Rockstar در حال توسعه یک موتور جدید برای کنسول های نسل بعد

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
index.php


فاش شدن گوشه ای رزومه کاری افراد مرتبط با صنعت بازی، همیشه موضوع جالبی بوده است، خصوصا هنگامی که چیزی در پروفایل LinkedIn این افراد پیدا می‌شود که در اصل قرار نبوده فاش شوند.
و حذف اطلاعات فاش شده از این رزومه ها، بیش تر اوقات به معنای صحت این اطلاعات بوده است.

بعضی اوقات، سازنده ها بازی، لیستی از نیازمندی های خود را بر روی وب سایت رسمی خود یا از طریق وب سایت یک ناشر خارجی، منتشر می‌کنند و بر اساس تو ضیحات داده شده در این لیست، شما می‌توانید استنتاج کنید که آن ها مشغول انجام چه کاری هستند.

اخیرا، لیستی همانند لیست های ذکر شده از طرف کمپانی بزرگ Rockstar Games - سازنده عنوان GTA 5 که برای عرضه در سال آینده در نظر گرفته شده است و شایعاتی حاکی از عرضه این عنوان در 19 ژوئن به گوش می‌رسد - منتشر شده است.

این کمپانی ذکر کرده است که به دنبال یک برنامه نویس حرفه ای و با تجربه برای تمرکز بر روی توسعه موتور گرافیکی جدیدی است: " این یک فرصت عالی برای ساخت و توسعه یک موتور و سیستم هایی با عملکرد بالا برای نسل کنونی و نسل بعد پلتفرم ها است."

منظور آن ها از پلتفرم های نسل بعد، یقینا کنسول Wii U نبوده است، چرا که عرضه عنوان GTA 5 بر روی این کنسول همچنان تایید نشده است. به نظر می‌رسد که منظور آن ها کنسول های نسل بعد کمپانی های Sony و Microsoft یعنی PS4 و Xbox 720 بوده است.

و شاید یک عنوان GTA 5 و یا Red Dead Redemption برای نسل بعد خواهد بود.

منبع
 

Loghman

زمان تنها چیزیست که به عدالت بین همه تقسیم شده است
کاربر سایت
Apr 1, 2010
2,596
نام
لقمان
Rockstar هم رفت
Red Dead بعدی با طعم انجین بعدی در نسل بعدی
خدا رحم کنه
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
این که خیلی تابلو هست سازنده ها به فکر نسل بعد باشن مخصوصا راکاستار که بازیهاش طوری هست که قدرت این نسل زیاد به کارش نمیاد..
 

SAEIDX360

کاربر سایت
Jun 17, 2008
392
نام
سعید
واقعا حیف که یه bully جدید ساخته نشد!:-(امیدوارم ساخت موتور برا نسل بعد برنامه ریزی بهتری بشه تا مث این نسل انقدر ساخت بازی زمانبر نباشه که باعث دیدن شاهکار های بیشتری از rockstar باشیم....
 

timemachine2029

کاربر سایت
May 18, 2008
543
نام
......................
نه دیگه بعید میدونم اسمش حتما پسوندش Redemption باشه . البته رو Redemption گفتی میشه شماره 2 وگرنه که میشه RDR 3 در اصل فقط R سوم مشخص نیست چه کلمه ای بزارن :D

R.D جدید هم اگر قرار باشه بیاد،بعید میدونم زودتر از2016...2015 بیاد چون نسل بعد(اگر واقعا قدرتمند باشن) هم هزینه های ساخت + زمان ساختشون بیشتر میشه!
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
معمولاً شرکت راکستار، از موتورهای خوبی استفاده می کنه. این نسل که اکثراً از RAGE استفاده کرد، مطمئناً نسل بعد هم از موتوری استفاده خواهد کرد که نسبت به سایر موتورها، یک سر و گردن بالاتره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر