PS3 Ad-hoc Party (پست اول خوانده شود)

AL1R3ZA

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,440
نام
علیـــرضا
اول اینو بگم که چون این برنامه ماله کنسول PS3 بود تصمیم گرفتم که اینجا تاپیک رو ایجاد کنم تا PS3 داران عزیز که PSP دارن متوجه این برنامه بشن.
همونطور که میدونید اکثر بازی های PSP از سیستم Ad-Hoc برای آنلاین استفاده میکنند اما چون برای آنلاین بازی کردن بصورت Ad-Hoc باید در نزدیکی دوستتان باشید تا PSPـها بتونند از طریق Ad-Hoc با هم ارتباط برقرار کنند خیلی ها مثل خودم رفیقی در نزدیکی خونشون و یا حوصله قرار گذاشتن و ... رو ندارن.
واسه همین SONY به تازگی برنامه ای با نام Ad-Hoc Party در PSN اروپا و ژاپن قرار داده تا افرادی مثل من و شما بتونیم از طریق این برنامه با هرکسی که بخواهیم آنلاین بازی کنیم.
نحوه کار این برنامه به اینگونه است که PSP شما از طریق کانال Ad-Hoc با PS3 ارتباط برقرار کرده و PS3 شما هم از طریق اینترنت با این برنامه ارتباط برقرار میکند و بدین صورت PSP تمام افرادی که تو این برنامه هستن با هم ارتباط برقرار میکند.

6815f_adhocparty.jpg


حالا شما چطور میتونید با دوستتون بازی مورد نظر رو بازی کنید. خوشبحتانه SONY محیط این برنامه رو به گونه ای ساخته که کار باهاش خیلی راحته. برنامه از چندین گروه تشکیل شده و هر گروه هم از چندین دنیا. در هر دنیا 32 نفر میتونند قرار بگیرند و به تعداد محدودی Room بسازند. Room اتاق هایی با ظرفیت 4 نفر ـه که در اون 4 نفر میتونند بازی مورد نظر خود رو بازی کنند.
حالا فرض کنیم شما میخواید با دوستتون MGS Peace Walker رو بصورت Co-op بازی کنید. فقط کافیه یه Room بسازید و به محض ساختن Room دوستتون وارد Room شما بشه.(تو محیط Room بخش CHAT هم وجود داره و شما به راحتی میتونید به دوستتون نحوه وصل شدن به بازی خودتون رو توضیح بدید) حالا شما تو بازی Host میشید و دوستتون Search میکنه و بعد به راحتی همدیگر رو پیدا میکنید. البته برای بعضی از بازی ها مثل FF Dissidia حتما باید Region بازی ها یکی باشه تا بتونید با همدیگر ارتباط برقرار کنید. مثلا هر 4 نفر دارای Region EUR این بازی باشند.

adh2-thumb.jpg


همچنین این برنامه تمام بازی ها رو Support میکنه. پس فرقی نداره که شما چه بازی رو میخواید بازی کنید، فقط باید بازی مورد نظرتون از سیستم Ad-Hoc پشتیبانی کنه.
نکاتی که باید ذکر کنم:
- همونطور که در ابتدا گفتم این برنامه فعلا فقط در PSN EUR و PSN JAP قرار داره پس برای دانلود این برنامه میبایست اکانت ریجن PAL داشته باشید.
- اکثر افرادی که در این برنامه هستن Monster Hunter Freedom Unite رو بازی میکنند. پس اگه دوست دارید بازی رو داشته باشید که اکثر افراد بازی میکنند این بازی رو در لیست دانلود هاتون قرار بدید. درضمن بهتره Region EUR بازی رو دانلود کنید تا احیانا مشکلی پیش نیاد.

adhoc-party-lobby.jpg


- برای وارد شدن به Room بعضی افراد با Error مواجه میشید که اونم بخاطر Open نبودن NATـتون ـه! پس بهتره قبل از استفاده از این برنامه مشکل NATـتون رو رفع کنید. برای نحوه Open کردن به تاپیک مربوطه مراجعه کنید:
رفع مشکل NAT و JOIN شدن به سرور ها دیگه
- اگر از طریق Wifi کنسول خودتون ( PS3) رو به اینترنت وصل میکنید از این به بعد از کابل استفاده کنید. بخاطر اینکه Wifi PS3 نمیتونه همزمان هم گیرنده و هم فرستنده باشه تا بتونه با PSP ارتباط برقرار کنه.
- برای استفاده از این برنامه تنظیمات خاصی در PSP و PS3 لازم نیست انجام بدید. فقط کافیه Ad-Hoc Channel در PSP را بر روی Automatic بگذارید.
- برای قرار گذاشتن برای بازی به تاپیک مربوطه در بخش PSP مراجعه کنید:
انجام بازیها بصورت آنلاین
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
هرگونه سوال و مشکلی بود درخدمتم.​
 
آخرین ویرایش:

™Meysam

کاربر سایت
May 22, 2007
1,542
نام
میثم
من هی میگم میام و هی نمی یام علی رضا:laughing: ولی باشه از امشب هستم:cheesygri کدوم بازی انلانش توپه از پی ای پی;)
 

AL1R3ZA

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,440
نام
علیـــرضا
به به چقدر پست واقعا!!! :D کسی واقعا دوست نداره واسه یکبار هم شده این برنامه رو تجربه کنه؟ یعنی اینقدر تعداد آدمایی که PSP و PS3 دارند تو BC کمه؟ (پروفایل ها که یه چیز دیگه رو نشون میدن!:-")
 

S.V.R

کاربر سایت
Dec 12, 2008
541
من خیلی دلم میخواد بیـــام ولـــی PSP ـــم کپی خور نیست! و من هم فقط GTA : Liberty City رو دارم !
تشکر بابت متن خوب و کاملــت!

 

AL1R3ZA

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,440
نام
علیـــرضا
من خیلی دلم میخواد بیـــام ولـــی PSP ـــم کپی خور نیست! و من هم فقط GTA : Liberty City رو دارم !
تشکر بابت متن خوب و کاملــت!

خب بخش PSP واسه چیه.:D راهنمای کپی خور کردن انواع PSPـها موجوده دیگه. نکنه شما PSP GO داری؟
 

AL1R3ZA

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,440
نام
علیـــرضا
هی میگم بیام یه دستی روی سر و روی این تاپیک بکشم تا اونایی که ندیدن ببینن شاید 2 نفر اومدن تو این تاپیک پست بدن دل ما رو خوش کنن.:D
 

B3hDad

کاربر سایت
Dec 9, 2009
947
نام
بهداد
دوستان ن Army of two the 40th day و NFS SHIFT هستم کسی خواست بیاد بازی کنیم قابلیت باحالیه :D

killzone هم نمی دونم ad-hoc داره یا نه اگه داره اونم هستم !
 

B3hDad

کاربر سایت
Dec 9, 2009
947
نام
بهداد
Gran turismo کسی پایه نیست ؟؟؟ بابا هیچ کس نمی دونه چیه اصلا !

همه یا MH بازی می کنن یا MGS PW هیچ کدوم هم گیر نمیان تو ایران راحت
 

B3hDad

کاربر سایت
Dec 9, 2009
947
نام
بهداد
portable ops و Call of duty به لیست ad-hoc اضافه شد کسی نیست بازی کنیم ؟ ؟؟؟

chinatownwars هم نمیدونم ad-hoc داره یا خیر

بابا شما اکثر میتونید دانلود کنید راحت مجانی بیاین یه چند دست بازی کنیم دیگه
 

SOL!D 5NAK3

کاربر سایت
Jul 26, 2008
2,674
نام
meyti
بچه ها ، بيايد من هم هستم از ، منم MGS:PW دارم ، Gta: VCS و Gangs of london هم دارم ، (كپي خور نبيد) ! :دي

پايه بوديد ، بوديد ديگه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر