Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
Onward 4/10
این چه مزخرفی بود دیگه؟
واقعا معلومه از نظر ایده به بن‌بست رسیده پیکسار.
اصلا پیکسار چرا شد پیکسار؟
دقیقا به خاطر ایده های عالیش.
ایده اسباب بازی های سخنگو.
ایده ربات آشغال جمع کن تنها تو دنیای خالی از انسان ها.
ایده یه موش عاشق آشپزی.
ایده روزمرگی ابرقهرمان ها وقتی مجبورن عادی زندگی کنن.
ایده هیولاهایی که برای تامین انرژی باید بچه ها رو بترسونن!!!

ایده ناب inside out کجا و Onward کجا؟

حتی باقی کار های اخیر مثل brave , toy story 4، coco و دنباله های کارخونه هیولاها، نمو یا شگفت انگیزان، یا کار های معمولی بودن یا صرفا دنباله کار های قدیمی. یا ایده های خیلی خاصی نداشتن مثل brave یا اگرم کیفیتشون بالا بوده از ایده های قدیمی تر استفاده کردن مثل coco .
ینی به شخصه اخرین کار پیکسار که همون حسی رو بهم داد که موقع دیدن toy story و monsters inc و up و wall E و ... بهم دست میداد، inside out بود.
ولی باز تا الان همه شون درنهایت کار های خوبی بودن حتی اگه خلاقانه نباشن.
ولی این Onward جدا ضعیف بود.
هیج نکته جالبی نداشت.
ایده اش سر سوزنی کنجکاوی برنمی انگیخت.
یه داستان meh که حتی خنده دار هم نبود.

دیزنی دست به هرچی میزنه گند میخوره بهش. ینی میشه یه روزی خبر ورشکستگی این لعنتی رو بشنویم؟

همون ۴ هم با ارفاق بود. احتمالا چند روز بعد نمره اش برام بیاد پایین تر.


پ.ن: این SOUL روی کاغذ جالب به نظر میرسه. ولی واقعا پیکسار این سال ها جوری شده که نمیتونم انتظارمو بالا ببرم.

پ.ن ۲: اون Klaus که دو شب پیش دیدم فوق العاده از این چرت و پرت بهتر بود.


برم یه انیمه ببینم بشوره ببره اینو.
حیف وقت.
 

rabin88

کاربر سایت
Dec 18, 2018
701
the master 2012
این فیلم رو 6 7 سال پیش دیده بودم بازم نشستم دیدم.بازی بی نظیر خواکین فنیکس و مرحوم سیمور هافمن واقعا جذبم کرد مجددا ولی انصافا فیل بی سر و ته بود و دیالوگ های اضافه زیاد داشت!

7/10

hercules 2014
از این سبک فیلمهای افسانه ای و تاریخی واقعا خوشم میاد دو سوم اول فیلم فوق العاده و پایان بندی فیلم شبیه فیلم هندی!!
6/10
 
  • Like
Reactions: saeed_sg

Gamer XYZ

کاربر سایت
Mar 26, 2020
68
TheGreatGatsby2013Poster.jpg

The Great Gatsby
0/10
بدترین انتخاب بازیگر تاریخ! دی کاپریو اصلا مناسب نقشی که بهش دادن نیست. کسایی که خود رُمان رو که از شاهکارهای ادبیات آمریکا هست خونده باشن کاملا حس میکنن این موضوع رو. شخصیت گتسبی میتونست برد پیت یا جورج کلونی باشه. اما دی کاپریو؟! اصلا! بعلاوه اینکه حتی در مورد شخصیت زن فیلم هم اوضاع بهتر نیست. قیافه معصوم و آفتاب-مهتاب ندیده کری مولیگان اصلا به شخصیت sophisticated اون خانمی که تو رُمان توصیف شده نمیخوره. دی کاپریو هرچقدر تو فیلم the wolf of the wall street درخشیده و تونسته جا بندازه خودشو اینجا رسما آبش قطعه. جالبه که هر دو فیلم تو یه سال ساخته شدن و با موضوع مشترک که همون موضوع سرمایه داری در جامعه آمریکایی هست روی یه نقطه مشترک دست گذاشتن. و انتخاب دی کاپریو برای هر دو فیلم تکرار مکرراتی بیش نبوده! توصیه من این هست اصلا و ابدا سمت فیلم نرید و خود رمان رو بخونید. یه جورایی بعد از دیدن گرگ وال استریت و اون سرعت و هیجان و خشونتی که داره فیلم گتسبی بزرگ یه اثر آهسته و بی رمق و پاستوریزه بنظر میرسه.

امتیاز به رُمان: 10/10
 

warrior2020

کاربر سایت
Jun 24, 2014
86
kes_xlg.jpg
Kes (1969)
قوش فیلمیست بسیار زیبا و انسانی که قسمتی از زندگی و روزگار یه بچه شر و شیطون مدرسه ای رو به تصویر میکشه.
بیلی کاسپر بچه ی شیطون و درس نخونیه و دستش هم کمی کجه :D ولی بسیار انسانه و محاله کسی فیلم رو ببینه و عاشق بیلی کاسپر نشه
امتیاز: 9 از 10




station_agent_xlg.jpg
The Station Agent (2003)
فیلم رو اتفاقی تو یه سایتی دیدم و بیشتر به خاطر تیریون لنیستر دانلودش کردم
فیلم بی شیله پیلیه ایه و حس خوبی داشت دیدنش، برای مواقع بی حوصلگی پیشنهاد میشه
7 از 10
 
  • Like
Reactions: saeed_sg

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
2019 رجب 6
5/10
136634

این قسمت اول بگم چند نفری دیدیم و من نصف اول فیلم یک دل سیر خندیدم
اما واقعیت این هست نسبت به قسمت های قبلی خیلی ضعیفتر شده بود و اینکه یکجورایی شوخی هاش تکراری شده
ولی خوب اگر قسمت های قبلیش دیدید و خوشتون اومد اینم خوشتون میاد اگرنه بار اول میخواهید این سری ببینید قسمت های قبلی بهتر هست
 

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir
Life is beautiful
یک کمدی شاهکار از روبرتو بنینی که حتی فیلم تو جاهای خیلی تلخ و تاریک هم باز سرخوشی خودش رو از دست نمیده و باز هم سعی میکنه به مخاطب دلداری بده که دنیا اونقدرا هم تاریک نیست :D یه رابطه پدرفرزندی فوق‌العاده همراه با یک نگاه متفاوت نسبت به واقعه هولوکاست
۱۰/۱۰

Naked 1992
دوست دارم حتما همه این فیلم رو ببینند. یک فیلم ابزورد که خب نمونه ابزوردیسم رو بیشتر تو تئاترهای امثال کرگدن و ... میبینیم با بازیگری فوق‌العاده David thewlis که نقش یک بی‌خانمان رو داره. گاهی اوقات دیالوگ‌های فیلم به سطح واقعا بالایی میرسن و راجب همه‌چی از جمله فلسفه و مذهب و تکامل و ... حرف زده میشه.
۹/۱۰

Dogville
هرچقدر که لارس فون‌تریه تو فیلماش منو اذیت میکنه ولی من خیلی عجیب دوسش دارم از جمله نیمفومنیاک و شکست امواج و ... . توی این فیلم هم یه بازی فوق‌العاده از نیکول کیدمن میبینیم و Stellan Skarsgård که توی همه فیلماش هست و همه‌جا هم فون‌‌تریه لباسشو در میاره :|:)) به نظر من فون‌تریه و برگمان هردوشون تا حد زیادی با طبیعت زن آشنان و خیلی خوب به تصویر می‌کشنش. میزان سن و اکسسوار صحنه فیلم هم کاملا تئاتریه و با چیزای دیگه که دیدین متفاوته.
۹/۱۰
 

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,712
نام
وحید
Recep 6
6.5/10
136634


به نمره نگاه نکنید کلی خنده رو لبام اورد اگر قبلی ها رو دیدید حتما اینم ببینید مخصوصا یک سوم اخرش خیلی خوب بود
ولی قسمتهای قبلی مخصوصا 1تا3 خیلی خنده دارتر بودن متاسفانه سیاستهای اردوغان رویه سری مسایل در فیلمهای ساخت ترکیه روی کیفیت این فیلم هم اثر گذاشته
 

habibmp3

کاربر سایت
Dec 5, 2011
1,236
نام
ابوالفضل
Climax 2018

Climax-2018.jpg

قبل اینکه راجع به این شاهکار بنویسم باید بگم که گاسپار نوئه جزو کارگردان های به شدت مورد علاقه منه و با اینکه میدونم خیلی ها ازش متنفرن و منتقد زیاد داره ولی در بین کارگردان های مورد علاقه ام مثل فینچر و کوبریک و آرنوفسکی و اسپیلبرگ و ... قطعا جزو 5تای محبوبمه و به این دلیل خیلی دوسش دارم که نسبت به هر کارگردان دیگه ای نگاه متفاوتی به سینما و کلا مفهوم و فلسفه زندگی داره و تک تک فیلماش دقیقا چیزیه که خودش می خواسته بسازه و ذره ای گیشه و نظر منتقدین و مسائل حاشیه ای براش اهمیت نداره و اون چیزی که میخواد رو میسازه و به شخصه تشنه آثارشم ..
کلایمکس بی تردید پخته ترین اثر این کارگردانه ولی به شخصه با اینکه واقعا عاشق تمام فیلم هاشم ولی Enter the void برام جایگاه ویژه ای داره.
داستان فیلم که بر اساس داستانی واقعی روایت میشه راجع به گروهی رقصنده است که برای یک اجرای گروهی دارن تمرین میکنند و آماده میشن .. داستان تو فیلم های نوئه حرف اول رو نمیزنه بلکه فرم فیلمسازی و نحوه روایت و افکت های صوتی و بازی با نور و حرکات روانی دوربین داستان رو برای مخاطب تعریف میکنند. کلایمکس با داشتن حدود نیم ساعت رقص خالص شاید حوصله خیلی ها رو سر ببره ولی وقتی پیچش اصلی داستان مشخص میشه تزاه میفهمیم دیدن اون همه رقص ما رو هیپنوتیزم کرده و در ادامه بلایی سر مخاطب خودش میاره که کابوس رو در بیداری به عینه جلو چشمش میبینه ..
نمیخوام متنم رو طولانی کنم حوصلتون سر بره ولی اگه تجربه متفاوتی از سینما رو میخواین امتحان کنید کلایمکس و کلا آثار نوئه رو ببینید ..
گاسپار نوئه شما رو به تاریک ترین ، بی پرواترین ، خشن ترین و بی رحم ترین جامعه ای در حال فروپاشی میبره و شما رو در باتلاقی از کثافت رها میکنه و درست زمانی که در حال فرو رفتن هستین از این خواب وحشتناک بیدار میشین ولی چیزی رو تجربه کردین که تو بیداری امکانش نیست!
نمره من با افتخار 10.
پ.ن : تمام بازیگران این فیلم رقصنده های حرفه ای هستن و به غیر از یک نفر که تو چندتا فیلم بازی کرده بقیشون نابازیگرن ولی باور کنید چنان رقصی تو فیلم اجرا میکنند که دوست دارید هر از چند گاهی ابتدای فیلم رو دوباره تماشا کنید.
 

dragonslayer

کاربر سایت
Jul 22, 2012
534
نام
محمدرضا
یک مدت بود تمایل داشتم در مدت فیلم هایی که اخیراً دیدم، نظرم رو بنویسم ولی در خودم حال و حوصله این رو نمیدیدم که بشینم به طور مفصل در مورد اونها بنویسم. بالاخره تصمیم گرفتم خیلی کوتاه و با استفاده از جملات کوتاه این کار رو بکنم.

Colette
یکی از بهترین فیلم هایی که تو این مدت دیدم. با بازی های بینظیر از Keira knightly و Dominic west. فیلمی درمورد یکی از مشهورترین نویسنگان مونث فرانسه. فیلمی با فیلمنامه قوی و همراه با کمدی به جا و مناسب. یک داستان فمنیستی به تمام معنا، ولی نه به اون صورت که مصنوعی و یا تحمیلی به نظر بیاد. یکی از بهترین فیلم های سال 2018.

Eight Grade

شاهکار، عالی، فوق العاده. فیلمی در مورد درونگرایی افراطی. خاص و منحصر به فرد. پرداختن به مفاهیمی که کمتر فیلمی به طور درست بهشون پرداخته و به نظر من بیشتر باید بهشون پرداخته بشه؛ مفاهیمی مثل تاثیرات مخرب اینترنت و شبکه های اجتماعی، انزوا، خودشناسی و Self image. یکی از متفاوت ترین Bildungsroman های موجود. انتخاب عالی بازیگران. شاهکاری از سال 2018.

The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society
یک درام تاریخی خیلی خوب. اقتباس شده از روی رمانی به همین اسم. داستانی عاشقانه در زمان جنگ جهانی دوم. بازی درخشان از Lily James. یکی از عناوین خوب سال 2018.

Galveston
داستانی آشنا اما با پایانی متفاوت و تراژیک و تاثیرگذار. اقتباس شده از روی رمانی به همین اسم. بازی های فوق العاده از Ben Foster و Elle Fanning. یکی از عناوین خوب سال 2018.

The Favourite
یک کمدی سیاه در مورد دربار قرن هجدهم انگلستان. رابطه جالب و تماشایی بین هر سه کارکتر اصلی. بازی فوق العاده هر سه کارکتر. همه چیز فیلم عالی. یکی از عناوین خوب سال 2018.

A Quiet Place
یک اثر مهیج کاملاً متفاوت. اثری در مورد خانواده و عشق. هنرمندانه. بازی عالی بازیگران. یکی از عناوین خوب سال 2018.

The Two Popes
اثری در مورد دو پاپ با دیدگاه های متفاوت. اثری در مورد برخورد دیدگاه ها. اثری در مورد ثابت قدمی در مقابل مصالحه. اثری در مورد مرز ثابت قدمی و لجاجت. اثری در مورد مرز مصالحه و تسلیم. یک اثر هنرمندانه. بازی های عالی از Jonathan Pryce و Anthony Hopkins. شاهکاری از سال 2019.

Yesterday
یک کمدی رمانتیک خیلی خوب. شیمی مناسب بین دو کارکتر اصلی. اثری گرم و دوست داشتنی. یکی از عناوین خوب سال 2019.

The Art of Self-Defense
یک اثر مهیج خیلی خوب. همراه با کمدی به جا و مناسب. با یک پیچش فایت کلابی. یکی از عناوین خوب سال 2019.

The Death of Stalin
یک کمدی سیاه متفاوت. وادی گرگ ها و افعی ها. تاریک ترین نوع کمدی. روایت داستان نابود شدن هیولایی مثل "لاورنتی بریا" توسط رقبای سیاستمدارتر و اخلاقمدارتر خودش به دیوانه وارترین و نامتعارف ترین حالت ممکن. از نظر تاریخی آموزنده. بازی عالی همه بازیگران. شاهکاری از 2017.

Judgment at Nuremberg
یک درام قضایی فوق العاده. داستانی در مورد دادگاهی که در نورنبرگ در سال 1947 در مورد قضات حکومت نازی برگذار شد. اثری به شدت تفکربرانگیز. اثری در مورد افرادی که در راه مصالحه با اهریمن، خودشون هم مرتکب جرائم و جنایات اهریمنانه ای شدن. اثری در مورد ارزش جان هر انسان و در مورد منافع بزرگتر و به اصطلاح The greater good. اثری در مورد افرادی که به نام منافع بزرگتر، این حقیقت رو نادیده گرفتند که یک فرد هرچه قدر هم از نظر اونها بی اهمیت باشه، جونش خیلی زیاد ارزش داره و با نادیده گرفتن این حقیقت دست به جنایات وحشتناکی زدن و در همنشینی با هیولاها، خودشون هم به هیولا تبدیل شدن. یک اثر تاثیرگذار و به یاد ماندنی. شاهکاری از سال 1961.

Gone Girl
یک اثر مهیج روانشناختیِ خارق العاده که من رو به شدت مشتاق کرده که رمانی که این فیلم از روش ساخته شده رو هم بخونم. نامتعارف و دیوانه وار. آشنایی با "ایمی الیوت" به عوان یکی از متفاوت ترین، نامتعارف ترین، بهترین کارکترهای مونثی که در تمام رسانه ها دیدم. بازی های عالی از Rosamund Pike و Ben Affleck. شاهکاری از سال 2014.

Lady Bird
یک Bildungsroman عالی. اثری نو و باطراوت. هنرمندانه. اثری در مورد بلوغ و عصیان و در نهایت قبول کردن خودیت فرد. بازی استثنایی Saoirse Ronan. یکی از بهترین فیلم های سال 2017.


 

parham_safa

Rossonero
مدیر انجمن
Sep 24, 2005
8,310
نام
پرهام
سلام
قوانین استفاده از اسپویلر انجمن کمی تغییر کرده .
استفاده از اسپویلر در این تاپیک هم از این به بعد به روال تاپیک سریال خواهد بود .
لطفاً قوانین رو مجدداً مطالعه کنید .
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر