PC Ready or Not

سازنده
VOID Interactive
تاریخ انتشار
TBA - In Early Access
ناشر
VOID Interactive
پلتفرم‌ها
  1. PC
Ro_N_Promo_11_STACK1.png


سبک بازی :Tactical FPS

استودیوی سازنده : VOID Interactive

پلتفرم : فعلا PC

تاریخ انتشار : 2018
بازی با موتور UE4 ساخته میشه، ار 2016 داره روش کار میشه، برنامه ریزی برای 2018 هست.
المانهای تاکتیکی فوق العاده از R6 بیشتر داره،با توجه به سبک گیم پلی یکجورائی میشه گفت نسخه بعدی و غیررسمی Swat 4 تلقی میشه:-bd
از قابلیتهای بازی میشه از چند توع Peak کردن نام برد، بسته به ارتفاع دیوار،اجسام و...
حتی میشه پشت اجسام با ارتفاع کم هم Duck کرد.سیستم Lean بازی چیزی مثل ARMA 3 هست.
بسته به نوع درهای ساحتمان میشه اونها رو با سرعتهای مختفلف بازو بسته کرد.
سرعت حرکتی کارکتر رو میشه با دکمه وسط موس "Middle Mouse Button" کنترل کرد (مثل Splinter Cell های قدیمی).
برای نمایش کلی ویژگیهای بازی به این تصویر توجه کنید:
2017_05_0511_45_48_nvr7spu.jpg
سیستم دمیج بازی بگونه ای هست که مثلا اگه به پای شما شلیک بشه، سرعت حرکت شما کم میشه.
به دست شما شلیک بشه، دقت هدفگیری شما کم میشه.
اگر به سرِ شما شلیک بشه (بسته به نوع برخورد، اگر زنده موندین!) قدرت بینائی شما مختل میشه و حالت "مه آلود و مبهم" میگیره.
خشونت بازی هم که تو تریلر کاملا مشهوده، تو ایجاد جای اصابت گلوله، پاشیدن خون به اطراف،
قرار هست قابلیتی مثل قطع عضو و متلاشی شدن بدن هم اضافه بشه.
بازی روی سرورهای آمازون (Amazon Gamelift API) اجرا میشه و درعین حال همچنان بازیکنها میتونن برای بازیهای Custom Match هاست بشن.(بهترین قابلیتش همینه!).
-----------------------------
آپدیت اول

تیم بازیسازی تو این چندوقته داشتن روی موارد پایه ای بازی کار میکردن، یکی از اون موارد AI هست.

AI



    • در بخش سینگل پلیر تیم شما شامل نفر میشه، که تا افسر تحت فرماندهی شما هستن.
    • اعضای تیم شما دارای هوش مصنوعی بالائی هستن که میتونن بطور مستقل هم شروع به فعالیت کنن، از این موارد میشه به تکنیک های ورود (Breach) واقعی،هدف گیری در زوایای مختلف وقتی منتظر دستور هستن و ... نام برد.
    • تیم شما براساس دستوری که شما میدید، بعد از پاکسازی تو هر اتاق chemlight (لایت استیک) میندازه، مظنونین دستگیر و شروع به جمع آوری مدارک میکنه.
در توضیحی برای AI بازی این ویدئو میبینیم که بعد از شروع تیراندازی توسط مامور Swat، دشمن میوفته رو زمین و میخزه پشت کاور و تو فرصت مناسب شروع به حمله میکنه.
Motion Capture
استودیو تونسته از پس مخارج ابزار موکپ بر بیاد و اونهارو خریداری کنه، و براساس اونها تعداد بیشماری انیمیشن واقعی ضبط کنه.

Animations
همچنین انیمیشن های بازی کلی تغییرات داشته، یکی از اون موارد انیمیشن شلیک اسلحه در حالت اول شخص هست، اینکه بر اثر شلیک اسلحه چطور تو دست کرکتر شروع به لرزش کنه، که براساس وزن اسلحه و متعلقات اون میتونه متفاوت باشه.

در بخش انیمیشن های سوم شخص هم تغییرات ریز و درشتی داشته، برای مثال انیمیشن اثابت گلوله و مرگ دشمن.

Gameplay



    • در این بخش از موارد جدید میشه به بخش شوتینگ اشاره کرد.
مثلا هنگام ریلود کردن با یک بار فشردن دکمه (R)، خشاب عوض میشه، ولی با دوبار فشردن اون کرکتر خشاب خالی روی زمین میندازه تا با سرعت بیشتری اون عوض کنه، با این جرکت چیزی بین 35 تا 60 درصد سرعت تعویض خشاب بیشتر میشه، در ادامه پاکسازی منطقه از دشمن، میشه خشابهای خالی از روی زمین حمع کرد.




    • علاوه بر اون با نگه داشتن دکمه R کرکتر خشاب رو چک میکنه و از ظرفیت و نوع گلوله های داخل اونم مطلع میشه.



    • همینطور خشابها براساس خالی،نیمه پر و پر بودنِ گلوله ها مقدار وزنِ کم یا زیاد شده رو هم نشون میدن، که خوب در وزن کلی اسلحه و احساس استفاده از اسلحه تاثیر داره.
در توضیح موارد بالا این 2 ویدئو گویای همه چیز هست :

UI



    • از تغییرات دیگه میشه به بروز کردن UI (رابط کاربری) بازی اشاره کرده، که اضافه شده قطب نما به HUD بازی هست، از اونجائی که هدف سازنده هر چه واقعی تر بودن بازی نهائی هست از اضافه کردن موارد زیاد به HUD اجتناب میکنن و در حد امکان میخوان که ساده باشه.
Speed



    • قبلا توضیح دادم که سیستم سرعت کرکترها کاملا با R6 Siege متفاوت هست و به چیزی شبیه به سری کلاسیک Splinter Cell هست که با چزخوندن اسکرول موس سرعت کرکتر کم و زیاد میشه، این تغییرات سرعت کلا 5 مرحله داره که از خیلی آهسته تا دویدن کامل پوشش میده.
===========
موارد دیگه ای هم هست که انشالله بعدا با آپدیت خبری جدیدتر از سمت استودیو با هم مرور میکنیم.



Apartment.jpg

Breach.jpg

Dead.jpg

Header.jpg

Killhouse.jpg

MPL.jpg

Ro_N_Promo_3_Alt.png

Ro_N_Promo_6.png

Ro_N_Promo_10.png

Ro_N_Promo_11_STACK1.png

Ro_N_Promo_11_STACK2_V2.png
پست اول بزودی بروز میشه.

 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,340
نام
مــاکــان
آپدیت بازی با حجم 1.4 گیگ منتشر شد:
General
  • Hotel lighting fixes
  • Gas lighting fixes
  • Fix players being able to walk through vending machines on gas
  • Removed Ridgeline and Hospital (We have received enough feedback on these levels and they will return complete later)

Gameplay
  • Fix bullets not penetrating through limbs
  • Fix ammunition penetrating through suspects despite being blocked by armour
  • Fix shotgun ammunition having incorrect penetration and armour durability damage
  • Fix buckshot having too much spread
  • Fix excessive camera movement when shot with certain weapons
  • Incapacitated kill penalty buffed to -200 (was -15)
  • Damage to neck bone is now considered a headshot instead of a body shot
  • Multiple crash fixes

AI
New:
  • Armoured suspects will now react more severely to bullet impacts
  • Reduced suspect damage tracking time from 5 seconds down to 1 second
  • Fix AI getting stuck under some beds on Meth
  • Fix an issue where an arrested AI who were previously in a cover pose would snap back to the cover pose again
  • Fix a few animation snapping issues related to cover
  • Fix an issue where suspects taking damage in cover would not play a hit reaction animation
  • Fix swat AI not looking in the direction they are moving sometimes
  • Fixed bug causing AI to get stuck arresting
  • Changes to Suspects reactions when encountering a player
  • Fixes to arresting animation

UI
  • Fix supporter only items appearing unlocked for everyone
  • Localization updates
  • Weapons/Items/Gear
  • Removed suppressor socket for Python Revolver
  • Renamed PFC9 to PC19
  • Fix the M320 Grenade Launcher sometimes killing the user firing



SFX
General
New:
  • Created dedicated modding FMOD bank for the modding wizards

Updated:
  • Certain glass smashing sounds are now easier to discern which direction they’re coming from
  • Improve footstep directional audio (especially above / below)
  • Balance SWAT footstep volume
  • Breaching shotgun equip SFX changed to be more appropriate
  • Added feedback when door is unlocked using lockpick gun
  • Player dirt footstep SFX now easier to hear
  • Various improvements to reverb

Fixes:
  • Fix certain door not playing SFX when closed
  • Fix SWAT footsteps not playing on certain surfaces
  • Fix NPC footsteps not playing on certain surface
  • Fix certain explosion having waaaay too much reverb
  • Fix certain reverb activating a second reverb
  • Potential fix for certain SFX when entering certain bushes sounding delayed
  • Potential fix for SWAT shotgun breaches not having pew pew SFX

Club
New:
  • Added additional diegetic track

Updated:
  • Additional sound detailing
  • Bump volumes for certain SFX
  • Various optimizations

Fast food
Updated:
  • Certain SFX now sound like they’re coming from the world
  • General backend improvements to restaurant track
  • General improvements to ambiance

Fixes:
  • Fix exterior ambiance firing inside of main restaurant

Hotel (First Floor)
New:
  • Added additional rumble layer to exterior

Updated:
  • Place certain SFX in the world for more immersive feel
  • General improvements to ambiance
  • Various optimizations

Fixes:
  • Fix metallic walking sounds on certain surfaces
  • Fixed certain ambiance popping when looped

Meth
New:
  • Added cloth wind SFX
  • Added tunnel pipes SFX
  • Added police radio SFX
  • Added diegetic rap SFX

Updated:
  • General improvements to ambiance (volume, transitions)
  • Improve how certain sounds react behind walls
  • Various optimizations

Fix:
  • Fix plane sound being audible from the tunnels
  • Potential fix for instances where sounds can drop out

Penthouse
New:
  • Added crowd SFX

Updated:
  • General improvements to ambiance (volume, transitions)
  • Certain sounds are now placed in the world rather than 2D

Port
Updated:
  • General improvements to ambiance
  • Various optimizations

Valley
New:
  • Added cicadas around level

Updated:
  • Restore exterior SFX (birds / cars now sound like they’re coming from the world!!!)
  • General improvements to ambiance
  • Various optimizations

Fixes:
  • Potential fix for certain interior diegetic song being cut out too much by gunfire
    Music

Fast food
New:
  • Overhaul for Fast Food OST (Certain combat section won’t play for now)

==========
یک مشکلی که بازی داره و بنظرم باید هرچه زودتر حل کنن این هست که برای هر آپدیتی بازی به 50 گیگ فضای خالی نیاز داره.(Insurgency هم این مشکل داره)
کاری نداره 200 مگ هست یا 10 گیگ ، به اندازه کل حجم بازی فضای خالی نیاز داره.
الان مثلا من نمیتونم آپدیت کنم چون همه درایوهام تا خرخره پر هست.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,340
نام
مــاکــان
جزئیات بیشتر از مپ جدید:
Ridgeline
1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg

قبلا تیزری از این مپ و ویدئوهای Pre-Alpha توسط تسترها تو یوتوب اومده بود.

=============
همینطوری رفتم داستان پشت این مپ ببینم چیه ، بعد دیدن یکی 2تا ویدئو فقط باید گفت VI اصلا از دست گذاشتن روی نقاط حساس هیچ ابایی نداره و سرش درد میکنه برای جنجال.
اون هم پشت به پشت.

این مپ براساس تراژدی Ruby Ridge هست که سال 1992 اتفاق افتاده و در اون FBI با کشتن یک مادر و فرزند پسر 14 سالش باعث یکی از بزرگترین فجایع اون سالها شده.
داستان هم این بوده که پدر خانواده (Randy Weaver) دارای جرایمی بوده و از حضور در دادگاه انصراف داده بوده ، بهمراه خانواده و یک دوستش که در همون پرونده مضنون بوده در کلبه جنگلی در یکی از بخش های ایالت آیداهو (Boundary County ) و محله Ruby Ridge تعطیلات خودشون رو میگذروندن یا اونجا زندگی میکردن.
به هر حال FBI برای جلب و بازداشت این 2 نفر تیمی رو به اون کلبه میفرسته و خیلی ضربتی وارد حریم بیرونی اون کلبه که تحت مالکیت Weaver بوده میشه.
سگ خانواده شروع به پارس کردن میکنه و چندتا از بچه های خانواده بعنوان اینکه برن چک کنن که آیا دزدی یا کسی وارد حریم خونه شده یا نه ، بطور مسلح میرن بیرون.
FBI هم در جا باهاشون درگیر میشه و دوطرف شروع به تیراندازی میکنن ، تو این درگیری پسر 14 ساله و یک مارشال ایالتی کشته میشن.
سگ خونواده کشته میشه.
برادر مضنون مضروب میشه.

در روز بعد هم مادر خانواده توسط یک اسنایپر FBI کشته میشه!

این درگیری ها نزدیک به 11 روز ادامه داشته و پای تانک و هلیکوپتر و... هم به محل حادثه باز میشه!

نهایتا چند سال بعد هم FBI محکوم میشه و جریمه 3 میلیون دلاری به خانواده پرداخت میکنه.

اگه براتون جالب هست میتونین این مستند 13 دقیقه ای رو ببینین که خیلی خوب بطور خلاصه همه چی توضیح میده.


از روی این تراژدی یک فیلم تلویزیونی 3 ساعته هم ساخته شده ، اگر علاقه داشتین میتونین اینجا ببینین:

این اتفاق از اونجایی بیشتر جنجالی و مهم هست که FBI بعد از این حادثه مسئول عملیات رو ارتقا درجه میده !
ایشون یکی دو سال بعد یک دسته گل دیگه به آب میده و باعث آتیش زدن یک ساختمون میشه که درش کلی بچه مدرسه ای بودن.

FBI بعد این دوتا رسوایی کل نیروهای خودش رو فرا میخونه و نحوه آموزش و ارتباطی که با مضنونین برقرار میکنن از اون به بعد کاملا تحت بازنگری قرار گرفت.
کل سیستم آموزشی اونها در ارتباط با همچین مواردی تغییر کرد.
برای مثال چند سال بعد تو یک پرونده مشابه FBI دوباره همچین سناریویی براش پیش میاد و یک خانواده مسلح رو محصاره میکنن.
این بار اصلا ضربتی عمل نمیکنن و فقط اون خونه رو محاصره میکنن ، جالب اینجاست که این محاصره 14 سال طول کشید و پدر خانواده که مرتکب جرایم بوده و باید بازداشت میشده ، همونجا عمرش سپری میکنه و میمره :))
جالب تر اینکه با توجه به جرمی که مرتکب شده بوده کل حکمی که برای طرف نهایتا بریده میشده حدود 10 سال زندان بوده که خب احتمالا اگه در دادگاه حضور پیدا میکرد میتونست کمتر هم بشه:))

خلاصه اینکه Void Interactive سرش درد میکنه برای همچین کارهایی ، برا همین بود که Team17 دمش گذاشت رو کولش و فرار کرد :))
اون موقع فکر میکردیم فقط اون پرونده تیراندازی در مدرسه خیلی جنجالی هست و جدیدا هم نایت کلاب ، نگو از برنامه های آینده تیم که با خبر شده ، CEO شخصا هسته هاش 180 زدن ، مهرش رو بخشید و گفت آقا تو رو خدا مارو حلال کنین.
بخدا ما این کاره نبیدیــــــــم :D :))
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,340
نام
مــاکــان
این بازی تک نفره هم خوب هست یا باید تیم داشته باشیم تا لذت بخش باشه؟
خب چندنفره تو هر بازی بیشتر حال میده.
اما تک نفره هم لذت بخش هست، خیلی روی این مورد کار شده.
 

TeTration

TeT
کاربر سایت
Jan 17, 2013
3,661
نام
Moein
مپ جدید هنوز ریلیز نشده ؟
اینا نمیخوان ی کلاس اسکات یا اسنایپر اضافه کنن ؟؟؟!

کجا میشه رفت بهشون فحش داد در این رابطه ؟ :)) :Angry: :Censored:
اسنایپر رو که بعید میدونم :D اصلا swat مگه اسنایپرم داره؟:-" به جز عملیات های آزاد کردن گروگان اینا البته
کانتنت های جدید معمولا سر هر ماه ریلیز میشن که میشه فردا :D اگر بخواد بیاد همین فردا پسفردا میاد احتمالا. بعد با این مپایی که ملت میسازن واسش کی به مپ نیاز داره واقعا:-" :>
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ
اسنایپر رو که بعید میدونم :D اصلا swat مگه اسنایپرم داره؟:-" به جز عملیات های آزاد کردن گروگان اینا البته
کانتنت های جدید معمولا سر هر ماه ریلیز میشن که میشه فردا :D اگر بخواد بیاد همین فردا پسفردا میاد احتمالا. بعد با این مپایی که ملت میسازن واسش کی به مپ نیاز داره واقعا:-" :>
چه میدونم ی DMR ای چیزی !

ببینم میخوای بگی بازی ورکشاپ داره ؟؟؟
حجم مودها و مپ های ساخته شده توسط مودرها چقدره ؟
 
  • Cool
Reactions: TeTration

TeTration

TeT
کاربر سایت
Jan 17, 2013
3,661
نام
Moein
ببینم میخوای بگی بازی ورکشاپ داره ؟؟؟
حجم مودها و مپ های ساخته شده توسط مودرها چقدره ؟
از ورکشاپ بهتر داره، نکسوس ماد :>
62 صفحه ماد داره هر صفحه هم 20 تا ماد، دیگه خودت ببین چقدره :D
Most popular mods at Ready or Not Nexus - Mods and community

مثلا شما این مپ رو نگاه کن، 10 هیچ هر چی گیم horrorئه رو میزنه
Forest House
 
  • Love
Reactions: Annunaki ™

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ
  • Like
Reactions: TeTration

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر