Multi Platform Rise Of The Tomb Raider

سازنده
Crystal Dynamics
تاریخ انتشار
2015
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

lnghh1qe6pkqmsjhf7si.jpg


سازنده: Crystal Dynamix
ناشر: Microsoft Studios
تاریخ انتشار: تعطیلات 2015 میلادی



بازی Rise Of The Tomb Raider ادامه ای بر نسخه reboot بازی Tomb Raider که سال گذشته عرضه شد، خواهد بود.
این بازی در طول کنفرانس شرکت مایکروسافت با یک تریلر معرفی شد.
سری Tomb Raider را می‌توان به عنوان یکی از پر فراز و نشیب ترین بازی های ژانر اکشن‌ادونچر نام برد. اولین شماره بازی در سال 1996 منتشر شد. شخصیت اصلی بازی لارا کرافت نام داشت. شخصیتی که از روی شخصیت محبوب ایندیا جونز الهام گرفته شده بود. شماره اول بازی یک عنوان بی‌نقص در زمان خودش بود و استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد. همین امر باعث شد تا ادامه های مختلفی برای این بازی در طول سالیان گذشته ساخته شود، اما متاسفانه هر شماره دارای نواقص مختلفی بود و هیچ وقت نتوانست تجربه نسخه اول بازی را تکرار کند تا این که در سال 2011 شرکت Crystal Dynamics نسخه Reboot شده بازی را معرفی کرد. این بار همه چیز فرق کرده بود. لارا کرافت جوان و کم تجربه به سرعت توانست در دل طرفدران ژانر اکشن ادونچر جای باز کند. داستان، گیم پلی و گرافیک بازی به صورت کلی دگر گون شده و از آن حالت خشک و کلاسیک بیرون آمده بود. با محبوبیت نسخه اول استودیو Crystal Dynamics تصمیم گرفت ساخت ادامه این عنوان را هم در دستور کار خود قرار دهد. بازی ابتدا در E3 سال 2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC معرفی شد. اما این تمام داستان نیست، دو ماه بعد و در طول کنفرانس Games Com شرکت مایکروسافت اعلام کرد که Rise Of Tomb Raider به صورت انحصاری برای کنسول های مایکروسافت منتشر خواهد شد. متاسفانه تا به امروز اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و فقط ما می دانیم بازی ادامه دهنده نسخه قبلی این عنوان است. بعد از آن که لارا کرافت جوان موفق شد از جزیره و وقایع شماره اول جان سالم به در ببرد، در این شماره قسمت جدیدی از ماجراجویی های او را تجربه خواهیم کرد. بر خلاف شماره اول این بار لارا کرافت به یک شخصیت پخته و با تجربه تبدیل شده‌است. به نظر می رسد این بار ماجراجویی های او از جزیره گرمسیر شماره اول به محیط های کوهستانی و برفی انتقال یافته‌است. با توجه به موفقیت شماره اول و همچنین حمایت مایکروسافت از این عنوان، به نظر می رسد باز هم شاهد Tomb Raider بی نقصی خواهیم بود.
منبع: بازی سنتر

بازی Rise Of The Tomb Raider در تعطیلات سال 2015 میلادی به صورت انحصاری برای Xbox منتشر خواهد شد.

........................
 
Last edited by a moderator:

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
درجات سختیـه Rise of the Tomb Raider :d


Adventurer
Focus on Lara’s adventure
combat will be easier

Combat has aim assistance enabled
Enemies have lower health and damage
Tomb Raider
A good balance of difficulty
Combat has aim assistance disabled
Enemies have normal health and damage
Seasoned Raider
Challenging combat experience
Combat has aim assistance disabled
Health Regeneration is only available outside of combat
Enemies have increased health and damage
Enemies have increased senses
Survivor
Push your survival skills to the limit
Combat has aim assistance disabled
Health regeneration is disabled
Enemies have increased health and damage
Enemies have increased senses
More difficult enemies will be present
There are fewer resources and upgrades are more expensive
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
کاربر dark10x در گف که یکی از اعضای DF هست اینو پست کرده



دارن روی RotTR کار میکنن فعلا چیزی نمیتونه بگه ولی بعدا خیلی حرفا دارن در مورد بازی که بگن

سر نسخه دمو که یه حرف خنده دار زدن میگفتن متریال بازی PBR نیست!! که سازنده بازی تکذیب کرد و گفت نه تنها PBR هست حتی یه سیستم جدید هم پیاده سازی کردن برای متریالها، حالا ایندفعه چه داستانی دارن خدا میدونه کلا DF تازه گیا سر بازیای One که میرسه پیکسل پیکسل بازی رو میگرده تا یه ایراد پیدا کنه نمونش Halo 5 که میگفت انیمیشن بازی تو فاصله دور نصف میشه که اولا این یه کار روتین توی اکثر انجینها و بازیها هست آخرین نمونه روشنش هم توی بازی Bloodborne اتفاق میوفتاد که انیمیشن دشمنها تو فاصله دور 15 فریم میشد ولی خوب ظاهرا باید گزینشی به یه سری موارد اشاره کنن.
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
سر نسخه دمو که یه حرف خنده دار زدن میگفتن متریال بازی PBR نیست!! که سازنده بازی تکذیب کرد و گفت نه تنها PBR هست حتی یه سیستم جدید هم پیاده سازی کردن برای متریالها، حالا ایندفعه چه داستانی دارن خدا میدونه کلا DF تازه گیا سر بازیای One که میرسه پیکسل پیکسل بازی رو میگرده تا یه ایراد پیدا کنه نمونش Halo 5 که میگفت انیمیشن بازی تو فاصله دور نصف میشه که اولا این یه کار روتین توی اکثر انجینها و بازیها هست آخرین نمونه روشنش هم توی بازی Bloodborne اتفاق میوفتاد که انیمیشن دشمنها تو فاصله دور 15 فریم میشد ولی خوب ظاهرا باید گزینشی به یه سری موارد اشاره کنن.

منم خودم بشخصه جدیدا به این DF مشکوک شدم. احساس میکنم تو بعضی موارد خیلی بیطرف نیستن. حالا بزار ببینیم چی میگن شاید در کل نقد خوبی منتشر کردن
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
منم خودم بشخصه جدیدا به این DF مشکوک شدم. احساس میکنم تو بعضی موارد خیلی بیطرف نیستن. حالا بزار ببینیم چی میگن شاید در کل نقد خوبی منتشر کردن
مشکوک بودنت درسته ! این را قشنگ میتونی با مطالبی که میزاره ببینی ولی زیرکانه این کار را میکنه ! مثال خیلی زیاد با دلایل کاملا منطقی دارم ولی جاش اینجا نیست .
کلا دیگه به شخصه df هیچ اعتباری برام نداره حتی بیاد بگه هیلو 5 یا توم رایدر بهترین گرافیک تاریخ را ارائه داده برام اهمیتی نداره و روش بحث نمیکنم چون جدیدا واقعا انالیزهاش کاملا شنگول و رو باد معدست . DF الان دیگه یه جور فقط شده جنبه تبلیغاتی و سوء استفاده از موقعیتی که داره که مثلا یه تعداد تو GAF ازش تیتر بزارن و به عنوان فکت صادر کنن !
 
آخرین ویرایش:

The Sorrow

in Search of Peace and Sanity
کاربر سایت
Nov 1, 2014
581
نام
Hamidreza
دوستان لطفا بازی کردید بیاید بگید گرافیک بازی خوبه یا تکسچر ها تو ذوق میزنن؟ چون حجم بازی کمه و یکم مشکوک میزنه!
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
گیم پلی بازی روی 360رو از اینجا میتونید ببینید، چه میکنه این 360!!!!! چقدر گرافیک بازی رو 360 خوبه :d البته کات سینهایی که روی One ریل تایم رندر میشن اینجا از قبل رندر شده هستن ولی در کل برای این پیرمرد خیلی عالیه .
 

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
May 16, 2009
6,360
نام
Ǝـــحـــســـان
خب من بازی رو برای X360 دانلود کردم و یک ساعتی هم بازی کردم! :x
نکاتی که به چشمم اومد اینا بودن:

- قبل از اینکه میخواستم وارد بازی بشم فکر میکردم با یک گرافیک و فریم داغون طرفم اما به محض شروع بازی کف و خون قاطی کردم ! :D گرافیک بازی بهترین چیزیه که میشد روی X360 پیاده کرد اما خب توی بعضی کات سین ها گرافیک خیلی افت میکنه و اون موقع دیگه زیاد جالب نیست.
- محیط های بازی بشدت متنوع هستن. یعنی من توی این یک ساعت و نیمی که بازی کردم با 3-4 نوع لوکیشن مختلف رو به رو شدم و هر کدومشون هم ویژگی های خاص خودشونو دارن.
- Draw Distance بازی فوق العادست !
- طراحی و جزئیات چهره کارکتر ها با اینکه روی نسل هفتم بازی میکردم واقعا خوب بود.
- لارا کاملا مشخصه پخته تر شده و دیگه مثل قبل رو اعصاب نیست اما همچنان بعضی اوقات آخ و اوخ زیاد میکنه و توی بعضی قسمت ها به طرز معجزه آسایی زنده میمونه ! :D :|
- پرش های لارا به طور عجیبی بلندن و هیچ جوره با عقل جور نمیاد. :|
- محیط های بازی خیلی خیلی بزرگتر از نسخه قبلین و آیتم و مکان های مخفی هم توی محیط هست که با برداشتن آیتم ها مقداری xp بدست میارید که برای لول اپ کردن استفاده میشه.
- آزادی عمل بازی زیاد شده و کار های مختلفی مثل شکار کردن حیوانات به بازی اضافه شده.
- بخش lvl up و Customize واقعا عالیه! یه عالمه Skill برای لول اپ کردن وجود داره که همونطور که گفتم با بدست آوردن xp میتونید لارا یا اسلحه هاتون رو لول اپ کنید. بخش Craft هم خیلی خوب بود و میتونید آیتم و اسلحه های زیادی بسازید که هر کدوم نیازمند یکسری پیش‌نیاز ها هست. مثلا چوب درخت، پوست حیوانات و ... ! خیلی با این بخش حال کردم. :D
- بخش اکشن بازی چیز خاصی نداشت و تغییر خاصی نکرده.
- دشمنای بازی منو یاد Uncharted میندازن ! :D :-"
- توی این مدتی که بازی کردم فقط یا یک پازل ساده برخوردم.
- صحنه سینماتیک خیلی خوب کارگردانی شدن و هیجان انگیزن!
- لارا نسبت به محیط واکنش نشون میده. مثلا وقتی سردشه کاملا مشخصه که داره میلرزه و یا مثلا وقتی از آب بیرون میاد موهای خودشو خشک میکنه.
کلا بازی خیلی بهتر از اون چیزی هست که تصور میکردم و قبل از انتشار بازی فکر میکردم مثل نسخه قبلیه اما این بار واقعا پیشرفت کرده و اینو به وضوح در طول بازی میتونید ببینید.
نمره من تا اینجا : 9/10 :-"
شاید وقتی بازی رو تموم کردم یکمی کمتر و یا خیلی بیشتر باشه.:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر