Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

Batsy

“Tots Units Fem Força” «Més que un club»
کاربر سایت
Apr 29, 2008
3,278
Gunpowder milkshake

ی فیلم فمینیستی و مضخرف دیگه ک ب شعورتون توهین میکنه ، واقعا برام سواله دنیا داره ب چ سمتی میره!؟ جدیدا جوری شده هر فیلم و شخصیت مردی ک ساخته میشه سریع میان ی ورژن زن هم براش میسازن ، این فیلم دقیقا ی کپی زنونه و فمینیستی از جان ویک هستش ک ب شدت چندش آور و حال بهم زنه!‌‌‌‌‌کلا فیلم فقط زور میزنه ک بگه مرد=پِهِن ، مثلا ی تیکه از فیلم ی دختر بچه میشینه پشت فرمون ماشین و تنهایی حریف دوتا ماشین پر از مرد مسلح میشه ؟! شخصیت اصلی فیلم ک دیگه بس زور میزد خودش رو جدی و مثل هیتمن و جان ویک نشون بده ک ادم از یجایی ب بعد از دیدن قیافه‌اش حالش بد میشد.مبارزات و صحنه های اکشن فیلم ادم رو یاد فیلمای کمدی میندازه ک شخصیت اصلی فقط با جاخالی دادن باعث میشه دشمن ها ب طرز مضحکی ب هم دیگه شلیک کنن، توی ی فیلم مث جان ویک درسته ک طرف یک تنه حریف ی لشکر ادم میشد ولی اینقد اکشن فیلم قشنگ بود ک تمام مبارزات باور پذیر میشد برای ادم اما این فیلم ب حدی افتضاح هست ک ادم نمیتونه تحملش کنه اصلا.
در کل فیلم ب شدت اشغالی هستش من یک سوم فیلم رو دیدم و بقیه‌اش رو تند تند زدم بره جلو.
در اخر هم متاسفم برای بانو سرسی ک شرف خودش رو ب باد داد با بازی تو این فیلم :D

امتیاز 0 از 10
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,528
sweet-november-2001.jpg

Sweet November 2001

9/10

این فیلم از اون فیلماست که 10 سال تو آرشیو من خاک میخورد آخرش رفتم پاکش کردم نسخه با کیفیت بالاشو دیدم
عکس کاور بنا به دلایلی که میدونید نذاشتم
یه فیلمی که بوی زندگی میده و حس خوشی به آدم میده مثله فیلم Life is Beautiful ( البته هیچ شباهتی بین 2 فیلم نیست منظورم حس خوب دریافت میشه)
زوج شارلیز و کیانو مثله فیلم وکیل مدافعه شیطان خوب درخشیدن

mysterious_skin_locandina.jpg

7.5/10

اینو یکی از بچه ها چند صفحه پیش گذاشت به نظرم فیلم قشنگی بود​
 

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,475
dune
8.5/10
ریتم فیلم اول فیلم یه مقدار کنده ولی کم کم اوج میگیره با موسیقی بشدت حال کردم من داستان اصلی رو نمیدونم ولی دوست نداشتم بد جایی تموم شد داستان با اینکه همون اول فیلم مینوسه پارت وان ولی بازم بد جایی تموم شد در هر صورت همه چی خوب اگر فاکتور بگیریم این موضوع رو .
 

Anakin

کاربر سایت
Feb 17, 2013
2,484
من کتاب Dune رو نخوندم بنابراین هر نظری میدم طبق فیلم هست.

دانلود-فیلم-Dune-2021.jpg
Dune 2021
6/10


فیلم برای من به صورت یک علامت سوال بزرگ بود. امپراتوری که هیچوقت نشان داده نشد و هیچ توضیحی درمورد اینکه به چی داره سلطنت میکنه یا اصلا که هست. چرا در این دوره که با سفینه بین سیاره ها سفر میکنند هنوز با شمشیر میجنگند؟ آن "ندا" چه بود و چرا همه جا استفاده نمیشد؟ آن شی زرد رنگ که در پوستر هم هست و چندباری در فیلم دیده شد اصلا چه هست؟ یا آن شیلدی که استفاده میشد چه خاصیتی داشت ؟ رویاهایی که پال داشت چه بودند ؟ همه اینها برای من سوال بود اما از همه آن ها که بگذریم روند کند فیلم خسته کننده بود. روند کندی که صرفاً کند هست و زمینه چینی برای قسمت بعدی در آن ندیدم.
در جایی از فیلم "پال" از " جامیس" رویایی میبیند که او را راهنمایی میکند، اما در اخر فیلم میبینیم که پال، جامیس را میکشد.
باز هم گذشته از اینها بازی ها خیلی تصنعی هستند. خاویر باردم و زندایا روبات هایی سخنگو هستند، حتی نقش مهمی هم ندارند و فکرنمیکنم باردم بیش از 20 دقیقه در فیلم حضور داشته باشد! کم کم به این نظر که دنی ویلنوو بسیار اورریت هست دارم اعتقاد پیدا میکنم.
 
آخرین ویرایش:

mgplayer

کاربر سایت
Jul 13, 2009
635
نام
MG PLAYER
839921D6-FEE1-4A31-ABB4-FB3F96F607FD.jpeg
5/10
the witch
متاسفانه در حد تعریف ها و امتیازاش نبود برای من بیشتر کف ترازو سمت درامش بود تا ترسناک بودن اگه دنبال یه درام با محتوای کم هستین بد نیست
ساعت ۰۰:۳۰ با هندزفری مشاهده شده​
 
آخرین ویرایش:

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
Dune 2021

من هیچ شناختی از کتابها و داستان نداشتم و اولین بار بود اسم نویسنده رو هم میشنیدم. هیچ تریلری هم عملا ندیدم و کامل صفر کیلومتر نشستم پای فیلم. الان عاشق دنیای فیلم شدم و بنظرم یکی از بهترین فیلم های این ژانر توی ۱۰ سال اخیر بود. همه چیز فیلم توی بهترین سطح ممکنه و بنظرم امتیازاتی که گرفته پایین تر از ارزش فیلم هست. نقطه قوت اصلی فیلم هم همین فضاسازی خفه‌ایی هست که از کارگردان انتظار میرفت. جلوه های ویژه و موسیقی رو هم هرچی بگم کم گفتم. بازیگرا هم همگی عالی بخصوص خوشگل پسر نقش اصلی.

10/10
 
آخرین ویرایش:

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,010
نام
محمد
پ.ن : اگه کارگرانش نولان بود الان متای ۹۹ میگرفت. صرفا جهت بیان آندرریت بودن فیلم.
فیلم های نولان عموما متای بالایی ندارن



MV5BNjZhMTNmMTItNmU4Mi00YTdkLWFkZWUtOGExNTQ3MGRiYWYyXkEyXkFqcGdeQXVyNzI1NzMxNzM@._V1_.jpg
Shinobi: Heart Under Blade
براساس جلد اول سری رمان The Kouga Ninja Scrolls از فوتارو یامادا که در سال 1959 نوشته شد
ایده = خوب
اجرا = بد
روند = خیلی بد
اندینگ = خیلی خیلی بد
البته به نظر میاد ایرادات اصلی مثل روند و یا اندینگ از خود رمان باشه چون آشنایی ندارم نمی تونم چیزی در این مورد بگم اما چند مورد

گاهی اوقات لازمه برای مناسب شدن یه رمان برای سریال و یا فیلم تغییراتی درش انجام بشه و یا چیزهایی اضافه و یا حذف بشه.به وضوح میشه عدم انتقال درست از رمان به فیلم رو در اینجا دید
آقا من واقعا نمی فهمم چرا همیشه باید این شخصیت مرد داستان باشه که در مرحله ی آخر به کشک ترین حالت ممکن مثلا برای عشقش خودشو قربانی می کنه؟الان برای من جای سوال مونده واقعا چرا؟
چرا اینقدر بد؟واقعا نحوه ی مرگ جنسوکه بسیار بد و یخ بود. مثلا این لحظه اوج فیلمه.خیلی بد خیلی بد
همه چیز این فیلم یه طرف یعنی کل فیلم یه طرف ته فیلم یه طرف
ته فیلم بده یعنی یه طوریه.یه حس خیلی بد رو منتقل می کنه که انگار رابطه ی شخصیت های اصلی بیشتر شبیه ماست بود تا رابطه.یعنی همه ی چیزهای لازم موجوده زن جوان کور تقریبا عزادار که بالاجبار و با میل شوهرش ،نیمه ناخواسته شوهرش رو کشته،یه یادگاری از شوهر قربانی شده اش،مکان آشنایی و خاطرات قدیمی،پرنده شون
همه چیز لازمه اما جو زیادی ماست و کشک به نظر میرسه.انگار چندتا چیز کمه.نمی دونم شاید فلش بکی یا دیالوگی یا فضاسازی متفاوتی یا حتی یه بچه .یه چیزی لازم بود این خلا رو پر کنه اما خبری نیست
1/10​
 
آخرین ویرایش:

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,824
نام
مهراد
MV5BN2FjNmEyNWMtYzM0ZS00NjIyLTg5YzYtYThlMGVjNzE1OGViXkEyXkFqcGdeQXVyMTkxNjUyNQ@@._V1_UY209_CR0,0,140,209_AL_.jpg


Dune (2021)

8/10

فیلم تل ماسه واقعا برای من تو نسخه 4K یه تجربه جالب و عجیب بود. یه دنیای بزرگ بود که مثلش رو قبلا ندیده بودم و حتی از استاروارز ها و اونجرز و پرمتئوس و کاوننت هم برام بزرگتر بود. فضایی که نشون میدادن و موسیقی میخکوب کننده آقای هانس زیمر واقعا بی نظیر بود. دنی ویلو هم وقتی فیلم Enemy ش رو دیدم فهمیدم عجب مغز مریضی داره! فیلم واقعا بی نظیر بود و مقدمه خوبی برای قسمت دوم بود اما تنها چیزی که بیشتر از همه روی اعصاب من بود، این عدم آشنایی ما با مردمان داخل فیلم بود یعنی من انتظار داشتم تو قسمت اول از مردم بیشتر نشون بدن و ما رو بیشتر با اهالی آراکیس یا بقیه قبایل آشنا کنن. بازیگری تیموتی شالامی عالی بود و دوست دارم سریع تر فرنچ دیسپچ کیفیت خوبش بیاد بازیشو اونجا ببینم. در کل بازی ها خوب بود و فقط قیافه بدون ریش آقای جیسون موآما اصلا قشنگ نیست :/ این اشارات به فرد برتر و موعود که توی همه فیلم های آخر الزمانی هم هست به شکل های مختلف. اینجام چون آرایکس از عراق ایده گرفته شده که خب مشخصه که یه ربطی به مسلمون ها داره اما باید ببینیم در قسمت دوم چی میشه.

MV5BNGJlMTVlYWQtYmM5OC00MDgwLTk3NzAtMGViY2VjOGU0YjlkXkEyXkFqcGdeQXVyMTkxNjUyNQ@@._V1_UY209_CR6,0,140,209_AL_.jpg


Titane (2021)

5/10

فیلم به شدت دیسکاستینگ و بی منطق و روی مخه و کلا من دقت کردم فیلم هایی که زبان فرانسوی دارن در به تصویر کشیدن خشونت و نودیتی گرافیکال خیلی بیشتر از هالیوود عمل میکنن. نه اینکه هالیوودی ها اینطوری نباشن اما شما یک نگاهی به آثار مریضی همچون 7Days یا Climax یا Martyrs بندازید متوجه می شید یک چیزی دارن که با سینمای هالیوودی فرق میکنه. Titane هم همینطوریه اما برای من در رتبه خیلی پایین تری از سه فیلمی که گفتم قرار می گیره چون اصلا قصد و هدف طرف رو نمیفهمم یا شاید هم متوجه The bigger picture نمیشم!

MV5BNjkzYjNiMWEtMTVhYy00N2JiLThhYWYtNmNkYTU1ZWE1ODBhXkEyXkFqcGdeQXVyNDQxNjcxNQ@@._V1_UY209_CR2,0,140,209_AL_.jpg


Stan & Ollie (2018)

7/10

چقدر خاطره بازی کردم با این فیلم چقدر دلم برای لورل و هاردی تنگ شد و اون صحنه های تکراری تخم مرغ سفت شده و آجیل واقعا منو برد به دوران کودکیم که غش میکردم با خل و چل بازی های این دو کمدین بی نظیر. هیچوقت و هرگز رو دست این دو نفر زوج هنری نیومده و نخواهد آمد. داستان 16 سال بعد از تموم شدن حرفه بازیگری استن و اولی هست و زمانی که مردم به کار های نورمن ویزدوم بیشتر میخندن و چارلی چاپلین هم فراموش شده.

MV5BNGNmMzJjMTItODA0OC00ZWM0LWJmMTctMDg3MzM2M2Y5NTIyXkEyXkFqcGdeQXVyMDM2NDM2MQ@@._V1_UY209_CR0,0,140,209_AL_.jpg


CODA (2021)

10/10

دیشب دیدمش و چقدر فیلم حال خوب کن بود. واقعا دنیایی که این دختر تجربه میکنه رو مثلش نیست و چقدر بغض کردم و چند قطره ای هم اشک ریختم به خاطر صحنه هایی که نشون دادن. فیلم خیلی سر راست و مشخص بود و لذت بخش. بازی ها بی نظیر بود مخصوصا پدر خانواده. نیازی به توضیح نداره در دیدنش شک نکنید.
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,452
نام
سپهر

1635700889311.png
Shame 2011
9/10

جسارت استیو مک کوئین جهت تولید چنین اثری قابل تقدیر است؛ دست گذاشتن یکی از اعتیادهای مخرب و غریب بشر که به شکلی هوشمندانه و رئال به تصویر کشیده شده است. وی ابعاد و فرم را می داند و تمام تلاش خود را انجام می دهد که جدا از پرتره رئال، اثرش رنگ مازوخیستی، شبه پور*گرافی یا پور*گرافی نگیرد. وی در دام آنچه که فیلم Serbia X در سال 2010 با چنین مضمونی سروکار دارد و بسیار بد است، گرفتار نمی کند. بهتر از مک کوئین، کسی نیست که از فاسبندر بازی بگیرد. سه همکاری وی با مک کوئین، این حرف بنده را تصدیق می کند.​
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,528
19961195.jpg


Betty Blue 1986

10/10

نمیدونم سرچ زدم ولی کسی تا حالا این فیلمو نذاشته بود اینجا یا این که دیده نذاشته

این فیلم عملا زندگیو نشون میده , پر از حس های شادی , غم , عصبانیت , .....

3 ساعت تمام فیلم میخکوبم کرد شاید میتونست 4 ساعت هم کشش داشته باشه

حقیقتا با بتی حال نکردم خیلی دختر رو مخی بود ولی فیلم لذت بخشی بود ولی آخرش اصلا قابل پیش بینی نبود

نمیدونم فیلمای قدیمی یه حس زنده بودنی توش هست , رنگارنگند , خوبند , حس زندگی به آدم میدند

این فیلم پر از بر*هنگی و این جور مسائله و نمیدونم چرا فرانسوی ها اینقدر علاقه دارند اینقدر در هنر و سینما خاص جلوه کنند و همیشه اینو میشه در اثار سینماشون دید.
بتی بلو (انگلیسی: Betty Blue) با نام اصلیِ °۳۷٫۲ سانتی‌گراد در سحرگاه (فرانسوی: 37° 2 le matin‎؛ که دمای طبیعی بدن یک زن باردار در ساعات آغازین روز است) یک فیلم درام و رمانتیک به کارگردانی ژان-ژاک بنکس است که در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به ژان-هوگ آنگلاد، بئاتریس دال، ونسان لندون، و دومینیک پینان اشاره کرد.

این فیلم نامزد دریافت جایزهٔ بفتا و جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان بود و برندهٔ جایزه سزار بهترین «طراحی پوستر فیلم» شد. همچنین این فیلم در سال ۱۹۹۲ میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم سیاتل بندهٔ جایزهٔ «گلدن اسپیس نیدل» (سوزن زرین فضایی) شد.

fatal-instinct-40496l.jpg


Fatal Instinct 1993

3/10

یه فیلم کمدی /ار*و**تیک که سبک طنزش تو مایعه های Naked gun و Austin Power و Baby's day out و چیز زیاد خنده داری نداشت نهایت یه تبسم کوتاه رو صورت آدم میاره

بخشی از فیلم

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر