Lunar Software اعلام كرد Routine سال 2013 بر روي شبكه ي Steam قرار خواهد گرفت.
بازي Routine يك بازي survival horror به سبك تحسين شده و محبوب بازي هاي * Permadeath هست كه در بهار سال آينده منشر خواهد شد.
بر اساس اطلاعات بازي كه در صفحه ي مربوط به آن در Steam Green light page درج شده اساسا بازي به صورت Open World بر روي
كره ي ماه دنبال خواهد شدو اين بازي فاقد هر گونه بسته ي سلامتي و يا HUD مي باشد و براساس انتخاب هاي بازيكن پايان هاي متفاوتي خواهد داشت .
بازي توسط Aaron Foster در حال ساخت ميباشد كه در دانشگاه Lancashire مركزي مباحث مدل سازي سه بعدي و تفكر خلاق تدريس ميكند.
Fosterدر مصاحبه با EGDE گفت كه او مشتاق بوده كه بازي اي براساس علاقه اش به داستان هاي علمي بسازد كه مثل بعضي بازي ها بازيكن را درآن مجبور
به زدن كليد در يك زمان مشخص نكنند(كنايه اي به بازي باران سنگين)
او همچنين اضافه كرد به وسيله المان هاي permanent death بازي مي خواهيم تا بازيكن را تحت فشار بگذاريم و همانطور كه از بازي هاي permanent
deathانتظار ميرود مجبورشان كنيم تا بنشينند پشت مانيتورشان و از خودشان بپرسند كه خب چه كاري حالا بايد انجام بدهند.
Routineدر يكي از ماه هاي مارچ يا آپريل 2013 منتشر خواهد شد.
منبع
*
Permanent death به سبكي از بازي ها مي گويند كه در آن توجه زيادي واقعي بودن سيستم سلامتي كاراكتر ميشود و بازي هاي اين سبك فاقد هر گونه چك پوينت هستند و در صورت مرگ كاراكتر بازي از اول بازي يا مرحله ي مورد نظر شروع ميشوند ويا حتي كلا امكان ادامه ي بازي با همان شخصيت وجود نخواهد داشت بازي هاي اين سبك به خاطر سختي بيش از حدشان علاقمندان خاصي دارند.
بر اساس اطلاعات بازي كه در صفحه ي مربوط به آن در Steam Green light page درج شده اساسا بازي به صورت Open World بر روي
كره ي ماه دنبال خواهد شدو اين بازي فاقد هر گونه بسته ي سلامتي و يا HUD مي باشد و براساس انتخاب هاي بازيكن پايان هاي متفاوتي خواهد داشت .
بازي توسط Aaron Foster در حال ساخت ميباشد كه در دانشگاه Lancashire مركزي مباحث مدل سازي سه بعدي و تفكر خلاق تدريس ميكند.
Fosterدر مصاحبه با EGDE گفت كه او مشتاق بوده كه بازي اي براساس علاقه اش به داستان هاي علمي بسازد كه مثل بعضي بازي ها بازيكن را درآن مجبور
به زدن كليد در يك زمان مشخص نكنند(كنايه اي به بازي باران سنگين)
او همچنين اضافه كرد به وسيله المان هاي permanent death بازي مي خواهيم تا بازيكن را تحت فشار بگذاريم و همانطور كه از بازي هاي permanent
deathانتظار ميرود مجبورشان كنيم تا بنشينند پشت مانيتورشان و از خودشان بپرسند كه خب چه كاري حالا بايد انجام بدهند.
Routineدر يكي از ماه هاي مارچ يا آپريل 2013 منتشر خواهد شد.
منبع
*
Permanent death به سبكي از بازي ها مي گويند كه در آن توجه زيادي واقعي بودن سيستم سلامتي كاراكتر ميشود و بازي هاي اين سبك فاقد هر گونه چك پوينت هستند و در صورت مرگ كاراكتر بازي از اول بازي يا مرحله ي مورد نظر شروع ميشوند ويا حتي كلا امكان ادامه ي بازي با همان شخصيت وجود نخواهد داشت بازي هاي اين سبك به خاطر سختي بيش از حدشان علاقمندان خاصي دارند.