Multi Platform Rise Of The Tomb Raider

سازنده
Crystal Dynamics
تاریخ انتشار
2015
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

lnghh1qe6pkqmsjhf7si.jpg


سازنده: Crystal Dynamix
ناشر: Microsoft Studios
تاریخ انتشار: تعطیلات 2015 میلادی



بازی Rise Of The Tomb Raider ادامه ای بر نسخه reboot بازی Tomb Raider که سال گذشته عرضه شد، خواهد بود.
این بازی در طول کنفرانس شرکت مایکروسافت با یک تریلر معرفی شد.
سری Tomb Raider را می‌توان به عنوان یکی از پر فراز و نشیب ترین بازی های ژانر اکشن‌ادونچر نام برد. اولین شماره بازی در سال 1996 منتشر شد. شخصیت اصلی بازی لارا کرافت نام داشت. شخصیتی که از روی شخصیت محبوب ایندیا جونز الهام گرفته شده بود. شماره اول بازی یک عنوان بی‌نقص در زمان خودش بود و استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد. همین امر باعث شد تا ادامه های مختلفی برای این بازی در طول سالیان گذشته ساخته شود، اما متاسفانه هر شماره دارای نواقص مختلفی بود و هیچ وقت نتوانست تجربه نسخه اول بازی را تکرار کند تا این که در سال 2011 شرکت Crystal Dynamics نسخه Reboot شده بازی را معرفی کرد. این بار همه چیز فرق کرده بود. لارا کرافت جوان و کم تجربه به سرعت توانست در دل طرفدران ژانر اکشن ادونچر جای باز کند. داستان، گیم پلی و گرافیک بازی به صورت کلی دگر گون شده و از آن حالت خشک و کلاسیک بیرون آمده بود. با محبوبیت نسخه اول استودیو Crystal Dynamics تصمیم گرفت ساخت ادامه این عنوان را هم در دستور کار خود قرار دهد. بازی ابتدا در E3 سال 2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC معرفی شد. اما این تمام داستان نیست، دو ماه بعد و در طول کنفرانس Games Com شرکت مایکروسافت اعلام کرد که Rise Of Tomb Raider به صورت انحصاری برای کنسول های مایکروسافت منتشر خواهد شد. متاسفانه تا به امروز اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و فقط ما می دانیم بازی ادامه دهنده نسخه قبلی این عنوان است. بعد از آن که لارا کرافت جوان موفق شد از جزیره و وقایع شماره اول جان سالم به در ببرد، در این شماره قسمت جدیدی از ماجراجویی های او را تجربه خواهیم کرد. بر خلاف شماره اول این بار لارا کرافت به یک شخصیت پخته و با تجربه تبدیل شده‌است. به نظر می رسد این بار ماجراجویی های او از جزیره گرمسیر شماره اول به محیط های کوهستانی و برفی انتقال یافته‌است. با توجه به موفقیت شماره اول و همچنین حمایت مایکروسافت از این عنوان، به نظر می رسد باز هم شاهد Tomb Raider بی نقصی خواهیم بود.
منبع: بازی سنتر

بازی Rise Of The Tomb Raider در تعطیلات سال 2015 میلادی به صورت انحصاری برای Xbox منتشر خواهد شد.

........................
 
Last edited by a moderator:

DOKTOR_PS3

کاربر سایت
Feb 20, 2008
434
نام
کسرا
من هم فکر می کنم GOTY بشه.فوق العاده هست.گرافیک بالایی داره.البته من U4 رو هم دوست دارم.GOTY احتمالا به یکی از اینا میرسه.
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
اگه حرف هایـه این دوست جدیدمون درست باشه رایـز حسابـی طولـانیه ! :d

I played it all yesterday ! Slept for like 5 hours , went back on it ! Played it all day today
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,267
نام
وحید
لانچ تریلر من رو نگرفت:D ولی خب خود لارا بدجور من رو گرفت :D کلا امیدوارم بازی خوبی بشه ولی یه حس عجیبی به بازی دارم نمیدونم چجوری بگم :D
 

jalyjonz

کاربر سایت
Jun 7, 2014
116
نام
عیسی
اولویت اول و آخر من Rise of the Tomb Raider هست. این بازی همیشه خوب بوده که تا الان همیشه طرفداراش رو هیجان زده می کرده و می کنه. شک نکنین که موفق میشه.
 

انجمن 1000

Sam Fisher
کاربر سایت
Jun 5, 2008
737
نام
Sam Fisher
Rise.of_.the_.Tomb_.Raider.www_.Download.ir_1.jpg

44362176


تنها ده روز دیگر تا انتشار عنوان Rise of the Tomb Raider زمان باقی مانده است، حال دو کمپانی Square Enix و Crystal Dynamics لانچ تریلر این عنوان را منتشر کرده‌اند. برای دیدن این ویدیو بسیار زیبا با ما در ادامه همراه باشید.


این لانچ تریلر بسیار زیبا که با آهنگی از خانم Karen O همراه است به خوبی می‌تواند عطش شما را برای تجربه این عنوان چندبرابر کند. بیش از این شما را منتظر نگذاشته و به دیدن این ویدیو دعوت می‌کنیم.


Rise of the Tomb Raider دنباله‌ای بر نسخه ریبوت شده سری Tomb Raider که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد است. لارا در اولین تجربه ماجراجویی خود در نسخه اول، شیوه درست بقا را آموخت ولی این بار قرار است او دیدی عمیق‌تری نسبت به جهان پر رمز و راز سیبری بیندازد. جایی که وی باید از مهارت های زنده ماندن و عقل خود استفاده کند و به دوستان جدیدی اعتماد کند تا سرانجام به یک Tomb Raider تبدیل شود.




Rise-of-the-Tomb-Raider-480x170.jpg



طوفان، بهمن، گرگ و خرس‌های وحشی تنها گوشه‌ای از خطراتی است که لارا باید در سیبری با آن‌ها مقابله کند. اما ماجراجویی‌های شما با لارا تنها به مناطق یخی محدود نمی‌شود، براساس صحبت‌های استودیو کریستال داینامیک، بازیکنان با لارا به مناطق دیگر جهان مثل صحراهای شنی، جنگل‌ و غارهای زیر آب می‌روند.
وقایع Rise of the Tomb Raider یک سال پس از اتفاقات نسخه‌ی اول رخ می‌دهد. لارا در یاماتای متوجه راز فناناپذیری در گوشه‌ای از دنیا شد و پس از آن تصمیم به یافتن شهر کایتژِم که اعتقاد دارد این راز در آن‌جا نهفته است گرفته است.


rise-of-the-tomb-raider-4_1226178264.jpg


لارا در نسخه‌ی قبل درس‌های زیادی آموخت، اما با این حال هنوز ثبات و پایداری ندارد.وی نمی‌تواند بدون صدمه دیدن با چند دشمن به صورت همزمان مقابله کند. لارا در یک موقعیت مرگ و زندگی قرار دارد، بنابراین با نشان دادن چالش‌هایی که لارا با آن‌ها مواجه می‌شود ما دوست داریم ماجراجویی‌های یک انسان واقعی را به تصویر بکشیم. نمایش لحظاتی که وی از هویت، مسیر و توانایی‌هایش برای زنده ماندن در این ماجراجویی نامطمئن است برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است.


Lara-.jpg


عنوان Rise of the Tomb Raider که توسط استودیو «کریستال داینامیکز» (Crystal Dynamics) ساخته شده است در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۵ (سه شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴) به‌صورت انحصاری بر روی پلتفرم‌های اکس‌باکس وان و اکس‌باکس ۳۶۰ منتشر خواهد شد. همچنین نسخه رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ بازی هم، در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد.
 
آخرین ویرایش:

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,196
نام
محمد
لینک صوتیشو داری ؟ اگه کیفیت بالاست بزار لطفا
اصلا پیدا نکردم مجبور شدم لینک یوتوب رو mp3 کنم کیفیتش در حد Flac و اینا نمیشه ولی خوبه لینک یوتوب :
watch?v=s7oLADZ9Bqs (موزیک Official ـه Karen O )
رو میدی این سایت
Convert Youtube to MP3 & Download Youtube Videos - Free Downloader
(لینک یوتوب رو کاملش رو باید بدی من چون خلاف قوانین بود قسمت اولش رو پاک کردم :D)
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
اصلا پیدا نکردم مجبور شدم لینک یوتوب رو mp3 کنم کیفیتش در حد Flac و اینا نمیشه ولی خوبه لینک یوتوب :watch?v=s7oLADZ9Bqs (موزیک Official ـه Karen O )رو میدی این سایت Convert Youtube to MP3 & Download Youtube Videos - Free Downloader (لینک یوتوب رو کاملش رو باید بدی من چون خلاف قوانین بود قسمت اولش رو پاک کردم :D)
اینا رو میدونم ، منم نتو زیرورو کردم ، سایتای روسی که همیشه حال میدادن هم نتونستن بزارن
 

dante-turbo

کاربر سایت
Dec 14, 2007
271
نام
Farzad

aha2012

کاربر سایت
Jan 9, 2009
2,879
نام
SubZero
مرسی برای ایجاد تاپیک :)
صبر کردن تا 10 روز دیگه کمی سخته :)
ماهاییکه هنوز به نسل 8 کوچ نکردیم این بازی واقعا بهمون انرژی میده :D
به این بازی هم شدیدا امیدوارم :)
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
مصاحبه با کارگردان رایـز برایان هورتون !

A Third Of Rise Of The Tomb Raider Is Tombs
watch?v=2gyGQNW3fTc

یک سومـ تایمـه بازی باید دنبال پیدا کردن TOMBها باشین . :d

- - - - -
! Spent the last 7hrs with Lara Croft via advance copy of Rise of the Tomb Raider ... Genuinely so freakin good
Mari Takahashi
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر