Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
Fight Club

میشه ایرادی از این شاهکار گرفت ؟! داستان بی نظیر ، بازی های خوب و بازی فوق العاده Brad Pitt ، فیلم برداری بی نقص ( البته بدون داشتن هیچ نکته خاصی ! ) موسیقی های کاملا متناسب با صحنه و ... Dialogue های خارق العاده و به زبانی دیگه Jaw Dropping ! پای TV میخکوب شده بودم و بعد از تموم شدن فیلم هنوز تو شوک بودم ! بی نظیر بود این شاهکار !

10/10

------

Hotel Transylvania

از پس کاری که قرار بوده بر بیاد بر اومد ، ارائه یک انیمیشن سبک و Fun ! اگر رو Mood باشید احساس خستگی نخواهید کرد ، گرافیک هنری و البته فنی عالی بود ، داستان در عین سادگی خوب روایت میشه و اتفاقات هم در کمال تعجب به اون شکل قابل پیش بینی نیستند ، صداگزاری ها و موسیقی متن خوب بودند و در کل انیمیشن قابل قبولی بود ! چیز خاصی نمیشه در موردش گفت :D

6/10
 

Ooops

کاربر سایت
Apr 16, 2010
1,801
نام
محمد علی
Brave

به نظر من ایرادی که خیلی ها از پیکسار میگیرن، فقط تا یه حدی به پیکسار مربوطه. اینکه فیلمای جدید پیکسار به اندازه ی فیلمای چند سال قبلش آدم رو به وجد نمیاره اینه که اصولا فیلم های انیمیشنی که مخاطبشونو خانواده ها میذارن (تقریبا همه ی فیلمای پیکسار و 80 درصد بقیه فیلمای انیمیشن) به شدت کلیشه ای شدن. رتتوی هم اوجشون بود. یعنی هر کس که چند تا انیمیشن پیکسار یا استودیوهای دیگه یا حتی بعضی از فیلمای میازاکی مثل My Neighbour Totoro رو دیده باشه، میتونه کلیت فیلم و اتفاقاتش رو حدس بزنه.
به غیر از موضوع بالا، Brave فیلم خیلی خوب و فانی بود. من بطور کلی انیمیشن خیلی بهم می چسبه و از این هم خوشم اومد و به نظرم تو جزئیاتش نوآوری های بامزه ای شده بود. مثلا همین که شخصیت اصلی مونث بود حرکت خوبی بود ولی به اندازه ای کافی نبود که کلیشه ی فیلمای انیمیشنی خانوادگی رو از بین ببره. Rango تلاش خیلی بهتری بود.
7 از 10.
 

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,106
نام
پویان
Ice Age 4 Continental Drift

9/10

به عنوان انیمشن خیلی قشنگ بود ، لذت بردم ! خیلی هم خنده دار بود !
خیلی وقت بود یه انیمشن قشنگ ندیده بودم !
من قسمت چهرم رو با دوبله دیدم ! توصیه هم میکنم این فیلم رو دوبله ببینید !

بهترین قسمت اش آخرش بود که سنجابه میره پیش یونانی ها ! یعنی ته خنده بود ! مخصوصا با اون دویله شاهکار که برای رئیس شون گذاشته بودند !
 

rametzio

کاربر سایت
Feb 24, 2011
2,799
نام
رامین
Wreck-It Ralph
1010
اینقدر ازش تعریف شد که با وجو این همه فیلمی که داشتم ولی بازم نشستم پاش:dیعنی فوق العاده بود و واقعا لذت بردم.هرچی ازش بگم کم گفتم چون از همه نظر منو راضی کرد.شوخی هایی که با بقیه ی بازیها میکرد هم جالب بود که اغلب دوستان اشاره کردن.این دختر کوچولوی داستان هم خیلی دلنشین بود و آدم واقعا همراهش میشد.
در آخر به دوستانی که هنوز ندیدن پیشنهاد میکنم ببینن.
(فیلم زیاد دیدم که حس نمره دادنش نبود ولی این اینقدر خوب بود که اومدم یه جوری معرفی هم کرده باشم واسه کسایی که ندیدن:d)
 

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
Frankenweenie

انیمیشن جالبی بود ، ولی خوب از اوناس که نمره دادن بهش سخته ! فکر میکنم چیزی از اب در نیومد که تیم سازنده میخواست ، ایده کلی زیبا بود ، انتخاب تم سیاه و سفید هم خوب بود ! ولی بقیه موارد زیاد تعریفی نبودند ! با حالت کلی گرافیکی نتونستم انس بگیرم ، شاید تیم سازنده با انتخاب یک تم کثیف میخواست الودگی ما انسان ها ر, نشون بده ، و موفق هم شد ولی خوب از نظر گرافیکی ، این تم با سلیقه من جور در نمیومد ، با اینکه ایده کلی داستان جالب بود ولی کلا مسیری که داستان انیمیشن توش حرکت میکنه ، به نظر آخرین راه تیم سازنده بوده ، یعنی یجورایی موندن چجوری داستان رو پیش ببرند و انیمیشن به این روز افتاده ! صداگزاری موسیقی هم در سطح مطلوبی بود ! دیدن این انیمیشن خالی از لطف نیست !

5.5/10

--------------------------

Wreck it Ralph

واقعا تماشای این انیمیشن دوست داشتنی تجربه ی خوبی بود ، ایده جون دادن به شخصیت بازی و ارتباط دنیای بازی ها با هم دیگه خارق العاده بود و برخلاف Frankenweenie این ایده رو به صورت کاملا حساب شده و بی نقص ارائه دادن ! و چیزی هم که انتظار نداشتم از یک انیمیشن تو این کلاس ، سوپرایز های داستان بود که واقعا آدم رو متعجب می کرد ! صداگذاری ها و گرافیک و موسیقی متن هم در بهترین سطح بودن ! در کل به همه پیشنهاد میشه دیدنش !

8/10
 
آخرین ویرایش:

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
آدم انگشت به دهن می مونه که چطور( 88 سال پیش :-o ) همچین فیلمی ساخته شده : The Gold Rush یا همون جویندگان طلا(ی) چارلی چاپلین این نابغه سینما
قرار هم نیست که به این زودی ها طراوات و تازگیشو از دست بده بیش تر از 100 بار دیدمش ولی هر بار برام تازگی داره بدون یه ذره حس تکرار
خلاصه داستان : تب طلا همه جا رو گرفته و چارلی هم مثه بقیه پا میشه میره آلاسکا
نقد : چی بگم ؟! آخه این شاهکار هنری نیازی به نقد و بررسی من داره ؟
امتیاز : آخه حیف نیست به این اثر جاودانه (عدد) بدم:d
Charles Chaplin stated that this was the film by which he most wanted to be remembered
 
آخرین ویرایش:

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
The Perks of Being a Wallflower

9/10

به عنوان فیلم teenager واقعا عالی بود ، فقط 1 نمره کم کردم به خاطر یکم نقصی که تو توضیح بعضی مسائل داشت . اما این رو ببینید واقعا عالی ، مطمئنا خوشتون میاد .

The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2

5/10

به نظرم خون آشام بودن رو زیر سوال بردن ، خون آشام هاش کلا غیر طبیعی ، از همون اولش هم فقط صحنه داشت ، چیز جالبی نیست ، اگر کسی بیکار هست نگاهش کنه .

In Bruges

9/10

واقعا عالی بود ، همه چی رو قشنگ ساخته بودن ، ولی 1 نمره کم کردم به خاطر اواخر فیلم که بعضی میتونستن بهترش کنن ، اما در کل عالی بود .

modern times

10/10

این رو چند مدت پیش دیده بودم ، اما الان دارم رای میدم ، یعنی چارلی چاپلین من رو کاری کرد که نفسم از خنده بند نمی اومد . دو بار دیدمش ، عالی بود فقط همین .

Apocalypto

8.5/10
اولین فیلم سرخ پوست مانندی که خیلی خوشم اومد ، عالی بود ولی بعضی جاهاش حوصلم رو سر برد ، اما به هر حال عالی بود .

Sinister

8.5/10

پس از مدت ها مدت ، یک فیلم ترسناک درست و حسابی دادن بیرون ، خوب بود . واقعا پس از مدت ها که هیچ فیلم ترسناک قشنگی پیدا نمیشه ، این بهترین بود که دیدم ، بهتون پیشنهاد می کنم ببینید . اون 1/5 نمره هم به خاطر اون داستانش که آخرای فیلم می تونستن بهتر داستان رو درست کنند .
 
آخرین ویرایش:

Mr.Ok

کاربر سایت
Nov 9, 2008
2,066
نام
معین
Adam and Dog
9/10

Fresh Guacamole
7.5/10

Head over Heels
8/10

The Simpsons: The Longest Daycare
2/10


Paperman
7/10

----

Wreck-It Ralph

تو این حجم عظیم انیمیشن های مزخرف این چند ساله این واقعن لذت بخشه.نمیدونم برای ما گیمرها اینقدر باحاله یا نه!اما واقعن خوش ساخت و لذت بخشه.

8.5/10

Hotel Transylvania


شوخی های خوبی داره و آدم رو به خنده میندازه اگر چه گاهی خیلی دمه دستی میشه اما تا آخر سعی میکنه خوب از آب دربیاد.یه داستانی هم پشتش هست خوشبختانه و همینجور الابختکی مثله خیلی از انیمیشن ها این روزا نیست.

8/10
 

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,106
نام
پویان
The good the bad and the ugly



10/10
خیلی وقت بود یه فیلم وسترن ندیده بود ! البته این فیلم رو قبلا دیده بودم ولی امروز برای یادآوری دوباره نگاه کردم و دوباره هم فکم افتاد !
چنین فیلمی واقعا یه گنجینه از تمام چیزهایی هست که شما از یک فیلم انتظار دارید ! داستان جذاب ، بازی خوب و مخصوصا یه پایان شاهکار ! که این فیلم به خاطر پایانش معروفه !
توصیه میکنم اگه این فیلم رو دیدید حتما یه بار دیگه هم ببینید !

No country for old man



10/10

یک فیلم فوق العاده شاهکار از برادران کوئن ! من واقعا تعجب میکنم که این فیلم رو برای چی تا حالا ندیده بودم !
داستان فیلم بی نظریه و بهتر از اون بازی فوالعده خاویر بارم در نقش "آنتون چیگور" هست که واقعا فک بر انداز هست ! به شکل دقیقی تونسته بود نقش یک آدمکش روانی که خونسرد هست رو دربیاره ! به نظرم اسکاری که باردم برای این نقش در سال 2007 برد واقعا حقشه !
این فیلم هیچی کم نداشت ! چه از لحاظ داستان ، بازی بازیگرا ، موسیقی محیط ، همه چی ! همه چی کامل و عالی بود !
بهترین قسمت از لحظ دیالوگ اون قسمت هست که آنتون میره تو یه مغازه و پیرمرد فروشنده میپرسه توی راه بارون میامد ؟ و اون مکالمه مرگبار شروع میشه !
بهترین سکانس اکشن هم اون قسمت هست که با شاتگان مجهز به صدا خفه کن اش میره تو اون اتاق و شروع میکنه به کشتن ! دهنم خشک شده برای چند لحظه !
این فیلم رو هم توصیه اکید میکنم اگه ندیدید حتما ببینید !

Argo



7/10

فیلم بدی نبود ، خوب بود ؛ اما اصلا شایسته اون همه جایزه و تقدیر نبود !؛ جدی میگم .
اولای فیلم خوب شروع میشه یه نظر من اما آخرای فیلم بدجوری کشیده میشه سمت اون کار های قهرمانانه کلیشه ای که تو هالیوود فراوونه !
آخر فیلم هم خیلی بد درآورده بودند ! یعنی اونه همه آدم میرند تو یرج مراقبت ، بعد به فکرشون نمیرسه که بگن هواپیما رو قبل از خروج از خاک ایران بشونند !
بن افلک هم بد بازی نکرد !
در کل خیلی خوششم نیومد !
 

Seser.pesar

کاربر سایت
Feb 22, 2012
941
نام
...:: محمد ::...
هابیت !

نسخه ی 1080 HD رو گرفتم 13 گیگ

فوق العاده بود !!! واقعا ارزشش رو داشت

فیلم فراموش نشدنی دیگری از پیتر جکسون

خاطره ی ارباب حلقه ها رو زنده کرد

جالبه که داستان فیلم حتی 1 درصد هم با از کتابش انحراف ندازه

10/10
 
آخرین ویرایش:

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
این فیلم هیچی کم نداشت ! چه از لحاظ داستان ، بازی بازیگرا ، موسیقی محیط ، همه چی ! همه چی کامل و عالی بود !
عایا میدونستید که اصلا این فیلم،موسیقی متن نداشت؟!!!!

The Curious Case of Benjamin Buten

9.5/10

بالاخره این فیلمو دیدم.داستان خوب و "خاصی" داشت.جالب بود اینکه آدم بدونه که چجوری از پیری به بچگی میرسه و داستان زندگیش چجوریه،خیلی جالب بود.برد پیت هم که مثل همیشه عالی بود.بقیه بازیگرا هم کارشون تحسین برانگیز بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر