Multi Platform Resident Evil 3

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch

l6el_re3.png

بالاخره و بعد از سالها انتظار، طرفداران قدیمی مجموعه محبوب Resident Evilبه خواسته خود رسیدند و قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، ریمیک عنوان 3 Resident Evil را با گرافیک امروزی و بوسیله موتور بازیسازی قدرتمند RE Engine بازی کنند. یکی از دلایل محبوبیت 3 Resident Evil برمیگردد به حضور تایرانت قدرتمند، باهوش و صدالبته ترسناک به نام نمسیس (Nemesis) که باعث به وجود آمدن کابوس‌های زیادی برای شخصیت اصلی بازی، جیل ولنتاین (Jill Valentine) شده بود. در رابطه با ابهت نمسیس فقط این را بگم که کاور نسخه آمریکای شمالی بازی که در سال 1999 برای پلی استیشن 1 عرضه شده بود، فقط شاهد حضور نیم تنه بالایی نمسیس بودیم و خبری از چهره جیل ولنتاین بر روی جلد بازی نبود. داستان 3 Resident Evil، بطور خلاصه در مورد انتقام گرفتن شرکت آمبرلا (Umbrella Corporation) از گروه استارز (S.T.A.R.S) هست که دو عضو اصلی آن، کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جیل ولنتاین که برای اولین بار در نسخه اول سری رزیدنت اویل شاهد حضور این دو شخصیت محبوب بودیم، بعد از فهمیدن هدف اصلی شرکت آمبرلا، درصدد بودند که این شرکت را رسوا کند و آمبرلا برای انجام این عمل و بعد از اتفاقات قسمت رزیدنت اویل 1، به ساخت تایرانت هوشمند نمسیس (نمسیس در اساطیر یونانی به عنوان الههٔ خشم و انتقام شناخته میشود.) روی آورد.

  • بعد از به اتمام رساندن ساخت بازی تحسین شده و موفق Resident Evil 7: Biohazard، دو تیم جداگانه و بطور همزمان بر روی ریمیک های قسمت دوم و سوم کار می کنند. زمانی که پروسه ساخت ریمیک قسمت دوم به آرامی به پایان می رسد، تعدادی از افراد تیم ریمیک اویل 3 به تیم اویل 2 ملحق میشوند که اینکار باعث میشود که پروسه ساخت اویل 3 به کندی پیش برود. بعد از ساخت اویل 2، دو تیم سازنده بطور کلی به روی ساخت ریمیک اویل متمرکز میشوند.

  • در ریمیک اویل 3، شاهد تغییرات گسترده ای در روند بازی (برخلاف ریمیک اویل 2) هستیم.

  • خوشبختانه پروسه ساخت بازی رو به اتمام است و بنا بر گفته های سازندگان بازی، 90 درصد ساخت به پایان رسیده است و بازی در همان تاریخ قبلی اشاره شده، عرضه خواهد شد.

  • همانند نسخه کلاسیک، داستان بازی قبل از ریمیک 2 شروع خواهد شد و از طرفی دیگر، بعد از اویل 2 به پایان خواهد رسید.

  • جیل ولنتاین یکی از محبوب‌ترین شخصیت های بازی هست. بنا بر گفته های سازندگان بازی، طراحی جدید (مخصوصا لباس های این شخصیت محبوب) به گونه ای شده است که تلاش برای بقا کاملا حس بشود توی بازی و جیل واقعا برای فرار کردن تقلا کنه. لازم به ذکر است که لباس های نسخه اصلی جیل ولنتاین به عنوان مزایای پیش خرید بازی در دسترس است.

  • بر خلاف نسخه اصلی، شخصیت کارلوس بسیار بالغ به نظر می رسید؛ اما همچنان شوخی طبع بودن خود را دارد و صدالبته بسیار خونگرم است.

  • به اینکه فعلا خبری از گیم پلی بازی نیست، اما به نظر می رسد که همانند نسخه اصلی کلاسیک در روند بازی تمرکز بیشتری بر روی عناصر اکشن شاهد خواهیم بود. بطور خلاصه، نسخه اصلی اویل 2 بیشتر ترسناک بود ولی اویل 3 بار اکشنش سنگین تر بود.

  • همانند نسخه ریمیک اویل 2، اینجا نیز دوربین رو شانه سوم شخص استفاده شده است. لازم به ذکر است که بخش آنلاین بازی با عنوان Resident Evil: Resistance شناخته میشود.

  • عنوان Resident Evil 3 قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه شود.



Characters2.png Characters.png

جیل ولنتاین
شخصیت اصلی و قهرمان قسمت سوم رزیدنت اویل و همچنین این شخصیت محبوب عضو گروه استارز نیز هست. وظیفه ساخت این شخصیت محبوب بر عهده ایسائو اوهیشی بود و از طرفی دیگر طراحی آن را نیز تاکاهیرو آریمیتوسو انجام داده بود. همان طور که بالاتر اشاره کرده بودیم، جیل در نسخه اول سری، از اهداف شوم شرکت آمبرلا پرده برداشت و شرکت آمبرلا برای انتقام از او تایرانت باهوش نمیسیس را ساخت. نام جیل ولنتاین در کنار محبوب‌ترین شخصیت زن بازی های ویدیویی، یعنی لارا کرافت قرار گرفته است.


کارلوس اولیویرا

کارلوس اولیویرا یکی از اعضای گروه U.B.C.S است که برای نجات بازماندگان از جانب آمبرلا به شهر راکون سیتی اعزام شده بود. جیل در ابتدا به او مشکوک بود زیرا آمبرلا را بانی اصلی نابودی راکون سیتی می داند، اما رفته رفته با کارلوس همراه شد. کارلوس اولیویرا تلاش زیادی برای خروج از شهر انجام داد و سرانجام نیز توانست خود و جیل را از شهر خارج کند.


Brad.png

براد ویکرز

براد ویکرز خلبان هلیکوپتر تیم آلفای گروه استارز بود. او در همان ابتدای بازی مورد تهاجم زامبی‌ها قرار گرفت و مجروح شد. در ادامه بازی نیز توسط نمسیس کشته شد.

UBCS.png

نیکولای گینوائیف

نیکولای فرماندهٔ یکی از تیم‌های اعزامی U.B.C.S بود. او فرماندهٔ کارلوس نیز بود. در طول بازی او تلاش دارد تا به هر شکل ممکن و حتی به قیمت مرگ زیردستانش از شهر خارج شود و بالاخره موقق میشود.



میخائیل ویکتور

ویکتور یکی از هم‌تیمی‌های کارلوس و نیکولای بود. او در اثر حملهٔ زامبی‌ها به شدت مجروح شده بود. در جریان حملهٔ نمسیس به جیل، او جان خود را فدا کرد و با نارنجک دستی، مانع از آسیب رساندن نمسیس به جیل شد و خودش نیز در همین ماجرا کشته شد.

UBCS2.png

7.png

زامبی ها

زامبی‌ها، شهروندانی هستند که از راه‌هایی چون گزش زامبی دیگر و تزریق مستقیم ویروس تی به وجود می‌آیند. زامبی‌ها سرعت پایینی دارند اما درجهٔ جان‌سختی آن‌ها بالاست. این موجودات با سلاح‌های گرم راحت‌تر کشته می‌شوند. زامبی‌ها دشمنان اصلی در این بازی هستند.

سگ‌های زامبی

سگ‌های زامبی، سگ‌هایی معمولی بودند که به ویروس تی مبتلا شدند. آن‌ها ممکن است توسط سگ مبتلا گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم، به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ آن‌ها بالا بوده و از درجهٔ جان‌سختی کم‌تری نسبت به زامبی‌ها برخوردارند.


عنکبوت‌ها

عنکبوت‌های خون‌آشام، موجوداتی هستند که به ویروس تی دچار شده‌اند. آن‌ها ممکن است توسط عنکبوت مبتلا، گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ این موجودات پایین است اما درجهٔ سخت‌جانی آن‌ها بسیار بالا است.

هانترها

هانترها، موجوداتی هستند که از تزریق ویروس تی به تخم خزنده و استخراج DNA خزندهٔ مبتلا به ویروس تی و تزریق آن به یک انسان سالم پدید آمده‌اند. سرعت حملهٔ و درجهٔ سخت‌جانی این موجودات بسیار بالا است.

Nemesis.png

نمسیس

نمسیس، غول‌آخر و دشمن اصلی جیل ولنتاین در این بازی است. نمسیس یک تایرانت تکامل یافته‌است. این موجود از تزریق ویروس تی درجه سوم و انگل ان‌ای-آلفا به بدن یک انسان پدید آمده‌است. او بسیار سخت‌جان و هوشمند است و در طول بازی همواره در تعقیب جیل است. حتی با چندین مرتبه شکست نیز جیل را رها نکرد. نمسیس در نهایت و با سختی فراوان و با کمک اسلحهٔ لیزری بسیار قدرتمند شکست خورد. نوع حمله او به دلیل هوشمندی بالا نسبت به سایر مهاجمان متفاوت است.


hxw9_char_header.png





11.jpg 9.jpg 8.jpg 5.jpg 3.jpg 1.jpg 4f897fb599a635f2cddcb71dcc78def6.jpg ae6aae96bab66df94e0c13987cfc75a6.jpg c66a37459df49d983fc22e264a4490a5.jpg


656k_vid2.gif


Resident Evil 3 - Special Developer Message

1080p.png

56n_123.gif


Resident Evil 3 - Announcement Trailer

1080p.png

z41c_nem.gif


Resident Evil 3 - Nemesis Trailer

1080p.png


 
آخرین ویرایش:

Batsy

“Tots Units Fem Força” «Més que un club»
کاربر سایت
Apr 29, 2008
3,278
اتفاقا این مسئله ظاهر خیلی مهمه تو این بازی چون اولا خیلی ها با اون ورژن اصلی خاطره دارن دوم یه کاراکتر خنده دار برای یه بازی ترس و بقا میتونه به کل پروژه صدمه بزنه چون عامل مهم ترس ورژن کلاسیک 3 به همین نمیسیس بود ....

اقا بخدا عامل ترس نسخه کلاسیک سن و سال ما بود وگرنه ب شخصه الان ی جن هم جلوم ظاهر بشه از قیافش نمیترسم :D من یادمه حتی اون زمان از اون اهنگ دل مرده اول بازی و توی شهر میترسیدم :D
یا صدای کلاغای توی شهر جوری بهم حس تنهایی و بدبختی میداد ک حتما باید پسر عمم مینشست کنارم دوتایی بازی میکردیم :D دیگه خداییش قبول کنین هیچی نمیتونه اون حس ترس رو انتقال بده ب ادم،این روزا ما ها همه نهایتش از صحنه های jump scare ی لحظه جا بخوریم فقط تازه همونم برای من لذت بخشه حتی یادمه ک out last 1 رو من همیشه شبا ساعت 2 ک نت رایگان میشد و فیلم رو میذاشتم رو دانلود دیگه بعدش مینشستم بازی میکردم،تازه پسر عمم وقتی ساعت سیو کردنم رو دیده بود اونم همینو میگفت ک ی زمانی مث سگ میترسیدیم از اویل حالا نصف شب out last میزنم :D
از نظر من ک قیافه نمسیس بی رحم تر شده و تنها نکته ضایع در موردش دندونای درازش هستن،حالا اون رد بخیه و اون سوزن منگنه ها هم بیاد رو سرش خوب میشه :D
البته همین الانم چنتا سوزن منکنه رو سرش هست ولی اون حس کشش پوست سرش رو تو نسخه کلاسیک ب ادم نمیده :D
اما در کل خیلی راضی هستم ازش.
 

farzad2236

کاربر سایت
Apr 24, 2016
89
اقا بخدا عامل ترس نسخه کلاسیک سن و سال ما بود وگرنه ب شخصه الان ی جن هم جلوم ظاهر بشه از قیافش نمیترسم :D من یادمه حتی اون زمان از اون اهنگ دل مرده اول بازی و توی شهر میترسیدم :D
یا صدای کلاغای توی شهر جوری بهم حس تنهایی و بدبختی میداد ک حتما باید پسر عمم مینشست کنارم دوتایی بازی میکردیم :D دیگه خداییش قبول کنین هیچی نمیتونه اون حس ترس رو انتقال بده ب ادم،این روزا ما ها همه نهایتش از صحنه های jump scare ی لحظه جا بخوریم فقط تازه همونم برای من لذت بخشه حتی یادمه ک out last 1 رو من همیشه شبا ساعت 2 ک نت رایگان میشد و فیلم رو میذاشتم رو دانلود دیگه بعدش مینشستم بازی میکردم،تازه پسر عمم وقتی ساعت سیو کردنم رو دیده بود اونم همینو میگفت ک ی زمانی مث سگ میترسیدیم از اویل حالا نصف شب out last میزنم :D
از نظر من ک قیافه نمسیس بی رحم تر شده و تنها نکته ضایع در موردش دندونای درازش هستن،حالا اون رد بخیه و اون سوزن منگنه ها هم بیاد رو سرش خوب میشه :D
البته همین الانم چنتا سوزن منکنه رو سرش هست ولی اون حس کشش پوست سرش رو تو نسخه کلاسیک ب ادم نمیده :D
اما در کل خیلی راضی هستم ازش.
دقیقااا . رزیدنت اویل در مورد بقاست . چیزی به نام ترس و وحشت هیچوقت نداشته نمیخواد هم داشته باشه . یا ترس لحظه ایه یا استرس . خود من از ۱۲ سالگی بازی میکردم تا الان و همیشه هم استرسم بیشتر از ترسم بوده .. تو شماره سومم شاید یک بار از نمسیس بترسی ولی بار دوم به بعد فقط استرس داری که جلوت سبز نشه یا دستس بهت نرسه .
رزیدنت یعنی ترس برای بقا ، ترس از دست دادن مهمات و اتمسفر استرس آمیز

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: milad.ps4

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
قبل 7 واقعا به بن بست خوردن شانس آوردن کوجیما یه دمو از سایلنت هیل منتشر کرد اینا ایده جدید بدست اوردن، شماره 7 از دوربین اول شخص استفاده می‌کرد که توی شماره های اصلی اصلا هیچوقت استفاده نکرده بود از لحاظ داستانی هم یه ریبوت با کلی کاراکتر هچل هفت که هرکی میدید اصلا نمیفهمید این بازی رزیدنت ایوله، شماره هشت هم اصلا معلوم نیست چجوریه، من والا سهام دار کمپانی ای نیستم حس مالکیت داشته باشم تا یه چی در مورد بازی ای که دوست دارم بگن گردنم مثل سیم بکسُل ورم کنه بیام بدو بدونقل و قول کنم، حرف منطقی و حق باشه میگم

البته سال 2014 دوتا بازی عالی به اسم های Outlast (ترس خالص) و Alien: Isolation (ترس و بقا) منتشر شدند که بیشترین منبع الهام رزیدنت اویل 7 بودند تا حالا بگیم یک دموی تقریبا بدون گیمپلی به اسم PT باعث خوش شانسی سازنده های اویل 7 شده و ایده جدید ازش گرفتند
 

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
ببخشید پس اون اقایونی که ۲۵تا۴۰سال سن داشتن و ما میدیدیم موقع بازی خشتک میدراندن و دستگیره پرت میکردن کی بودن من خودم اون موقعه نزدیکای ۱۶سالم بود میرفتم برای فامیل اویل رد میکردم هم قصمتای فکری هم جاهای که نمیسیز میومد.
اینم بگم از نظر من که با سگا شروع کردم و دوران اوج مون ps1 بوده اویل۴ آشغال ترین بازی ps2 بوده که سبک اویل،داینوکراسیس،پارازیت،اونیموشا و سایلنت هیل رو نابود کرد و دیگه شرکتا رقبت نکردن شماره دیگه ازشون درست کنن چون فکر میکردن اون سبک بازی دیگه جواب گو نیست
 
  • Like
Reactions: mehran3500

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
ببخشید پس اون اقایونی که ۲۵تا۴۰سال سن داشتن و ما میدیدیم موقع بازی خشتک میدراندن و دستگیره پرت میکردن کی بودن من خودم اون موقعه نزدیکای ۱۶سالم بود میرفتم برای فامیل اویل رد میکردم هم قصمتای فکری هم جاهای که نمیسیز میومد.
اینم بگم از نظر من که با سگا شروع کردم و دوران اوج مون ps1 بوده اویل۴ آشغال ترین بازی ps2 بوده که سبک اویل،داینوکراسیس،پارازیت،اونیموشا و سایلنت هیل رو نابود کرد و دیگه شرکتا رقبت نکردن شماره دیگه ازشون درست کنن چون فکر میکردن اون سبک بازی دیگه جواب گو نیست
آخه اوستا اگه الان اویلا با دوربین نسخه های کلاسیک عرضه شن ۱ میلیون نسخه میفروشن؟ =))
سرنوشت سایلنت هیل و غیره رو هم دیدیم
تصور کن ریمیک ۲ و ۳ با همون دوربین دوره کرتاسه ساخته میشد:-j
احتمالا GTA 3 هم آشغال ترین بازی تاریخه چون به آرمان های GTA 1 و ۲ با اون دوربینشون خیانت کرد(:|=P~
 

residen

کاربر سایت
Apr 28, 2014
467
شماره ی ۷ به نوعی این سری رو دوباره احیا کرد و حدود ۷ میلیون نسخه هم فروخته. میشه بگید چطوری به بن بست خورد؟
...
با اینکه در بسیاری از موارد با شما هم نظر هستم ولی با این مورد بالا کاملا مخالفم !
فروش هفت میلیونی این بازی رو مدیون حالت سایلنت هیلی بودن اویل هفت هستن ، مخصوصا دموی بازی
اگر نسل بعد دوباره بازی رزیدنت اویل هفت و منتشر کنن چند نفر حاضرن برن بخرنش ؟ یا چند نفر اگر خریدن حاضرن دوباره بازی کنن ؟
اویل هفت هرچی بود ( خوب یا بد ) ، رزیدنت اویل نبود ! حتی به اندازه بازی رزیدنت اویل شش ..
خیلی جاها حس رزیدنت اویل و میداد ( مثل اویل چهار ) ولی به نظرم در کل بیشتر یک بازی جدید بود تا ادامه رزیدنت اویل !
انصافا دوربین اول شخص فقط به درد بازیای جنگی میخوره
اقا بخدا عامل ترس نسخه کلاسیک سن و سال ما بود وگرنه ب شخصه الان ی جن هم جلوم ظاهر بشه از قیافش نمیترسم :D
...
بستگی به قیافه اش داره ...
اگر الآن ترس های دوران کودکی یا نوجوانی برامون مسخره به نظر میان دلیلش فقط بزرگ شدن و تکامل ما نیست ، میتونه برای این باشه که شرایط زندگی فرق کرده !
فرض کنید شب > تنها > صداهای عجیب محیط اطراف > نبود ارتباطات آنلاین > رزیدنت اویل سه > خط سلامتی قرمز رنگ > فاصله زیاد تا اتاق ذخیره بازی > هانتر و نمسیس
امیدوارم برای کسی این چنین شرایطی پیش نیاد ولی اگه بیاد ...
تصور کن ریمیک ۲ و ۳ با همون دوربین دوره کرتاسه ساخته میشد:-j
...
دوربین نسخه ها کلاسیک رزیدنت اویل یا همون دوربین های ثابت یکی از دلایل موفقیت سری کلاسیک این بازی بود و اگر دوباره برگرده میتونه تجربه باور نکردنی ای بده
چند وقت پیش داشتم به همین موضوع حالت دوربین کلاسیک فکر میکردم و عکساش و میدیدم ، حس عجیبی داره اون نوع دوربین !
پیشنهاد میکنم شما هم بیشتر بهش فکر کنید .
 

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
دوربین نسخه ها کلاسیک رزیدنت اویل یا همون دوربین های ثابت یکی از دلایل موفقیت سری کلاسیک این بازی بود و اگر دوباره برگرده میتونه تجربه باور نکردنی ای بده
چند وقت پیش داشتم به همین موضوع حالت دوربین کلاسیک فکر میکردم و عکساش و میدیدم ، حس عجیبی داره اون نوع دوربین !
پیشنهاد میکنم شما هم بیشتر بهش فکر کنید .
اون مدل دوربین فقط و فقط به خاطر ضعف سخت افزاری اون دوران بود و بس حتی خود میکامی فکر کنم گفته بود همینو
 
  • Like
Reactions: mojahed25

residen

کاربر سایت
Apr 28, 2014
467
اون مدل دوربین فقط و فقط به خاطر ضعف سخت افزاری اون دوران بود و بس حتی خود میکامی فکر کنم گفته بود همینو
ولی این چیزی رو عوض نمیکنه ! میخواد علتش ضعف بوده باشه یا هرچی ، حس متفاوتی داره ..
میکامی دوربین اول شخص و در بازی Resident Evil Survivor تجربه کرد و دید که فاید نداره پس رفت سراغ ایده های جدید !
اما حالت کلاسیک یه ایده موفق بود .
شخصا خیلی دوست دارم یه مصاحبه کامل و جامع با میکامی ببینم ..
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
البته سازنده های RE7 گفتن که ما قبل از عرضه P.T، ایده اول شخص شدن بازی رو داشتیم و اینجوری نبوده که اول P.T رو ببینیم و وسط کار بخواییم بازی رو 180 درجه عوض کنیم و همه چیزایی که ساخته بودیم رو بریزیم بیرون و دوباره شروع کنیم.
 

Abyss Watchers

کاربر سایت
Nov 8, 2019
136
با اینکه در بسیاری از موارد با شما هم نظر هستم ولی با این مورد بالا کاملا مخالفم !
فروش هفت میلیونی این بازی رو مدیون حالت سایلنت هیلی بودن اویل هفت هستن ، مخصوصا دموی بازی
اگر نسل بعد دوباره بازی رزیدنت اویل هفت و منتشر کنن چند نفر حاضرن برن بخرنش ؟ یا چند نفر اگر خریدن حاضرن دوباره بازی کنن ؟
اویل هفت هرچی بود ( خوب یا بد ) ، رزیدنت اویل نبود ! حتی به اندازه بازی رزیدنت اویل شش ..
خیلی جاها حس رزیدنت اویل و میداد ( مثل اویل چهار ) ولی به نظرم در کل بیشتر یک بازی جدید بود تا ادامه رزیدنت اویل !
انصافا دوربین اول شخص فقط به درد بازیای جنگی میخوره

بستگی به قیافه اش داره ...
اگر الآن ترس های دوران کودکی یا نوجوانی برامون مسخره به نظر میان دلیلش فقط بزرگ شدن و تکامل ما نیست ، میتونه برای این باشه که شرایط زندگی فرق کرده !
فرض کنید شب > تنها > صداهای عجیب محیط اطراف > نبود ارتباطات آنلاین > رزیدنت اویل سه > خط سلامتی قرمز رنگ > فاصله زیاد تا اتاق ذخیره بازی > هانتر و نمسیس
امیدوارم برای کسی این چنین شرایطی پیش نیاد ولی اگه بیاد ...

دوربین نسخه ها کلاسیک رزیدنت اویل یا همون دوربین های ثابت یکی از دلایل موفقیت سری کلاسیک این بازی بود و اگر دوباره برگرده میتونه تجربه باور نکردنی ای بده
چند وقت پیش داشتم به همین موضوع حالت دوربین کلاسیک فکر میکردم و عکساش و میدیدم ، حس عجیبی داره اون نوع دوربین !
پیشنهاد میکنم شما هم بیشتر بهش فکر کنید .
اتفاقا RE7 خیلی هم RE بود!!! میتونم بگم در کنار نسخه 4 برای من قرار داره این قدر قوی بود!!! راه روی های تنگ و باریک، و تاریک، معما های سخت و نفس گیر، اون بخش کشتی بازی که خودش واقعا چند لول از بازی های این نسل بالاتر بود! بخش اول بازی تو خونه هم واقعا چیزی فراتر از خارق العاده بود! باس فایت های خوبی هم داشت، داستان خوبی هم داشت فقط مشکلی که داشت ربطی شخصیت های این نسخه هیچ ربطی به این سری نداشتند تا اخر بازی معلوم میشه همه چی وگرنه بازی هم خیلی RE بود حتی از نسخه 4 هم سخت بود که من تو زمان خودش بازی کردم!! بازی هم واقعا ترسناک بود!! در حدی که قلبم تند تند میزد! اون اولای بازی من تنها و با هدست بازی کردم بدنم یخ میکرد!!
 

residen

کاربر سایت
Apr 28, 2014
467
اتفاقا RE7 خیلی هم RE بود!!! میتونم بگم در کنار نسخه 4 برای من قرار داره این قدر قوی بود!!! راه روی های تنگ و باریک، و تاریک، معما های سخت و نفس گیر، اون بخش کشتی بازی که خودش واقعا چند لول از بازی های این نسل بالاتر بود! بخش اول بازی تو خونه هم واقعا چیزی فراتر از خارق العاده بود! باس فایت های خوبی هم داشت، داستان خوبی هم داشت فقط مشکلی که داشت ربطی شخصیت های این نسخه هیچ ربطی به این سری نداشتند تا اخر بازی معلوم میشه همه چی وگرنه بازی هم خیلی RE بود حتی از نسخه 4 هم سخت بود که من تو زمان خودش بازی کردم!! بازی هم واقعا ترسناک بود!! در حدی که قلبم تند تند میزد! اون اولای بازی من تنها و با هدست بازی کردم بدنم یخ میکرد!!
نبود ! ولی فرض کنیم بود ، اونوقت با توجه به نظر شما که اون رو بهتر از اویل چهار میدونید :
اگر نسل بعد دوباره بازی رزیدنت اویل هفت و منتشر کنن چند نفر حاضرن برن بخرنش ؟ یا چند نفر اگر خریدن حاضرن دوباره بازی کنن ؟
 
  • Like
Reactions: gamer1998y

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,834
نام
نریمان
با اینکه در بسیاری از موارد با شما هم نظر هستم ولی با این مورد بالا کاملا مخالفم !
فروش هفت میلیونی این بازی رو مدیون حالت سایلنت هیلی بودن اویل هفت هستن ، مخصوصا دموی بازی
اگر نسل بعد دوباره بازی رزیدنت اویل هفت و منتشر کنن چند نفر حاضرن برن بخرنش ؟ یا چند نفر اگر خریدن حاضرن دوباره بازی کنن ؟
اویل هفت هرچی بود ( خوب یا بد ) ، رزیدنت اویل نبود ! حتی به اندازه بازی رزیدنت اویل شش ..
خیلی جاها حس رزیدنت اویل و میداد ( مثل اویل چهار ) ولی به نظرم در کل بیشتر یک بازی جدید بود تا ادامه رزیدنت اویل !
انصافا دوربین اول شخص فقط به درد بازیای جنگی میخوره
اتفاقا RE7 بیشترین شباهت رو به نسخه های کلاسیک داشت. بازگشت اتاق های سیو، محدودیت منابع، محیط های اتمسفریک، طراحی مراحل به صورت backtracking، حس گنگ و ناشناخته بودن (حداقل تا اواسط بازی)، اسکیل کوچیک و بسته ی بازی (قرار نیست تو همه ی شماره ها دنیا رو نجات داد) و... المان های هستن که خیلی وقت بود خبری ازشون نبود و با این بازی برگشتن. اینا چیزایی هست که من از رزیدنت ایول میخوام نه کُشتی گرفتن با زامبی ها و QTE های مسخره.
زاویه دوربین، سبک و حس بازی رو تعیین نمیکنه. RE6 و RE2R جفتشون یه نوع دوربین دارن اما این کجا و آن کجا.
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
با اینکه در بسیاری از موارد با شما هم نظر هستم ولی با این مورد بالا کاملا مخالفم !
فروش هفت میلیونی این بازی رو مدیون حالت سایلنت هیلی بودن اویل هفت هستن ، مخصوصا دموی بازی
اگر نسل بعد دوباره بازی رزیدنت اویل هفت و منتشر کنن چند نفر حاضرن برن بخرنش ؟ یا چند نفر اگر خریدن حاضرن دوباره بازی کنن ؟
اویل هفت هرچی بود ( خوب یا بد ) ، رزیدنت اویل نبود ! حتی به اندازه بازی رزیدنت اویل شش ..
خیلی جاها حس رزیدنت اویل و میداد ( مثل اویل چهار ) ولی به نظرم در کل بیشتر یک بازی جدید بود تا ادامه رزیدنت اویل !
انصافا دوربین اول شخص فقط به درد بازیای جنگی میخوره
 

residen

کاربر سایت
Apr 28, 2014
467
اتفاقا RE7 بیشترین شباهت رو به نسخه های کلاسیک داشت. بازگشت اتاق های سیو، محدودیت منابع، محیط های اتمسفریک، طراحی مراحل به صورت backtracking، حس گنگ و ناشناخته بودن (حداقل تا اواسط بازی)، اسکیل کوچیک و بسته ی بازی (قرار نیست تو همه ی شماره ها دنیا رو نجات داد) و... المان های هستن که خیلی وقت بود خبری ازشون نبود و با این بازی برگشتن. اینا چیزایی هست که من از رزیدنت ایول میخوام نه کُشتی گرفتن با زامبی ها و QTE های مسخره.
زاویه دوربین، سبک و حس بازی رو تعیین نمیکنه. RE6 و RE2R جفتشون یه نوع دوربین دارن اما این کجا و آن کجا.
اکثر موارد بالا یک بازگشت به نسخه های کلاسیک بود اما هیچ کدوم نتونستن تعریف درستی از رزیدنت اویل ارائه بدن ، من نمیگم بازی موفقی نبود ولی :
1 . رزیدنت اویل نبود به علت خیلی از چیزها و اتفاقا یکی از اون چیزها نجات ندادن دنیا از خطرات بزرگ بود !
2 . شباهت زیادی به سایلنت هیل داشت ، مثل همسر ایتن ، خود ایتن و خانواده بیکر ..
اگر لازم باشه موارد دیگه ای هم هست .
خب این یعنی چی ؟!
یعنی انقدر درست و منطقی نوشتم که حرفی واسه گفتن نمونده ؟
میدونم بعضی اوقات تصاویر بهتر از هزاران کلمه اس ولی بهتره جواب کلمات و با کلمات بدیم ، منم میتونستم برای دوستانی که دو ساعت دارم تایپ میکنم یک تصویر بذارم !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر