2_art_uhd.jpg_revision_latest_s...jpg

Developer GSC Game World
Publisher GSC World Publishing
Genre Sci-Fi/Survival/First Person Shooter
Platforms PC/Xbox X|S
Release Date April 28, 2022
بلاخره بعد از مدت‌ها انتظار، استودیوی GSC Game World اولین تریلر سینمایی از بازی Stalker 2 را منتشر کرد، این عنوان ادامه‌ی سه‌گانه‌ا‌ی درخشان است که ژانر immersive-sim را با اتمسفر قوی و پویای خود متحول کرد، استودیوی سازنده بازی این قول را داده که همانند سری عناوین قبلی، بازی Stalker 2 ترکیبی بی‌نظیر از شوتر اول‌شخص، ژانر وحشت و immersive-sim را به همراه عناصر سندباکس ارائه کند.

زمزمه‌های برگشت این بازی برای مدت‌ها شنیده می‌شد تا سرانجام در ماه مارچ امسال خبر ساخت این عنوان با انتشار یک تصویر از محیط بازی تایید شد. به گفته‌ی GSC بازی Stalker 2 بزرگترین پروژه‌ای است که تا به حال این استودیو روی آن کار کرده. فضای سرد و تاریک Zone در این تریلر بخوبی نشان داده شده، ناهنجارهای فضا و زمان که با دنیای حقیقی درآمیخته‌اند و شخصیتی که تنها در تونل‌های ویران Zone پرسه می‌زند در دنیایی آخرالزمانی که در خلق آن از شهر پرپیت و حادثه‌ی تلخ چرنوبیل الهام گرفته شده.

Stalker 2 -1


به گفته استودیوی GSC هر بازیکن ماجرایی بی‌نظیر را در این بازی تجربه خواهد کرد و تصمیم‌هایی که شما می‌گیرید نه تنها به عواقبی کوتاه مدت منجر می‌شود بلکه دنیایی را که در آن حضور را دارید تحت تاثیر قرار می‌دهد ی ، شبیه‌سازی دسته‌ها و موجودات در این بازی از طریق هوش مصنوعی A-Life 2.0 انجام می‌شود، یک نسخه‌ی تازه از سیستم A-Life که در سری بازی‌های قبلی از آن استفاده شده است. حوادث و اتفاقاتی بی‌شمار در محیط این بازی در هر لحظه رخ می‌دهد حتی اگر شما شاهد آن نباشید. این بازی توسط موتور Unreal Engine 4 ساخته شده.

تاریخ دقیق انتشار Stalker 2 هنوز مشخص نیست اما این بازی در زمان لانچ اول بصورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌ی شخصی منتشر خواهد شد.

4cpNPr2bVVebwEzb3DmsWn-1200-80-1024x576.jpg

[Trailers]



[Screenshot]

======================

F.A.Q

 
آخرین ویرایش:

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,024
کامبت نسخه های قبلی بنظرم خیلی شبیه ها لایف بودش. نسخه اخریم کلا ساختارش خیلی شباهت به فال اوت پیدا کرده بود‌.درسته مترو خیلی از استاکر الهام گرفت فک کنم این نسخم یه الهاماتی از مترو میگیره. فقط امیدوارم بیشتر شبیه نسخه اخر باشه تا نسخه های اول. اخری ماموریت فرعیای خیلی خوبی داشت. تاثیر کاراتم بهتر دیده میشد.
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
3,310
نام
یونس
چرا تریلر اینکد نشده با بیت ریت بالا نمیدن؟ هر کدوم از این سه تا نسبت به قبلی ۱۵ درصد فرقشه😁

دنبال ویو هستن؟😁
گیر آوردن ملتو :D تریلر رو با بیت ریت بهتر دیدم نظرم تو پست قبلی در مورد دانگرید اصلاح می کنم (کلا از استاکر هم چیزی جز این انتظار نمیره)
 

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
741
نام
عرفان
تریلر خوبی بود، گرافیک چشم نوازی داشت، گانپلی هم نرم و روون بود، با شوتر خوبی به نظرم طرفیم، همونطور که انتظار میرفت
 
  • Like
Reactions: AmirPh78

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,766
معلوم نبود تریلر رو چه پلتفرمی بود . اما فاجعه پرفورمنسی داشت و نکته بعدی این بود که انگاری گرافیک بازی به شدت دانگرید شده بود . تریلیرهای قبلی گرافیک خیلی خفن تری داشتن .
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
2,767
نام
محمد علی
معلوم نبود تریلر رو چه پلتفرمی بود . اما فاجعه پرفورمنسی داشت و نکته بعدی این بود که انگاری گرافیک بازی به شدت دانگرید شده بود . تریلیرهای قبلی گرافیک خیلی خفن تری داشتن .
فکر می‌کنم روی PC بود. صحنه‌هایی به دکمه‌های کیبرد اشاره داشت.
 

Skylar

کاربر سایت
Apr 29, 2015
197
نام
Mostafa
یه نکته در مورد انجین قبلی یعنی X-ray Engine

بعنوان یکی که این سه گانه رو تموم کردم و جز بهترین بازیهای عمرم به حساب میان یکی از شانسهایی که آوردم این بود که دو نسخه ی Clear Sky و Call of Pripyat رو با ماد گرافیکی بازی کردم و صحبتم از یه ماد فوق سنگین که بخواد یه سیستم بروز رو به نفس بیندازه نیست ....یه ماد که شاید یک گیگ هم نبود و عمده تمرکزش هم روی تکسچرهای گیاه و درخت و خاک بود و بدون اغراق میگم گرافیک بازی توی بعضی جاها از عناوینی مثل Far Cry 3 هم بالاتر رفته بود!

صحبتم اینه که انجین بازی عالی بود اما خود سازنده ها از تمام ظرفیتش استفاده نکردن.

این که یه سازنده تا چه حد بخواد از تواناییهای یک انجین استفاده کنه خیلی نکته مهمیه...بجز نسخه اول که همون زمان عرضه بازی گرفتمش دو نسخه ی بعدی رو با تاخیرهای 4 و 5 سال بعد از انتشارشون (حدود سال 2013) انجام دادم و فکر نکنم سیستمهای زمان عرضه یعنی سال 2008 و 2009 برای اجرای اون مادها مشکلی داشته باشن.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر