Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,483
Freaky Friday 2003
8/10

View attachment 200959

فیلمی با موضوع محبوب Body Switch که تو نیمه اولش و مخصوصا بازی لینزی لوهان بشدت جالب و خنده داره...مخصوصا اگه تو خانواده یا اطرافیانتون کل کل های مادر و دختری داشته باشین!

دیزنی یه فیلم دیگه با همین موضوع داره با نام The Swap ولی با اینکه دو تا شخصیت روحشون جابجا میشه ولی بازیگر دختره اصلا اکتش عوض نمیشه:|:|:|


این فیلم نسخه پارودی فیلم She's All That ـه
پس برم اونم ببینم

تا انتهای فیلم فکر میکردم بازیگر نقش prescilaa مارگوت رابی هست حتی وقتی تیتراژ پایانی اومد فکر کردم اسمش قبلا یه چیز دیگه بوده الان عوض کرده
ولی اون مارگوت رابی نیست :D
اگه مارگوت رابی بود الان باید 45-50 سال سنش بود :-"
 
  • Like
Reactions: mahdi-xbox

Need4Speed

کاربر سایت
Jan 25, 2021
175
Cosmopolis_Poster.jpg

Cosmopolis
2/10

یه جوان بیلیونر که از همه جنبه های زندگی اشباع شده و دیگه هیچ چیزی نمیتونه نظرشو جلب کنه... ایده جالبی میتونه باشه برای یه فیلم اما...
فیلم البته در imdb هم امتیاز پائینی داره. فروش فاجعه که حتی یک سوم هزینه تولید را جبران نکرده هم اضافه کنیم. دلیلش هم واضح است: 100 دقیقه وراجی کاراکترهای فیلم! خیلی خلاصه بخوایم بگیم فیلم یه ورژن downgrade و درجه 3 از فایت کلاب است. حتی رُمانی که فیلم از ان اقتباس شده هم چندان اقبالی در reviewـها نداشته. دان دلیلو...؟! نویسنده بزرگ آمریکایی؟! اسمش را هم نشنیده بودم. سواری بر موج جنبش های چپ مثلا روشنفکری موسوم به پَست مدرنیسم خیلی هم کار بزرگی نباید بوده باشد؟... درحالیکه رُمانت با آن همه ادعای ساختارشکنی و "خفن" بودن فقط یک کُپی سخیف از "گتسبی بزرگ" است که چندین دهه قبل منتشر شده و اثر خودش رو بر فرهنگ آمریکایی گذاشته... و حالا تکرار یه حرف مهمی که قبلا زده شده فایده ای نخواهد نداشت!...
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
1617789581678.png

Twin Peaks: The Missing Pieces 2014
عدم نیاز به ارزشیابی/10

شناخت دنیای تویین پیکس به نظرم از رمزگشایی علت حادثه بیگ بنگ دشوارتر است! خیلی دوست دارم که مغز لینچ را بشکافم تا ببینم چه چیزی در درون محتویات ذهن وی قرار دارد. تکه های گمشده یک دست گرمی پیش از فصل سوم تویین پیکس است. تماشای این اثر به هم چسبیده ضرورتی در درک قصه سریال ندارد ولی کمک می کند که حداقل فیلم «با آتش قدم بزن» کامل به نظر برسد. وضعیت چند شخصیت در این نسخه مشخص می شود؛ از ارتباط ترسا بنکس با پدر لورا پالمر و زنده بودن کیفرساترلند و دلیل دیوانگی جفریز (با بازی دیوید بویی). این که آن سکانس های حذف شده از جهت کیفیت بهبود پیدا کردند از نکات جالب است. در هر صورت ضرورتی قاطع مبنی بر تماشای این نسخه نیست.


 

Sir Daniel

کاربر سایت
Mar 22, 2017
1,101
View attachment 201021

Twin Peaks: The Missing Pieces 2014
عدم نیاز به ارزشیابی/10

شناخت دنیای تویین پیکس به نظرم از رمزگشایی علت حادثه بیگ بنگ دشوارتر است! خیلی دوست دارم که مغز لینچ را بشکافم تا ببینم چه چیزی در درون محتویات ذهن وی قرار دارد. تکه های گمشده یک دست گرمی پیش از فصل سوم تویین پیکس است. تماشای این اثر به هم چسبیده ضرورتی در درک قصه سریال ندارد ولی کمک می کند که حداقل فیلم «با آتش قدم بزن» کامل به نظر برسد. وضعیت چند شخصیت در این نسخه مشخص می شود؛ از ارتباط ترسا بنکس با پدر لورا پالمر و زنده بودن کیفرساترلند و دلیل دیوانگی جفریز (با بازی دیوید بویی). این که آن سکانس های حذف شده از جهت کیفیت بهبود پیدا کردند از نکات جالب است. در هر صورت ضرورتی قاطع مبنی بر تماشای این نسخه نیست.


طرفدارای سریال یه نسخه ای همون سال 2014 بعد از ریلیز بلوری سریال درست کردن و سکانس های این Missing Pieces (که حکم Deleted Scenes رو داره) رو به ترتیب زمانی توی Fire Walk With Me جایگذاری کردن که خروجیش شد این ریلیز که یک فیلم پیوسته 209 دقیقه ای است:
Twin.Peaks.FWWM.Q2.Extended.Fanedit.720p
نمی دونم الان لینکی ازش برای دانلود پیدا بشه یا نه

واقعا با حرفت موافقم و سریال عجیبی بود و یکجورایی پدر معنوی سریالای جذاب تلویزیونی شد
اما توی فصل سوم که دست لینچ رو کاملا باز گذاشتن تبدیل شد به عجیب ترین سریال تلویزیونی که احتمالا تا حالا نمایش داده شده که البته من نتونستم مثل 2 فصل اولش باهاش ارتباط بگیرم.
نمیدونم بگم فصل سه ابر شاهکار بود یا اینکه خود لینچ هم توی حالتی بود که نفهمید چی ساخت!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7/10 The Girl With Dragon Tattoo 2009
6/10 The Girl With Dragon Tattoo 2011


girl-with-dragon-tattoo-2009-210-1200-1200-675-675-crop-000000.jpg

نسخه سوئدی فیلم دختری با خالکوبی اژدها تقریبا 2 سال قبل از نسخه آمریکایی دیوید فینچر از رمانی با همین نام نوشته Stieg Larsson اقتباس شده. من این فیلم رو ندیده بودم و همین چند شب پیش قبل از تماشاش، مجددا نشستم نسخه فینچر رو تماشا کردم که شاید بهتر بود اینبار اول نسخه سوئدی رو میدیدم! شنیده بودم که نسخه سوئدی فیلم بهتر از نسخه فینچره و به همین دلیل مجاب شدم که این فیلمو تماشا کنم.
یه مشکلی که موقع تماشای فیلمای غیر انگلیسی زبان دارم اینه که خیلی به زیرنویس متکی میشم که واقعا تماشای فیلم با نگاه کردن دائم به زیرنویس خیلی به تجربه فیلم بینی ضربه میزنه که خداروشکر این فیلم نسخه دوبله انگلیسی هم داشت و انصافا صداهای دوبله خیلی خیلی نزدیک به صداهای اصلی بود (جا داره با وضعیت دوبله خودمون طی چند دهه اخیر مقایسه کنیم)
داستان فیلم ها مطابق کتابی که ازشون اقتباس شده به صورت خلاصه تلاش یک روزنامه نگار برای رمزگشایی از مفقود شدن خواهرزداه یک میلیونر سوئدی است که خانواده این شخص گذشته پیچیده ای داره. تم اصلی هم خشونت علیه زنان با چاشنی مظلوم نمایی همیشگی یهودی ها و طبیعتا جنایات نازی ها و ... است!
از نظر ترتیب سکانس ها، روایت و حتی دیالوگ های کلیدی هر دو نسخه این فیلم تا حد زیادی شبیه هستند اما تفاوت های اصلی بر میگرده به کارگردانی، فضاسازی و بازیگرهای این دو فیلم.
فینچر با توجه به سابقه کارگردانیش به نظر من توی خلق فضای فیلم خیلی بهتر از نسخه سوئدی عمل کرده (البته بودجه ساخت نسخه آمریکایی قابل قیاس با نسخه سوئدی نیست)، رونی مارا و نومی راپاس هر دو در نقش Lisbeth خیلی خوب ظاهر شدن که البته بازی نومی راپاس بیشتر جای تقدیر داره. دنیل کریگ به نظر من اصلا انتخاب خوبی برای یک روزنامه نگار و اون ساب پلات احساسی فیلم نبود (اصلا مال این مدل نقشا نیست!) و من نقش آفرینی بازیگر سوئدی رو بیشتر پسندیدم. یکی از انتقادهایی که به نسخه فینچر میشه انتخاب بازیگرهای غیر سوئدی و روایت داستان در همون فضای سوئد هست که قطعا برای کسایی که ابتدا نسخه سوئدی فیلم رو دیدن خوشایند نیست. یکی از نکات مثبت کار فینچر برای من پایان بندی متفاوت فیلم بود که به نظر من خیلی بهتر از نسخه سوئدی بود. با وجود شباهت روایی هر دو فیلم توی بعضی از جزئیات و روایت داستان هم نسخه سوئدی بهتر عمل کرد.
در کل اگر فقط فیلم فینچر رو ببینید، کتاب رو نخونده باشید و به جزئیات خیلی گیر ندید احتمالا بتونید ازین فیلم لذت ببرید هر چند که به نظر من حتی موضوع کتاب هم در مجموع خیلی گیرا نیست. اما اگر ابتدا نسخه سوئدی رو ببینید در اونصورت شاید تماشای کار فینچر خیلی ضروری نباشه چون صرفا یک Remake به سبک فینچر با بازیگرهای جدید هست (البته یک سر و گردن بالاتر از Remake های متدوال هالیوود هست). اگه فیلم رو دوست داشتید پیشنهاد میکنم حتما نسخه سوئدی رو هم ببینید.
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,483
724284feec33cd5164cbe473ac9232dd8948af06r1-521-750v2_hq.jpg
(کاور اصلی نیست)
Body Double 1984

9.5/10

یه فیلم زیبا به کارگردانی De Palma کارگردان Scarface
حقیقتا با این که امتیاز فیلم خیلی جاها بالا نبود

image_2021-04-09_053755.png

ولی از دید من فیلم زیبای بود شاید حقش 10 نباشه ولی 9 هم نیست
Body Double .1984
____________________________________________________________________________

Blade-Trinity-2004.jpg


Blade Trinity 2004

2/10
یه فیلم سراسر چرتو پرت و پر زرق و برق
فکر کنم تنها نکته مثبتش یه خنجره ی بود یه جای فیلم بود که فکر میکنم ایده اصلی خنجر Assassin Creed از این جا اومده​
 

se7en sin

کاربر سایت
May 20, 2012
722
نام
︻デ═一︻デ═一
Phantom_Thread.png

Phantom Thread
meh/10
دلیل انتخاب این فیلم برای تماشا اول از همه چیزی جز این نبود که پاول اندرسون "پدیده این سالهای سینمای آمریکا" اونو ساخته. فیلمهای سطح بالایی مثل خون بپا خواهد شد و مَستر. هنوز هم سطح فیلم برداری، قاب شات ها، بازی بازیگرها، روایت خاص میشه گفت در حد بالایی قرار داره و همون چیزیه که از این کارگردان سراغ داریم. اما داستان فیلم برای من یه meh به تمام معنا بود. بشخصه اصلا انتظار نداشتم این کارگردان بخواد یه روزی فیلم عاشقانه کلیشه ای بسازه که تمام تمرکزش روی رابطه رمانتیک دو نفر سوار باشه. و بدتر از اون بیشتر یه فیلم زنونه باشه و(قهرمان داستان قطعا شخصیت زن اون هست). در کل این کارگردان بعد از فیلم استاد (master) سیر نزولی رو در کارنامه خودش طی کرده.

=))=))=))=))=)):|=))
قهرمان داستان قطعا شخصیت زن هست ؟ اصلا این حرف به کلی غلطه، یا حتی اصلا کلمه قهرمان در این فیلم، این یه فیلم روانشناسانه بود با این محتوا که یک مرد چقدر موفق و چقدر بزرگ در عین حال در گیر عقده ها و گره های کودکیش، کسی که نمیتونه عشق رو به شکل مرسوم بپذیره و ازون بیزاره چون که عشق درستی در کودکی دریافت نکرده، اون حتی عاشق هم نیست اون محتاجه، محتاج به محبت کودکیش، در کودکی به چه شکل عموما محبت یا مادری رو میبینیم؟با پرستاری کردن،وودکاک هیچ وقت عشق رو نپذیرفت ولی چیزی برای پر کردن خلا های کودکیش پیدا کرد، درهمین حال الما یک قسمت بیماری روانی دیگه ای رو نشون میده با اون حجم از حسادتش، در عین حال در آخروودکاک میپذیره که الما چه چیزی به او میده و الما هم میپذیره که میتونه عشقش رو داشته باشه با اینکه اون هیچ وقت عاشقش نخواد بود

البته خب فیلم چالشای زیادی برای بیان حرفش داره و اینکه خب بالاخره نظر شخصیست من صرفا فکر کردم بیان این پرسپکتیو برای این فیلم زیبا تره
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر

1618301063888.png

Molly's Theory of Relativity 2013
2/10

«تئوری نسبیت مالی» یک اثر ضد سینما است که مولف عقاید و نظریات فلسفی و شبه روشنکفر خود را در دهان دو شخصیتی می گذارد که بیشتر از 15 دقیقه از جریان فیلم عریان هستند! بازی بد بازیگران هم از همان هل های مصنوعی مالی (با بازی سوفیا تاکال) به حرف های غیرعادلانه پدرشوهرش هویدا می شود. ارتباط گفته های پروتاگونیست با نظریه نسبیت پوچ است و تنها یک کودک در فیلم دیده می شود که جو تیپ و استایل انیشتین قرار گرفته و رفتارهای بزرگ تر از سن خود نشان می دهد.​
 
آخرین ویرایش:

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,483
1994-golyj-pistolet-33-soundtrack.jpg

N@_k_e_d Gun 33 1/3

4/10

موقع فیلم دیدن حس کردم یه همچین فیلمیو دیدم بعدا فهمیم 3 سریه این سری 3 بود من دیدم
سبک طنز فیلم شبیه به طنزای ارنست و فیلم های طنز فرانسوی و... اینجور چیزاس
چیز با مزی نداشت همون بر اساس لودگی کاراکترا میگذشت

Jackie-Brown-Poster.jpg

Jackiee Brown

5/10
قبل دیدن فیلم نقدارو خوندم همه میگفتن فیلم متوسطیه
واقعا کسل کننده بود
انگار تارانتینو میخواسته یه چیزی تو مایعه های pulp fictoin خاص در بیاد که اصلا نشده
به نظر من انتخاب بازیگرا زیاد جالب نبود
به نظر کارکتر ساموئل جکسونو باید رابرت دنیرو بازی میکرد
بازیگر شخصیت jakie brown هم زیاد جالب نبود (pam grier )
تنها بازیگری که به نقشش میخورد همین rober fortser بود​
 

Need4Speed

کاربر سایت
Jan 25, 2021
175
قهرمان داستان قطعا شخصیت زن هست ؟ اصلا این حرف به کلی غلطه، یا حتی اصلا کلمه قهرمان در این فیلم، این یه فیلم روانشناسانه بود با این محتوا که یک مرد چقدر موفق و چقدر بزرگ در عین حال در گیر عقده ها و گره های کودکیش، کسی که نمیتونه عشق رو به شکل مرسوم بپذیره و ازون بیزاره چون که عشق درستی در کودکی دریافت نکرده، اون حتی عاشق هم نیست اون محتاجه، محتاج به محبت کودکیش، در کودکی به چه شکل عموما محبت یا مادری رو میبینیم؟با پرستاری کردن،وودکاک هیچ وقت عشق رو نپذیرفت ولی چیزی برای پر کردن خلا های کودکیش پیدا کرد، درهمین حال الما یک قسمت بیماری روانی دیگه ای رو نشون میده با اون حجم از حسادتش، در عین حال در آخروودکاک میپذیره که الما چه چیزی به او میده و الما هم میپذیره که میتونه عشقش رو داشته باشه با اینکه اون هیچ وقت عاشقش نخواد بود

البته خب فیلم چالشای زیادی برای بیان حرفش داره و اینکه خب بالاخره نظر شخصیست من صرفا فکر کردم بیان این پرسپکتیو برای این فیلم زیبا تره

این پرسپکتیو جنابعالی هم چیزی رو در مورد فیلم عوض نمیکنه. این فرویدیسم که شما داری بهش می بالی یه نظریه 100 سال پیش روانشناسی هست که فقط بین عوام طرفدار داره اما بین جوامع آکادمیک دیگه تک-بعدی و منسوخ و reductionist محسوب میشه. اصلا کارگردانی که تو فیلمهای قبلیش مکاتب فکری بزرگ مثل ساینتولوژی رو خیلی زیرکانه به زیر نیش انتقاد میگیره چطور میتونه تو فیلم جدیدترش خودش رو اسیر و تابع یه مکتب فکری منسوخ (فروید) کرده باشه! بله فی الواقع باید گفت it doesn't make any sense . :D فراموش نکن این شخصیت زن هست که در نهایت موفق میشه رفتار مرد رو تغییر بده نه بالعکس.:D
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
1618742195156.png
2021 (Police (Night Shift
0/10

فضای ملتهب در جهت ایجاد یک کشمکش جذاب (افشای هویت فرد مهاجر و درگیری شخصیت ها در صورت آزادی یا عدم آزادی وی) چیده می شود ولی فیلم ساز در اجرا آن حس تعلیق را به تصویر تزریق نمی کند و عملا فیلم به یک گردش شبانه ساده پلیس به مقصد خود تبدیل می شود. روایت شخصی سه پلیس که کاملا پوچ است و اصلا نمی دانم علت این مقدمه چینی برای چی هست؟! شخصیت مهاجر (با بازی پیمان معادی که بدترین بازی اوست!) تنها در شبه پرسوناژ شخصیت زائد (Stock Character) باقی می ماند. انتخاب بازیگرها بد است؛ آدم جدی و مخالف آزادی مهاجر، چهره ای کمیک و شبیه به پلیس های ابله است و رابطه نامشروع دو همکار هم اصلا به بدنه قصه کمک نمی رساند. خواب آور و ضعیف. یکی از بدترین فیلم های عمرم شد.​
 
آخرین ویرایش:

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,808
نام
مهراد
سلام به همگی ... مجددا با امتیاز دهی با چند فیلم برگشتم :)

The Possession of Hannah Grace (2018)

واقعا هیچ نکته مثبتی داخل این فیلم نبود و فقط با یک چیز کلشیه ای از شخصیت جن زده رو به رو بودم ولی از اونجایی که از سال 2018 داخل هاردم بود گفتم تماشا کنم ولش کن!

4/10


The Last Samurai (2003)

اهمیت این فیلم رو زمانی میشه درک کرد که همزمان در حال به اتمام رسوندن بازی Ghost Of Tsushima باشید و اون حس سامورایی وار رو به خودتون بگیرید. بازی زیبای تام کروز فراموش نشدنیه و روح سامورایی و شرافت رو به راحتی میشه داخل این فیلم مشاهده کرد.

7/10


The Gentlemen (2019)

گای ریچی توی اکثر فیلم هاش با نحوه متفاوت روایت کاری میکنه که من بیننده رو تا لحظه آخر چشم بدوزم به صفحه نمایش و ببینم پایان کار چی میشه و این فیلم هم مثل باقی فیلم هاش زیبا و دوست داشتنی بود و چه خوب که متیو مککانهی رو برای این فیلم انتخاب کرده بود واقعا صداش رو دوست دارم. هر بار فکر میکردم الان قراره همینجا فیلم به شکل ناخوشایندی تموم بشه یهو سورپرایز میشدم

10/10


Nobody (I) (2021)


میشه گفت یک کپی ضعیف از جان ویک هست که با چاشنی کمدی روانه سینما شده و هیچ جوره نمیتونه پس زمینه داستانی رو خوب شکل بده و فقط یک سری کشتار های تکراری و بی امان رو شاهد هستیم. سوالات بی جواب و واکنش های بچگانه عوامل فیلم به اتفاقات در جریان داستان یه جوری بود برام. به هر حال فهمیدم این فیلم هم قسمت دومی داره و احتمالا در قسمت دوم بیشتر به گذشته شخصیت اشاره میشه. دیدن شخصیت متفاوت سال گودمن جالب و عجیب بود!

6/10
 

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
nbd-560x880-60356355afebe-1.jpg
-------------------------------------------
Nobody
6/10
یک کلون متوسط از جان ویک. اگرچه دیدن باب ادنکرک لذت بخشه و انصافا اینجا هم خوب نقش خودش رو ایفا کرد. فیلمنامه سطحی کار شده اگرچه اکشن فیلم تا اواسطش واقعا خوبه. کمدی و مسخرگی مبارزه آخر اگرچه کلا پایان فیلم رو بی معنی کرد و ضعیفترین قسمت فیلم هم بود. همچنین برخلاف جان ویک همه شخصیتای فیلم مثل پشمک میمونن، نه شخصیت پردازی درستی، نه جذابیتی. در کل برای یکبار دیدن سرگرمی خوبیه اما فیلم کاملا متوسط هست.
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,779
نام
نریمان
Mortal Kombat 2021

6/10

به نظرم مهم ترین مشکل فیلم، مبارزات و Pacing بود که به شدت شلخته بود و خیلی Cut میخورد. (به جز چند مورد مثل نبرد اول و آخر فیلم)

مورد بعدی شخصیت Cole Young بود که به هیچ وجه به اندازه بقیه کرکتر ها جذاب نبود، میشد با حذفش و تمرکز روی بقیه کرکتر ها فیلم به مراتب بهتری تحویل داد!

کل قضیه Birthmark هم به نظرم بیخود بود و هیچ نیازی نبود که قدرت های کرکتر ها رو اینطوری توجیه کرد.

با این حال بیشتر کرکتر ها رو از نظر وفاداری به بازی خیلی خوب درآورده بودن. Kung Lao, Kabal و Kano فوق العاده بودن.

اگه قراره ادامه براش ساخته بشه امیدوارم یه نویسنده و Fight Choreographer بهتر استخدام کنن، چون پتانسیل توش هست.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
Mortal-Kombat.jpg
Mortal Kombat 2021
2/10​
فیلم می خواد خودشو جدی نشون بده ولی به شکل احمقانه ای بچه گانست! تدوین فیلم کلا تو دیواره و ناشیانه بودن مبارزات بشدت تو ذوق می زنه حتی برای 10 سال پیشم قابل قبول نیست! از کل مورتال کامبت یک خونو خونریزیشو فهمیدن! فیلمنامه، کارکترها و ایده ای که براش در نظر گرفتن ضعیفه،صرفا سرگرم کننده نبود که هیچ، خسته کننده و سکانس های اکشن خیلی مسخره بود
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر