Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
(شما هم فمینیست بازی رو در حین دیدن فیلم حس کردید؟!!)
بله بله صد در صد حتی بدتر sjw بازی هم دیدم مثلا پدر بانی هندی بود یا اصرار زیادی داشتن بانی رو نشون بدن خداییش تو سه گانه چند دقیقه اندی نشون دادن؟ یا مثلا نگهبان های پارک همه زن یا سیاه پوست بودن! حس میکنم جان لستر مخالفتی داشت واسه همین چنین تهمتی بهش زدن تا بره از این دیزنی کارهای این چندوقتش هیچ چیز بعید نیست در کل بشخصه تا این وضع درست نشه هیچ فیلمی نمیبینم

Outer Heaven
آخ آخ استاد ببخشید که حالتون بهم زدیم!
 
  • Like
Reactions: TheGodfather

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,466
نام
سپهر

یادداشت در مورد سه فیلم


117106

Hobbs & Shaw 2019
5.5/10

هابز و شاو از همان دسته فیلم های پاپ کورنی است که نیاز است با کیفیت 4K، در تلویزیون های فراپیشرفته امروز تماشا کرد. اما فیلم عاری از یک ذره منطق در داستان است؛ چیزی که حداقل در سری فیلم های «سریع و خشن» دیده می شد. هرگز در کتاب ساخت فیلم اکشن، گفته نشده است که دو ساعت تمام باید کاراکتر همدیگر را بزنند، بکشند و رانندگی کنند و ساختمان ها را خراب کنند! این روند فیلم اکشن، دل مخاطب را می زند و کمی فضای فیلم را غیر واقعی می کند. فیلم حتی بعضی اوقات فراتر از تخیل بشر پیش می رود؛ آیا واقعا لازم بود که هابز با تمام قدرتش (فکر نکنم ابرقهرمان های مارول چنین قدرتی را داشته باشند) با یک زنجیر هلیکوپتر از کار بیاندازد. هابز و شاو غیر منطقی ترین فیلم سال است.


117108
Short Term 12 2013
8/10

اگر واژه لاتین «Touching» را برای توصیف یک اثر به کار ببرم، قطعا انتخاب من این فیلم مستقل است. فیلم از همان جنس آثار مستقل است که زاده ی جشنواره ساندس است. فیلمی که می تواند جامعه آسیب دیده آمریکا به وضوح نشان دهد. فیلم صمیمیت به همراه دارد و فضای رئالش، جذابیت فیلم را چند برابر می کند. شاید غافل گیر ترین بخش فیلم، شخصیت گریس هاوارد باشد که خودش هم قربانی تعرض و آسیب های روانی و جنسی بوده است. تمام بازیگران فیلم عالی هستند. کیتلین دیور که در بوک اسمارت و سریال باورنکردنی غوغا می کند، در این فیلم با همان جنس دختر شکست خورده در زندگی، عالی هنرنمایی می کند.

پ.ن: لطفا بری لارسون را دیس نکنید. بازیگر خوبی است!


117109
Thank You For Smoking 2006
8/10

یک آدم وراج است که قرار نیست برای رسیدن به اهدافش دست بکشد. روایت فیلم خیلی خوب است؛ از آن دسته روایت هایی که هریک از شخصیت ها را با فلش بک های بامزه و تدوین خوب، معرفی میکند.

جذابیت فیلم در این دیالوگ می توان خلاصه کرد:

مایکل جردن بسکتبال بازی می کنه. چارلز منسون آدم می کشه و من هم صحبت می کنم. خب هممون یک استعداد داریم!
 

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
804
نام
پویا
MV5BMGZlNTY1ZWUtYTMzNC00ZjUyLWE0MjQtMTMxN2E3ODYxMWVmXkEyXkFqcGdeQXVyMDM2NDM2MQ_V1_UX182_CR0_0_182_268_AL_.jpg


Spider-Man: Far from Home
بعد گذشت چند سال از پروژه ی مارول و حضور اسپایدرمن انتظار داشتم فیلم دومش به یه بلوغ و عمق درست حسابی ای رسیده باشه ولی متاسفانه فیلم تکرار مکررات بود و صرفا جنبه ی فان و سرگرمی داشت.
بخش خنده دار داستان برام جالب و راضی کننده بود ولی ویلین سطحی و پرداخت ضعیف داستان بهش و همچنین یک ساعت سرگرم کردن بیننده با موضوعی که فکر کنم همه میدونستن حقه است اصلا جالب نبود و داستان یه جاها به قدری بچگانه و عجولانه پیش میرفت که برام باور کردنی نبود:|
درکنار این موارد با شخصیت زن عمو می و ام جی هم اصلا ارتباط برقرار نکردم و به نظرم اصلا جالب نبودن و ورژن اصلی و قدیمیشون رو به شدت ترجیح میدم به چیزی که الان هست.
نمره کل: 6.5/10
 

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
804
نام
پویا
از اسپایدر من توقع داشتی تحریم ها رو حذف کنه ؟ :D
نه توقع داشتم دوتا مبارزه ی درست حسابی چندتا صحنه ی هیجان انگیز و یه ویلین استاندارد داشته باشه که همچین خبری نبود... اگه میخواستم صرفا یه کمدی ببینم سراغ فیلم دیگه ای میرفتم.
 

jeenas

کاربر سایت
Jul 24, 2014
866
نام
مصطفی
117268

نیمه اول فیلم رو که کلا به زور نگاه کردم ازون ببعد سرعت فیلم بالاتر میره و نسبت به نیمه اول هیجانش بیشتر میشه اما اصلا اونچیزی که انتظار داشتم نبود هیچکدوم از لحظات فیلم چه اکشن چه کمدی چه احساسی فیلم تاثیرگذار نبودن اما خب چه کنیم که فرندلی نیبرهود اسپایدرمن رو نمیشه ازش گذشت!

5/10
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,466
نام
سپهر
117303
Between Two Ferns: The Movie 2019
5/10

فیلم می خواهد زور بزند که خودش را به سطح «بورات» ساشا بوهن کوهن برساند که البته موفق نمی شود. پلات اصلی داستان از یک کمدی دم دستی نشات گرفته که در طول آن، سکانس های مصاحبه های خنده دار با سلبریتی ها را نشان می دهد. ترکیب پلات اصلی با این سکانس ها با هم جور در نمی آید و تدوین زیر سوال می رود. فیلم فقط برای دیدن این همه سلبریتی و بازی خوب زک قابل تحمل است.
 
  • Like
Reactions: TheGodfather

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
860
نام
محسن
117356

از انتظارم بالاتر بود! خیلی خوشم اومد.
کاراکتر های جدیدش هم باحال بودن.
یکم "والت دیزنی ای" شده بود ولی تغییراتش رو دوس میداشتم در کل!
پتانسیل یه ادامه خیلی خوب دیگه ای هم میتونه داشته باشه.
فورکی میتونست صدای خنده دار تر و کلا بامزه تر باشه ولی اونم خوب بود در کل

8/10
 

Deliverer

کاربر سایت
Oct 19, 2016
552
من چند وقت پیش رفتم سینما سرخپوست رو دیدم ولی یادم رفته بود بیام اینجا بگم که چقدر فیلم خوبی بود:D واقعا تجربه لذت بخشی بود با فضاسازی و میزانسن و بازی های کم نظیر. بشدت پیشنهاد میشه. 9 از 10 بخاطر اینکه جزو معدود فیلمای خیلی خوب ایرانی بود.
 

Runzo

کاربر سایت
Aug 28, 2014
51
من فیلم های کلاسیک رو بیشتر از فیلم های امروزی دوست دارم و تقریبا اکثر فیلمای کلاسیکی که دیدم حداقل پشیمونم نکرده. اما Dr. Strangelove یکی از مزخرف ترین فیلمایی بود که تو عمرم دیدم. کاری ندارم کارگردانش کوبریک بوده و فیلمش حداکثر امتیازاتُ گرفته و شاهکار و از این حرفا. شاید بخاطر این باشه که من از Peter Sellers خیلی بدم میاد و هر سه نقشی که تو این فیلم بازی کردُ دوست نداشتم، مخصوصا شخصیت دکتر استرنج لاو که واقعا حالمو بهم زد با اون خنده های مسخره ش. و شاید دلیل دیگه ش برای من این باشه که عظمت موضوع خطرناک بمب هسته ای رو از نگاه طنز بهش پرداخته.

داستان این فیلم 90% ش مشابه فیلم Fail Safe اثر Sidney Lumet هست و برعکس دکتر استرنج، درام ـه که من قطعا اینو ترجیح میدم و توصیه میکنم اگر هنوز این دو فیلم رو ندیدید، حتما اول Fail Safe رو ببینید.
 
  • Like
Reactions: TheGodfather

Caliban

کاربر سایت
Aug 22, 2019
64
Anna
مثل همه فیلمایی که آدمایی با بهره هوشی پایین در مورد افراد باهوش میسازن،اینم پر از اتفاقای احمقانه و چرخش داستانای بی اساس و مضحکه.از نظر اکشن و مبارزات هم با فیلمای روز ژانر قابل مقایسه نیست (چه نوع خیلی نمایشیش که تو فیلمایی مثل f&f هست یا نوع چرک‌ترش توی فیلمی مثل atomic blonde).همه چی رو خیلی ساده میگیره، از داستان ثاب پیش بینی و شخصیت ها و بازیها تا حتی تماشاگرش رو.یه کاریکاتور از چیزی که بسون توش خوب بوده.اینکه کسی که فیلمی مثل نیکیتا رو ساخته الان همچین چیزی میسازه،منو یاد وضعیت امروز کیمیایی میسازه.حداقل 20 سال دیر ساخته شده.3/10


Between Two Ferns:The Movie
من از طرفدارای برنامشم و هنوز هم بعد این همه سال، هرچند وقت یه بار بعضی قسمتاشو نگاه میکنم.اما فیلمش هدر رفته.بهترین قسمتای فیلم مصاحبه هاشه که خیلی کمه.خط داستانیش خیلی بی‌جونه و نه شخصت باحالی معرفی میکنه و نه بامزست و نه چیز جدیدی به کمدیهای ماکیومنتری اضافه میکنه.جالب اینجاست که زک کاراکتر فیلم آخرش به این نتیجه میرسه که توی فرمت مین استریم تر دیگه چیزی واسه عرضه نداره و بهترین چیز واسش همون استدیو کوچیکشه،ولی زک سازنده فیلم اینو نفهمیده و اومدن اینو ساختن.امیدوارم حداقل چند تا اپیزود جدید از شو رو تولید کنن.3/10


Crawl
این جور فیلما در واقع فیلم کارگردانین و در بهترین حالت یه سقف خاصی دارن و کمتر فیلمی هست که چیزی فراتر از اونو ارائه بده.اینم صرفا به اون سقف نزدیک شده.هم بازی های خوبی داره و هم از نظر پیسینگ و تعلیق خوبه.چیزی رو کش نمیده و کاراکتر هم خیلی کار احمقانه نمیکنن.چیزی که تو کارگردانیش بیشتر اذیتم کرد هم معرفی فضاست.دو سوم فیلم تو یه محیط مشخص میگذره ولی به تماشاگر ایده ای نمیده که الان کاراکترا کجان و باید کجا برن و کلا نقشه اون فضا به چه صورتیه.درکل انتظار خاصی نداشتم و از دیدنش راضیم.6/10
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Cj_sa and Deliverer

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر